Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

elbueno Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41967

Aham, szóval egycipőben járunk.

Ezt is néztem, de az ára miatt kihulloott az első rostán. Bár ahogy most állnak a dolgok kicsit emelnem kell a kereten, mert amit elsőre belőttem azért csak kakit lehet venni.

Ezt a két autót a hétvégén megnéztük, műanyagok siralmas állapotban, abroncsok oda, az elsőben förtelmes dohányszag és nincs meg a hátsó ablaktörlője.

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/multipla/fiat_multipla_1.9_jtd_105_elx-8334711

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/multipla/fiat_multipla_1.9_jtd_105_sx_magyar_klima_nagyszerviz-8651087

Előzmény: József Siki (41965)
zeuszmotoros Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41966
Annyian akarnak venni hogy lehet eladom az en bipowerem is majd az lesz.Mindent elmondok ha erdekel nincs kamu. szamlak megvannak a beleépitett dolgokrol.
Előzmény: József Siki (41965)
József Siki Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41965

Ezt nézted már?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/multipla/fiat_multipla_1.9_jtd_105_elx_149e_km_webasto..._extras-8561900

Ígéretesek a műanyagai, az ülés sem szakadt, és a motortérben is elég rozsdásak a csavarok! Talán nem bolygatták!
Gondolom, a motorháztetőnél azért van nagyobb rés, mert nyitott állapotban fényképezték!


Ui:
Elnézést mindenkitől, hogy így tulajdonlás nélkül belepofázok a dolgokba, csak már lassan két hónapja, napi rendszerességgel böngészem a HAHUt Multi iránt, így merem venni a bátorságot, hogy beleszóljak.
...és nagyon szeretnék már egyet! :D

Előzmény: elbueno (41960)
József Siki Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41964

A zöldnek a hátulján hiányzik a felirat, a bal elején nem stimmel az illesztés az A oszlopnál!
Szerintem fújva lehetett!
...és a pót aksi sem valami bizalomgerjesztő!
..., na meg persze a munkásgatya! :)

A kék eleje tuti javított, a motorház illesztése a lámpánál összezár.
Az vezetőülés szakadt, ebben sem 189 E km van!

babarucu Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41963

A kék a visszatérő mumusra emlékeztet, az említett szalagtesó amiből ki lett véve az állófűtésem, Gépetinek a lámpamosó és valakinek a fényszórók. Ugyanaz a szín felni belső tér, persze a hasonlóság nem jelent semmit.

Motorburkolatot nem szokás elhagyni, ahhoz elég nagy. Szép az orra, a multi összeszedi a kavicsokat nem sok ép orrú példány van+ a kilincseken az ajtóütközői is szépen épek, nekem mind porlad, és szerintem fényezve is volt elöl

Előzmény: elbueno (41960)
szg75 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41962

...meg mintha hiányozna a helyéről a bal első fényszóró mosó és a FIAT embléma is, és alig van benne fékolaj is...  nem mintha ezek alapvetőek lennének, DE: nem szép múltról árulkodnak, az biztos...

 

A másik autó szimpatikusabb, de nem hinném, hogy "erre az autóra nem kell majd költeni", ahogy a tulaj reklámja szól..., hiszen semmiféle javítási listát nem ír, és már közel van a 200ekm-hez.... Apró kasztni ill. fényezési hibái is vannak.... Ennél többet csak a "szakértő" helyszíni "szemle" mond...

Előzmény: bojo (41961)
bojo Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41961

Az elsőnek hiányzik a motorburkolata. 

Előzmény: elbueno (41960)
elbueno Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41960
szg75 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41959

...nem esetleg úgy van, hogy a bal oldali ilyen, a jobb oldali meg olyan ?!  Vagy attól függ hogy a motor dízel vagy benzin ?!

Előzmény: multidroid (41921)
babarucu Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41958

Reggel megviccelt az autó, kiálltam a garázsizémből sípol nincs töltés. Következő indításnál észrevettem, hogy nem kapcsol be a generátor. Valami terhelésmentesítő funkciósat vett nekem anno  Polgár1 beindítás után 10-20 másodpercel adja rá a szabadonfutó a generátorra a forgást. Na mondom fasza pótgenerátor elővettem bepakoltam minden jót a kocsiba.20 perc múlva indítom semmi gond minden működik, ecuscannal nézegetem semmi gond tárolt hiba nincs.

Esett kb 20 centi tegnap az utcánkba húztam a multi alját végig, ráadásul nem volt kedvem havat lapátolni az udvaron, úgyhogy letapostam oda vissza párszor szerintem telihúztam a generátornál hóval az egész részt, a kerék felőli műanyagtakaró meg fönntartotta. Veszek valahol motortakaró burkolatot alulra.

babarucu Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41957

Ha multi mellett döntesz, bármi gondod lesz itt mindenre találsz megoldást.

Előzmény: elbueno (41952)
babarucu Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41956

Ha most kéne vennem és sok pia után benzines mellett döntenék, a te autódat vakon megvenném

Előzmény: ijn566 (41944)
babarucu Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41955

Ezért írta, vagy kifogod vagy nem, te kifogtad asszem bátrabb is lettél mikor írtam Kácsé autója:)

Előzmény: gabill (41942)
elbueno Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41954

Mikor az Atost vettem, kicsi, olcsón üzemeltethető autót kerestem. Mivel a Hyundai preztizse nem volt magas, 4 évesen olcsón hozzájutottam. Azzal persze már akkor is számoltam, hogy ha egyszer eladásra kerül a sor, az nem lesz túl nyereséges. Ezért viszont bőven kárpótolt az, hogy a kötelező dolgokon kívül csak a hátsó szélvédőt kellett cserélnem. Azt is a saját ökörségem miatt. Az ablaktörlőmotor cseréjekor kitörtem.

Keveset vogyaszt viszont nem megy. A futómű kicsit nyúlik és a gumit elől annak ellenére is jobban eszi, mint hátul, hogy gondosan be lett állítva. Szóval nagyon meg vagyunk vele elégedve. De a Multipla a megjelenése óta tetszik. Most, hogy kipróbáltuk és ültünk benn pedig még jobban tetszik. Meg aztán szükség is volna egy nagyobb autóra. Még a Golf III 1.9 sima szívódízelre gondoltam. Mert azért az nagyon fontos nekem, hogy ne kelljen az autóra százezreket költenem olyan dolgok miatt, amik hamarabb kopnak el, mennek tönkre, mint más típusokban.

Mindenesetre köszönöm mindenkinek, aki hozzászólásával segített! Egy kicsit árnyaltabb a kép és jobban körvanalazódik, hogy merre induljak ebben a kérdésben. 

 

Előzmény: József Siki (41939)
elbueno Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41953

Esetleg súghatnál egy kicsit, hogy hol sikerült nyélbeütnöd ezt az üzletet:-)

Előzmény: warning!kamikaze (41946)
elbueno Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41952

Szia Zsolt! Lebuktam:-)

Előzmény: babarucu (41929)
Lloyds Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41951

Gyorsan még a cikk alapján találtam a Bárdiban található Liqui Molly olajakat. Ezeken kívül más? A Motul olcsóbb, de vajon rosszabb is?

cikk: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf/id/li_eng_press_releases17.html

 

termék: http://www.bardiauto.hu/webshop/olajok-adalekok/meretoil_motorolaj

Lloyds Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41950

CNG-be motorolaj kizárólag a Motul jöhet szóba? Gyors rákeresésre csak ezt dobta ki nekem. Most nem tudok sokat keresgélni :( Köszönöm a segítségeket! :)

Lloyds Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41949

Megtörtént a közelmúltban az egyik mumus kiírtása :)

Kicseréltem a leömlőt. Két oldalon és körbe volt repedve már a hegesztés is :)

Képen látható a csoda...

Eszméletlen nehézségek árán sikerült cserélni, kb a fél motort ki kellett hozzá venni felemelni, leengedni, felemelni stb az autót. Konkrétan kb 4-5 óra munka 1 szerelőnek segítséggel...

Az "új" leömlőn a csövek közötti részen nem volt rés, így stabilabbnak, megbízhatóbbnak tartom :)

Egy napomba került az egész móka anyagbeszerzéssel, szereléssel együtt. Nem volt kapkodás, de kellett a szünet, különben valami megsínylette volna a felhalmozódó indulatokat :)

Cserébe nem büdös indításkor és nincs traktor hangja. Fogyasztása nem változott szerintem, de még nincs konkrét összehasonlításom. Pécst jártam meg oda vissza pályán 120-130 tempóban 4-5 utassal. Kb 10 liter benzint evett 100-on... Kicsit sok. Na de ez még a csere előtt volt. A lambda szondán (ami a leömlőben volt, gyakorlatilag le kellett vágni róla a leömlőt,annyira bele volt rohadva, égve) mintha vízkő lenne (nyilván nem az, de úgy néz ki. Lehet ezt tisztítani valamivel? mert nyilván kívülről lehet pucolni, de biztos nem tudom a elsejét megtakarítani. Vagy ez nem befolyásolja a működését?

 

 

Lloyds Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41948

Mennyinek kellene normálisnak lennie? Úgy értem a kompressziónak önindítózáskor az 5 bar helyett? :)

Előzmény: vzoltaan (41902)
zeuszmotoros Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41947

Milyen árveréseken lehet  igy  kocsit  venni?  Érdekelne.

Előzmény: warning!kamikaze (41946)
warning!kamikaze Creative Commons License 2015.02.10 0 0 41946

ne kenődj el, Multiplára szert tenni sokféleképpen lehet. :-)

 

novemberben vettem egyet külföldi árverésen,

akkori árfolyamon 68 ezer forintért. :-)

 

most tartok hazahozatallal, magyar papírral,vonóhoroggal,

új vezérléssel /nem emlékeztek, mikor cserélődött/,

4. tartállyal /CNG-s/, olajcserével, kozmetikával,

új kilométerórával /tuning - fordulatszámmérős :-))) /

300 ezernél.

 

tény, sok dolgot én végzek rajta, plusz van alkatrész árkedvezményem,

meg egy tapasztalt jóbarátom, aki sok évvel előttem jár CNG/Multipla témában.

Előzmény: elbueno (41927)
warning!kamikaze Creative Commons License 2015.02.09 0 0 41945

ha kikímélt 911 van a szomszédban, akkor jó környéken laksz és igen, akkor azt is meg kell venni! :-)))

Előzmény: M.Sanyi (41943)
ijn566 Creative Commons License 2015.02.09 0 0 41944

Nekem a Multipla bakancslistás volt, gondoltam csak egy évet Multizok az elég lesz...na ennek 4 éve:) Persze amit alább leírtak azt én is mind kicseréltem, de nem bánom. És már nekem is többször megfordult a fejemben, hogy kéne még egy...:) Ilyenkor elég a ráfordított összegre meg a befejezetlen excel táblára gondolni...de eladni nem akarom. Úgy hogy hajrá!!!

Előzmény: elbueno (41927)
M.Sanyi Creative Commons License 2015.02.09 0 0 41943

... és ha a szomszédnak egy megkímélt 911-es van a garázsban, akkor azt kell venni. Persze.

Előzmény: gabill (41942)
gabill Creative Commons License 2015.02.09 0 0 41942

Nem igaz, hogy minden használtan vett autóban kell cserélni vezérlést!

Csak abban kell amelyiknek nem ismered az előéletét.

Nekem nem kellett :-) köszönhető Kácsénak!

De intéztem egy transportert a munkahelyemnek ott sem cseréltük mert egy jó ismerőstől vettük és tudtuk, hogy mikor lesz aktuális, ja meg egy doblót is vett a cég, ott sem kellett, igaz az nem ismerőstől lett véve, de pontosan vezette a volt tulaj a szerviz kilométereket és ott is tudjuk, hogy mikor lesz szükséges a beavatkozás.

Szerintem fontos, hogy kitől, milyen gazdától veszed az autódat. Nekem eddig az vált be, gondos tulaj megbecsült szeretett autóját megvenni, nem lehet mellényúlni.

Előzmény: babarucu (41940)
babarucu Creative Commons License 2015.02.09 0 0 41941

A wagonomat 82 vagy 84ekm cseréltem be a multira, semmit nem kellett rá költenem, gyertya olaj, meg szűrők, téligumi

nem volt benne az ég világon semmi, se szervó se klíma se elektromos tükör, ablak, ülés...stb

Tesóm a fullos Altóval 100e km fölött sűrűn cserél kormánygömbfejet, meg lengőkar szilentet ami egy kis gumiszutyok, lambdaszonda 40eFt, és befér a multi csomagtartójába:) abba is elkopott a komplett fék elöl hátul, a telók is meghaltak, a csomiajtóteló is.....

Előzmény: József Siki (41939)
babarucu Creative Commons License 2015.02.09 0 0 41940

Persze az érzés megfizethetetlen:) csak az ilyen összegírásokkal nem értek egyet! vannak szerencsés alkatrészek nemrég a facéra feltettem talán az eredeti akksimat ami még mindig jó 13-14 éves. Sima boltos Vatrába nincs pajzsjel  fűnyírótraktort elindítja csak nagy bele, az állófűtést nem bírta, ill annak fél óra járatása után gyengécskén indult, ezért cseréltem le

bal lengőkar a talpas meg az első szilent 130+ekm-s nálam

izé azt akarom írni, hogy ki lehet fogni jó példányt amire "nem kell költeni" szinte semmit, Kácsé-Gabill benzines, Meci bocs de nem tudom ki vette meg, Rick a gázosába mindent kicserélt a következő tulajnak, amit az előző nem......

Előzmény: bombahoppa (41936)
József Siki Creative Commons License 2015.02.09 0 0 41939

Nekem is atosom volt, szintén egy 2003-as!
A kötelezőeken kívül semmit nem kellet rá költenem!
Tavaly februárban eladtam kemény 350 000-ért, és vettem helyette egy Francia kangoo-t!
Átvert vele a kereskedő, motorhibásan vettem meg!, de nem ez a lényeg!
Az biztos, még ha pici is, olyan autóm, mint az atos, sosem lesz még egy (jól gondold meg)!!!
...és, ahogy olvasgatom az előzményeket, azért a Multi-ra is kell költeni rendesen, persze tisztelet a kivételnek!


Előzmény: elbueno (41927)
emeletesauto Creative Commons License 2015.02.09 0 0 41938

Köszi szépen!

Előzmény: Törölt nick (41904)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!