Támogatom! :) Ezért is írtam, hogy a jelenleg létező az harmatgyenge. Olyan, mintha nem is létezne. Doksik formába öntésében és pdf-be konvertálásában bármikor szívesen segítek.
Természetesen nem arra gondoltam hogy egyedül mindenki a nyakadba árasszon minden infót,és éjjel nappal el legyél halmozva munkával.Szerintem ez is csapatmunka ki ehhez ért ki ahhoz,ki informatikában jártas ki különböző szakmai dolgokba.Akár saját rovata is lehetne mindenkinek amiket ő moderál.Klub esetén meg természetesen több moderátor van,nem csak te,amiket pl közösen is megválaszthat egy találkozó kapcsán belül.Természetesen ez csak úgy működik és van értelme ha mindenkinek van lelkesedése hozzá.Igazán ez ha elindul évek múlva fog kiderülni megérte e valójában a ráfordított idő vagy se.Nekem pl egy vállásómba került ez pár éve.
Régebben említettem, hogy szeretném, ha a klímát nem kapcsolgatná önhatalmúlag a kocsi. Az enyémben sajnos gyújtásráadáskor még nem jelez semmit, csak amikor már elindítja a motort az ember, akkor van kb. fél másodperc észrevenni és kikapcsolni, ha nem kell. Kérdeztem szervizben, nézegették, de nem találtak semmi opciót erre vonatkozólag, hogy ki lehetne kapcsolni ezt az automata fícsört. Szomorú..
Technikai dolgokban szivesen segítek, de ilyen klub alapításos/humánpolitikai dolgokba nincs energiám belefolyni. Természetesen én is pártolok egy összetartó baráti társaság valamennyire összeszervezését, de mint a majdnem legfrisebb tulajdonos nem szeretnék mindenbe beleszólni.
Nagyon hasonlít arra, ami nekem is megvan. De az html és jpg doksikkal van tele. Ilyen html alapú szerelős alkalmazás. Kicsit hiányos, de valamelyik este megnézem otthonról.
Nyugodtan jöhetnek, ha nem kell sokat melózni vele! ;) Melóban, míg dolgoznak a gépek, egész jól tudom intézni a dolgokat, de 'szabadidőben' nem sűrűn van erőm a gép elé ülni. Szóval... naprakészséget nem tudom garantálni, de a piszkálást elég jól bírom! :D
Faterom 307-esének szerintem ugyanilyen baja volt kb. 2 hete! Az övé még ráncfelvarrás előtti és azt csinálta, hogy meleg motornál alapjáraton nem volt olajnyomás! Csipogott és ki is írta, hogy elégtelen olajnyomás (persze nem magyarul :D) ismétlem csak alapjáraton és meleg motornál! Kiderült, hogy a nem gyári olajszűrőből törik le valami és emiatt lehet! Nála tényleg ez volt a baj! Gyors olajcsere és gyári szűrő bele és minden okés! Remélem Nálad is "csak" ez lesz a baj...
Volna egy kis problémám egy 307-esbe betett JVC KD-G341-es fejegységgel, s remélem, hogy valaki hallott már ilyenről, mert nem találtam sehol. Nos, a bekötés gond nélkül ment (magam csináltam, lehet hogy ez a gond), a hang kiváló, eddig rendben. Csakhogy: ha a rádió megy, akkor a légkondi és az utas oldali légzsák nem. Mihelyt a rádiót kikapcsolom, az előző kettő újra rendben működik. Megnéztem, ezek mind egy biztosítékon vannak (24-es). A biztosíték nem megy ki, még csak nem is melegszik (ha igaz).
Az 1.6 16 benzin 80 KW / 109 LE / motor közös a Citroennel. Csak az embléma változik. Az én régi kocsim 2001-es volt, a másik a Xsara vége 2006-ból, de a motor ugyanaz, és a most vett 2006-os 307.-es is ugyanaz a motor.
A kormánykapcsolót is meszervezhetem, de mielőtt nekiállok kellene egy motorkód átfordítva citroenre. Ugyanis a cimbinek régi citroenes gépe van. Nekem 1.6 HDI motorom van, amit használt a citroen is, így Xarakén felismerte és működött minden rendesen. Neked ha jól emléxem benyás van. Ha a citroenes progiban van olyan motor akkor neked is tud segíteni. Vagyis egyszerűen az autódban lévő motorral szereletek citroent kb 5 évvel ezelőtt?
Helo Nekem kitört az olajszűrő belsejéből egy műanyag darabka emiatt alacsony fordulatszámon nem volt megfelelő olajnyomás. olaj + szűrőcserét csináltunk addig túráztattuk magas fordulaton míg rendbe jött.
Figyelem hétfőn lesz eladó 34655km futott kettőstömegű lendkerekem olcsóé, még nem nyisszan csak 100-ból egyszer, minimum 30ezer van még benne+103100km-es kuplungszerkezetem, hibátlan, ha valakinél nagyon válság van, a tárcsát nem ajánlom mert az el van füstölve megcsúszott már néha 3.ban is, de milyen jótékony hatással van a fogyasztásra :) 5,3 6500km átlaga. Ma meglett az egytömegű szett (2052N5)=70.000ft új kevlározás sajna nem az előre kalkulált összegben állt meg, mert a kiváltó szett tárcsája nem szabvány méret, így egyel nagyobb kevlár anyag kellett meg esztergályos munka, így az 9000+3000ft. volt. Hétfőn szedik szét az még egy 20.000, aztán remélem örökre elfelejtettem ezt a részét az autónak.
Kellett már a gépnek egy nagyobb kiruccanás, meg pályázás, meg nekem is most mehetek centíroztatni, az eleje rendben de a hátulja gáz, vagy lemostam a centírt vagy odavertem valamikor,. majd kiderül de nem fasza az biztos, de talira teljesen rendben lesz remélem.
Egy nyulat megcsaptam én is. Kettő műanyag patent ugrott, más baja nem lett. Valamilyen nagyon rugalmas műanyagból van. Patentot adtak ingyen a szerelők, csak be kellett nyomni a helyére.
Okkés én benne vok,de akkor már mindjárt ránézhetünk az index kapcsolóra ha ott vagyok,meg a tiedére is.Én jelenleg augusztus 3 ig szabin vagyok,tehát bármikor jó, tudok alkalmazkodni hozzád.Megnéztem a dokumentumot gratulálok hozzá baromi részletes és profi munka mindenki részéről,aki hozzá járult az elkészítéséhez.Szerintem nagy segítség mindenkinek.Az én esetembe az a felállás.A második kapcsolónak ki van alakítva a hely,a két vékonyabb ér is meg van csatlakozóval együtt,csak a kapcsoló hiányzik.