Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ritchie02 Creative Commons License 2015.03.23 0 0 42753

Mostanában nekem is szabálytalan időközönként és időtartamban fel-felvillan az a lámpa. De sem menetteljesítményben, sem fogyasztásban, sem semmiben nincs változás.

Előzmény: szg75 (42751)
ritchie02 Creative Commons License 2015.03.23 0 0 42752

Igen, a hozzászólásaim között megtalálod képekkel illusztrálva.

Előzmény: turulur (42691)
szg75 Creative Commons License 2015.03.23 0 0 42751

injektor ikon: nekem ennek felvillanása a termosztát kezdődő meghibásodását jelezte, csere óta nem villan fel (bár nekem teljesítmény gondjaim akkor sem voltak)

Előzmény: turulur (42690)
TixTide Creative Commons License 2015.03.22 0 0 42750

Ez volt már?

 

babarucu Creative Commons License 2015.03.22 0 0 42749

Pár éve Polgár1-el próbázgattuk mitől van egyszer megy egyszer nem jelenségem, akkor lehúzott légtömegmérővel is teszteltük emlékeim szerint nem volt se jobb se rosszabb, és a ecuscan se írt ki semmi +-t, kontroll lámpa nem gyulladt ki.

110-es

Előzmény: TixTide (42747)
babarucu Creative Commons License 2015.03.22 0 0 42748

szerintem a 110 se gyújt lámpát egyszerűen azért, mert a szívótorokban is van egy nyomásérzékelő, ami már az egér+nyomást is méri, igaz az nem mér hőmérsékletet

Előzmény: TixTide (42747)
TixTide Creative Commons License 2015.03.22 0 0 42747

Olvasgasd az angol fórumot, én is onnan merítettem. A 105ös JTD nem gyújt rá lámpát, nem lesz lassabb sem, gyengébb sem. A 110JTD és ettől felfelé viszont igen. 

Előzmény: babarucu (42744)
turulur Creative Commons License 2015.03.22 0 0 42746

El sem mertem indítani nélküle....

Előzmény: babarucu (42744)
arpi500 Creative Commons License 2015.03.22 0 0 42745

elvileg jövő héten már működik a gépem 

Előzmény: József Siki (42738)
babarucu Creative Commons License 2015.03.22 0 0 42744

De nyert! minden szabályzót lát az agy azok szerint dolgoztatja a motort. Ha valamelyiket nem látja magyarul nem kap információt akkor jön a vészüzem, meg akkor is ha valamelyik jel nem jó, túl magas, vagy túl alacsony

Előzmény: TixTide (42743)
TixTide Creative Commons License 2015.03.22 0 0 42743

Ez sem nyert, hónapokon át jártam lehúzott légtömegmérővel, 105JTD-vel, hibaikon nélkül.

Előzmény: babarucu (42733)
turulur Creative Commons License 2015.03.22 0 0 42742

Több éve hozok külföldi autókat, Ahogyan a pajtában megmarad a trabant/lada úgy ott is előfordul. Nem törvényszerű, a török nem azt árulja. Ahhoz el kelk menni a faluba és be kell csengetni. Az évek alatt ha 4 ilyen kocsit láttam. Meg is tartottam őket. Ezért sem vennék itthon, mert 15éve ilyen autót nem engedhetett meg a magyar (azóta kinek kinek javult vagy romlott a javitásra szánt kerete).

A dadogo füstölő motor javithato, a villanyos hibák is, de a rozsda nem.

 

Jövő héten üregvédelemmel kezdek. A hátso kerékivben van egy szerencsétlen patent, az felengedi a vizet. Ha nem tettétek azt tömitsétek el!

Előzmény: babarucu (42731)
turulur Creative Commons License 2015.03.22 0 0 42741

Ez valami lappangó dolog lesz, kinoztam ugyan de nem értem,

az asszony ment vele azóta nincs hiba.

Előzmény: babarucu (42731)
turulur Creative Commons License 2015.03.22 0 0 42740

Hátsó ablakmosoban van tapasztalatom a többit az öregekre bizom.

 

kiszerelés viszonylag egyszerű.

 

Egy műanyag hüvelyven forog a tengely, az O gyűrű tartja kint a vizet. Melegtől lefolyt a zsír így korrodált a vas.

 

Óvatosan satuban szét kell ütni a tengelyt és a müanyagot, lecsiszolni a rozsdát (ha tudod esztergán).

Kel bele szerelő paszta, lehetőleg nem zsír és mehet vissza.

Előzmény: El Padre (42734)
József Siki Creative Commons License 2015.03.22 0 0 42739

Fekete a csati, akkor ülés előkészítés! Veszek magasítható ülést! :)

Előzmény: gepida75 (42735)
József Siki Creative Commons License 2015.03.22 0 0 42738

Szia!
Már keresni akartalak autómutogatás céljából!
Van kiütő szerszámod???
Autószerelést bevállalsz???
Nagy munka (kuplung, vízleeresztés, olajcsere, stb...)

Az órát kivettem, gyújtást adtam! :)
Ez lehet a gond!

Most megyek lengyelpiacra!
Meghesszölöd???

Előzmény: arpi500 (42736)
József Siki Creative Commons License 2015.03.22 0 0 42737

Gratulálok!
Balesetmentes multizást!
Az ablakmosó fúvókáját bökdösd meg, nekem is az volt a baj, annyi különbséggel, hogy berohadt az ablaktörlő motor.
A műanyag összediffundált az alu házzal!
De a vasfűrész megoldást jelentett! :)

Előzmény: El Padre (42734)
arpi500 Creative Commons License 2015.03.22 0 0 42736

csak kiütve múlik el elég 1 pillanat gyújtásráadás kivett óracsoportnál 

Előzmény: József Siki (42724)
gepida75 Creative Commons License 2015.03.22 0 0 42735

Ha sárga a csatlakozó az a légzsák, ha fekete az a ülés magasság állítás.

 

Előzmény: József Siki (42727)
El Padre Creative Commons License 2015.03.21 0 0 42734

siker! Mától én is rátok villoghatok az úton. :) HMU-s rendszám, ősmagyar (itthoni telepítésű) barna delfin, 105 JTD ELX lett a kiválasztott. 

 

Sajnos totál egyet kell értsek: szinte csak osztrák rozsdahegyek vannak a piacon. Úgyhogy a végén már csak olyan multikat kerestem, amin jol latszott a régi, max j-s rendszám.

 

Hibalista: kuplung azonnal ccserés, légzsák ikon ég, egyik lámpa mosó fej beesett a lökősbe, hátra nem megy az ablakmosó, vezetőoldalról nem működik a jobb első ablakemelő, a vezető ülés magasságállítója nem megy. Ja, és párásodnak a refik, de nem rohadnak, és működnek. 

 

Jövő héten kuplung és olajcsere, a többi ráér. 

 

Ééés iszonyat jo volt vezetni!

babarucu Creative Commons License 2015.03.21 0 0 42733

Nem jól írtam, nincs vészüzem csak ha lehúzod a légtömegmérő csatlakozót

Előzmény: babarucu (42731)
gepida75 Creative Commons License 2015.03.21 0 0 42732

Nekem ugyan ez a hiba jelentkezett egy nagy takarítás után. Azóta 2x néztem végig minden csatit és kábelt de nem sikerült megszüntetni a kis piros világító piktogramot. 

Előzmény: József Siki (42727)
babarucu Creative Commons License 2015.03.21 0 0 42731

15-17 éves dízel magyar autóba is keveslem a 150ekm-t nemhogy németbe. Azt nem értem ha szar a légtömegmérő, akkor vészüzem van, ami nem engedi pörögni a motort, azért 80 az 5-be közel alapjárati fordulat 1500-1700 talán, annál jóval magasabbra kéne engednie, eddigi tapasztalatok alapján 2500-ig ugyan úgy mint turbónyomás szabályozó hibánál.

Az egr nyitva, alapjáraton meg tökig nyitva tolja a kormot a szívótorokba. Nekem az injektorjel nincs képbe, az egyik hibádnál se jelezhetne be.

Előzmény: turulur (42730)
turulur Creative Commons License 2015.03.21 0 0 42730

Szó szerint!

 

900-ért van olyan ami alól kiesik a futómű foggalma nincs a tulajnak mikor cserélt olajat, 800-ért olyan aminek nincs alja.

5-600-ért adják ami kannás lelakott.

 

700-ért néztem olyat amiben szinte növények cseperedtek.

Itthon minden ki keresni akar rajta, hozzák a sózott osztrákot, taposott olaszt. Nincs is túl nagy választék.

Szerintem.

Előzmény: babarucu (42729)
babarucu Creative Commons License 2015.03.21 0 0 42729

Furcsa dolgokat írsz én legalábbis nem értem de nem baj:) szval kimentél németbe egy 15-17 éves 150ekm-t futott multiért. Hazahoztad elkezdett döglődni, nem ment 80km/h-nál többet szar volt az alapjárat........

lefalaztad az egr-t jó lett az alapjárat, kicserélted a légtömegmérőt és azóta megy rendesen.

 

Előzmény: turulur (42713)
Vilmos a gázos Creative Commons License 2015.03.21 0 1 42728

Nagy B vagy. ;)

Előzmény: bombahoppa (42722)
József Siki Creative Commons License 2015.03.21 0 0 42727

Holnap megnézem!
Amúgy, ha már csati: a vezető ülés alatt is van egy dupla dugajos kábel, de nem tom hova dugni.
Nincs nyomásérzékelő, vagy az a motoros ülés előkészítés???

Előzmény: turulur (42726)
turulur Creative Commons License 2015.03.21 0 1 42726

Nekem az anyós alatti csatlakozót kellett levágni és fixre forrasztani.

 

Kicsi a hely de "ingyen" van.

Azóta a hiba megszűnt.

Előzmény: József Siki (42724)
József Siki Creative Commons License 2015.03.21 0 0 42725

Lemaradtak a képek!!!

József Siki Creative Commons License 2015.03.21 0 0 42724

Ma végre összeépítettem a műszerfalat!
Majd fasbukra feltöltöm az ilyen volt-lett mappámba!
De elkövethettem (elb...s...ztam) valami hibát, mert az összeszerelés után felvillant a légzsák hibajelzője, és most folyamatosan világít!
Valami csatit szétszedhettem???
A burkolat takarításánál kiszedtem a légzsákkikapcsolót, és utána visszadugtam a csatit! Azalatt levettem az akkumulátor sarut, nehogy légzsákostól robbanjak!
Indítóztam, és azóta világít!
Szóval, most tanácstalan vagyok, mit tegyek!
A könyvecske szerint forduljak azonnal szakszervizbe!

Még nem mondom, hogy megérte, mert lehet, hogy drága mulatság lett a műszerfalpucolás, de nagyon szép lett! :)

Ilyen volt: 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!