Keresés

Részletes keresés

53zsiga Creative Commons License 45 perce 0 0 129080

Azt ha siet kicsit sem érdekli, hogy te hol mész! Még akkor sem kerül ki ha van helye! Szerintem a billencsezés a szakma legalja és ez látszik is erősen!

Előzmény: kelsza (129076)
zerger88 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 129079

A túlfogyasztást ellen szokták még úgy csinálni hogy meg van egy norma. Ha annál többet fogyasztol akkor fizetésből vonják le, ha pedig kevesebbet akkor visszakapsz valamennyit (akkár gps követés mellett)

Előzmény: SelmeciMarcell (129068)
zerger88 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 129078

Ismerem az említett útszakaszt. Ha van barom köztük akkor nem azt jelenti hogy mindegyik barom......

Előzmény: 53zsiga (129066)
kelsza Creative Commons License 3 órája 0 0 129077

Ha gondolod, simán adok ezért két Babetta órát :)

Előzmény: petyó (129063)
kelsza Creative Commons License 3 órája 0 0 129076

Minden nap Bugyi-Kiskunlacháza oda-vissza, Babettával. Nagyon ritkán van olyan, hogy a sóderosok neccesen előznek, inkább a kamikaze személyautósok kerülgetnek centikre 150-el... Egy titok van, nem szabad a padkán menni, kb. az út egyharmadánál tanácsos, ha látom hogy jönnek szembe is akkor a felénél. Akkor nem mernek belemenni az előzésbe még a bátrabbak sem.

Előzmény: 53zsiga (129038)
BLaaszloo Creative Commons License 4 órája 0 0 129075

Pont cseszhetjük a prizmáinkat ha kínbicikli módban nincs világitás, már szabálytalan. 

Előzmény: SelmeciMarcell (129070)
53zsiga Creative Commons License 6 órája 0 0 129074

Nem pontos többet mér mert más az áttétel a meghajtónál.

Előzmény: B207 (129069)
B207 Creative Commons License 6 órája 0 0 129073

Na, ezért elég nekem a 30. Azzal a tempóval könnyebb az útpadkán egyensúlyozni.

Tudom milyen érzés amikor százas tempókkal a térdemet súrolják. Ezért is nem akartam babettánál gyorsabb kismotort. 

Előzmény: 53zsiga (129066)
SelmeciMarcell Creative Commons License 6 órája 0 0 129072

Jó bele. Annyi gond van, hogy többé nem tudod kicsavarni az olajszint ellenőrző csavart. Azt át kell telepíteni oda, ahol a kkorai 28-asok blokkján volt és a pedáltengelyen keresztül lehet hozzáférni. Szívesen adnék neked egyet, de két hete elajándékoztam már.

Előzmény: B207 (129069)
SelmeciMarcell Creative Commons License 7 órája 0 0 129071

Nem kell gyártatni, a korai 28-as Babetta pedáltengelyén nagyobb volt a fogszám. Fejből nem tudom mennyi.

Előzmény: B207 (129064)
SelmeciMarcell Creative Commons License 7 órája 0 0 129070

Szlovák Babettákon volt elöl fehér, elöl oldalt sárga prizma, ott mopeden is előírás volt. Amcsiknál csak a hátul piros, oldalt hátul piros és oldalt elöl sárga prizma volt az előírás. Nálunk a hátsó lámpa alapból tudja a hátra piros és oldalra sárga színű fényvisszaverést a 210-esen.

Előzmény: zerger88 (129056)
B207 Creative Commons License 7 órája 0 0 129069

Köszi a tippet. Akkor jól gyanítottam. Rémlett, hogy az nagyobb de nem voltam benne biztos.

Azt esetleg nemtudod, hogy 207be egy az egyben jó vagy alakítani kell rajta valamicskét?

Előzmény: 53zsiga (129065)
SelmeciMarcell Creative Commons License 7 órája 0 0 129068

Asszonykám pont olyan cégnél dolgozik aki GPS nyomkövetést, szondázást és hamarosan vezetési stíluselemzést meg ki tudja mit szolgáltat. Ahol az ő rendszerüket használják nincs eszetlenkedés, mert minden rögzítve van, utálják is a sofőrök. Szóval nem ott riaszt a rendszer ahol 30-cal totyog, mert az a forgalomban előfordul, hanem ha bő gázt nyom hosszan vagy sokszor egymás után, magyarul sportosan vezet. Nem a veszélyhelyzetek miatt,  a fogyasztás miatt tiltólistás az ilyesmi. Minden esetre visszakövethető hogy ki hol mikor mit csinált.

Előzmény: zerger88 (129047)
53zsiga Creative Commons License 7 órája 0 0 129067

Pedig ez pont egy Simson óra! Kb 10 % -al többet mér!

Előzmény: petyó (129063)
53zsiga Creative Commons License 7 órája 0 0 129066

Barátom!

Semmi nem indokolja, hogy barom módjára közlekedjenek és visszaéljenek a tömegük elrettentő hatásával! Már szinte vindikálják maguknak a jogot a gyors előrehaladáshoz. csak ülj ki az említett útszakaszra és érteni fogod miről beszélek!

Előzmény: zerger88 (129047)
53zsiga Creative Commons License 7 órája 0 0 129065

Szerezz rá áttört 28 as lánckereket azon  több fog van!

Előzmény: B207 (129064)
B207 Creative Commons License 8 órája 0 0 129064

26 fog.      Szeretném lecserélni egy nagyobb fogaskerékre, amit le akarok gyártatni hozzá.

Ez a 26 fogas arra nem elegendő, hogy rásegítsek a motorra. (azaz rá lehet, amikor már 5km/h alá esik a sebesség)  Arra meg főleg nem alkalmas, hogy üzemzavar esetén hazatekerjek.

Előzmény: B207 (129061)
petyó Creative Commons License 16 órája 0 0 129063

Mai munkám eredménye:

 

https://www.youtube.com/watch?v=ATVjBsY8Qvo

 

Van alapjárat, de szokás szerint gázadásra menni akar de mintha csúszna a kuplung, majd 10-20 másodperc után lehörög. Ha befogom a levegő útját a karbin azonnal lefullad. Úgy olvastam, hogy ilyen esetben nem valószínű, hogy falsot szív. Ezért egyenlőre nem cseréltem a szimeringeket, pedig azt is vettem. A felső sorban a viton szimeringek vannak (1db 20x30x7, és 2db 17x28x7 -es a főtengelyhez). Az alsó sorban pedig egy garnitura olcsó (kék) a bohóckodáshoz. A szimeringek 3230Ft-ba kerültek.

 

 

Csináltam sebváltó vezető lehúzót. Sajnos nem volt itthon vaslemez, ezért laposvasból vágtam le két darabot és abból hegesztettem össze a megfelelő mérethez. M5-ös csavaroknak fúrtam lyukakat, helyüket a lendkerék furatai mutatták meg.

 

 

Lendkereket leszedtem, alatta mindent kiszereltem, lepucoltam, visszaraktam. Új röpsúly rugókat raktam be. Felül a meggyötört régiek, alul az újak láthatók. Sajnos felemás (piros / fekete) indító pofákat találtam benn, de az indítással nincs problém, gondolom jók lesznek még egy ideig.

 

 

 

A nagy pakolászás közben nagy meglepetésemre találtam szerintem Babetta kilométer órát. Még gyerekként vettem. Hasonlított nagyapám szimójának az órájára de abba nem lett jó. Akkor nagyon nem is tudtam mihez való. A hátulján 02/87 beütés található.

 

 

 

Holnap megint játszom egy kicsit a karbival de már nincs ötletem, hogy miért hörög le és 'csúszik a kuplung'. Talán a tankban lévő szűrőre kellene ránéznem, esetleg kikötöm az utólag berakott szűrőt is, hátha az folytja le a benzin útját és emiatt van minden gondom.

BLaaszloo Creative Commons License 16 órája 0 0 129062

Marci oldalán rámész a képre, és megszámolod :)))

Előzmény: B207 (129061)
B207 Creative Commons License 16 órája 0 0 129061

Nem tudjátok így fejből a pedáltengelyen a fogaskeréken hány fog van?

zerger88 Creative Commons License 16 órája 0 0 129060

Sajnos van úgy hogy téged b@sztatnak valami apróságért, vagy addig keresik a hibát amíg nem talál, de a melletted elmenő ladát teli(lopott) fával rosszat sejtő kinézetű emberkékkel benne meg simán hagyják tovább menni... 

Előzmény: FPJ (129057)
BLaaszloo Creative Commons License 16 órája 0 0 129059

mondanám hogy kromofág, de ez az újfajta környezetbarát verzió semmire se jó, csak hogy kidobj az ablakon több mint háromezret. Ha nem akarsz homokfúvóra költeni akkor kis gázperzselő meg 400 valahány forintos gázpalack + drótkefe.

Előzmény: FPJ (129054)
zerger88 Creative Commons License 16 órája 0 0 129058

Jól tetted bár én inkább csak magammal hordanám csak

Előzmény: B207 (129055)
FPJ Creative Commons License 16 órája 0 0 129057

Hello!

 

Ha egy műszaki hiba miatt Babettáját toló egyént megbüntet a rend szigorú őre,ezekkel a szánalmas indokokkal,azt hiszem,hogy a saját "üzletszerű kéjelgésből élő nőnemű szülőjét"is megbüntetné bármiért....

UGYE,NEM FOGALMAZTAM CSÚNYÁN??????

Előzmény: zerger88 (129052)
zerger88 Creative Commons License 16 órája 0 0 129056

Igen ez így van, de akkor is furi hogy egy elromlott mopeddel nem is lehet közlekedni mint egy "bringa"

Amúgy babón még első fehér prizma sincs. Ez is követelmény (nameg zöldmelyény lakott területen kívül, bár ahogy elnéztem ti hordani szoktatok)

Előzmény: BLaaszloo (129053)
B207 Creative Commons License 16 órája 0 0 129055

Nekem elől hátul van bringalámpa felszerelve, végszükség esetére.

 

 

 

Előzmény: zerger88 (129052)
FPJ Creative Commons License 16 órája 0 0 129054

Hello!!!

 

Azon kérdésem lenne ,hogy egy utólagos kerítésfesték,milyen anyaggal távolítható el a Babetta 207 vázról??

 

Nitro higító?Teljesen le van mázolva,eredetileg sárga volt!Most zöld,a szerencsétlen....

 

Sikerült megvennem egy újabb 207-es gépet,mechanikailag tökéletes,esztétikailag katasztrófa.....

Sárvédőim,hátsó teleszkópok vannak,a tank + a váz viszont valami gyalázatos festéssel bírnak.

Most már 3 Babetta 207 van a környezetemben,+ a donor dobozokba rakva....

Ez egy 207/300-as,1979-ből,bár nagy kormánnyal szerelt.

Kaptam még hozzá 1 komplett blokkot,elektromos cuccok nélkűl,de csapágyazva,szimeringezve az egész,megvan hozzá a hengerfej is.A  volt tulaj gombát szedett vele az erdőben,s ,hogy ne legyen feltűnő a vas,még a krómozott kormányt is bekente feketére.

Ezt,ma délután csiszolópapírral sikeresen eltávolítottam.

Azért kellett ez a gép,mert én 30-km-re lakom a barátnőmtől,s ha el akarnánk menni egy rövidebb kirándulásra,muszáj,hogy ha autóval megyek hozzá ,legyen 1 plusz masina,ami helyben van....

TUDOK ÁM INDOKOT KERESNI,MI???

BLaaszloo Creative Commons License 16 órája 0 0 129053

Ha bringázol, oda használható lámpa kell, ami vagy a zsebedben van, vagy a kerékpáron, de elő kell tudd venni ellenőrzéskor.  Mivel egy tekertyűs műszaki hibás babetta ritkán tud magától világítani,  hát csak kell rá venni egy Cateye villogót hogy szabályossá váljon. :)))

Előzmény: zerger88 (129052)
zerger88 Creative Commons License 16 órája 0 0 129052

"ha egy műszaki hibás babettával kerékpározom a kerékpárúton, (ezt a cselekményt is elkövettem) ugye az is szabálytalan, megmondom miért. Nincs rajta a kerékpárokra kötelező tartozékokból a legfontosabb az első-hátsó   világítás, és nincs rajta borostyánsárga küllőprizma, elöl kettő, hátul egy."

 

Ennél lesek, mint borjú az új kapura..... Magyarul babettával nem is lehet biciklizni?

Biciklinél sem kötelező hogy rajta legyen a világítás nappal. Viszont nálad kell hogy legyen

(tudtommal hátul nem kötelező a sárga prizma csak elöl a 2db)

Előzmény: BLaaszloo (129049)
Aty58 Creative Commons License 16 órája 0 0 129051
Nekem is a Verhovina 5-ös, szaggatta sűrűn a gázbowbent. Ott konstrukciós hiba miatt történt.
Na,a lényeg,hogy szakadáskor,egyből lehúztam a ruháját és a csupasz sodronyt tekertem a kezemre. Bal kézzel kormányoztam, jobbal meg gázoltam. A bowdent az ülés és a combom között vezettem föl. A kezem az ülésen támasztva,finoman lehetett adagolni cuccost.
Előzmény: Guzzista (129037)