Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

babarucu Creative Commons License 2014.07.28 0 0 38650

az fasza, szétszedted a szabályzót

egyszerű szájjal ellenőrizhető megszívod és rajta hagyod a nyelved végét, még a turbón az izé mozgatást is lehet szimulálni

 

Előzmény: wolfati1 (38649)
wolfati1 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 38649

Köszi! Tényleg a cső volt elrepedve.Holnap csere!

Előzmény: egyperegy (38639)
omniahd Creative Commons License 2014.07.28 0 0 38648

Igen, Szeged es Budapest

 

Előzmény: ajandekozzvelunk (38646)
Remete13 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 38647

Szia küldtem mailt.

Előzmény: gólyás (38644)
ajandekozzvelunk Creative Commons License 2014.07.28 0 0 38646

Sziasztok 

Debrecenhez legközelebb CNG kút? Tud valaki segíteni, csak Pest és Szeged?

gólyás Creative Commons License 2014.07.28 0 0 38645
Előzmény: Remete13 (38640)
gólyás Creative Commons License 2014.07.28 0 0 38644

Alapesetben nem informál semmi, h. égetni akar, de ha az égetést - tudtodon kívül - megszakítod, akkor a középkonzolon lévő kicsi sárga led világít.

 

A piros "olajmécses" villogása valóban a motorolaj elhigítására utal, és olajcserét kér a gép (értelemszerűen a drágább, kimondottan DPF-es motorokhoz való kell neki, mert különben a szűrő hamarabb tömődik).

 

A EcuScan-nel látod, hogy a DPF szűrő mennyire van eltömődve (sok sikertelen regenerálás után egyre inkább..), az utolsó regenerálás óta mennyi km-t mentél, stb.

 

Az új szűrő megfizethetetlen (számomra:), tisztítást több cég vállal 20-45e Ft közötti összegért, végleges megoldásnak a kiiktatás tűnik.

 

Én - pénzügyileg - meguntam a viszonylag gyakori olaj és szűrőcseréket (6-8e km), holnap reggel viszem műtétre az autót, majd beszámolok az eredményről.

 

Mellékelem a hivatalos DPF-es tájékoztatót, ha kell elküldöm olvashatóbban magánban.

 

 

S.

 

 

Előzmény: Remete13 (38623)
sabrinho Creative Commons License 2014.07.28 0 0 38643

Köszi!

Akkor reménykedem...

Előzmény: bojo (38642)
bojo Creative Commons License 2014.07.28 0 0 38642

Van benne egy lambdaszonda, ha euro 3-as, akkor a katalizátor után is van egy szonda. Ha a szonda előtt kifúj, akkor az okozhat problémát a szonda viselkedésében, az ugye a jelet meg az ECU-nak küldi.

Előzmény: sabrinho (38641)
sabrinho Creative Commons License 2014.07.28 0 0 38641

A kipufogó leömlő után van még valamilyen érzékelője a rendszernek? (Benzines). Ma csinálják meg az ottani szelelést, várhatok szerintetek ettől rángatás ügyben javulást?

Remete13 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 38640

Tudom ám, hogy a fok az hagyma de nem vettem észre a mellényúlást. :-) Az olajkanna ikon villogását is lehet törölni ugye, mert egy kézi kódolóval néztem de nem ír hibát. Többszöri indítással nem törli automatikusan?

Előzmény: Törölt nick (38638)
egyperegy Creative Commons License 2014.07.27 0 0 38639

mielőtt szétszeded, jól nézd át a kis piros odavezető vákumcsövet, tavaly ilyen korú kocsin nekem ez volt a baj, középen a rögzítésnél kidörzsölődött.

Előzmény: wolfati1 (38613)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 38638

Igen, C39-es vezérlővel tudja.

Előzmény: Remete13 (38636)
R!ck4 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 38637

Ahogy a gyártó azt annak idején kérte. Persze nem mindegy, ha átváltjuk km-be, megvan-e a 6-700 ezer km nekik.

Előzmény: babarucu (38629)
Remete13 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 38636

Azt hiszem az ecuscannal is lehet égetni de az embertelen a motorra nézve. Azt is hallottam, hogy egy idő után már nem is lehet regenerálni úgyhogy a kiiktatásán én is gondolkodom. Van konkrét megoldásotok rá? Holnap megyek zalába ki fok pucolódni :-).

Előzmény: Törölt nick (38634)
babarucu Creative Commons License 2014.07.27 0 0 38635

a t5 platós is hulladék, van egy emberfuvaros az utca végén az visszasírja a régi t4-et az kisbusz

Előzmény: R!ck4 (38626)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 38634

DPF

3000 felett tartod a fordulatot és regenerál.

Ki kell iktatni és soha nem lesz vele gondod.

Ahogy rucu is írta opelnél van kényszerített indítás géppel.

Előzmény: Remete13 (38623)
r.andras Creative Commons License 2014.07.27 0 0 38633

Én kiiktatnám ahogy Akosli is tette...

Előzmény: Remete13 (38623)
babarucu Creative Commons License 2014.07.27 0 0 38632

szétnézek elvileg van, de kéne helyette bármi másé ami legalább ilyen hosszú és erős

Előzmény: Törölt nick (38630)
babarucu Creative Commons License 2014.07.27 0 0 38631

szeva! nem értek hozzá, nekem a lelkemre kötötték ha jelez toljam ki a szemét, különben szerviz

az utcánk elején egy opelos srác napi rutinba ilyen égetést csinál. laptoppal adja a parancsot

Előzmény: Remete13 (38627)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 38630

2 db dízel használ vezérműszíjat keresek, segítséget köszönöm.

babarucu Creative Commons License 2014.07.27 0 0 38629

A mi bosch meg pierburg alkatrészünk 10-15 éves ami most megy tönkre

Előzmény: R!ck4 (38626)
arpi500 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 38628

sziasztok ilyen alufelni kupakot keresek ha van valakinek kérem jelezze esetleg ha van még gyári cd rádió tár...köszönöm

Remete13 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 38627

Szia Rucu. Ezt szeretném én is elérni de nekem csak a inditáskor jelez hogy mükszik. Inkább mennék a 0-on egy kört, minthogy olajat meg szürőt cseréljek. A mostaniban alig 4000 km. volt.

Előzmény: babarucu (38625)
R!ck4 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 38626

Mit csináltak 10-15 éve? A Vw Amarok 4 éve kapható.... Következésképp a váltója sem lehet se 10, se 15 éves. A km már más kérdés.

Előzmény: babarucu (38619)
babarucu Creative Commons License 2014.07.27 0 0 38625

A céges autón ha kigyullad, akkor a lehető leggyorsabban nyílt terepre kell mennem, és 3000-es fordulat felett kell tartanom haladva amíg el nem alszik a lámpa

Előzmény: Remete13 (38623)
wolfati1 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 38624

Akkor nekiesek!Köszi!

 

Előzmény: babarucu (38614)
Remete13 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 38623

Sziasztok. A kicsit jobban hozzá értőket kérdezném. 2007-es faceliftes jtd-k van. Már harmadszor játszotta el velem a részecskeszűrő eltömődöttsége miatti olaj higítást. 4000 km után cserélhettem olajat. Van a műszerfalon egy sárga PDF feliratu led, inditáskor jelez is. Nem ennek kéne informálnia hogy égetni akar? Köszi a választ ha tudja valaki.

babarucu Creative Commons License 2014.07.27 0 0 38622

az enyém is asszem 4 évet bírt ki

Előzmény: SGery76 (38621)
SGery76 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 38621

Szép kilátások. :(

3 éve lett a generátor cserélve, akkor is repedt volt. :(

Na hátha holnap okosabbak leszünk.

Köszi azért.

Előzmény: babarucu (38620)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!