Neki a fő gond ott van hogy valószínű kinai volt , ami nincs ki centrirozva így előbb utóbb szétmegy , a tengely anyaga is igen vacak , amit itthon árulnak közép részt azt felejsd el , el kell vinni egy profi turbóshoz aki minőségi alkatrészekkel dolgozik és ad garanciát , ez nem olcsó de a szar az szerintem drágább.
Sziasztok - olvasva itt a márkatárs turbó halálát a kérdés - előre ezt észre lehet venni - külső jelek - zörej - teljesítmény csökkenés -stb - vagy csak mondjuk ellenőrzés - axiális lógás stb - . érdemes e felújítatni - néztem lehet komplett közepet kapni - érdemes -e azt cserélni ha a ház jó ??
Pótkulcs is ua. mint az elsődleges. Itt volt aki feltörte volna. De nem olyan zárszerkezet van benne, mint amire számított, ezért nemtudta kinyitni, holnapra ígért megoldást. Majd beszámolok a fejleményekről. Szerencsére a riasztó elkussolt.
Elsőként próbálkoztam a pótkulccsal. Aztán elemcsere. Aztán felnyitottam a motorháztetőt a bowden meghúzásával. Multiméterem nem volt ezért bikakábellel másik kocsival akksi összeköt, próbáltam zárni. Nem jött be. Előtte kétszer is mentem vele, nem tudom mi lelte.
Azért majd próbáld meg a kulcs újratanítását. Gyújtás fel, zárás gomb megnyom. Várd meg, amig a belső lámpa felkapcsol és villog az index, gyújtás le, kulcs kivesz.
Ha az elem nem OK, akkor elvileg azt jelezné a kijelzőn.
Ettől a kulcs még lehet gond. 10-12 hatósugáron kívüli nyomkodás után nem nyit és csak indításra jön rendbe. Akkor is meg tud bolondulni, ha nyitott ajtónál próbálod bezárni többször, bár ez most biztos nem az oka.
A motorháztetőt sikerült kinyitni. A gyári riasztó szépen elindult.. na akksira bikakábel rá, kulcsra még mindig nem regál az autó. tehát nem kulcs, nem akksi. Most ott tartok, hogy szól a riasztó a lakótelepen. Akksi sarut levéve kicsit halkabb lett, ezek szerint az autó nem reagál sem a kulcsra, sem a pótkulcsra... fasza...
Igen én is a kibúvóktól félek. Majd meglátom. Más téma. Sok kollégám érdeklődik diag miatt Mondeo, A3 stb. A tdi-t tudom hogy csinálod de mivel küldhetem hozzád a fiúkat?pl: Lenne egy Mondeó ami 1800 felett torpan
Szokták cserélni az enyém is szivárgott már. Amúgy nem nagy tétel, nézd meg külön is mert lehet olcsóbb úgy. Én Bárdinál vettem mert ott van kedvezményem INA szett meg Febi vízpumpa. Ja az enyém 1.6 benzin. Zolysys nem találtad meg a tompitott izzó rögzitő rugót? Köszi. Megoldottam a hátsó lengéscsillapitó ütközőjének rögzitését én 1-1 lemezcsavart használtam.
centírozatlan ha netalántán egészen véletlenül valami csoda folytán kicserélnék (a turbót áruló cégek kényük kedvük szerint bármit kitalálhatnak a szakszerűtlen beszereléstől a nem megfelelő olaj használatton keresztük akármit amiért kibújnak a felelőség alól) akkor feltétlen ki kell centíroztatni az új csigát
kell hozzá egy kis lelki erő hogy megint lemenjek, :-( meg az olaj ok turbó miatt van, de a cool' kimenő miért roppant össze? A turbó garis, remélem érvényesíteni is tudom. Ha nem akkor b@ssza meg. Amint lesz kép felteszem.
ja az fap offos már csak kicserélték rajta a turbót újra mert azt hitték hogy rossz, pedig "csak" a fap volt fullig, meséltem én ezt neked hogy csörgette a geometryát hogy tele volt a fap. csörögj meg ha nem alszol
Ez 99% turbó halál , egyszerű vedd le a turbóra menő müa csövet , ott benézel a turbóba és rögtön látni fogod a problémát , csinálj egy fotót róla , tedd ide aztán megszakértjük.
Ez a baj az utángyártott turbókkal hogy nem centírozzák ki őket, és nem hosszú életűek, a wizárdéktól is ezért nem szabad venni, náluk a legolcsóbb cserébe nem tartós, csak egy gyári meg horror árú.
amúgy fura, viszont ha nem kapott a motor levegőt akkor tud kopogni, és fehéren füstölni is, ha a turbó egyben van akkor lehet a folytószeleped gondolt egyet és bezárt, vagy keresni kell mitől nem kap levegőt, vagy miért kap sok kaját,
A zár mechanikus, vagy elektromágneses elven működik. ha benyúlok a lukon érzem a bovdent, amit mozgat a kilincs, de nem tudom még mit lehetne rajta matatni.