Ezt is néztem, de az ára miatt kihulloott az első rostán. Bár ahogy most állnak a dolgok kicsit emelnem kell a kereten, mert amit elsőre belőttem azért csak kakit lehet venni.
Ezt a két autót a hétvégén megnéztük, műanyagok siralmas állapotban, abroncsok oda, az elsőben förtelmes dohányszag és nincs meg a hátsó ablaktörlője.
Annyian akarnak venni hogy lehet eladom az en bipowerem is majd az lesz.Mindent elmondok ha erdekel nincs kamu. szamlak megvannak a beleépitett dolgokrol.
Ígéretesek a műanyagai, az ülés sem szakadt, és a motortérben is elég rozsdásak a csavarok! Talán nem bolygatták! Gondolom, a motorháztetőnél azért van nagyobb rés, mert nyitott állapotban fényképezték!
Ui: Elnézést mindenkitől, hogy így tulajdonlás nélkül belepofázok a dolgokba, csak már lassan két hónapja, napi rendszerességgel böngészem a HAHUt Multi iránt, így merem venni a bátorságot, hogy beleszóljak. ...és nagyon szeretnék már egyet! :D
A zöldnek a hátulján hiányzik a felirat, a bal elején nem stimmel az illesztés az A oszlopnál! Szerintem fújva lehetett! ...és a pót aksi sem valami bizalomgerjesztő! ..., na meg persze a munkásgatya! :)
A kék eleje tuti javított, a motorház illesztése a lámpánál összezár. Az vezetőülés szakadt, ebben sem 189 E km van!
A kék a visszatérő mumusra emlékeztet, az említett szalagtesó amiből ki lett véve az állófűtésem, Gépetinek a lámpamosó és valakinek a fényszórók. Ugyanaz a szín felni belső tér, persze a hasonlóság nem jelent semmit.
Motorburkolatot nem szokás elhagyni, ahhoz elég nagy. Szép az orra, a multi összeszedi a kavicsokat nem sok ép orrú példány van+ a kilincseken az ajtóütközői is szépen épek, nekem mind porlad, és szerintem fényezve is volt elöl
...meg mintha hiányozna a helyéről a bal első fényszóró mosó és a FIAT embléma is, és alig van benne fékolaj is... nem mintha ezek alapvetőek lennének, DE: nem szép múltról árulkodnak, az biztos...
A másik autó szimpatikusabb, de nem hinném, hogy "erre az autóra nem kell majd költeni", ahogy a tulaj reklámja szól..., hiszen semmiféle javítási listát nem ír, és már közel van a 200ekm-hez.... Apró kasztni ill. fényezési hibái is vannak.... Ennél többet csak a "szakértő" helyszíni "szemle" mond...
Reggel megviccelt az autó, kiálltam a garázsizémből sípol nincs töltés. Következő indításnál észrevettem, hogy nem kapcsol be a generátor. Valami terhelésmentesítő funkciósat vett nekem anno Polgár1 beindítás után 10-20 másodpercel adja rá a szabadonfutó a generátorra a forgást. Na mondom fasza pótgenerátor elővettem bepakoltam minden jót a kocsiba.20 perc múlva indítom semmi gond minden működik, ecuscannal nézegetem semmi gond tárolt hiba nincs.
Esett kb 20 centi tegnap az utcánkba húztam a multi alját végig, ráadásul nem volt kedvem havat lapátolni az udvaron, úgyhogy letapostam oda vissza párszor szerintem telihúztam a generátornál hóval az egész részt, a kerék felőli műanyagtakaró meg fönntartotta. Veszek valahol motortakaró burkolatot alulra.
Mikor az Atost vettem, kicsi, olcsón üzemeltethető autót kerestem. Mivel a Hyundai preztizse nem volt magas, 4 évesen olcsón hozzájutottam. Azzal persze már akkor is számoltam, hogy ha egyszer eladásra kerül a sor, az nem lesz túl nyereséges. Ezért viszont bőven kárpótolt az, hogy a kötelező dolgokon kívül csak a hátsó szélvédőt kellett cserélnem. Azt is a saját ökörségem miatt. Az ablaktörlőmotor cseréjekor kitörtem.
Keveset vogyaszt viszont nem megy. A futómű kicsit nyúlik és a gumit elől annak ellenére is jobban eszi, mint hátul, hogy gondosan be lett állítva. Szóval nagyon meg vagyunk vele elégedve. De a Multipla a megjelenése óta tetszik. Most, hogy kipróbáltuk és ültünk benn pedig még jobban tetszik. Meg aztán szükség is volna egy nagyobb autóra. Még a Golf III 1.9 sima szívódízelre gondoltam. Mert azért az nagyon fontos nekem, hogy ne kelljen az autóra százezreket költenem olyan dolgok miatt, amik hamarabb kopnak el, mennek tönkre, mint más típusokban.
Mindenesetre köszönöm mindenkinek, aki hozzászólásával segített! Egy kicsit árnyaltabb a kép és jobban körvanalazódik, hogy merre induljak ebben a kérdésben.
CNG-be motorolaj kizárólag a Motul jöhet szóba? Gyors rákeresésre csak ezt dobta ki nekem. Most nem tudok sokat keresgélni :( Köszönöm a segítségeket! :)
Megtörtént a közelmúltban az egyik mumus kiírtása :)
Kicseréltem a leömlőt. Két oldalon és körbe volt repedve már a hegesztés is :)
Képen látható a csoda...
Eszméletlen nehézségek árán sikerült cserélni, kb a fél motort ki kellett hozzá venni felemelni, leengedni, felemelni stb az autót. Konkrétan kb 4-5 óra munka 1 szerelőnek segítséggel...
Az "új" leömlőn a csövek közötti részen nem volt rés, így stabilabbnak, megbízhatóbbnak tartom :)
Egy napomba került az egész móka anyagbeszerzéssel, szereléssel együtt. Nem volt kapkodás, de kellett a szünet, különben valami megsínylette volna a felhalmozódó indulatokat :)
Cserébe nem büdös indításkor és nincs traktor hangja. Fogyasztása nem változott szerintem, de még nincs konkrét összehasonlításom. Pécst jártam meg oda vissza pályán 120-130 tempóban 4-5 utassal. Kb 10 liter benzint evett 100-on... Kicsit sok. Na de ez még a csere előtt volt. A lambda szondán (ami a leömlőben volt, gyakorlatilag le kellett vágni róla a leömlőt,annyira bele volt rohadva, égve) mintha vízkő lenne (nyilván nem az, de úgy néz ki. Lehet ezt tisztítani valamivel? mert nyilván kívülről lehet pucolni, de biztos nem tudom a elsejét megtakarítani. Vagy ez nem befolyásolja a működését?
Nekem a Multipla bakancslistás volt, gondoltam csak egy évet Multizok az elég lesz...na ennek 4 éve:) Persze amit alább leírtak azt én is mind kicseréltem, de nem bánom. És már nekem is többször megfordult a fejemben, hogy kéne még egy...:) Ilyenkor elég a ráfordított összegre meg a befejezetlen excel táblára gondolni...de eladni nem akarom. Úgy hogy hajrá!!!
Nem igaz, hogy minden használtan vett autóban kell cserélni vezérlést!
Csak abban kell amelyiknek nem ismered az előéletét.
Nekem nem kellett :-) köszönhető Kácsénak!
De intéztem egy transportert a munkahelyemnek ott sem cseréltük mert egy jó ismerőstől vettük és tudtuk, hogy mikor lesz aktuális, ja meg egy doblót is vett a cég, ott sem kellett, igaz az nem ismerőstől lett véve, de pontosan vezette a volt tulaj a szerviz kilométereket és ott is tudjuk, hogy mikor lesz szükséges a beavatkozás.
Szerintem fontos, hogy kitől, milyen gazdától veszed az autódat. Nekem eddig az vált be, gondos tulaj megbecsült szeretett autóját megvenni, nem lehet mellényúlni.
A wagonomat 82 vagy 84ekm cseréltem be a multira, semmit nem kellett rá költenem, gyertya olaj, meg szűrők, téligumi
nem volt benne az ég világon semmi, se szervó se klíma se elektromos tükör, ablak, ülés...stb
Tesóm a fullos Altóval 100e km fölött sűrűn cserél kormánygömbfejet, meg lengőkar szilentet ami egy kis gumiszutyok, lambdaszonda 40eFt, és befér a multi csomagtartójába:) abba is elkopott a komplett fék elöl hátul, a telók is meghaltak, a csomiajtóteló is.....
Persze az érzés megfizethetetlen:) csak az ilyen összegírásokkal nem értek egyet! vannak szerencsés alkatrészek nemrég a facéra feltettem talán az eredeti akksimat ami még mindig jó 13-14 éves. Sima boltos Vatrába nincs pajzsjel fűnyírótraktort elindítja csak nagy bele, az állófűtést nem bírta, ill annak fél óra járatása után gyengécskén indult, ezért cseréltem le
bal lengőkar a talpas meg az első szilent 130+ekm-s nálam
izé azt akarom írni, hogy ki lehet fogni jó példányt amire "nem kell költeni" szinte semmit, Kácsé-Gabill benzines, Meci bocs de nem tudom ki vette meg, Rick a gázosába mindent kicserélt a következő tulajnak, amit az előző nem......
Nekem is atosom volt, szintén egy 2003-as! A kötelezőeken kívül semmit nem kellet rá költenem! Tavaly februárban eladtam kemény 350 000-ért, és vettem helyette egy Francia kangoo-t! Átvert vele a kereskedő, motorhibásan vettem meg!, de nem ez a lényeg! Az biztos, még ha pici is, olyan autóm, mint az atos, sosem lesz még egy (jól gondold meg)!!! ...és, ahogy olvasgatom az előzményeket, azért a Multi-ra is kell költeni rendesen, persze tisztelet a kivételnek!