Voltunk ma Biatorbágy - Paloznak biatorbágy az arany verdával. 2 multis jött szembe, de egyik sem villantott, hiába az új kasztni átka:( Én azért villantottam.
Szia, köszönöm! Szerencsére csak az akku merült le. Ha lejtőn állt volna, valószínűleg egy kis gurulás is elég lett volna a beinduláshoz. Apám eljött, bika, és már ment is. Töltöttem, majd megnéztem terhelésre, de nem változott a feszültsége, így azóta is használom a régi aksival. Egyelőre indul.
Nem tudom mi ez a kavar, de én nem megyek a piknikre..:'(
Mondjuk nem is jelentkeztem. :-)
Kaptám ugyan Nagy Bélától egy piknik leírást, hozzá kapcsolódva 1-1 Szép Sándor (szeps) és Tóth Nikoletta (talán D-né Niki) áltál írt levéllel, de nem válaszoltam rá, és mivel pár esetleges öszevillantáson kívül csak Tix-tide-al, és Warning kamikaze-vel léptem kapcsolatba, valamint a faszbook-ot elvből kerülöm, ki kell hogy mondjam, itt tévedés fennforgásánák esete lépett fel. ;-)
Azért mivel már elolvastám az egész fórumot és 13 hónapja béka tulajdonos vagyok, (Csúf-Fi(at) ) ezért lehet, jövőre benevezünk öt fővel. :O
Tisztelettel
CsúfFi
Ui.: Bocs még valakivel beszéltem f3lni ügyben, de már nem emlékszem ki volt.
Budapest környékéről indulás: szombat reggel 8 óra körül egyénileg, találkozó az Inárcsi pihenőhelyen 8.30-9.00 között, ahonnan 9.00 órakor indulunk konvojban Szegedre. Szeged érkezés 10.30, találkozó az ország többi részéből érkezőkkel és rövid közös keringő a városban, érkezés a kempingbe kb.11.30-12.00.
Opció Fradi pálya mögött 8-kor Albert Flórián út 5, Budapest, 1097https://www.google.hu/maps/dir/47.474614,+19.093644//@47.4746289,19.089045,16z/data=!3m1!4b1!4m7!4m6!1m3!2m2!1d19.093644!2d47.474614!1m0!3e0
Tegnap sikerült a benzinszintet annyira kicentiznem, hgoy lefelé gurulva az állomástól a stop táblánál leállt a motor, a mutató pedig 0+2mm-ről beesett 0-ra. Szerencsére ott már sík volt a terep, elindult, és volt annyi eszem, hgoy azonnal a benzinkút felé kanyarodjak, ahová el is jutottam:)
Az is kiderült tegnap, hgyo a dolgok relatívak, hiszen az a kuplung, amit én közel vajpuhának hittem, nem is az.... Vilmos elnézést a késésért meg a rohanásért, sajna óriási dugó volt, hívni sem tudtalak.
Gyermek és egyéb programok halmozódtak fel, ÉS sajnos az előbb hívott a feleségem, hogy az autóval megint gond van, nem indul... Szerencsére most nem az út közepén állt le - el se jutott odáig. Hogy mi lehet, talán este kiderül, remélem csak az aksi merült le...
Igen, eszméletlen jó érzés, hogy szinte alapjárattól ott a bivaly! Az 1500 az olyan 70km/h és onnan tényleg szinte a legtöbb helyen elmegy. A benzines Wagont nagyon furcsa (=rossz, vérszegény) vezetni utána :)
Biztos van aki ért a lóerő és a nyomaték együttmozgásához, a dízel multi 1750-től maximális fordulatig nyomatékcsúcson dolgozik. A ménes ott van 5.-be kb már 80km/h-tól.
No, megjött az alsó motortakaró lemez. Aki tett már fel ilyet, meg tudja mondani, milyen csavarok kellenek hozzá, milyen hosszban, méretben, ilyesmi? Az EPER képen mintha távtartók is lennének.
Aztán még mindig keresek a tetősín végére lezáró dugót, meg ajtókilincs-panelre olyan nagy szürke csavartakaró izét, kettőt.
No igen, ez az. A Puntónál azt írja, a 80LE-t 3000-en adja le!
Basszus, az konkrétan majdnem teherautó!
Nálam az ilyen az instant get kategória, azonnal beindítja a nyálelválasztást.
Mennyire durva lenne már egy 3000-ig skálázott fordulatszámmérő a műszerfalamon?? :)
(kár, hogy attól nem lesz sor6 hangja...)
A másik reményem, hogy talán a gázpedálkezelése is finomabb lehet, ezzel nekem szó szerint ínhüvely-gyulladásom volt amikor Olaszországba utaztunk, annyit kellett pipálni a lábfejemmel. Az ilyen eléggé nem hiányzik, sem fürödni, sem várost nézni nem bírtam rendesen. :(