Jelenleg tulajdonosa vagyok 7 éve egy '98-as Citroen Xsara I 1.6i 8V 88Le-nek.
A szokásos citroen betegségeken átesve, kijelentem továbbra sem vetem el a francia márkát.
A lényeg, hogy valami fiatalabb után kutatok. Kiszemeltem a 307-est! (2005-) Persze az elődöt se vetem meg... (De onnét már hallani több kevesebb hibát)
klímagáz utántöltésén töröm az agyam, van gázom is, minden felszereléssel, de azt látom hogy az ET3J4 motorkódnál 10080 vázszámig 585g 10081 vázszámtól 450g gázt kell beletölteni.
Na most a forgalmiban szereplő szám 8 jegyű, az egész számsor számít és akkor csak az első ~10000 db-ban van a nagyobb mennyiségű gáz? vagy talán nem kell az egész kódot figyelembe venni csak az utolsó 5 jegyet?
Na majd a napokban nekem is kiderül hogy honnan jön a nyöszörgés! De az a baj hogy utánna megint lesz mivel foglalkozni mert sajna az egyik turbolapátom elvan görbülve egy kicsit. De ezzel majd később akarok itt foglalkozni meg tanácsot kérni!
Helyesbítés: generátor szíjat vettük le amikor a "hangoskodott". Ezután kizárásos alapon a vezető, vagy a feszítő görgők egyikére tippeltünk. Szerencsére egyik sem halt meg.
Nekem is mondták a generátort meg szíjtárcsát meg minden mást csak a vezérlést nem mert az "nem lehet rossz". Levettük a szíjat és ugyanúgy hangoskodott. Akkor még azt hittük a csapágyak valamelyike halt meg. Szétszedte összerakta aztán elhallgatott. Különbség csak a feszesség mértékében volt.
Csak meleg motornál. Nem nyikorog, nem susog... Inkább nevezzük "nyöszörgésnek" :) De nem egyenletes. És csak alapjáraton hallom. Amúgy semmi mást hibás működést nem vettem észre. Csak kicsit fura a hangja.
Olvastam a turboproblémát! Nekem ugy néz ki hogy megoldodikvagyis garisan megcsinálják ha a probléma valóban a vezérmű cuccnál van. Majd holnap vagy holnapután kiszűröm végleg a generátor részt. Egyszerűen leveszem a szíjat és ha akkor is szól akkor viszem vissza és megcsinálják.
autófeltörés vége: dróttal ajtót sikerült meghekkelni és kinyitni. Kulcsok szinkronizálva utána 1-nyitás zárás után eldobta mindkettőt. Szinkron újra. Azóta jó, remélem többet nem zár ki.
Mitől lehet, hogy vezérléscsere óta olyan hangja van a motornak, mintha ingadozna az alapjárat. Pedig nem ingadozik. Visszavittem a szerelőhöz. Valamit állított rajta, utána jobb lett. Most, hogy melegebb idő van, megint fura hangja van. Arra gondoltam még, hogy levegős a rendszer, és amiatt van a "nyüszögő" hangja a motornak. Mert nemrég töltöttem bele deszt. vizet.
te atya úristen én azt a szerelőt lehet nem erőltetném, hasonló szerelők miatt szopik most egyik kedves fórumtárs de úgy igaz mélytorkosan, ha vissza olvasol a turbó problémás
Valamint szeretném megkérdezni, hogy KM márkanévre halgató kuplung tárcsával kapcsolatban van-e valakinek tapasztalata? Illetve hátsó kipufogódob ASSO vagy inkább BOSAL?