Keresés

Részletes keresés

laci19791202 Creative Commons License 2 perce 0 0 160652

Egyet értek,igy szép a világ.Ki igy ki úgy.

Látod én még a szétkapott generálozáséet könyörgő Robi 55 ös öm is megreszelgettem,és nem igaz hogy csak a reszelgetés önmagában nem ér semmit,de azzal egyet értek hogy az az igazi hogy ha a levegőszűrőtől a kipu végéig haladunk és utánna jönnek a többi dolgok,gyujtás stb stb.

Ime  tegnap lekaptam 0,8-at a hengerfejből és orvosoltam a majdmegszakadt gyertyamenetet.

Előzmény: 53zsiga (160642)
miko? Creative Commons License 20 perce 0 0 160651

A babetta henger (még a 210 is) erősen fojtott.

Egyáltalán nem tuning, ha egy 50 ccm motorból kihozunk 3-4 lóerőt. Ne vicceljünk már...

 

Én értem, hogy aki nem tudja megnyitni a gépezetének hengerét, annak az is jó... De ne legyen már ördögtől való az, hogy ha valaki picit bele tud nyúlni a hengerbe!

 

Züminek üzenem, hogy jöjjön el egy túránkra, és kipróbálhatja a gépemet: milyen is az azonnali gázreakció, és az ha húz a gép mint a mozdony.

Nálam ugyanis az a lényeg, hogy sokkal dinamikusabb a gép. Igaz, hogy 60 km/h-nál csutkára rántott gázzal elkezd gyorsulni, de az már valóban nem ezeknek a fékeknek való.

 

Még egyszer: egy 3-4 lóerős 50 ccm motort ne nevezzünk már tuning motornak, könyörgöm!

miko? Creative Commons License 30 perce 0 0 160650

Hajrá, én szurkolok neked!

(a bölcs más kárán tanul, aki még a sajátján sem... hajjaj)

Előzmény: LacoP21 (160645)
4728ITI Creative Commons License 1 órája 0 1 160649

Szia!

Én végig csináltam mindent, a magam kárára, de úgy is lehet mondani hogy a tanulására. Most már tisztában vagyok a tuning lényegével. Igazuk van azoknak, akik azt állítják hogy a Babattát nem szabad tuningolni, az úgy jó, ahogy van. Fontos hogy mebízhatóan működjön, minden körülmények között. Aki többre vágyik, vegyen más motort.

Előzmény: Kistuci 1977 (160637)
53zsiga Creative Commons License 1,5 órája 0 0 160648

Meg azt is vedd figyelembe, hogy a nyugati motorgyárak egy motorral piacra dobtak legalább 5 típust, enduro, cross, supermoto, GPR, mofa, moped, stb.  Ők már eleve tisztában voltak az igényekkel és igyekeztek is megfelelni az elvárásoknak.! Könnyű volt a kínálatból kiválasztani a megfelelőt.

Előzmény: lorsen2 (160647)
lorsen2 Creative Commons License 2 órája 0 0 160647

Szia ZÜMI.

Veszprémbe megyek ott megtalálsz.

Ahogy írtam is nagyon sok babetással vagyok kapcsolatban,ilyennel olyannal de van egy réteg aki főleg az idősebb korosztály aki egészségügyi okból esetleg anyagi lehetőségei okán csak a babettájára támaszkodhat mind egyetlen közlekedési eszközre.

Van 70 éves Budafoki horgász aki hetente leteker babettával ide Agárdra horgászni jol megpakolva ahogy kell (jogsiját elvették betegség miatt a kismotor maradt) a rokant nyőgdíja 55 ezer ft gondolhatod ha nincs a babettája be van zárva a beteg bácsi.

Van olyan ismerősöm aki esküszik a babettára mind vadász mivel nagy kerekes(robogóhoz képest amit szolgálatinak kapott) lassan járja a vad csapásokat a Bakonyba egykézel tud vezetni a másik bármire használható". Olcsó keveset fogyaszt bírja a strapát.

És van olyan ember aki nem tud váltóssal menni se kocsija se pénze ezek a polgárok is csak a babettára támaszkodhatnak mind egyetlen motorizált segítőre főleg vidéken ahol a bolt is ritka,a havi bevásárlás meg néha négy öt szatyor amit haza kell vinni.Esetleg olyan helyen él a márkatárs ahol igen húzós emelkedők vannak oda is fel kell menni valahogy,ilyenkor ha kell bele szoktam piszkálni kicsit és tudod a tulajdonosok elismerése többet ér mind bármennyi pénz(ha egy fájós lábú öreg embernek nem kell pedálozni az utolsó métereken az is nagy dolog szerintem.).

Ez az élet sajnos nem minden szép és rózsaszín de addig jó amíg te ezt nem tapasztalod meg addig jó én se szeretném.

Előzmény: zümi. (160641)
53zsiga Creative Commons License 2 órája 0 0 160646

Zümi!!! 

Nincs okod megsértődni, elmondtad a véleményed és én is az enyémet. Ez így van jól. Egyéb iránt a jelenség és nem a személyhez való hozzárendelés volt a célom. Respektálni kell a másik véleményét, gondolatát és nem csípőből sz.rrá lőni. Bár te inkább a konzervatív oldalt képviseled mégsem vagy sziléziai takács.

Előzmény: zümi. (160644)
LacoP21 Creative Commons License 2 órája 0 0 160645

Ja!

Az egyik szakbabarbár én vónék...

Azóta is kizárólag kosaras tűgörgőzést használok!

 

És mindenkinek ajánlom aki nem akar a zsírral, vagy a dörzsárral szarakodni.

 

 

És van mángorló, gémes kút, meg késes borotva, és bronzpersely is itthon: emlékül mutatóba:DD

Előzmény: miko? (160563)
zümi. Creative Commons License 2 órája 0 0 160644

Zsigabá, igazad van,elnézést kérek a hozzászólásom miatt és a zavarásért,belátom hiba volt,a továbbiakban nem teszem,hagylak benneteket.

Előzmény: 53zsiga (160642)
LacoP21 Creative Commons License 2 órája 0 0 160643

Na erre nyomtam a pluszt!

Előzmény: 53zsiga (160642)
53zsiga Creative Commons License 2 órája 0 3 160642

Mindenki olyan Babettát készít, vásárol, épít ami a szükségleteinek legjobban megfelel. Ne szabjunk már határt az alkotó elmének. Miért akarja itt mindenki a saját képére formálni a társaságot? Alakul az szépen magától is, külső segedelem nélkül.

Inkább tanulni kell mástól és örülni az eredményeinek!

 Így is a legnagyobb sikerek azok amiket az egyén maga ér el. 

zümi. Creative Commons License 2 órája 0 0 160641

Mielőtt válaszolnék,egy villám kérdés,tudod mint a vetélkedőben :-) - Veszprémbe jössz? Siófokon nem találkoztunk nem láttalak sehol...jó lenne pacsizni mert későn jutott eszembe hogy hálátlan disznó voltam a "kormányzár" ügyben és át adnék valamit.

 

Kissé ellentétesnek tűnik irományod,mert elfogadod amit írtam,de mégse, a példák nagyon szélsőségesek:

"Ha hegyeket jársz"arra ne Babettával indulj el,hanem egy erősebb motorral

"nagy ember vagy(150kg)" egy ilyen súlyú illető elve nem Babettával fog elindulni 

"esetleg 40kg terheket vagy kénytelen szállítani(bevásárlás két karton ásványvíz a tetejébe)"40kg ekkora súlyt-tehert nem is tudok elképzelni egy Babettán a csomagtartón,erre való a személygépkocsi ez egy nagy bevásárlásnak beillik,ha nincs ilyen jármű és nem lehet megoldani sehogy se,akkor csak kis bevásárlás lenne a célravezető.  

"esetleg versenyezni akarsz"versenyezni?Babettával? épp ezt írtam hogy olyan motort kell választani ami megfelel az igényeknek-elvárásoknak.

"vagy csak vadász vagy és cudar terepen jársz vele.." = "Moped Rally" láttuk a videót a mostani moped rallyról,nyudtan mondom hogy nekik se volt fincsi az a túra,de mindenképpen egy krossz motor ajánlott, vagy egy autó amit a vadászok is kedvelnek Lada Niva (és még a port se kell nyelni)

 

 

Előzmény: lorsen2 (160640)
lorsen2 Creative Commons License 3 órája 0 0 160640

Elfogadom a véleményedet nagy igazságod van,viszont itt a másik oldal: pl egy speciális céllal használod a géped  akkor néha elkel az a +1pacika tudom én nagyon sok babetta nyergébe ültem és ülök nap mind nap de az esetek 90%á ba azt mondom magamba az enyém az igazi(kivétel Moyos harci gépe mert az fénykorában félelmetes volt). Ha hegyeket jársz,nagy ember vagy(150kg), esetleg 40kg terheket vagy kénytelen szállítani(bevásárlás két karton ásványvíz a tetejébe),esetleg versenyezni akarsz,vagy csak vadász vagy és cudar terepen jársz vele...kell az a pici,de meg vannak a bevált módszerek iskolák és mindennek a határa.

Hétköznapi használatra túrázni jó a széria ha rendesen be van lőve de ha extrém a körülmény akkor jó a tuning de ez több oldalas téma kezdve a levegő bejutástól a kipuff végéig minden mindennel összhangba kell legyen,innen indul a művészet a hangolás".

Előzmény: zümi. (160638)
Kistuci 1977 Creative Commons License 3 órája 0 0 160639

Ezzel nem tudok vitába szállni.

Meg mondtad a tutit.

Előzmény: zümi. (160638)
zümi. Creative Commons License 3 órája 0 0 160638

Sziasztok

 

"akkor lesz 3 Le-rös Babettád." ,de kinek kell három Le-rös Babetta ? és egyáltalán mire-minek jó ?az már nem az "igazi" Babetta,ha ebben a Le-kategóriában gondolkozik egy illető akkor vegyen egy pl.: Simson-t.

Olyan jól el van találva a 207=1.7LE (lassú jármű) és a 210=2.4LE (gyorsabb jármű) ez így jó,de hát a végtelen tuning mezőkőn sosem ér véget a vadászat a lóerőkre. :-) Persze mindenki azt csinál amit szeretne,csak azt szerettem volna mondani, hogy feleslegesnek tarom a tuningot,ha kevés az adott motor akkor olyant veszek ami megfelel az igényeknek.

Előzmény: Kistuci 1977 (160637)
Kistuci 1977 Creative Commons License 3 órája 0 0 160637

Ismerem a srácot személyesen.

Ha komplett csomagot veszed meg akkor lesz 3 Le-rös Babettád.

Önmagában egy henger reszelgetés semmit sem ér. Az csak paraszt vakítás.

 

Előzmény: 4728ITI (160629)
Kistuci 1977 Creative Commons License 3 órája 0 0 160636

Előzmény: Kistuci 1977 (160635)
Kistuci 1977 Creative Commons License 4 órája 0 0 160635

igen van

Előzmény: Panzertiger (160634)
Panzertiger Creative Commons License 4 órája 0 0 160634

Sziasztok!

 

Azt szeretném kérdezni, hogy a 207/100-as Babettánál van-e tűszelepnél tömítés (szelepház és a karburátor között).

 

Köszönöm.

4728ITI Creative Commons License 4 órája 0 0 160633

Arra is válaszoltam, utolsó sor. Lényeg, többet fogyaszt, mint amit kap.

Előzmény: Krisztian Buzder (160632)
Krisztian Buzder Creative Commons License 5 órája 0 0 160632

tele tanknal is ez van mindegy menyi van benne.

laci19791202 Creative Commons License 6 órája 0 0 160631

Pontosan igy gondolom én is,ez erős túlzás.

Előzmény: 4728ITI (160629)
4728ITI Creative Commons License 6 órája 0 1 160630

Szia!

Ezt a jelenséget én is tapasztaltam. Elgondolásom szerint az okozza, hogy elfogy a benzin az úszóházból, amikor megtorpan, újra feltöltődik az úszóház. Nem teljesen fogy el, csak annyira hogy a motor nem képes teljes gázzal menni. Ha kisebb gázzal mész, nincs ilyen jelenség. Ez különösen akkor jelentkezik, ha kevés a benzin a tankban. Tele tanknál nincs ilyen jelenség. Ha mégis, alacsony a benzinszint.

Előzmény: Krisztian Buzder (160627)
4728ITI Creative Commons License 6 órája 0 0 160629

Azért ez nem csakreklám, hanem régóta bevett szokás, a felfelé kerekítés. Pl: 1,4-es autó, 1,6-os autó, 125-ös motor, stb. mind alatta van ennek az értéknek. Azonban az valóban erős túlzás, ha az 56,1 ccm-es hengert 60-asnak árul a kereskedő. Becsületesebb lenne, ha 56-osnak írná. Igaz a 3 LE sem igaz, csak ha minden mást is átalakít hozzá a kedves vevő.

Előzmény: Kistuci 1977 (160626)
laci19791202 Creative Commons License 6 órája 0 0 160628

Igen,kezdek rájönni :) mivel pl a simson-nál kijön a50 a 60 és a 70 ccm3-is.(38-41-45mm)

Előzmény: Kistuci 1977 (160626)
Krisztian Buzder Creative Commons License 6 órája 0 0 160627

Sziasztok. Babetta210 én van erdekes jelenseg lehet csak nekem csumara húzom a gázt megy is rendesen de gondol egyet meghorkan kis időre aztán megy tovább és ez ismétlődik de még nem al minimálisan lassul a horkanasnal aztán megy rendesen tovább ezt mi okozhatja teljesen felújított a blokk.

Kistuci 1977 Creative Commons License 6 órája 0 0 160626

Csak reklám.

Hülén hangzana,hogy 56.13535632cm

Előzmény: laci19791202 (160625)
laci19791202 Creative Commons License 7 órája 0 1 160625

Szép napot.

Valaki világositson már fel hogy ennél a hengernél a 41,75 hogy 60ccm3-es?

http://www.simson-keletimotor-alkatreszek.hu/HU/babetta-207-60ccm-tuning-henger

A gyári 39mm es átmérővel és a 41mm es lökethosszal=sugár x sugár x Pi x lökethossz.19,5x19,5=380,25x3,14=1.193,985x41=48.953,385.

Ez 49ccm3.

Ugyan igy kiszámolva a 41,75 ös dugóval csak 56,1 ccm3 jön ki.

 

rostiron2 Creative Commons License 8 órája 0 0 160624

Köszi. :)

 

 

Előzmény: johncutter (160622)
53zsiga Creative Commons License 8 órája 0 0 160623

Ha valóban olyan állapotú mint az Mzolié akkor büszke lehetsz magadra. Ja és neki van még mellé másik 10 is :)

 

Előzmény: KaGoTT (160619)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!