Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

betg Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100453

Szia

Neki a fő gond ott van hogy valószínű kinai volt , ami nincs ki centrirozva így előbb utóbb szétmegy , a tengely anyaga is igen vacak , amit itthon árulnak közép részt azt felejsd el , el kell vinni egy profi turbóshoz aki minőségi alkatrészekkel dolgozik és ad garanciát , ez nem olcsó de a szar az szerintem drágább.

Előzmény: sixdays (100452)
sixdays Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100452

Sziasztok   - olvasva  itt a márkatárs  turbó  halálát  a kérdés - előre ezt észre lehet venni  - külső jelek -  zörej - teljesítmény csökkenés -stb -  vagy csak mondjuk  ellenőrzés - axiális lógás stb -  .  érdemes e felújítatni  -  néztem lehet komplett közepet kapni - érdemes -e azt  cserélni ha a ház  jó  ??

Tomee_ Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100451

Pótkulcs is ua. mint az elsődleges. Itt volt aki feltörte volna. De nem olyan zárszerkezet van benne, mint amire számított, ezért nemtudta kinyitni, holnapra ígért megoldást. Majd beszámolok a fejleményekről. Szerencsére a riasztó elkussolt.

Előzmény: opel123 (100450)
opel123 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100450

Azt hiszem elemcsere után is kell tanítani.  A pótkulcs is távos?

Előzmény: Tomee_ (100449)
Tomee_ Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100449

Elsőként próbálkoztam a pótkulccsal. Aztán elemcsere. Aztán felnyitottam a motorháztetőt a bowden meghúzásával. Multiméterem nem volt ezért bikakábellel másik kocsival akksi összeköt, próbáltam zárni. Nem jött be. Előtte kétszer is mentem vele, nem tudom mi lelte.

Előzmény: opel123 (100448)
opel123 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100448

Azért majd próbáld meg a kulcs újratanítását.  Gyújtás fel, zárás gomb megnyom.  Várd meg, amig a belső lámpa felkapcsol és villog az index, gyújtás le, kulcs kivesz.

Ha az elem nem OK, akkor elvileg azt jelezné a kijelzőn.

Előzmény: Tomee_ (100447)
Tomee_ Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100447

Nem csináltam semmi ilyesmit. elvileg 1-2 óra múlva jön egy srác aki feltöri nekem... hát kíváncsi leszek.

Előzmény: opel123 (100446)
opel123 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100446

Ettől a kulcs még lehet gond.  10-12 hatósugáron kívüli nyomkodás után nem nyit és csak indításra jön rendbe.  Akkor is meg tud bolondulni, ha nyitott ajtónál próbálod bezárni többször, bár ez most biztos nem az oka.

Előzmény: Tomee_ (100445)
Tomee_ Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100445

A motorháztetőt sikerült kinyitni. A gyári riasztó szépen elindult.. na akksira bikakábel rá, kulcsra még mindig nem regál az autó. tehát nem kulcs, nem akksi. Most ott tartok, hogy szól a riasztó a lakótelepen. Akksi sarut levéve kicsit halkabb lett, ezek szerint az autó nem reagál sem a kulcsra, sem a pótkulcsra... fasza...

Jena307 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100444

Hát Hdi motorok ha fordban vagy volvóban vannak akkor is, meg tdi-k

a ford saját motorjaikat nem ismerem (és nem is szándékozom megismerni :)

Előzmény: dovicsin (100443)
dovicsin Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100443

Igen én is a kibúvóktól félek. Majd meglátom.  Más téma. Sok kollégám érdeklődik diag miatt Mondeo, A3 stb. A tdi-t tudom hogy csinálod de mivel küldhetem hozzád a fiúkat?pl: Lenne egy Mondeó ami 1800 felett torpan

Előzmény: Jena307 (100441)
Trabee Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100442

Szokták cserélni az enyém is szivárgott már. Amúgy nem nagy tétel, nézd meg külön is mert lehet olcsóbb úgy. Én Bárdinál vettem mert ott van kedvezményem INA szett meg Febi vízpumpa. Ja az enyém 1.6 benzin. Zolysys nem találtad meg a tompitott izzó rögzitő rugót? Köszi. Megoldottam a hátsó lengéscsillapitó ütközőjének rögzitését én 1-1 lemezcsavart használtam.

Előzmény: bubu5860 (100433)
Jena307 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100441

centírozatlan ha netalántán egészen véletlenül valami csoda folytán kicserélnék (a turbót áruló cégek kényük kedvük szerint bármit kitalálhatnak a szakszerűtlen beszereléstől a nem megfelelő olaj használatton keresztük akármit amiért kibújnak a felelőség alól) akkor feltétlen ki kell centíroztatni az új csigát

Előzmény: dovicsin (100440)
dovicsin Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100440

Letört

Előzmény: Jena307 (100439)
Jena307 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100439

Nem látni hogy le van tekeredve vagy le van törve az anya tengelyvégestől ?

 

ha letekredett az gáz, ha letört meg mégnagyobb akkor tuti full centírozatlan

Előzmény: dovicsin (100438)
dovicsin Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100438

dovicsin Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100437

Remélem megvan

 

Diána Németh Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100436

Sziasztok!

 

307-es 1.4-esem van, első fékeket kell cserélnem. Milyen márkát ajánlanátok? Tárcsa+betét. Nagyon köszi

betg Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100435

Azért roppant össze mert a turbón nem megy át elég levegő , a motor ahogy szív összeszívja , ezt tip turb problm.

Előzmény: dovicsin (100432)
dovicsin Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100434

jena elküldtem msm ben . ennyit a turbómról

kicsit necces

bubu5860 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100433

Sziasztok!

 

Egy kérdés: vezérlés cserekor szokás cserélni a vízpumpát is? Mert azt látom, hogy kapni komplett szettet vízpumpával is és anélkül is.

 

Köszönöm!

dovicsin Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100432

kell hozzá egy kis lelki erő hogy megint lemenjek,  :-(  meg az olaj ok turbó miatt van, de a cool' kimenő miért roppant össze? A turbó garis, remélem érvényesíteni is tudom. Ha nem akkor b@ssza meg. Amint lesz kép felteszem.

Előzmény: betg (100428)
betg Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100431

Nem szoktam aludni árt a szépségemnek

Előzmény: Jena307 (100429)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100430

Ennyire nem loholtam bele magam.

Előzmény: Tomee_ (100426)
Jena307 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100429

ja az fap offos már csak kicserélték rajta a turbót újra mert azt hitték hogy rossz, pedig "csak" a fap volt fullig, meséltem én ezt neked hogy csörgette a geometryát hogy tele volt a fap. csörögj meg ha nem alszol

Előzmény: betg (100428)
betg Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100428

Szia

Ez 99% turbó halál , egyszerű vedd le a turbóra menő müa csövet , ott benézel a turbóba és rögtön látni fogod a problémát , csinálj egy fotót róla , tedd ide aztán megszakértjük.

Ha jól sejtem 1.6hdi??

 

Előzmény: dovicsin (100424)
Jena307 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100427

Ez a baj az utángyártott turbókkal hogy nem centírozzák ki őket, és nem hosszú életűek, a wizárdéktól is ezért nem szabad venni, náluk a legolcsóbb cserébe nem tartós, csak egy gyári meg horror árú.

 

amúgy fura, viszont ha nem kapott a motor levegőt akkor tud kopogni, és fehéren füstölni is, ha a turbó egyben van akkor lehet a folytószeleped gondolt egyet és bezárt, vagy keresni kell mitől nem kap levegőt, vagy miért kap sok kaját, 

 

van pár lehetőség

 

 

Előzmény: dovicsin (100425)
Tomee_ Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100426

A zár mechanikus, vagy elektromágneses elven működik. ha benyúlok a lukon érzem a bovdent, amit mozgat a kilincs, de nem tudom még mit lehetne rajta matatni.

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (100418)
dovicsin Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100425

Megnéztem olaj nincs és a coolertöl jövő cső őssza van szívva. Kettő megy bele. ha szemben állunk a baloldali

dovicsin Creative Commons License 2014.04.21 0 0 100424

Most jut eszembe hátha segít a motor elejénél is jött a fehér füst, de leállítani simán letudtam.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!