Nnna, kiderült, hogy a féltengótól még mehetett volna a szekér, cserébe a difiben valami megadta magát, vagy oda hullott be valami. Kis tekergetés után mostanra nem akar elfordulni egyik kerékoldal sem. Illetve akadozik, majd leblokkol. Némileg rohadjon meg !
Amúgy a féltengó tényleg nem űrtechnika, bár egyem a lelkét annak is, aki így ki tudta találni. Cserébe az enyémnek a tengelyén biza arrébb csúszott a csapágy a kicibálás közben. Persze vissza már nem megy csak úgy.
A kérdés, hogy kukázzak egy bontott váltót, vagy ezt bányásszam le és borítsuk szét. Bi-hez való váltó gondolom nincs minden bokorban...
A váltó levétel sem túl gázos, vagy van némi szopóág avval is ?
Elmondás alapján oké volt ez a szett, csak még az homály kicsit, hogy ez van-e és hogyan rögzítve a difinél. Mert gondolom a csapágynak csak kell valami biztos pont, nem lehet csak úgy kicibálni a váltóból, mint a többi féltengelyt, ha rá van gyógyítva a csapágy.
Ha jól emlékszem némileg szivárgott talán a bal oldali kicsit, úgyhogy ez a szopóroller is felvesz egy kanyarra engem.
Nagyon szeretem ezt a traktort, meg pofátlanul olcsó az üzemanyag, de rohadjon már meg, hogy minden elromlik rajta ! Amit spórolok, annak a duplája megy el a szervízre. Nem ez volt a terv...
ne mááár, rajta van a féltengelyen ?! Az volt a terv, hogy reggel kikapom, elviszem, délutánra megcsinálják, következő reggel beteszem, megyek a dolgomra. Akkor a szimering se a minden polcon fellelhető fajta... Hogy van rögzítve a nyűves a váltónál ?
A szimmering egy kompakt szerkezet, a tengelyen van egy csapágyazott házban, úgy kell leütni, a másikat meg felsajtolni! Fontos a tengely végétől mért méret, oda sajtold az újat is. A gumiharang azért kell, mert a váltó felőli csuklót a váltóolaj keni. Elb@szott megoldás, de ha jó, akkor jól működik, egy régebbi Fiatomon hiába cseréltem /többször újra/ mindig könnyezett. A másiknál meg gyári volt, 18 éves és több mint 200 ezret futott és porszáraz. Szokták azt csinálni, hogy kevesebb olajat raknak bele, de az meg az 5.-ik kerékpárnak nem használ.
Nincs, csak abban, amelyik erősítős antennával gyártott. Tehát normál antennát nem tudsz betenni a helyére, csak ha átalakítod, akkor viszont állandóan recseg-ropog, alig lesz elfogadható vétel.
Csináltattam ma én is egy sima kulcsot, színre szagra olyat amilyen a régi fiatokban volt. Minden zárat működtet, az eredeti kulcsot akárhogyan teszem, szorítom mellé, nem fordul a gyújtáskapcsolóban.
Ez a hiba az izzítási rendszerben bármit jelenthet, egyszerű magyarázat nem az elvárt tűréshatárokon belül kapja a visszajelzést az agy. Lehet, hogy csak érintkezési hiba van akárhol a vezetékkilóméterek között, vagy szar valamelyik gyertya, vagy szar a relé.
Amíg indul rendesen ne foglalkozz vele, nekem régóta villog.
Az autvillamosságis kimérte a gyertyákat azok nem mutatnak nagy eltérést egymástól.
Nagy mínuszokban is indul, sőt elindult izzítás nélkül is.
Elnevezésetek szerint Cartárs lettem egy 2003, 1,6 CNG tárgyában.
Sokat olvastam a fórumot, köszönöm ez úton is a beíróknak! Sokat számít hogy van. Nem tudom hogy milyen tapasztalataim lesznek, de ami érdemes lesz rá arról tudni fogtok.
Légyszives ajánljatok (akár magánba) Bp.-n vagy közeli környéken jól és normális áron dolgozó szerelőt ill. klímást.
A klímán kívűl nincs semmi különösebb baja, de a kötelező cseréket meg kellene rajta csináltatnom. Egy vezérmű szíj + görgők csere mennyibe szokott kerülni?
A szakkör anyagból a honlapon most hozzá nem férhető leírásokhoz hol tudnék hozzáférni? El tudnátok küldeni mamutmail -lel vagy toldaciccot –tal?
Kicsit várnod kell, épp hengerfejtömítést cserélnek az autómban, hogy rohadna meg a hülye olasz, aki autót tervez :). Nem járnék vele ilyen olcsón, megszabadulnék tőle. Dilettánsan összerakott egy foshalom ez.
Én múlt hét végén a kárpitok alá néztem, akkor láttam, hogy két vezeték megy az antennához, elsőre nem is értettem, miért. Igaz, ha problémás, veszk egy sima antennát, kicserélem, és megyek vidáman tovább, de azért megvárom, Dokee-nak hogy sikerül, mert annyit épp kibírok rádió nélkül, szólni azért szól...
Egyébként ha valaki tudja, a marea td100-as váltóban az 5. fokozatnál 43/33-as fogszámú fogaskerekek milyen cikkszámon rendelhetők (és főleg menniyért) az ne tartsa magában...