Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

oros1 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 32793

Szia.Szerintem ott a gyújtáskapcsolód a rossz mert a másik kulcs nélkül is el kell fordulnia,csak nem indul be az immo miatt.

Előzmény: babarucu (32778)
DnéNiki Creative Commons License 2013.07.05 0 0 32792

 

Ő a szépségem :-)))

DnéNiki Creative Commons License 2013.07.05 0 0 32791

Sziasztok!

 

Reggel elvittem J. Sándorhoz (XXII) a Multit, kap egy nagyszervízt :-)) Nagyon kíváncsi vagyok mit fog mondani.....

Napsütéses szép napot mindenkinek

Niki

 

M.Sanyi Creative Commons License 2013.07.05 0 0 32790

Nnna, kiderült, hogy a féltengótól még mehetett volna a szekér, cserébe a difiben valami megadta magát, vagy oda hullott be valami. Kis tekergetés után mostanra nem akar elfordulni egyik kerékoldal sem. Illetve akadozik, majd leblokkol. Némileg rohadjon meg !

 

Amúgy a féltengó tényleg nem űrtechnika, bár egyem a lelkét annak is, aki így ki tudta találni. Cserébe az enyémnek a tengelyén biza arrébb csúszott a csapágy a kicibálás közben. Persze vissza már nem megy csak úgy.

 

A kérdés, hogy kukázzak egy bontott váltót, vagy ezt bányásszam le és borítsuk szét. Bi-hez való váltó gondolom nincs minden bokorban...

A váltó levétel sem túl gázos, vagy van némi szopóág avval is ?

Előzmény: Balu35 (32788)
M.Sanyi Creative Commons License 2013.07.05 0 0 32789

Köszi.

Ha fel tudok kelni, reggel megszakértem.

Elmondás alapján oké volt ez a szett, csak még az homály kicsit, hogy ez van-e és hogyan rögzítve a difinél. Mert gondolom a csapágynak csak kell valami biztos pont, nem lehet csak úgy kicibálni a váltóból, mint a többi féltengelyt, ha rá van gyógyítva a csapágy.

Ha jól emlékszem némileg szivárgott talán a bal oldali kicsit, úgyhogy ez a szopóroller is felvesz egy kanyarra engem.

 

Nagyon szeretem ezt a traktort, meg pofátlanul olcsó az üzemanyag, de rohadjon már meg, hogy minden elromlik rajta ! Amit spórolok, annak a duplája megy el a szervízre. Nem ez volt a terv...

Előzmény: Balu35 (32788)
Balu35 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32788

Na ilyen a szimmering!

A tengelyre van sajtolva, erre megy a gumiharang bilinccsel!

Ha nem folyik, ne bántsd!

Előzmény: M.Sanyi (32784)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32787

Nem értem.12V csak az akksija.

 

Na jó ez költöi volt.

Csajom beáldozta a Roverjét így multi marad a háznál amíg nem tudom fiatalítani.

 

Én meg megleptem magam egy utazóval.

A motorban bízok leginkább, futóműben nagy a hasonlóság.

Előzmény: FN72 (32786)
FN72 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32786

Szia!

 

150 lovassal nem paszol mert az 16 V-s .

120 le -vel tök ugyanaz.

 

Üdv FN  :)

Előzmény: Törölt nick (32785)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32785

A hét kérdése:

 

Vajon a Vectra C-be/1.9 CDTI 150 nyihaha/ ugyanaz a vezérlés megy mint döncibe?:)

M.Sanyi Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32784
ne mááár, rajta van a féltengelyen ?! Az volt a terv, hogy reggel kikapom, elviszem, délutánra megcsinálják, következő reggel beteszem, megyek a dolgomra. Akkor a szimering se a minden polcon fellelhető fajta... Hogy van rögzítve a nyűves a váltónál ?
Előzmény: Balu35 (32783)
Balu35 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32783

A szimmering egy kompakt szerkezet, a tengelyen van egy csapágyazott házban, úgy kell leütni, a másikat meg felsajtolni! Fontos a tengely végétől mért méret, oda sajtold az újat is. A gumiharang azért kell, mert a váltó felőli csuklót a  váltóolaj keni. Elb@szott megoldás, de ha jó, akkor jól működik, egy régebbi Fiatomon hiába cseréltem /többször újra/ mindig könnyezett. A másiknál meg gyári volt, 18 éves és több mint 200 ezret futott és porszáraz. Szokták azt csinálni, hogy kevesebb olajat raknak bele, de az meg az 5.-ik kerékpárnak nem használ.

Üdv"

Előzmény: M.Sanyi (32760)
Vilmos a gázos Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32782

Na a rádióval pl sosem volt bajom. :D

babarucu Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32781

Aha, akkor ezért szar a vételem

Előzmény: Paja54 (32779)
Degeczi Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32780
Előzmény: Paja54 (32779)
Paja54 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32779

Nincs, csak abban, amelyik erősítős antennával gyártott. Tehát normál antennát nem tudsz betenni a helyére, csak ha átalakítod, akkor viszont állandóan recseg-ropog, alig lesz elfogadható vétel.

Előzmény: babarucu (32776)
babarucu Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32778

Csináltattam ma én is egy sima kulcsot, színre szagra olyat amilyen a régi fiatokban volt. Minden zárat működtet, az eredeti kulcsot akárhogyan teszem, szorítom mellé, nem fordul a gyújtáskapcsolóban.

Hogyan csináljam, hogy működjön?

Előzmény: ibitke (32738)
babarucu Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32777

Izé hőmérő a renault dobozos üveges egyterűben se volt ami kb 20éves, a céges vw caddyben sincs, a céges 2013-as T5-ben sincs hőmérő, 

Előzmény: dokeee (32772)
babarucu Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32776

2001-es multimba van egy antennaerősítő izé a mennyezeten, a pálca abba csatlakozik.

Gondolom a többibe is ott van.

babarucu Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32775

Szia!

Ez a hiba az izzítási rendszerben bármit jelenthet, egyszerű magyarázat nem az elvárt tűréshatárokon belül kapja a visszajelzést az agy. Lehet, hogy csak érintkezési hiba van akárhol a vezetékkilóméterek között, vagy szar valamelyik gyertya, vagy szar a relé.

Amíg indul rendesen ne foglalkozz vele, nekem régóta villog.

Az autvillamosságis kimérte a gyertyákat azok nem mutatnak nagy eltérést egymástól.

Nagy mínuszokban is indul, sőt elindult izzítás nélkül is.

Előzmény: Törölt nick (32754)
M.Sanyi Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32774
ne is mond ! Tegnap óta suzukizom...

Ha van valakinek elfekvőben komplett féltengelye eladó, arra rámennék !
Előzmény: dokeee (32772)
Multitipp Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32773

Sziasztok!

Elnevezésetek szerint Cartárs lettem egy 2003, 1,6 CNG tárgyában.

Sokat olvastam a fórumot, köszönöm ez úton is a beíróknak! Sokat számít hogy van. Nem tudom hogy milyen tapasztalataim lesznek, de ami érdemes lesz rá arról tudni fogtok.

Légyszives ajánljatok (akár magánba) Bp.-n vagy közeli környéken jól és normális áron dolgozó szerelőt ill. klímást.

A klímán kívűl nincs semmi különösebb baja, de a kötelező cseréket meg kellene rajta csináltatnom. Egy vezérmű szíj + görgők csere mennyibe szokott kerülni?

A szakkör anyagból a honlapon most hozzá nem férhető leírásokhoz hol tudnék hozzáférni? El tudnátok küldeni mamutmail -lel vagy toldaciccot –tal?

Előre is köszönöm!

dokeee Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32772

Kicsit várnod kell, épp hengerfejtömítést cserélnek az autómban, hogy rohadna meg a hülye olasz, aki autót tervez :). Nem járnék vele ilyen olcsón, megszabadulnék tőle. Dilettánsan összerakott egy foshalom ez. 

Előzmény: R!ck4 (32771)
R!ck4 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32771

Én múlt hét végén a kárpitok alá néztem, akkor láttam, hogy két vezeték megy az antennához, elsőre nem is értettem, miért. Igaz, ha problémás, veszk egy sima antennát, kicserélem, és megyek vidáman tovább, de azért megvárom, Dokee-nak hogy sikerül, mert annyit épp kibírok rádió nélkül, szólni azért szól...

 

 

Egyébként ha valaki tudja, a marea td100-as váltóban az 5. fokozatnál  43/33-as fogszámú  fogaskerekek milyen cikkszámon rendelhetők (és főleg menniyért) az ne tartsa magában...

Előzmény: Paja54 (32761)
Paja54 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32770

Köszi Degeczi!

Ezzel együtt franciásan hülye megoldás, hogy még antennából is minimum két fajtával gyártották a Multiplát.

Üdvözlettel

Paja54

Előzmény: Degeczi (32768)
korzo Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32769

Off

Jó pihenést a fatornyos kisfalumban! Remélem beválik az autó, én még keresem a magamét (akarom mondani az asszonyét :-)

Előzmény: DnéNiki (32767)
Degeczi Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32768

úgy, hogy ha jól rémlik, a jobb oldali A oszlop borítása alatt van az antennaerősítő a faceliftes típusban

(külön kütyü pedig nem kell a táplálásához: egyszerűen a rádió vezérelt +12V kimenetére csatlakozik)

Előzmény: Paja54 (32761)
DnéNiki Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32767

Sziasztok!

 

                                                    :-))))))))))) VÉGRE MEGVAN A KICSIKÉM :-))))))

 

Több hónapos keresgélés után sikerült rátalálni az IGAZIRA, persze az, hogy jó vétel volt-e majd az idő múlsával kiderül.....

Végül 1.6-os benzines lett!

 

Egyből szeretnék is tőletek kérdezni:

-Juhász Sándorhoz (Bp. XXII.ker.) hordja valaki a Multiját??

-Még a héten kéne csinálni egy vezérlés+olajcserét, uyanis egyből bedobjuk a mélyvízbe a drágát, nyaralni megyünk Hajdúszoboszlóra.

-Milyen olajat, szűőt és vezérlést vegyünk a kocsiba?

-Van esetleg valami amit szerintetek még mindenképp nézzünk, nézessünk át mielőtt nekiindulunk a 300km-nek?

-Sajnos az emelő nem "része" az autónak ezért ha valaki tud eladó gyári emelőt, írjon :-)!

-Ja és SZÉP alufelni is érdekelne....

 

Előre is köszönöm annak aki ír!

Napsütéses szép napot :-)

Niki

FN72 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32766

Szia!

 

A hűtővizet melegítő izzítógyertyák áramkörében van valami...lehet csak valamelyik kiment.

 

Üdv.

Előzmény: Törölt nick (32754)
Vilmos a gázos Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32765

Átnyálaztam de én sem találtam meg a képet, pedig emlékeztem rá. Kérjük meg ZEUSZMOTOROST ! dobjon föl egy képet róla. 

Előzmény: Balu35 (32757)
dokeee Creative Commons License 2013.07.04 0 0 32764

Nahát, ezen én is csodálkoztam, azt hittem a rádióval van gond, szerzek én is ilyen kütyüt.

Előzmény: R!ck4 (32758)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!