Keresés

Részletes keresés

jazzcool1,2 Creative Commons License 2017.05.10 0 0 25270

másoknak jó a Skoda Octavia, vagy  a Superb, de NGT-nek nem elég az olcsó lakás, hanem a legdrágább autók is kellenek:

 

index.hu/belfold/2017/05/10/ket_hivatali_autot_is_kapott_az_onkormanyzattol_a_fideszes_polgarmester/

 

 

Ep128 Creative Commons License 2017.05.09 -1 0 25269

Opppardon, tényleg nem (csak) az... Inkább mondanám, amolyan "fából vaskarikának", kb. annyi életképességgel. :-)

Előzmény: Városjáró_Blog (25267)
trollcsi Creative Commons License 2017.05.08 0 0 25268

batyin bezár a raiffeisen, nem tudtak megegyezni a sparral.



Városjáró_Blog Creative Commons License 2017.05.08 0 1 25267

Momentum mint komcsi csapat?! Óh öreg, téged aztán erősen megsüthettet a tavaszi nap... 

Előzmény: Ep128 (25266)
Ep128 Creative Commons License 2017.05.08 0 0 25266

Ebből a "... nem létező" az egyre inkább stimmel! :-D DK 3%, Momentum 1%, de azok is egymást ölik... Szerencsénkre. :-D

Előzmény: Városjáró_Blog (25265)
Városjáró_Blog Creative Commons License 2017.05.07 0 1 25265

és erre egy objektív polgár mit reagál? vagy ott az elsőkerben máig többségben vannak a pártszipatíizáns szavazódroidok, akik képesek 28 évvel a gengszerttváltás után is inkább a nemlétező posztkomcsiktól félni, miközben a legnagyobb újkomcsikra szavaznak??? 

 

Előzmény: trollcsi (25264)
trollcsi Creative Commons License 2017.05.07 0 0 25264
vénólánzsahleF Creative Commons License 2017.05.06 0 0 25263

szombat este van és annyira nem vészes:)

Előzmény: Nerdy (25262)
Nerdy Creative Commons License 2017.05.06 0 0 25262

valahol tombolnak - jó hangosan

jazzcool1,2 Creative Commons License 2017.04.21 0 0 25261

ennek ellenkezője lenne hír... :-) 

Előzmény: Városjáró_Blog (25260)
Városjáró_Blog Creative Commons License 2017.04.21 0 0 25260
-Smiley- Creative Commons License 2017.04.19 0 0 25259

Én továbbgondolnám és ha van rá technika akár a Vigadó - Várkert - Clark - Dísz tér - Szentháromság tér - Bécsi kapu tér útvonalig is elvinném. Max kéne egy 100 méter mély alagútat, meg mélyállomást kiépíteni, de a vár  - belváros közlekedése egyből megoldódna. 

 

Itt vannak a linkek:

http://index.hu/belfold/budapest/fidprbp765/

http://index.hu/belfold/budapest/2014/03/29/metroval_godollore_kisfoldalattival_a_varba_budapest_legvadabb_metroalmai/

 

Előzmény: Ep128 (25257)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 25258

A varkert bazar szokott felmerulni, mint lehetseges vegallomas kulonfele tervezoasztalokon. Realitasa egyelore nincs, szerintem. 

Előzmény: Ep128 (25257)
Ep128 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 25257

Ez a "Földalatti a Clark felé" ez teljesen új, eddig bárkitől kérdeztem most, tök hülyének nézett, hogy honnan szedek ekkora ökörséget... :-D (Pedig nagyon jó 5let volna!) Honnan van ez a hír?

Előzmény: -Smiley- (25256)
-Smiley- Creative Commons License 2017.04.18 0 0 25256

Akkor arccal a mozgólépcső és a libegő felé.

apropó, eddig a földalattit is át akarták hozni a Clark felé, arról nincs infó? 

Előzmény: kadár (25255)
kadár Creative Commons License 2017.04.18 0 0 25255

Örülök, ha valamiben egyetérthetünk, és ez így van rendjén.

Előzmény: -Smiley- (25254)
-Smiley- Creative Commons License 2017.04.18 0 0 25254

Hát hogy azok ott mit ötletelnek egy dolog, a tervek a közmeghallgatáson meg a Tábor utcai körforgalomról az ottani fogadóközpontból és a nagykapacitású több liftes kivitelről szóltak. + a Déli területén kialakítandó turistabusz parkolóról De a buszok kizárása csak a turistabuszokra vonatkozik, szó nincs a BKVs buszokkal kapcsolatban bármi korlátozásról, azok ugyanúgy végigmennek majd a váron. 

 

Egyébként lehet jobb lenne a Clark és Várkert alá egy nagy mélygarázs amibe 100 busz kényelmesen elférne, esténként meg az autósok használhatnák, és a Clarktól valami normális mozgólépcsővel (teszem azt a Király lépcső útvonalán) feljutni a Dísz térig.  Ebben több értelmet látnék. 

Előzmény: kadár (25253)
kadár Creative Commons License 2017.04.18 0 0 25253

A javaslat alapötlete, csakúgy, mint az alábbi térkép a buszos fuvarozókat tömörítő NiT Hungary egyesülettől származik. Az ábrán is jelölt hajtűkanyarban elfér egy optimális busz-fordulókör, így annak kialakítása nem járna lényeges környezeti beavatkozással.

A MUISZ érvelése szerint ez kulturált, környezetkímélő és irreális anyagi forrást nem igénylő megoldás lehetne, mégpedig olyan, amelyik kapacitásban is képes lenne kiszolgálni az igényeket, ellentétben a jelenlegi tervekben szereplő, Palota úti „liftes" fogadóközponttal.

Előzmény: -Smiley- (25252)
-Smiley- Creative Commons License 2017.04.18 0 0 25252

Akkor figyelje jobban a híreket mert pont az ilyen félinfók miatt terjed a hülyeség.

A várban nem BYD típusú elektromos busz jár (ez amúgy normál méretű busz)  hanem Magyar fejlesztésű Modulo-busz( http://www.modulo.hu/ ) továbbá török gyártmányú dízel Karsan minibusz (http://www.karsan.com.tr/ ) 

Műszaki hiba miatt vagy a nagy hidegben füstölhet az olajkályha, a csodálatos Hibrid Volvó is füstöl: 

http://img.index.hu/imgfrm/2/6/8/7/BIG_0012802687.jpg

 

 

 

Továbbra is szeretném látni hol írnak a Palota úton végigvezetendő mozgólépcsőről. 

Előzmény: kadár (25251)
kadár Creative Commons License 2017.04.18 0 0 25251

Van, aki minősít, - színvonalának megfelelő kifejezésekkel -, van, aki a híreket figyeli. Én az utóbbit választottam:

http://www.vezess.hu/haszongepjarmu/2017/04/04/kinai-elektromos-buszgyar-komarom/

https://hungarokamion.hu/2017/04/05/a-kinai-byd-megnyitotta-elektromosbusz-gyarat-komaromban/

http://www.origo.hu/auto/20170404-felavattak-a-byd-elektromos-buszgyarat-komaromban.html

https://turizmus.com/desztinaciok/mozgojardaval-a-varba-1151009?utm_source=turizmus.com+bulletin&utm_campaign=5ec67e3008-EMAIL_CAMPAIGN_2017_04_17&utm_medium=email&utm_term=0_8b0643d5d5-5ec67e3008-157840685

A látványos füst viszont nem szériatartozék, az lehet láthatatlan. Egyedül egy furcsa morgás a szériatartozéka a gázolajos állófűtéseknek, ami már csak a vájt fülűeknek tűnhet fel. A titok az égéstér kiszellőztetésének módja (azonnal leállítom a füstgáz ventilátort az égés után vagy hagyom X ideig még működni), illetve részben ebből adódóan az égőfej elkoszolódása lehet.

A többit meglátjuk - remélhetően kiváló tapasztalatokkal.

 

Előzmény: -Smiley- (25249)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2017.04.18 0 0 25250

hány ember fér majd be a liftbe? (egy buszról általában kb 50-en szállnak le)

Előzmény: -Smiley- (25249)
-Smiley- Creative Commons License 2017.04.18 0 0 25249

Aha, mutass már egy forrást mielőtt hülyeségeket terjesztesz?  És hova vezetne a Palota úti mozgólépcső, mihez csatlakozna?  

A fő csapásirány ahonnan a dolgozók és turisták jönnek a Duna vonala. Miért a Palota úton menne a mozgólépcső?  Ha már épül akkor a Batthyány tértől kellene kb a Szentháromság tér vonaláig megépíteni föld alatt, illetve a Clarktól a Dísz térig.

De egyelőre szó sincs ilyesmiről, szerintem sikerült előkotorni a tavalyi Várnegyedet ahol a fejlesztésekről volt szó.  Ha már nem jársz közmeghallgatásra akkor elmondom mi épül:

 

Palota úton a Tábor utcánál lesz egy körforgalom, egy kiszolgáló létesítménnyel. Innen fog felmenni egy lift a Dísz térre, ide fognak érkezni a Turistabuszok. 

A Várba turistabuszok nem hajthatnak be ezután, a Palota úton mehetnek fel, és a körforgalomban visszafordulva mehetnek majd vissza, közben kirakják az utasukat a kiszolgáló létesítménynél. 

 

Az elektromos busz nem kínai, magyar gyártmányú és minden elektromos buszban gázolajkályhával történik a fűtés. Lehet ez számodra új dolog de nézz utána mielőtt hülyeségeket hablatyolsz össze vissza. 

Előzmény: kadár (25248)
kadár Creative Commons License 2017.04.18 0 0 25248

VÁRI BUSZUNK KRÓNIKÁJA. Évtizedekig halogatták a ronccsá málló tragacsok felváltását elektromos járművekkel. Aztán egy szép napon protokolláris eseményhez hapcsolódva előkerültek a török járművek. A világon egyre több helyen tiltják ki a belvárosokból a diesel motorokat, ezeket viszont sajátságos ötlettől vezérelve környezetbarátként jelentette be a közlekedési társaság. Aztán mégis érkeztek elektromos buszok, hazánkban készült kínai járművek, amik vidáman eregették a bizonyára környezetbarát, sűrű füstöt, mert kiderült, a fűtést olajkályhákkal oldották meg. A környezetszennyezést enyhitette, hogy a buszok nagy része rendszeres javításra szorult. Egyéni méretei miatt a 16-os fordulójába sem fértek be, ezért a Széna térig kellett járniuk a visszaforduláshoz. Ezt nem a 116-os piaci járat olcsó, de hasznos bővítésével oldották meg (ha már amúgy is tovább kell haladni), hanem a forduló költséges átépítésébe fogtak.

Az utóbbi hónapok meggondolatlan intézkedései váratlan gyorsasággal megoldódnak: a vári irodanegyed kiépülésével ugyanis minden buszforgalom megszűnik, a legújabb elképzelés fedett mozgólépcső építése a Palota úton.

Még szerencse, hogy a legfrisebb kormány-nyilatkozat szerint:”Mi soha nem szórjuk az adófizetők pénzét.”

vénólánzsahleF Creative Commons License 2017.04.05 0 0 25247

nyártól 2 és fél évig felújítás miatt zárva lesz a lánchíd és az alagút.

 

http://www.portfolio.hu/ingatlan/varos/tobb_mint_ket_evre_lezarjak_a_lanchidat_a_nyartol.246871.html

Nerdy Creative Commons License 2017.04.05 0 0 25246

Kedves Illetékes!

Szeretném megkérdezni, hogy mikor cserélik ki a Mária téren a homokozóban a homokot ami, ha jól tudom évek óta nem történt meg

amúgy már időszerű lenne az ősszel lehullott faleveleket összedeni, és elszállítani, hiszen tavaszodik már

újabban csak a szemetesek kiürítése történik

köszönöm

 

-Smiley- Creative Commons License 2017.03.31 0 0 25245

Karbantartást írtak a Várnegyedben, ilyenkor kicserélnek rajta néhány kopott alkatrészt de a teljes parkot nem szokták bezárni.  Nézzetek fel nyugodtan :D 

Előzmény: foveon (25244)
foveon Creative Commons License 2017.03.31 0 0 25244

azt olvastam hogy most ujra felujitanak jatszotereket, szoval akar meg zarva is lehet...

 

 

Előzmény: -Smiley- (25243)
-Smiley- Creative Commons License 2017.03.31 0 0 25243

Már október óta :) 

Előzmény: jednota (25241)
dexter0719 Creative Commons License 2017.03.31 0 0 25242

én úgy tudom, hogy igen.

már egy ideje újra megnyitották.

Előzmény: jednota (25241)
jednota Creative Commons License 2017.03.31 0 1 25241

Tudja valaki, hogy a Mátyás királyos játszótér már használható-e?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!