Valamekkora felület kell, mert az fekszik fel az öntvényre és mivel elég szép erő hat rá, pláne, mikor már kemény a kupplung, szorul a bowden, így átszakadna, ha nem lenne ekkora.
Bajban vagyok... Egy régi történet, gyakorlatilag, mióta megvan a gép azóta cipeljük magunkkal a problémát, és most már teljes a pánik.
A hibajelenség a kiolvasás szerint állandóan 1325 kopogásérzékelő.
Első körben ez le lett cserélve. Aztán lambda csere, AC, és tank pucolás. Az injektorok két évesek, gyakorlatilag a vásárlással egyidős, csakúgy, mint a vezérléscsere.
A jelenség fizikailag: elmegy az ereje, repedtfazék hangja lesz, szenved mint az állat, ls nem megy, büdös benzinszaga van. Túldúsít.
Odáig fajult a dolog, hogy hétfőn kicseréltük a vezérlőkompjutert. Egészen egy órával ezelőttig elégedett voltam, de már nem vagyok. Kiolvasva holnap lesz, de én már tudom mit fog kiírni...
Kicsit csalódott vagyok, és mérges. Ha lenne pénzem másikra, biztos menne a lecsóba, de nincs. Megpróbálnám megcsináltatni, de már a motor megbontásával riogatnak, és azt szívesen elkerülném.
És nem töketlen átba...szogatós szerelőhöz járok.
Szóval minden ötletet szívesen fogadok, mert már nem sokáig leszek multis, ha így folytatódik....
mire gondolsz ? Ami felütközik a váltónál és fixálja a bowden váltó felöli oldalát ? Természetesen gumi. Ráadásul van egy keményebb és egy puhább rész is benne. Mikor már kicsit feszül a bowden akkor ezek frankón összenyomorodnak.
Amúgy iszonyat mennyi gumi szir-szar van ebbe a hülye bowdenbe belerakva. Van a váltóoldali részen, van ahol kezdődik a bowdenház, de még van egy csillapító a műanyagban is, ami a pedálhoz kapcsolódik. Nem csoda, hogy összenyomódik és pár váltás után nem emel ki a kupplung rendesen rükibe. Aztán két perc elteltével minden oké. Úgy három váltásig. Na, ezeket a gumikat mind kihajíttattam belőle.
Nem írok semmit csak halkan, az enyém nálam 6 éves 133e km-es. Mondjuk én a lehető legkevesebb ideig tartom benyomva a kuplungot, ha pl főutak kereszteződéséhez érek, dobom az egyest de jön még valami, akkor rakom vissza üresbe
Minden tiszteletem mellett: erről az emberről tudnának könyvet írni. Több vonatkozásban is, de az egyik biztosan tankönyvbe illő pszichiátriai eset feldolgozása lenne. Ha baszottul semmi más dolgom nem lenne egy parkolóban állva minden vasárnap, biztosan én is kocsit takarítanék.
A másik: én irigyellek, hogy a te autód patent. Mindig szerettem volna egy olyat, ami jól néz ki és makulátlan minden tekintetben. Van három munkahelyem, a kocsi munkaeszköz. Annyit teszek az ügy érdekében, hogy már nem eszek a kocsiban. Nálam ez is haladás. A suzukim olyan volt, hogy ha eltemetett volna egy lavina, egy hetet kihúztam volna benne. :)
Nem néztem meg sajnos, arról volt szó dél körül menjek aszonnyér, erre hazaértem gondoltam van idő bombázni, leszedtem a meyle első csavarját amikor jött a telefon mehetek. Na mondom fasza, de szerencsére nem volt 10 perc.
A másik az délután szopatott rendesen:) a meyle kormány gömfej pár milliméterrel rövidebb a birth-nél, ferde is lett a kormány, a lézerizés futóműbeállítós cucc nagyon szuper 20 perc alatt végeztek, voltam olyan futóművesnél akinek a cucca belövése volt vagy fél óra
Némelyik szerintem nem is tervezőasztalon rajzolgatja az alkatrészeket, csak leskicceli Jóózsinak a porba, ő meg megcsinálja ahogy emlékszik rá.
Meguntam a váltóbowden kálváriát. Elmentem egy készítőhöz és kissé áttervezve legyártott nekem egyet. Valamelyik nap beszerelem és ha működik egyáltalán, akkor kezdődhet a tartós teszt. Abban egyetértettünk, hogy úgy szar, ahogy van. Van még olyan része, ami nem tetszik, de azon még dolgoznom kell, hogy hogyan váltom ki.
Én tisztellek a "multimunkásságodért" és persze irigykedem is, a Krakk vagy a petró üzem bontása óta nem voltam Battán, elviszem hozzád az enyémet szörnyülködni:) és szörnyülködés közbe rendbe is rakhatnád, nem csak takarítás hanem úgy az egészet ahogy a tiedet, ja és megvárnám ha lehet:)