Mostanában nekem is szabálytalan időközönként és időtartamban fel-felvillan az a lámpa. De sem menetteljesítményben, sem fogyasztásban, sem semmiben nincs változás.
injektor ikon: nekem ennek felvillanása a termosztát kezdődő meghibásodását jelezte, csere óta nem villan fel (bár nekem teljesítmény gondjaim akkor sem voltak)
Pár éve Polgár1-el próbázgattuk mitől van egyszer megy egyszer nem jelenségem, akkor lehúzott légtömegmérővel is teszteltük emlékeim szerint nem volt se jobb se rosszabb, és a ecuscan se írt ki semmi +-t, kontroll lámpa nem gyulladt ki.
szerintem a 110 se gyújt lámpát egyszerűen azért, mert a szívótorokban is van egy nyomásérzékelő, ami már az egér+nyomást is méri, igaz az nem mér hőmérsékletet
Olvasgasd az angol fórumot, én is onnan merítettem. A 105ös JTD nem gyújt rá lámpát, nem lesz lassabb sem, gyengébb sem. A 110JTD és ettől felfelé viszont igen.
De nyert! minden szabályzót lát az agy azok szerint dolgoztatja a motort. Ha valamelyiket nem látja magyarul nem kap információt akkor jön a vészüzem, meg akkor is ha valamelyik jel nem jó, túl magas, vagy túl alacsony
Több éve hozok külföldi autókat, Ahogyan a pajtában megmarad a trabant/lada úgy ott is előfordul. Nem törvényszerű, a török nem azt árulja. Ahhoz el kelk menni a faluba és be kell csengetni. Az évek alatt ha 4 ilyen kocsit láttam. Meg is tartottam őket. Ezért sem vennék itthon, mert 15éve ilyen autót nem engedhetett meg a magyar (azóta kinek kinek javult vagy romlott a javitásra szánt kerete).
A dadogo füstölő motor javithato, a villanyos hibák is, de a rozsda nem.
Jövő héten üregvédelemmel kezdek. A hátso kerékivben van egy szerencsétlen patent, az felengedi a vizet. Ha nem tettétek azt tömitsétek el!
Szia! Már keresni akartalak autómutogatás céljából! Van kiütő szerszámod??? Autószerelést bevállalsz??? Nagy munka (kuplung, vízleeresztés, olajcsere, stb...)
Az órát kivettem, gyújtást adtam! :) Ez lehet a gond!
Gratulálok! Balesetmentes multizást! Az ablakmosó fúvókáját bökdösd meg, nekem is az volt a baj, annyi különbséggel, hogy berohadt az ablaktörlő motor. A műanyag összediffundált az alu házzal! De a vasfűrész megoldást jelentett! :)
siker! Mától én is rátok villoghatok az úton. :) HMU-s rendszám, ősmagyar (itthoni telepítésű) barna delfin, 105 JTD ELX lett a kiválasztott.
Sajnos totál egyet kell értsek: szinte csak osztrák rozsdahegyek vannak a piacon. Úgyhogy a végén már csak olyan multikat kerestem, amin jol latszott a régi, max j-s rendszám.
Hibalista: kuplung azonnal ccserés, légzsák ikon ég, egyik lámpa mosó fej beesett a lökősbe, hátra nem megy az ablakmosó, vezetőoldalról nem működik a jobb első ablakemelő, a vezető ülés magasságállítója nem megy. Ja, és párásodnak a refik, de nem rohadnak, és működnek.
Nekem ugyan ez a hiba jelentkezett egy nagy takarítás után. Azóta 2x néztem végig minden csatit és kábelt de nem sikerült megszüntetni a kis piros világító piktogramot.
15-17 éves dízel magyar autóba is keveslem a 150ekm-t nemhogy németbe. Azt nem értem ha szar a légtömegmérő, akkor vészüzem van, ami nem engedi pörögni a motort, azért 80 az 5-be közel alapjárati fordulat 1500-1700 talán, annál jóval magasabbra kéne engednie, eddigi tapasztalatok alapján 2500-ig ugyan úgy mint turbónyomás szabályozó hibánál.
Az egr nyitva, alapjáraton meg tökig nyitva tolja a kormot a szívótorokba. Nekem az injektorjel nincs képbe, az egyik hibádnál se jelezhetne be.
Furcsa dolgokat írsz én legalábbis nem értem de nem baj:) szval kimentél németbe egy 15-17 éves 150ekm-t futott multiért. Hazahoztad elkezdett döglődni, nem ment 80km/h-nál többet szar volt az alapjárat........
lefalaztad az egr-t jó lett az alapjárat, kicserélted a légtömegmérőt és azóta megy rendesen.
Holnap megnézem! Amúgy, ha már csati: a vezető ülés alatt is van egy dupla dugajos kábel, de nem tom hova dugni. Nincs nyomásérzékelő, vagy az a motoros ülés előkészítés???
Ma végre összeépítettem a műszerfalat! Majd fasbukra feltöltöm az ilyen volt-lett mappámba! De elkövethettem (elb...s...ztam) valami hibát, mert az összeszerelés után felvillant a légzsák hibajelzője, és most folyamatosan világít! Valami csatit szétszedhettem??? A burkolat takarításánál kiszedtem a légzsákkikapcsolót, és utána visszadugtam a csatit! Azalatt levettem az akkumulátor sarut, nehogy légzsákostól robbanjak! Indítóztam, és azóta világít! Szóval, most tanácstalan vagyok, mit tegyek! A könyvecske szerint forduljak azonnal szakszervizbe!
Még nem mondom, hogy megérte, mert lehet, hogy drága mulatság lett a műszerfalpucolás, de nagyon szép lett! :)