Keresés

Részletes keresés

JodaMester89 Creative Commons License 30 perce 0 0 155456

Köszönöm az infókat skacok lánckerék ügyben. 
Emelkedőkkel nincs baj mert az alföldön vagyok :) 
Maradok a 13-as beszerzésén :) 

T1b0r79,03 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 155455

Üdv Nektek, Sziasztok!

Új vagyok, itt a Babi fórumon, de egy ideje màr azért olvasagtom. Kora tavasszal fogtam neki nagyobb rössel egy 207-es talpra àllìtàsàhoz/alakìtgatãsàhoz, mire minden összeállt úgyahogy, beköszöntött a rossz idő. Motor nem széria, de nem is restaurãlàs volt a célom. 17 évesen kaptam a gépet bãtyàmtól, aztàn elvàltak útjaink, de most újra az enyém, s szerintem màr az is marad. Lànckerék témàban: elfér a Z15-ös is, de ennek felszerelése nem egyszerű, ha fent van màr elforog szépen.

johncutter Creative Commons License 1,5 órája 0 0 155454

Szerintem még éppen,  de már a 13-as lánckerék berakása sem egyszerű. A lánckereket lánc nélkül sem lehet feltenni, mert beleér a blokk peremébe. Teszek fel egy képet, amin látszik a gyújtás mellett lévő félkör ív. http://www.pcbonto.hu/portal/static/upload_apro/2012-01-04/337668_orig3.jpg Nekem ott már reszelni kellett, hogy bemenjen.

Előzmény: 53zsiga (155450)
johncutter Creative Commons License 2 órája 0 0 155453

Üdv!

A nyáron estem át ezen a dolgon, már nem kapni 13-as lánckereket sehol sem. Egy 210-esre való 13-asből és egy gyári 12-esből esztergáltattam, heggesztettem össze egyet, az eredmény: 45km/h végsebesség, egy kicsivel lassabb gyorsulással. Ha nem vagy túl nehéz, és van erő bőven a gépben, akkor hajrá.

Előzmény: JodaMester89 (155448)
-vacak- Creative Commons License 2 órája 0 0 155452

Nekem volt 13-as, de már felrakni sem volt zökkenőmentes. Síkvidéken, meg szélcsendben jó, de megérzi a legkisebb emelkedőt is. Alig érezhető a végsebesség különbség, sokkal több a hátránya mint az előnye, 14-es már el sem férne szerintem, meg erőtlenné tenné a gépet. Én maradok a gyári áttételnél, a 12-esnél.

Előzmény: JodaMester89 (155448)
4728ITI Creative Commons License 3 órája 0 0 155451

Szia!

Szeretnék kérdezni Tőled valamit. Te úgy-e csináltál már a Babettádra LED-es világítást. Az érdekelne hogy mindhárom világító tekercset használtad hozzá, vagy kevesebbet. Az is érdekelne hogy hány W-os tekercset használtál. Később majd megírom hogy miért érdekel.

Köszönöm!

Előzmény: 53zsiga (155450)
53zsiga Creative Commons License 3 órája 0 0 155450

Elfér a 14 es?

Előzmény: subaaa (155449)
subaaa Creative Commons License 3 órája 0 0 155449
13-nál vége a dalnak. 14-est már csak csinálni lehet, van is itt olyan aki megcsinálta. A 13-asból több mint érdemes spájzolni, eléggé kezd kikopni a kereskedelmi forgalomból.
Előzmény: JodaMester89 (155448)
JodaMester89 Creative Commons License 3 órája 0 0 155448

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a 207-es Babettához mekkora lánckerekeket lehet kapni előre. 
Jelenleg 12-es van rajta, szerintem bőven elbírna nagyobbat is mert erő bőven van benne, meg egy kicsit akkor növekedne is a sebességem :)  

Tóni bácsi Creative Commons License 4 órája 0 0 155447

Lacikám!

 

Ez egy tökéletes diagnózis!!! :-))

Előzmény: 53zsiga (155446)
53zsiga Creative Commons License 4 órája 0 0 155446

A törvények alkotásához és  betartásához nem nyugati bérek kellenek hanem nyugati mentalitás és nyugati fegyelem!

Angliában ha nincs érvényes biztosításod helyben elkobozzák a járműved és ha nem fizeted ki a 200 fontos bírságot és a tárolási díjat 30 nap után kivétel nélkül bezúznak minden járművet életkorra , típusra, állapotra való tekintet nélkül.

Nálunk meg a taxisokkal sem bírják a rendet betartatni, 20 figyelmeztetés, 10 bírság, 12 év pereskedés és minden marad a régiben. Ha elkoboznák a járművüket akár a cigicsempészekét fél év alatt rend lenne!

Előzmény: sándor67 (155445)
sándor67 Creative Commons License 4 órája 0 0 155445

Mondjuk, nyugati szabályokhoz, nyugati bérek is kellenének, különben ellehetetlenedünk előbb utóbb. Mondjuk én nem is igazán ismerem azokat  a szabályokat. A 125 ös "kismotor" és a40-45 el előzö elektromos "kerékpár" néha nekem is csípi a szemem.

Előzmény: 53zsiga (155444)
53zsiga Creative Commons License 12 órája 0 0 155444

A meleg vizet sem kell feltalálni csak körbe kell nézni a nagy robog kultusszal bíró országok törvényei között.

Ez viszont nem lesz egy népszerű döntés, nem véletlenül nem meri senki bevállalni már 30 éve.

Köztudott, hogy a magyaroknak minden ingyen kell vagy kicsit olcsóbban.

Előzmény: Tóni bácsi (155443)
Tóni bácsi Creative Commons License 13 órája 0 0 155443

Bizony nem ártana a sok sumák robogóst kiszűrni!

125ccm-vel furikáznak rendszám nélkül 50ccm-esnek beállítva.

Előzmény: 53zsiga (155431)
BLaaszloo Creative Commons License 14 órája 0 0 155442

Ha a tányéros izzó a babettába való hivatalos pilács, akkor minden más szabálytalan. Ha azt a kis félkör lapátkát kiveszed hogy máshogy világítson az úgyszintén Tucika.

Előzmény: Kistuci 1977 (155440)
53zsiga Creative Commons License 14 órája 0 0 155441

Eleve már a lámpák is azok ha nincs rajtuk a minősítő jelzés. 

Van egy ötletem a rendszámozásra, majd megbeszéljük a Farkas Gabival:

Előzmény: Kistuci 1977 (155440)
Kistuci 1977 Creative Commons License 14 órája 0 0 155440

Nem gondolnám,hogy a LED vagy a Hs1 szabálytalan lenne.

Más;

Szerintem félre értettél vagy félre értelmeztél valamit. Nem örül senki a kontrolnak. 

Előzmény: BLaaszloo (155438)
53zsiga Creative Commons License 14 órája 0 0 155439

Azért a mostani zsaruk már nem azok a műanyag nyakkendős tudatlanok akik 30 -40 éve uralták a közrendet.

Ha nézed van ott köztük egy nyakkendős fazon is, gondolom ő már ír olvas önerőből.

 Egy avatott szakember azonnal kiszúrja a motor hangjából és tulajdonságaiból  ha drehzahlbegrenzung   van rászerelve. Aztán néha elég egy pillantás a hengerre és már ott is a válasz a kérdésre.

Mint ebben az esetben is azonnal tudták, hogy melyik motornál kell szimatolni!

A Mopedmetálok sorozatán nyűgöztek le a motoros zsaruk tudásukkal felkészültségükkel. Gondolom ők azért már más generáció.

Előzmény: LacoP21 (155436)
BLaaszloo Creative Commons License 22 órája 0 0 155438

Babettával előírtnál nagyobb sebességgel már az is megbukna akinek 14-es lánckereke van. A teljesítménypadon meg a  soklevegős sokbenzines reszelt motorok térnének el a gyári értékeknél.  A fényszóró által kibocsátott a gyáritól eltérő kévék miatt  nem lenne  legális, se a led, a H4, a HS1 nem úgy világítanak tompítottat ha már így szóbakerültek ezek a dolgok. A hátsó led is csak a foncsortükröt világítja, abba is bele lehet kötni.  Menjenek mérőpadra a tuning hetven  köbcentisek, meg azok a nagymotorok amiken még a leszerelt rendszámtábla helye és nyoma  is ott van. Mi sebességben, fékerőben, teljesítményben és világításban pont a sor végén kullogunk, de az a babettás aki az ötvenes motorok szigorúbb ellenőrzését várja, az ezáltal maga alatt is vágja a fát. Mert a szűz gyári Babetta az közöttünk elég ritka dolog.

 

 

Előzmény: LacoP21 (155436)
BLaaszloo Creative Commons License 26 órája 0 0 155437

Egyesben súrlódó hang és rángatás. Szinte biztos voltam benne hogy vagy ez  vagy egy váltópofa tört el.

LacoP21 Creative Commons License 26 órája 0 0 155436

Azér látszik a két belinkelt (zsiga53, és Tuci) dologról, hogy a mi mérőpadunk az komolyabb.

A talán Holland videón a gép csak kerületi sebességet mér terheletlenül.

 

Ahhoz meg nem kell sok lóerő, hogy kipörögjön a 2T technika üveghangra, terhelés nélkül.

 

Na de ahogy Abes írta, egy kapcsolható fordulat tiltás (a videón ott figyel a robesz kesztyűtartójában), és kész az átverés...

 

Előzmény: Kistuci 1977 (155434)
abes Creative Commons License 26 órája 0 0 155435

Nincs semmi gond. Lehet kapni trükkös gyújtáselektronikát. 45-nél úgy megáll a tempó, hogy öröm nézni. :-)

Párezer forint.

Előzmény: Kistuci 1977 (155432)
Kistuci 1977 Creative Commons License 26 órája 0 0 155434
Előzmény: Kistuci 1977 (155433)
Kistuci 1977 Creative Commons License 26 órája 0 0 155433

Az igaz,hogy 2016-os történet,meg az is,hogy Fejér megyében történt.

De bármikor bárhol megtörténhet.

Előzmény: 53zsiga (155431)
Kistuci 1977 Creative Commons License 26 órája 0 0 155432

A BAG  az nem viccel.

Elszomorítalak,de ezek már itt vannak. Mondjuk nem ennyire komoly készülékkel.

Előzmény: 53zsiga (155431)
53zsiga Creative Commons License 26 órája 0 0 155431

Már alig várom, hogy itt is legyen!

https://www.youtube.com/watch?v=6yq9SAOmzp0

abes Creative Commons License 26 órája 0 0 155430

Kiürül az úszóházad.

Csapot is nézd meg.

Ha alaposan akarod ellenőrizni a rendszert akkor tisztítás után, feltöltöd a tankot.

Ha leengedős az úszóházad akkor ott kinyitod és átengeded a teljes tank mennyiséget. Max 10 perc alatt le kell jönnie.

Ilyenkor jó az üzemanyag ellátó rendszer. Tanksapka szuszogóját is nézd meg.

Előzmény: LáziBabettás:)) (155427)
LáziBabettás:)) Creative Commons License 27 órája 0 0 155429

Holnap megpróbálom

Előzmény: 53zsiga (155428)
53zsiga Creative Commons License 27 órája 0 1 155428

Vákuum lesz a tankban. Vedd le menet közben sűrűn a tanksapkát. Szerintem meggyógyul.

Előzmény: LáziBabettás:)) (155427)
LáziBabettás:)) Creative Commons License 27 órája 0 0 155427

Sziasztok!

 

Vettem egy 207.500-as Babettát. Állítólag tavasz óta nem járt,de első tekerésre beindult haza is vitt de kb. 2-3Km után leáll és újra nem indítható csak kb. 30perc állás után amikor elsőre újra elindul és újra vígan repeszt 2-3 Km-et.A faterommal kitisztítottuk az üzemanyagtankot a kipufogót(volt benne dzsuva) a karburátort de ugyan úgy 2 km után megáll.Mi lehet a probléma?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!