Keresés

Részletes keresés

BLaaszloo Creative Commons License 30 perce 0 0 140333

Elég macera volt, én csinálnék sokat egyszerre ha beválik, anyag is van bűven hozzá, ez most az "így fog kinézni" c. nullszéria.    A lyukakat nem lehet  kifúrni, első nekiugrásra   ezek forrasztópákával készültek. A pici lukakat le kell mindkét oldalról sorjázni és ez a szilikon úgy viselkedik a sniccer pengéjével mint kocsonyabőr a késsel. Nagyon gyorsan kiveszi az élét. Nincs mese be kell feccölnöm egy saját lyukasztóra. Az lesz az alapja a sorozatgyártásnak.

Előzmény: subaaa (140318)
motoros79 Creative Commons License 45 perce 0 0 140332

A brisk igenis jó márka volt, annak idején.  (A múlt században) 

Kis TS-ben megélt 30ekm-t.

Előzmény: lorsen2 (140330)
lorsen2 Creative Commons License 45 perce 0 0 140331

Megnyerted? Nagy vagy!!! A nagy manitú" legyen veled.

Előzmény: moyos (140329)
lorsen2 Creative Commons License 45 perce 0 0 140330

Hát igen ez a gyertya dolog is vitás tud lenni(KB MIND AZ OLAJ) nem akarok vitatkozni távol áljon tőlem de tény:nekem bevált a brisk Babettába-Pannoniába-MZ be igaz volt egy két beteges darab de mostanában NGK is ilyen vetten kb 8db ott és három kapásból vackerálj".
Minden motor más nincs két beállítás ezért is vannak különbségek szerintem.

Előzmény: motoros79 (140328)
moyos Creative Commons License 1 órája 0 0 140329

Halihó Baritom!

Megvan a robista légszűrőd! Elméleti síkon 2hét múlva kaphatom kézhez. Van rajta egy Robi 55-ös is, meg egy másik mellé. Szerdán dumálunk.

Előzmény: lorsen2 (140316)
motoros79 Creative Commons License 1 órája 0 0 140328

10-15 éve is, nagy nulla volt a brisk. (újonnan).  Ötösével vettem a helyi motorosboltban, hát ha egy-kettő használható belőle.

Nagy77 Creative Commons License 1 órája 0 0 140327

Kb80km.Eleinte, az első 20km megtétéle után volt hidegen egy kis kolompolás de aztán ez megszünt.30km/h-nál nem húzom jobban neki, melóba járok vele, 8km. 

Előzmény: lorsen2 (140324)
emilcorleone Creative Commons License 1 órája 0 0 140326

Udv az Uraknak! most lettem kesz a blokkal ,megvolt az inditas.elsore ugy fest, hogy a munkautem zajan kivul semmi oda nem illo hang lenne.a henger tabori mester dugattyujaval lett osszefuzve. 60 ccm 43,5 atmero, 1,5 mm vekony kromgyuru es bovittett csatornak polirozva. remelem jol fog muzsikalni

lorsen2 Creative Commons License 1 órája 0 0 140325

Változott"

 

Előzmény: lorsen2 (140324)
lorsen2 Creative Commons License 1 órája 0 0 140324

Kb mennyi km van most benne? nem távozott a hangja? Isten ments egy gyűrűtorestól de legyünk optimisták:minden jó!

Előzmény: Nagy77 (140322)
lorsen2 Creative Commons License 1 órája 0 0 140323

Tudod az ÚJ" se feltétlenül garancia,amilyen pocsék alkatrészeket kapni néha.

Előzmény: Nagy77 (140322)
Nagy77 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 140322

A tőcsavar utána húzáson már túl vagyok.Eleinte jól müködött, de gyertyából is újat kapott, sőt pipát is.

Előzmény: lorsen2 (140321)
lorsen2 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 140321

Szia ha eddig nem jelentkezett ez a jellegű probléma a régi hengerrel és friss minden"először érdemes finoman után húzni a hengeren(egyébként kell is),de nem szabad kétségbe esni a bejáratás alatt amíg nem kopik össze addig lehet sokkal gyengébb a szekér(a lámpa is megfoghatja) melegen szorulhat is amiért szintén gyengének érezhető nameg a + olaj az is ront valamit a teljesítményen....
Türelem,a gyertyakép bejáratásnál szerintem inkább legyen sötétebb mind világosabb ha világos száraz az nem biztos hogy jó jel a nyers motornak.

Előzmény: Nagy77 (140317)
Nagy77 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 140320

Köszi van ngk reggel próba, aztán majd kiderül, az a vicc hogy a brisk meg új. De hallottam már hogy van akinél 5percet birt.

Előzmény: subaaa (140319)
subaaa Creative Commons License 1,5 órája 0 0 140319

Próbáld ki egy másik gyertyával is, a Brisk az csak a Tóni bácsi asztala (ő még nem járt pórul), viszont itt már nagyon sokan szívtak miatta.

Előzmény: Nagy77 (140317)
subaaa Creative Commons License 2 órája 0 0 140318

Számomra érthető ez a próbálkozás: jó lenne egy tényleg benzinálló benzincsap tömítés, én is mindig szívok ezzel, meg a hollander alatti tömítéssel is. Szurkolok a Lacinak hogy sikeres legyen ez a projekt hosszabb távon is!!!

Előzmény: moyos (140315)
Nagy77 Creative Commons License 2 órája 0 0 140317

Jó estét mindenkinek. Valami elektromos viharba kerültem, a motor hidegen nehezen indul, ha pedig már jár a világítás felkapcsolásával kissebb lesz az alapjárat majd leáll.A gyertya brisk n17 -0,3-0,4 hézaggal.Gyertyakép jó. Most cseréltem hengert (új minden)keverék 1:25 olaj sprint dinamik.Van valami tippetek? Köszönöm. 

lorsen2 Creative Commons License 3 órája 0 0 140316

Nekem ugyan semmivel indián nem iszik tüzes vizet de a nagy bagoly szereti a sert főleg a barnát.

Előzmény: moyos (140314)
moyos Creative Commons License 4 órája 0 2 140315

Kedves Laci,

először voltak a csajok, akik nagyobb csöcsöket akartak;

később már a kuffert is tuningolták vele;

még később egy hülyegyerek kitalálta, hogy "kigyúrt" csókát csináltat magából vele. Ő lett a szilikon-men.

Most eljött az idő, hogy babetta benzincsap tömítés is készül belőle!

 

Ebbe a dologba csak akkor leszek hajlandó belevágni, ha sikerül implantátumot szerezni garantáltan Pamela Andersontól :DDDD

Látod ez a valami. Elképzelted, létrehoztad. Ha kipróbálod, lehet nem kell többé leengedned a benyát. Nem írom, hogy a bölcsek kövét találtad meg, de fogadd gratulációmat!

Előzmény: BLaaszloo (140313)
moyos Creative Commons License 4 órája 0 0 140314

Fehér ember pedig bambán nézi kijelzőt.... Fehér ember nem bölcs ember :))))))

 

Faszaság van cimbora! Mivel lógok érte?

Előzmény: lorsen2 (140312)
BLaaszloo Creative Commons License 4 órája 0 0 140313

Benzinbe áztattam, méretre duzzadt, kivágtam, íme.

ma már nem rakom össze.

lorsen2 Creative Commons License 4 órája 0 0 140312

Ma este a bagoly alacsonyan repült-
Holnap  farkas ordít-
Szerdán reggel a sas leszáll 09.00 kor-

 

Előzmény: moyos (140309)
SelmeciMarcell Creative Commons License 15 órája -1 0 140311

Tudom nem azonos árfekvés egy diákszállóval, ezért csak nagyon halkan mondom: azon a környéken van a Szent Orbán Erdei Wellness Hotel is, amit volt szerencsém kipróbálni. A környék meseszép és nem csak szállóvendégek csobbanhatnak, hanem lehet napi bérletet is váltani. A gasztronómiához is módfelett értenek, bár olyan finom bográcsos perkeltet nem tudnak csinálni mint amit mi szoktunk :) De már egész jól megközelítik ezt a minőséget.

 

Ami az embert igazán megfogja az a hotelhez vezető erdei út. Na itt nincs a közelben település, Kóspallagról csak egy egynyomú út kanyarog a hegytetőre. Nekem még kocsival is tetszett.

Előzmény: tiger1342 (140308)
Guzzista Creative Commons License 24 órája 0 0 140310

Rád is emlékszem. Valamilyen baltát is kerestünk egy fészerben. Ha fix az időpont akkor mindenképpen Babettával megyek.

Előzmény: tiger1342 (140308)
moyos Creative Commons License 25 órája 0 0 140309

Azért ide válaszolok, mert leírtad a vizslatandókat Fryboy -nak.

De ha a tűszelepet matatja az ember, akkor mindenképp kiszedi az úszót ugye. Ha az a kezébe kerül, akkor amondó vagyok, hogy előbb rázza meg. Lehet, csak az kapott léket.

Előzmény: SelmeciMarcell (140305)
tiger1342 Creative Commons License 26 órája 0 0 140308

Meg velem... :) Meg a lányomat is ott adogattuk kézről-kézre. :))

Nekem mindegy, hogy Börzsöny, vagy Kemence, lényeg a társaság!
Remélem idén már Babettával is gurulhatunk együtt, szomszéd! ;D

Előzmény: Guzzista (140296)
fryboy Creative Commons License 26 órája 0 1 140307

Köszönöm! Ez a beszéd :)

Előzmény: SelmeciMarcell (140305)
SelmeciMarcell Creative Commons License 26 órája 0 0 140306

Jaj. Ezt fryboy-nak címeztem volna, te lehet beleztél már Jikovot :)

Előzmény: SelmeciMarcell (140305)
SelmeciMarcell Creative Commons License 26 órája 0 0 140305

Ha a porlasztóból folyik a benzin, akkor valami oknál fogva magas a benzinszint. Ez több dolog miatt lehet, pl. kosz került a tűszelepbe, vagy rossz a tömítése, vagy el lett görbítve az úszó karja és az úszó megszorult, vagy csak simán nagyon el lett hajlítgatva...

 

Diagnosztizálni lépésenként érdemes, szóval egyszerre csak egy dolgot változtass és próbáld ki a porlasztót hogy jól működik-e. Még beszerelés előtt érdemes a porlasztót párszor fejjel lefelé fordítani és hallgatni, hogy az úszó moccan-e. Azt is ki lehet próbálni, hogy a fejjel lefelé fordított porlasztóba be tudsz-e fújni levegőt a benzincsonkon és hogy normál állásban be tudsz-e. Ha kizártad a tűszelep hibáját és még mindig túlfolyik vagy egyáltalán nem jön a porlasztóba benzin, akkor lehet elkezdeni az úszó geometriáját óvatosan alakítani. Az is fontos, hogy az úszó karjába be legyen akasztva a tűszelep kis kampója.

Előzmény: miko? (140300)
SelmeciMarcell Creative Commons License 26 órája 0 0 140304

Nem ment el?

 

Na mindjárt küldöm.

Előzmény: sumi71 (140291)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!