ne mááár, rajta van a féltengelyen ?! Az volt a terv, hogy reggel kikapom, elviszem, délutánra megcsinálják, következő reggel beteszem, megyek a dolgomra. Akkor a szimering se a minden polcon fellelhető fajta... Hogy van rögzítve a nyűves a váltónál ?
A szimmering egy kompakt szerkezet, a tengelyen van egy csapágyazott házban, úgy kell leütni, a másikat meg felsajtolni! Fontos a tengely végétől mért méret, oda sajtold az újat is. A gumiharang azért kell, mert a váltó felőli csuklót a váltóolaj keni. Elb@szott megoldás, de ha jó, akkor jól működik, egy régebbi Fiatomon hiába cseréltem /többször újra/ mindig könnyezett. A másiknál meg gyári volt, 18 éves és több mint 200 ezret futott és porszáraz. Szokták azt csinálni, hogy kevesebb olajat raknak bele, de az meg az 5.-ik kerékpárnak nem használ.
Nincs, csak abban, amelyik erősítős antennával gyártott. Tehát normál antennát nem tudsz betenni a helyére, csak ha átalakítod, akkor viszont állandóan recseg-ropog, alig lesz elfogadható vétel.
Csináltattam ma én is egy sima kulcsot, színre szagra olyat amilyen a régi fiatokban volt. Minden zárat működtet, az eredeti kulcsot akárhogyan teszem, szorítom mellé, nem fordul a gyújtáskapcsolóban.
Ez a hiba az izzítási rendszerben bármit jelenthet, egyszerű magyarázat nem az elvárt tűréshatárokon belül kapja a visszajelzést az agy. Lehet, hogy csak érintkezési hiba van akárhol a vezetékkilóméterek között, vagy szar valamelyik gyertya, vagy szar a relé.
Amíg indul rendesen ne foglalkozz vele, nekem régóta villog.
Az autvillamosságis kimérte a gyertyákat azok nem mutatnak nagy eltérést egymástól.
Nagy mínuszokban is indul, sőt elindult izzítás nélkül is.
Elnevezésetek szerint Cartárs lettem egy 2003, 1,6 CNG tárgyában.
Sokat olvastam a fórumot, köszönöm ez úton is a beíróknak! Sokat számít hogy van. Nem tudom hogy milyen tapasztalataim lesznek, de ami érdemes lesz rá arról tudni fogtok.
Légyszives ajánljatok (akár magánba) Bp.-n vagy közeli környéken jól és normális áron dolgozó szerelőt ill. klímást.
A klímán kívűl nincs semmi különösebb baja, de a kötelező cseréket meg kellene rajta csináltatnom. Egy vezérmű szíj + görgők csere mennyibe szokott kerülni?
A szakkör anyagból a honlapon most hozzá nem férhető leírásokhoz hol tudnék hozzáférni? El tudnátok küldeni mamutmail -lel vagy toldaciccot –tal?
Kicsit várnod kell, épp hengerfejtömítést cserélnek az autómban, hogy rohadna meg a hülye olasz, aki autót tervez :). Nem járnék vele ilyen olcsón, megszabadulnék tőle. Dilettánsan összerakott egy foshalom ez.
Én múlt hét végén a kárpitok alá néztem, akkor láttam, hogy két vezeték megy az antennához, elsőre nem is értettem, miért. Igaz, ha problémás, veszk egy sima antennát, kicserélem, és megyek vidáman tovább, de azért megvárom, Dokee-nak hogy sikerül, mert annyit épp kibírok rádió nélkül, szólni azért szól...
Egyébként ha valaki tudja, a marea td100-as váltóban az 5. fokozatnál 43/33-as fogszámú fogaskerekek milyen cikkszámon rendelhetők (és főleg menniyért) az ne tartsa magában...
Mindkettő Ferrodo mert a szerelők sem mertek ajánlani semmit, így a haveromra hallgattam. 25 volt a tárcsapár, 11 a betét. Nemtom ez mennyire publikus ár. + a szerelés. De hogy ennek külün mennyi a szerelése azt nemtom. Viszont az új kayabákkal csikorogva lehet venni a kanyart. Tiszta gokart. :)
Igen. Helyesebben van erősítős antennával gyártott Multipla is. Az enyém is ilyen. Az olasz napsütében a 10 év alatt szétporladt az antenna foglalat. Bontóban ezért éppúgy nem létezik, mint az épp kulső kilincs. Kedvezménnyel volt 12 ezer forint a pálcával együtt. Azt viszont nem értem, hogy a normál antennával gyártott modellek milyen hatásfokkal fogják az adókat, hiszen a gyári rádiók, függetlenül a CD-s vagy kazettás kiviteltől, egyformák.
úgy tűnik csere lesz. Ma egy y tolatáskor valami bekattant. Se előre, se hátra. Valahogy egyenesbe szenvedtem és haza evickéltem, de szitál az eleje, menni nem merek vele, pedig nem vagyok beszari. A kanyarodás alig megy.
Köszi.
Kihúzható, /tartalék bilincs+gumiharang legyen, ha kell/ nincs különös, leveszed a lengőkar gömbfejet vagy a lengéscsillapító 2db csavarját és viszonylag könyen ki tudot venni. A jobb oldalon elég nehéz meghúzni a bilincset, mert útban van a középső váltótartó nyúlvány.