Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

moyos háromnegyed órája Creative Commons License 116773

Off! Akit sért, haladjon tovább PLS!

 

Hmmm.

Biztosra nem tudok menni, mert az utolsó nyíráskor, amikor a berántó csévetest megadta magát, hülye voltam, és kannából itattam, amit bekevertem 1:30-ra. A gond az volt, hogy már eleve 1:30-as keverék volt a kannában.Volt ám szomszédrisztás-tömegoszlatás.

Kb 20sec járás után kikapcs, és benzin leereszt. A kivett gyertya úgy nézett ki mint a grillrács. Csere gyertyát egy 220-as DDR isolatort tudtam előkapni. Ez a hőérték ugye vitatható egy simson motoros fűnyíróba.

 

A gyertya grafitszürke, nem a fényes (elktródafényező-kevésnyálkapós változat).

Melegen a hiperélezett késsel is meg lehet fojtani a legközépső hasmagasságánál ésszerű tempóval tolva a 10cm-es fűben (trehány szomszédság, meg én is - bár nekem volt melóm és családi programom dögivel a közelmúltban).

Amint forgolódik majd a neki való gyertyával, ítélkezhetek gyertyaképből. Addig marad a megérzés - ami ugye nem női.

Szivacsot már próbáltam korábban. Szerencsétlen levegőért könyörög vele. Azzal is el kellene trafálni a megfelelő réteget.

 

Off vége.

Előzmény: zerger88 (116771)
moyos egy órája Creative Commons License 116772

Jöhetsz nyugodtan, de előtte azért csörgess. Most fölveszem, mert nálam lesz :))

Előzmény: lorsen2 (116769)
zerger88 másfél órája Creative Commons License 116771

Szia

Nem tudom h milyen gépről szól, és nem is szeretnék belevauzni de van 2 gondolatom hozzá.(fűnyíró)

Ha világos szürke a gyertyád akkor nem dús hanem szegényes a keverék. Sajnos (vagy nem) a kerti gépeket szegényes keverékre hangolják gyárilag is. Na de ha így is megfelelően működik (nincs baj a gyújtással illetve fordulatszám reakcióval) akkor így is hagyhatod

Én légszűrő esetében nem használnék fémdörzsit.(kivétel ha gyárilag is úgy szerelték) Minimum az olajjal átitatott szivacsot használnám (persze ennél még jobb a papír, csak hát plusz fojtás szívó oldalon....)

Amugy 2t fűnyiró?

Előzmény: moyos (116761)
Kistuci 1977 két órája Creative Commons License 116770

Mai nap folyamán két azaz 2 börzén voltam.

1: Az Ercsi börze.

Hozta azt amit tőle elvártam. Kb.20 árus, nem sok árúval.De legalább szép helyen van. Az idő tökéletes volt. Néhány márkatárssal szemezgettünk az alkatrészekből.

Az oda utunk a 6-os számú fő úton vezetett. Előzetes riogatásokkal  ellentétben senki nem akart le tolni az útról.

 

10.05-ös komppal átmentünk Ráckevére. A szokásos helyünkön meg reggeliztünk és meg ebédeltünk. A bőséges ebédet Alsónémedin lefojtottuk 1 kg fagyival. Az alkatrész listánkat átolvasva még találtunk olyan dolgokat amit nem vettünk meg. Kelsza márkatárs jelezte,hogy neki birtokában vannak ezek az alkatrészek. Arra az elhatározásra jutottunk,hogy irány Bugyi.

2: Bugyi börze.

Szabit jó kedviben találtuk. Vagy ingyen,vagy jelképes összegért adta a ritkaság számba menő Babettás alkatrészeket. Köszi Szabi

 

Kb. 140 km-et elmotoroztam. Kicsit furcsállom,hogy most csak 2.5 liter keverékem fogyott el.

 

Mzoli

Utána néztem a matricának. Van. 180 ft. Mennyi kell?

lorsen2 két órája Creative Commons License 116769

Én lehet holnap a bozot járó210"projekten dolgozgatom kicsit van egy elképzelésem a kipuf ügyileg próbálgatom agyalgatok hátha valami kisűl,mondom ha jó idő lessz délelőt átgurulok hozzád pár percre ha nem zavarok.

Előzmény: moyos (116766)
moyos két órája Creative Commons License 116768

Kávépénz a tükörlap+egyéb fuvarodhoz :)

Előzmény: Kistuci 1977 (116767)
Kistuci 1977 két órája Creative Commons License 116767

Nekem meg van. 200 ft még jár.

Előzmény: moyos (116766)
moyos két órája Creative Commons License 116766

Tuci: Dehogy tartozol. Nem találom a kőtáblát, amire fölvéstem az igényeket.

 

Lorsen: vagyogatok. Lakkozódni fog a sárvédő. Remélem van itthon lakk, mert ha nem, az cumi. Fél flakon még rémlik korábbról, de ma már nem túrok bele a szekrénybe...

Össze kell állnia a 210-nek is ismételten, mert most már kell egy kicsit foglalkozni a MZ-vel is szervíz szinten.

Előzmény: Kistuci 1977 (116765)
Kistuci 1977 két órája Creative Commons License 116765

Igazolom,hogy ott vótál. De ha nem voltál ott akkor valaki kirabolt+akkor még mindig tartozom neked.

Előzmény: moyos (116761)
lorsen2 két órája Creative Commons License 116764

Ez egy nagy X akta.

Lehet nem is létezel?

Akkor én kinek a kártyáját használtam?

És hogyan lett a két szép csemetéd?

Nem értem én se...

Bár lehet Árpit zavarta meg a sok ember,velem is néha előferdül tudod a fordítva beszerelt 210 főtengely...Ez ilyen dolog.

Holnap vagy ?

Előzmény: moyos (116761)
miko? két órája Creative Commons License 116763

Ohhh...

Néztem volna órákig...

... és rólunk szólt.

 

Tomi ez rendesen odavert...

 

...én nagyon szépen köszönöm!

 

És gratula, hihetetlen érzéked van ehhez a műfajhoz.

Ezt kamatoztatnod kell.

Előzmény: ftamás91 (116759)
Kistuci 1977 két órája Creative Commons License 116762

Nekem bejött ez az új fajta koncepciód. Kicsit sejtelmesen lett vége. Talán lesz folytatás?

Jó volt vissza nézni ezt a túrát is. A feleségem jókat mosolygott rajtunk. Lejátszottam neki az első részel együtt.

Előzmény: ftamás91 (116759)
moyos két órája Creative Commons License 116761

Most is az van bent... 2db lemezt hagytam meg a gyári változatból egyet a legaljára, utána a fémdörzsi, egy pedig a tetejére és így rá a karbira.

A legnagyobb probléma az, hogy az a gumibizbasz szétporladt ami a műanyag szűrőház alatt volt. De ha lenne, akkor is bír port nyeldekelni szerencsétlen.

Sok nyálat kap, mert a gyertya szürkére ég, de szintel meg nincs mit zsonglőrködni. Majd lejjebb engedem a tűt esetleg.

 

Árpi bácsival azóta váltottam emilt. Azt írta, hogy én nem voltam kint a börzén :)

Lehet, hogy tudathasadok? De akkor hogy kerültek ide a telószilentek és a főtengelyanya? Valamint hogyan egyeztettem a rendszámos fúrásának dolgát Jeszibácsival?

Előzmény: lorsen2 (116760)
lorsen2 3 órája Creative Commons License 116760

Árpi nem veszet el én még találkoztam vele,aztán mi is mentünk mivel nekem is szülinapos volt a nagylányom.

Mikor meg végre haza értem már várt Misi barátom egy babetta hengerrel a kezébenn meg is csináltuk de ki is próbáltam(egy közel 160kg os fazoné lessz aki ezzel akar horgászni járni de a gyári nagyon nem bírt vele)...

Én nem vettem semmit ami kellett vona az drága pénzen vot csak ami meg nem kellett azt meg nem veszem meg(nem vagyok NŐ)...

Viszont elfelejtettem odadni a pézed amit a gumeszért kaptam de a kártya is nálam figyel még,lehet leviszem holnap délelőtt ha neked is jó és nem esik.

Shul légszürő?

Dörzsi+harisnya aztán lehet nyirni a gyöpöt.

Előzmény: moyos (116758)
ftamás91 3 órája Creative Commons License 116759

Szép estét mindenkinek!

Elkészült a túravideó második része. Kicsit más koncepció, remélem tetszik majd.

moyos 3 órája Creative Commons License 116758

Szervusz Barátom!

Sikerült valamit beújítani a börzén?

Hazaértem, születésnapoztunk, próbálgattuk a játékokat, befejeztem a fűnyírást;

kitakarítottam a fűnyíró karbiját / légszűrőjét - ha van jó tipped a légszűrőhöz, majd jól meghallgatom.

Kivégeztem a sárvédőt. Holnap még megkapja a lakkot, és mehet föl a Szürkére.

 

Ercsiből azokat hoztam, amiket mondtam is. Arról meg elképzelésem nincs, hogy Árpi bácsi merre tekergett... Miután elbúcsúztam a sors- és márkatársaktól, azért tettem egy plusz kanyart, hogy lepacsizzak vele, de elnyelte a föld.

Előzmény: lorsen2 (116757)
lorsen2 3 órája Creative Commons License 116757

Csatlakozom sumi71  márkatárshoz,nincs nagy értelme utcai használathoz jobban bele piszkálni mert pont a babetta erényei és fillingje veszik el akkor. Ez egy régi moped egy igazi segédmotor ez ha megy 40-et akkor már jó, ma nemrégen reszeltem+szívocsonk+kipuff de nem furkálás teljes átépítés(és egyébb gépmunka) egy 210 hengert  ki is próbáltuk régen kb 45 volt a vége most 52-55 az én 100km-al de cserébe biztosan jóval többet is fog fogyasztani és ha hajtják(és miért is ne hajtanák)kb fele ez élettartama mind egyébként,tetézve ma ki is vere kapásból az összes lámpába az izzot és még megálni is problémás ezekkel a gyári fékekkel(ez minden 210re igaz alapba).

Megéri ez azért a néhány km/ó ért? 

Vigasztaljon nagyonsok gyári robogón de simson se meg többet.

          

Előzmény: JC05 (116753)
sumi71 4 órája Creative Commons License 116756
Majd a kocsonya partyn pótoljuk az alkoholt:-)
Előzmény: Tóni bácsi (116754)
sumi71 4 órája Creative Commons License 116755
Minek kell több?
Gyenge a fékrendszere,meg is kell álni vele!
Van még,reszelni a hengert de ha nem vagy benne otthon akkor nem ajánlom,vannak itt Tagok akik 60-70 között utaznak,persze több éves babettás multal!!!!!
Előzmény: JC05 (116753)
Tóni bácsi 4 órája Creative Commons License 116754

Én meg motoroztam egy jót ebben a ragyogó időben. :-))))))) A fékjeim fognak frankón. :-))) Jaaaa és nem voltam beb@ßva!!! :-)))))))))

Előzmény: sumi71 (116752)
JC05 5 órája Creative Commons License 116753

Üdv

Ma megcsináltam a babettámon egy kissebb kipufogó tuningot, levágtam rövidebbre, több lyukat fúrtam. Hamarabb eléri az 50km/h -t mint a hajdani Keeway Flash robogóm! Szinte dupla olyan gyorsan eléri a végsebességet mint előtte. Esetleg tudnátok ajánlani még egy-két tuning praktikát, ami nem árt a motornak?

sumi71 5 órája Creative Commons License 116752
Én a fékekkel foglalkoztam ma beba@va!
Előzmény: BLaaszloo (116751)
BLaaszloo 5 órája Creative Commons License 116751

Micsoda élet van ma itt :(

Azért idén kéne még valami túra ha még lesz ilyen jó idő mint mostanság.

Megtanulhatnánk kollektíve dudát bekötni. Vagy valami.

BLaaszloo 10 órája Creative Commons License 116750

nézzétek a dolog jó oldalát legalább motoroztatok egy jót! :)

Előzmény: ilaris (116749)
ilaris 11 órája Creative Commons License 116749

Az Ercsi Börze hozta a tőle megszokottat.   

  Kicsi ,kevés Bebetta  alkatrész, sok szép lim-lom- éssssss   szép hely..

   Azért négy -öt Babetta is meg mutatta magát és persze most is akadtak páran akik ma Off al jöttek.

 

 

Tóni bácsi 12 órája Creative Commons License 116748

Csá!

 

Próbáltam neked utána nézni a nálam fellelhető szakirodalomban, de nem találtam erre vonatkozólag semmit. :-(((( Feltételezem, hogy az enyéimnél később is jöhetett ki valamilyen műszaki leírás, de olyanom már nincs.

 

Estleg valamelyik culáger a gyárban meglátta a polcon a betű, illetve számbeütő készletet, és elkezdett humorizálni. :-)))))))

Előzmény: zerger88 (116744)
BLaaszloo 15 órája Creative Commons License 116747

Most képzekd el ha még termisztor és varisztor is lenne benne :D

Előzmény: pézsé69 (116746)
pézsé69 17 órája Creative Commons License 116746

 Miért nem fordítod mindegyiken a tilisztojt a duda felé? Akkor nem tévesztenéd el! :-))

Előzmény: BLaaszloo (116745)
BLaaszloo 25 órája Creative Commons License 116745

Ma déluán én is eljátszadoztam csettegővel.

Kapott váltófogaskerekeket, szabadonfutót, lánckeréktengelyt, és 14-es fogaskereket. Na meg a legfontosabb, egy jó kis könnyűpofás váltót. Vége a lehegesztett korszaknak. Új Rocket főtengely-felújító, új csapágyak meg szimeringek. Enyhe reszelgetés szívó és kéményoldalon, lehet hogy semmit sem ér de legalább egy kicsit hasonlítson már a másikra. Öröm és boldogság. :)

Henger már az első túlméretre vágyakozik, ezért azt most békén hagytam, láthatóan féloldalasan kopott. Következő pénzügyi hónap.

Összeraktam, és nem ment. Méregettem,szép aprólékosan,   és minden jó volt. Szétszedtem, összeraktam több alkalommal... semmi... Nézzük már meg a másik motort, ezt el nem hiszem... hopp, az egyik babettámon a tiLisztor így áll, a másikon úgy... jó hogy emlékezetből szín szerint dobáltam fel a vezetékeket.  Csak épp tök fordítva. Na ezért jó ha az embernek több babettája van. Mert hiába egyformák...akkor is minden motor más. :)))))))))))

zerger88 27 órája Creative Commons License 116744

Üdvözletem mindenkinek

Rákérdeztem 2 eladó duagttyóra a neten és ezt kaptam

Egy 3By egy B A dugyattyú Ezek babetta dugattyúk. De mi a "b" betű előtti szám és a "b" betű utáni "A" betű?

thx