Kormánymű cseredarabot tudok adni (szinte ingyen), 2000. évj. JTD dízel Multiba valót (lehet hogy azonos a benzinesével, meg kéne kérdezned): kormánymű szivárgáskor egy cseredarabot újíttattam fel itt Győrben, s akkor tettem félre a magamét, ami szivárgott: ha ezt felújíttatod, akkor nem kell sokáig állnia az autódnak, megvárni a felújíttatást, csak a ki-be szerelés idejéig nem lesz autód. 302048360 tel. számon jelentkezz, ha érdekel.
Sziasztok. Ismét hozzátok fordulok, remélem, hogy nézi még a fórumot valami szaki:) Van egy multiplám 2000-es 1.6 os benzines, a jobb első motortartó bakot szeretném kicseréltetni, ha lehetne kapni. Bontóban sem tudtak, újat meg nem lehet kapni. A dízelhez való az alumíniumból van méreteit úgy lehet a benzineséhez közelíteni, ha levágjuk a nyúlvány egy részét rövidebbre.
A bal oldali az méreteiben majdnem stimmel, csak vékonyabb a nyúlványa és a 12-es csavar helyett 10 es átmenő csavar megy bele. Szerintetek meiket építessem bele? Vagy van e tippetek, hogy hol tudnék szerezni bele egy eredetit. Válaszaitokat véleményeteiket előre is köszönöm. Üdvözlettel :Horváth Péter
Igen, nincs előírva rá csereperiódus, bár kizártnak tartom, hogy örökös legyen. Olyan ez, mint a váltóolaj, az is örökös elvileg. Végül is, addig kibírja, amíg a váltó .. :)
Tapasztalatom szerint olyan üzemanyag, ami a végtelenségig bírja, olyan nincs. A fagyállóban is elfáradnak az inhibitorok. :)
A fűtőradiátorban lévő mennyiség már nem olyan sok, az már nem okoz zavart. Csak a többit kéne valahogy kiimádkozni.
Gázpedál pozíció jeladót bejelezte már 3-4 alkalommal, diagnosztika a B áramkörére ilyen képet mutat:
Azt nem tudom, hogy ennek a B körnek is tök egyenesnek kellene-e lennie, mint az A körnek? Mióta az eszemet tudom, az A mindig sík egyenesen tartotta a jelet, míg a B mindig ilyen 0-ra leeső tüskéket produkál, ami nem ütemes, hanem szinte véletlenszerű.
Ha kicsit rálépek a gázpedálra, magasabb állásba megy át mindkettő, egy darabig egyenes utána megint elkezd így leszakadozni, de akkor is 0-ig esik le.
Ha valaki látott már gázpedál trendet akkor segíthetne, hogy ez normális-e? Tudnék szerezni gázpedál adót, nem is az ára ilyesztő, hanem hogy ott a műszerfal alatt nem egyszerű kicserélni, és ha a végén még majd csak egy kontakthibás stekkerem lesz akkor a guta meg fog ütni.
De ha ez így nem normális, akkor még rámozdulhatok a stekkerre (bár azt hiszem azt már próbáltam) és ha javul bármennyit is akkor ott keresem a hibát.
Egy 115 JTD bubis Multiban szeretnék hűtőfolyadékot cserélni. A gyári leeresztőszelep a hűtő alján megvan, viszont azon keresztül csak kb. 3 liter folyadék folyik ki, ami a teljes mennyiségnek még a fele sincs.
Szeretném megkérdezni: ezt a Fiat mérnökei hogyan oldották meg? A hűtőfolyadék felét lecserélni, hát adtam a sz@rnak egy pofont.
Hogyan lehet teljes egészében leengedni a hűtőfolyadékot? És hogy lehet utána légteleníteni? Hol vannak a légtelenítő csavarok?
Sürgősen szükségem lenne egy jó állapotú vagy felújított komplett hátsó hídra. 2006 évjárat 120 LE kocsihoz. Már több darabot megnézett a szerelő, de egy sem volt elfogadható állapotban. Köszönöm előre is a segítséget
Egy jó villamossági szerelő nyilván meg tudja csinálni, de nincs előkészítve.
Az első modellfrissítés (talán 2001, amikor a régi fiat embléma helyett már a kerek kék van.) utániakban van, előtte nincs és nincs is bekábelezve emiatt.
Szerintem is, hasznos lenne egy elérhetőséged, vagy a kiárusításé, többeket érdekelhet vmi (engem pl. JE műanyag küszöbborítás mindenképpen, de jó lenne faceliftes csomagtartóhoz is, ha az is akadna)
Kormánymű előtt... toronycsapágyak hibáját és leginkább a rugótörést valahogy ki kellene zárni. Talán mégsem kormánymű. A cseréjével nem tudok segíteni csak az előforduló hibák valószínűségét szeretném érzékeltetni.
Sziasztok. Ismét hozzátok fordulnék tanácsért mert itt mindig jó problémamegoldásokat kapok. Kormánymű cserére, felújításra készülünk,2000 es 1.6os,, bubis,, multiplánkon. A probléma oka, hogy kopogó hangot ad menet közben. Addig sikerült kiszűrni, hogy valami a kormányműnél nincs rendben mert álló helyzetben a kormány hirtelen fordításánál ujra hallani lehet a hangot. Ezzel kapcsolatosan szeretném kérni a segítségeteket. Mit kell szétszedni hozzá, van e valami komolyabb buktatója, mi a menete ennek a cserének, esetleg tudtok e leírást vagy valami videót hozzá. Az esetleges válaszokat segítségeket előre is köszönöm.