Keresés

Részletes keresés

Marvusz Creative Commons License 2016.11.01 0 0 2917

Sziasztok,

Lenne pár kérdésem dán munkavállalással kapcsoltban.
Péter-nek hívnak, 2014 ben már éltem kinn Dániában, CPR Numberem is van, feleségemnek is. Azon gondolkodunk, hogy 2017 májusában ujra kiköltöznénk a két éves kislányunkkal együtt. Tisztában vagyunk a kinti keresetekkel, szálláslehetőségekkel..stb

Ezúttal viszont a szakmámban szeretnék munkát találni, CNC forgácsoló vagyok.
A kérdésem az lenne, hogy ezzel a szakmával Dánia melyik részén lenne érdemes keresnem munkát.

Tudnátok e esetleg tippet adni, milyen agencynel, munkaközvetítőnél keresgéljek? Vagy milyen honlapon.
Bölcsödéről, óvodáról tudnak e valamilyen információt adni.

Válaszatokat előre is köszönöm!

Üdv:
 Péter

magyardan Creative Commons License 2016.09.29 0 0 2916

Sziasztok,

Nemrég jöttem ki Dániába, még diák vagyok és azt szeretném kérdezni a külföldiektől akiknek van autója, hogy hogyan lehet legegyszerűbben megoldani? Olcsóbban jön ki ha felhozom otthonról az autómat, vagy veszek itt egyet? És ha itt akarnák venni egyet, akkor ki milyen oldalt ajánlana? És a papírozást hogy megy? (még nagyon kezdő vagyok ebben a témában)

Válaszokat előre is köszönöm!

yashicamat124g Creative Commons License 2016.08.29 0 0 2915

Sziasztok!

A következőhöz kérnék segítséget.

A lányom most kezdi az egyetemet Aarhusban. Sikerült albérletet szerezni, be is költözött, van szerződése is, de nem sok mindent tartalmaz.

Valahol olvastam egy hozzászólásban, hogy írassuk rá a főbérlő CPR számát a szerződésre, mert kell a lakcímigazoláshoz pl munkavállalás esetén.

Tud-e valaki erről információt. Köszönöm.

Vagdullah Creative Commons License 2015.10.05 0 0 2914

Fenti a dánoké, a lenti a vendégmunkások bére? :)

Előzmény: Greve-1 (2913)
Greve-1 Creative Commons License 2015.10.04 0 0 2913

Szia!

Ez itt alul az igazság:

Danskernes gennemsnitlige BRUTTO månedsløn:

37.364,20 kr. 

Ingen uddannelse: F.eks. nytilkomne indvandrere.