Mindkettő Ferrodo mert a szerelők sem mertek ajánlani semmit, így a haveromra hallgattam. 25 volt a tárcsapár, 11 a betét. Nemtom ez mennyire publikus ár. + a szerelés. De hogy ennek külün mennyi a szerelése azt nemtom. Viszont az új kayabákkal csikorogva lehet venni a kanyart. Tiszta gokart. :)
Igen. Helyesebben van erősítős antennával gyártott Multipla is. Az enyém is ilyen. Az olasz napsütében a 10 év alatt szétporladt az antenna foglalat. Bontóban ezért éppúgy nem létezik, mint az épp kulső kilincs. Kedvezménnyel volt 12 ezer forint a pálcával együtt. Azt viszont nem értem, hogy a normál antennával gyártott modellek milyen hatásfokkal fogják az adókat, hiszen a gyári rádiók, függetlenül a CD-s vagy kazettás kiviteltől, egyformák.
úgy tűnik csere lesz. Ma egy y tolatáskor valami bekattant. Se előre, se hátra. Valahogy egyenesbe szenvedtem és haza evickéltem, de szitál az eleje, menni nem merek vele, pedig nem vagyok beszari. A kanyarodás alig megy.
Köszi.
Kihúzható, /tartalék bilincs+gumiharang legyen, ha kell/ nincs különös, leveszed a lengőkar gömbfejet vagy a lengéscsillapító 2db csavarját és viszonylag könyen ki tudot venni. A jobb oldalon elég nehéz meghúzni a bilincset, mert útban van a középső váltótartó nyúlvány.
Pedig elvileg így műxik. Annak a nyomorult lednek a világítását meg szinte észre se veszed, főleg nem, ha esetleg - mint nálunk - általában a párod használja az autót.
Legutóbb én is csak "véletlenül" vettem észre, hogy jelzi a bibit.
Nekem kétszer higította el az olajat két év alatt, de mindkétszer volt már benne 10e km, tehát nem sajnáltam cserélni.
---------
1999-es magyar, illetve 2006-os és 2007-es angol kezelési utasításom van PDF-ben ha kell, meg 2006-os és 2007-es cd-s rádióhoz való angol. Természetesen ezek a netről levadászhatóak, de szívesen átküldöm.
Lett lengéscsillapítás a kocsin. Kapott Kayaba gátlókat. Na meg féktárcsát és betéteket, valamint gumi fékcsöveket. Ilyen jó még sose volt. :D sokkot is kaptam.
Túl egyszerű lenne, ha így működne a dolog. A mi döncink az újabbik verzió egyik utolsó példánya 2007-es kiadás. A műszerfalon van egy sárga led DPF felirattal, és minden inditásnál világít is, de soha nem jelzett semmi mást. Amikor már felhigitotta az olajat, akkor persze visít, de már késő. Eddig kétszer kellett olajat cserélnem emiatt. A hibakódot töröltük, a szűrőt pedig kiégettem a 0-on.