Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bodrobert Creative Commons License 2015.07.02 0 0 44055

Nos, a múlt héten előugrott egy motorvezérlő hiba, menjek szervízbe felirat, meg a sárga lámpa. Megnéztem ámítógéppel, megint azt írta, hogy érvénytelen jelet kapott a lambda-szenzortól. Töröltem a hibát. Arra lettem figyelmes egyébként, hogy a Multiecuscan azt írja ki, hogy 9800 km-nél programozva volt az ECU, illetve egyszer volt újraírva (Last programmed, illetve number of rewrites). Ez vajon mit jelenthet? Ha ezt a 9800 km-t hozzáadom az ECUból kiolvasott össz-kilométerhez, körülbelül kiadja a km óra által mutatott értéket. Azt jelentheti akkor ez az érték, hogy 9800 km-nél törölték, újraírták az ECU-t, vagy mit?

acsigo Creative Commons License 2015.06.30 0 0 44054

Köszi! Ezek sajna nem működnek, nekem legalábbis. 

Előzmény: LegalBeku (44053)
LegalBeku Creative Commons License 2015.06.30 0 0 44053

Pedig van egy pár darab : http://usite.hu/x/12052      http://usite.hu/x/12053  Nem tudom működnek e amúgy de az FB oldalról vannak . 

Előzmény: acsigo (44052)
acsigo Creative Commons License 2015.06.30 0 0 44052

Helló! 

 

Köszönöm a gyors választ. Megtettem mindkét dolgot amit írtál, most várakozó álláspontra helyezkedek. Facebook oldalon nem találtam, de nem is annyira sürgős. Csak szeretem ha valami bibi esetén van mihez nyúlni.

Előzmény: bombahoppa (44050)
omniahd Creative Commons License 2015.06.30 0 0 44051

Gyári távos kulcsnál viszonylag közelről nyit csak a gomb, korábban messzebbről ment. Elem ok, mit hol kell/lehet megnézni esetleg, ami miatt  ez így működik?

bombahoppa Creative Commons License 2015.06.30 0 0 44050

Szia, üdv!

 

Nekem nincsen, de ha aktiválod az e-mailedet az adatlapon, akkor biztosan megküldik, illetve a Multipla Magyarország facebook csoportba is érdemes belépned. Ott is letölthető tudtommal.

 

Előzmény: acsigo (44049)
acsigo Creative Commons License 2015.06.30 0 0 44049

Szép jó estét mindenkinek!

A hétvégén végre sikerült szert tennem egy szép 2003 JTD Multiplára. Viszont ami szomorú, hogy sajnos semmilyen dokumentáció nincs meg hozzá . Esetleg ha valakinek lenne beszkennelve magyar nyelvű használati útmutatója, azt nagyon szívesen fogadnám.

Köszönöm!

multifiat Creative Commons License 2015.06.29 0 0 44048

Jobb első kerék le, oldalsó motorvédő burkolat le. Az automata spanoló görgőjének a közepén lévő csavarjára ráakasztasz egy 15-ös csillagkulcsot és a hosszbordás szíjjal ellentétes irányba a spanolót eltolod a szíjat leugrasztod. Visszarakásnál én a klímakompresszorra szoktam utoljára felrakni.

 

 

Előzmény: aatikaa (44047)
aatikaa Creative Commons License 2015.06.29 0 0 44047

Üdv.

Hogy cserélem ki a hosszbordás szíjat,mi feszít ,lazít és hogyan?

Ma egy kutya csont lett cserélve jobb oldalon.(Birth) 2 vettem ugyan de a bal az nem kopog,halasztom úgy döntöttem. Szíj is meg van,  Goodyear.

2000 évjárat  jtd .

Köszi.

LegalBeku Creative Commons License 2015.06.29 0 0 44046

Köszönöm szépen a választ . Fizu után neki is ugrom :) 

Előzmény: multifiat (44045)
multifiat Creative Commons License 2015.06.28 0 0 44045

Ha van rá lehetőség egy akna jól jön, jó magasra felbakolod leveszed a kerekeket, lekötöd a stabösszekötőket, a bölcső furatain keresztül kitekered a négy rögzítőcsavart. Minden további bontás nélkül balra kitudod forgatni, csúsztatni a komplett stabilizátort, kint kényelmesen meg lehet szilentezni. Bent a helyén? Minden elismerésem babarucunak

Előzmény: LegalBeku (44034)
Sapa63 Creative Commons License 2015.06.28 0 0 44044

Köszönöm a választ, még a tempomatkar cikkszáma, vagy a donor gépkocsi típusa kellene! Előre is köszönöm, hogy segítessz.

Előzmény: multifiat (44032)
polgar1 Creative Commons License 2015.06.28 0 1 44043

Sziasztok! Megjöttünk Horvátországból. 1320 km-t mentünk összesen minden gond nélkül. Indulás előtt semmi komoly felkészülés, kapott egy olaj cserét, mert már időszerű volt, ablakmosó feltölt és indulás. 

karter72 Creative Commons License 2015.06.27 0 0 44042

Egyszóval: Sokmindent:) Attól is függ mennyire van széttolva az autó. Vezérlészett az alap. Olajcsere, plusz szűrők. Első-hátsó fékek átnézése, kuplungbowden vizsg. esetleg kenés, stb. Nekem két évembe és sok pénzembe került mire olyan lett a gép, hogy elmerek bátran indulni bárhová vele, külföldre is. Sok sikert a Multiplához! Öröm vezetni, én imádom:)

Előzmény: p_B (43956)
karter72 Creative Commons License 2015.06.27 0 0 44041

Az index bajuszkapcsoló is lehet ám kontaktos:(

Előzmény: multigáz (44024)
karter72 Creative Commons License 2015.06.27 0 0 44040

Nagyon jó lett a gép! Frankó!

Előzmény: bojo (44015)
karter72 Creative Commons License 2015.06.27 0 0 44039

Össze van ragasztva és préselve, vigyázz vele nagyon könnyen törik:((( tapasztalat:(

Előzmény: LegalBeku (44037)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.27 0 0 44038

Van 4 darab vadiúj eredeti Bosch dobozos, papiros CNG injektor, 60.000 Forintért, ha kell valakinek.

Pesten, akár beszereléssel, Euro 3-as  vezérlős motorral nullázással.

boxtif@gmail.com

LegalBeku Creative Commons License 2015.06.27 0 0 44037

Urak ez a fehér Műanyag ,hogy jön le ? És a másik ,hogy az aprópénz tartót ,hogyan lehet kivenni ? 

 

babarucu Creative Commons License 2015.06.27 0 0 44036

Elég megemelni célszerű alábakolni, és mindkét oldalon egyszerre kiakasztott kutyacsonttal szerelni, mert így tudod mozgatni a rudat. Ki tudod húzni kb fél métert, tudsz tolómérővel rúdátmérő mérni...stb. Szétszedni pillanatok alatt szét lehet, kerék le, kutyacsont alsó felét kiakasztod, és már csavarozhatod is a bilincset.

A levett bilincset csavarhúzóval megkoppintva kettényitod, és már le is tudod venni a gumit. Visszaszerelésnél van a cumi, mert a felső félbilincs  csavaranyájánál nyúlvány van, ami bele van préselődve az alsó félbilincs furatába. A gumiszilent eltartja a bilincseket, és ahogy húzatod össze félre tud mozdulni, nekem véletlenül sem sikerült hiába állítgattam.

Pillanatszorítóval összeszorítottam nyúlványt a furatba, és villannyal minimálisan össze hefteltem a bilincseket elől-hátul.

Így már pillanatok alatt vissza lehetett rakni mindent. Nagyon vigyázz a csavarok fixre rögzítésénél! nehogy agyontépd, én elszabtam az egyik csavart, nem probléma sima 8-as csavarral pótolható, csak jobb a gyári csavar

 

https://picasaweb.google.com/106733004381157885093/KormanyStabilizatorSzilentCsereje

 

sajnos minden lépésről nincs kép, szerintem minimális szakértelem elég hozzá

Előzmény: LegalBeku (44034)
M.Sanyi Creative Commons License 2015.06.27 0 0 44035

Elég.

Előzmény: LegalBeku (44034)
LegalBeku Creative Commons License 2015.06.27 0 0 44034

Mennyire szopás kicserélni ? 

Elég simán megemelni emelővel vagy akna kell hozzá ? 

Előzmény: babarucu (44031)
multifiat Creative Commons License 2015.06.27 0 0 44033

Rendben lesz megint egy jó ideig.:)

Előzmény: babarucu (44031)
multifiat Creative Commons License 2015.06.26 0 0 44032

Küldtem mail-t.

Előzmény: Sapa63 (44029)
babarucu Creative Commons License 2015.06.26 0 0 44031

Király lett!!!:)) ez a kis kétforintos gumi micsoda hangzavart tud okozni minimális úthibákon. Semmi hangja nincs a futóműnek.

Előzmény: multifiat (44023)
multidroid Creative Commons License 2015.06.26 0 0 44030

Az enyémen 7" ET35 vagy 37 van, 16mm-es pogácsával. Tökéletes.

Üdv,:multidroid

Előzmény: ritchie02 (44020)
Sapa63 Creative Commons License 2015.06.26 0 0 44029

Kedves Multifiat!

Küldtem egy p.ü-t.

Légyszíves válaszolj rá, ha teheted! Előre is köszönöm.

multigáz Creative Commons License 2015.06.26 0 0 44028

köszi, megpróbálom

Előzmény: multifiat (44026)
dez1 Creative Commons License 2015.06.26 0 0 44027

Nálam is ilyesmit csinált, relécsere megoldotta.

Előzmény: multigáz (44024)
multifiat Creative Commons License 2015.06.25 0 0 44026

Az alsó kormányburkolat mögött találod, a kormányoszlop kapcsoló /irányjelző-világítás-ablaktörlő kapcsoló/ alsó részébe van betolva. Ha még gyári valószínűleg kék színű relé. Ritkán megy tönkre biztos ő a ludas? A kép alapján jónak tűnik amit vettél.

Előzmény: multigáz (44025)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!