Keresés

Részletes keresés

53zsiga Creative Commons License 30 perce 0 0 163467

Gondolkodj logikusan! mi az életszerűbb, A kevés levegő vagy a több benzin. Falsolásnál a többlet levegő a gond....

Előzmény: T1OK3 (163466)
T1OK3 Creative Commons License 5 órája 0 0 163466

Oké, ezt kipróbálom! Még gyáriak a tömítések, bontatlan a blokk.

Köszi!

Előzmény: BLaaszloo (163465)
BLaaszloo Creative Commons License 5 órája 0 1 163465

Körbesétálgatom a motorodat, hümmögök egy kicsit, beszélek egy kis marhaságot és kérek egy jó tányér pacalt. :) :) :)

Viccet félretéve ha a váz tiszta, a szűrő ki van mosva akkor ennek a hibának nem kéne lennie.

Lehet hogy kezd falsolni valahonnan ès pont ezt a minimális plusz szívást akarja valahonnan megkerülni. Alapjáraton fogd be a karbit hogy leáll e, meg húzz rá gázt ugyanígy és nézd meg  mit csinál.

Előzmény: T1OK3 (163461)
T1OK3 Creative Commons License 5 órája 0 0 163464

...és mikor jól ment akkor is az volt benne.

Előzmény: T1OK3 (163463)
T1OK3 Creative Commons License 5 órája 0 0 163463

Gyári fémháló.

Előzmény: 4728ITI (163462)
4728ITI Creative Commons License 5 órája 0 0 163462

Szia!

Megkérdezhetem hogy mit használsz szűrőként? Mert ezek szerint az nem engedi át a levegőt.

Előzmény: T1OK3 (163461)
T1OK3 Creative Commons License 6 órája 0 0 163461

Tudom, nehéz így a távgyógyítás.

Ha felül az alumínium légszűrőházat leveszem, akkor már jó, így a váz nem lehet eltömődött, ezért nem értem miért nem jó.

Kipróbálok egy új gyertyát is, hátha.

Most esik az eső, nem akarom próbálgatni, csak elmélkedek,írogatok míg fő a pacal:-)

Köszönöm!

Előzmény: Tóni bácsi (163460)
Tóni bácsi Creative Commons License 6 órája 0 0 163460

Akkor viszont a vázat kellene átkompresszorozni, ha a szűrődben nincs dugulás, és az összekötő csövet sem szívja össze menet közben, vagy esetleg már felrakásnál deformálódik!

Előzmény: T1OK3 (163459)
T1OK3 Creative Commons License 7 órája 0 0 163459

Köszönöm!

Azt elfelejtettem írni, hogy a tűvel is kísérleteztem, most a legfelső rovátkában van. Valamiért nem kap elegendő levegőt.

Előzmény: Tóni bácsi (163458)
Tóni bácsi Creative Commons License 7 órája 0 0 163458

Igen, nagyon színfüggő, hogy mennyit megy egy 210-es. :-))))))

 

Én a helyedben bele nem raknék utángyári fúvókákat, mert a legtöbb méretpontatlan! Szóval akár még rosszabb is lehet. Ellenben a súbertűvel még próbálj kísérletezni! Tedd a rögzítő lemezét egy rovátkával feljebb! Bár az esetkek 90%-ában a jól beállított benzinszint esetén a súbertű rögzítése felülről a második rovátkában kell, hogy legyen!

Előzmény: T1OK3 (163456)
T1OK3 Creative Commons License 7 órája 0 0 163457

Ja, és (metál) kék motorról van szó ;-)

Előzmény: T1OK3 (163456)
T1OK3 Creative Commons License 7 órája 0 0 163456

Az én 210-esem is megy 55-öt.

Illetve ment egyik nap, majd másnap alig volt benne erő. Sokat kap, ha leveszem a légszűrőt akkor jó, viszont az meg nincs eltömődve. Kipufogó nincs eltömődve. Játszottam a benzinszinttel akkor meg kifogy a benzin az úszóházból, de amíg van benne akkor is sokat kap. Gyári fúvókák vannak benne, a motorban 10 e km van. Mi lehet a gond?

Vettem már utángyártott új fúvókákat, csak még nem cseréltem ki.

53zsiga Creative Commons License 10 órája 0 0 163455

De jó is lenne egy olyan Babetta ami megy 70 felett. Most még csak 65 vagyok.

BLaaszloo Creative Commons License 20 órája -2 1 163454

 

Ez a motor 55 felett és száz alatt teljesít valahol. Mire eszembe jutott hogy nyomni kéne egy nyélgázas tartós gyors szakaszt addug kiderült az  mzoli hamarabb találta ki és rámvert vagy kétszáz métert. Utol nem értrm de TARTOTTAM a távot!  :)))

Előzmény: Mzoli? (163452)
4728ITI Creative Commons License 21 órája 0 1 163453

Az 55-öt? Mert a 72-őt csak hátszéllel, szakadéknak.

Előzmény: Mzoli? (163452)
Mzoli? Creative Commons License 22 órája -1 0 163452

Hát igen, szűken de eléri.

Előzmény: 4728ITI (163451)
4728ITI Creative Commons License 22 órája -2 0 163451

Valóban, némelyikük el is éri az 55-öt. Azért a 72-höz legalább 4 LE kell, vagy áramvonal idom.

Előzmény: Mzoli? (163447)
53zsiga Creative Commons License 22 órája -2 0 163450

tavasszal a kályhaezüst ecset metál lesz a nyerő!  :)))

Előzmény: miko? (163448)
53zsiga Creative Commons License 23 órája -1 0 163449

Főleg ha 50 kiló mínuszban vannak. Az olyan mint ha én egy 70 essel mennék....

Előzmény: Mzoli? (163447)
miko? Creative Commons License 26 órája -2 2 163448

De tényleg!  (tavasszal átfújom az enyémet is kékre...)

 

:)))))))))))))

Előzmény: Mzoli? (163447)
Mzoli? Creative Commons License 1 napja 0 1 163447

Nem tudom miért, de ezek a metálkék 210-esek nagyon mennek!

Előzmény: 53zsiga (163445)
BLaaszloo Creative Commons License 1 napja -2 0 163446

Na majd összerakom a csettegőt 15-47-el aztán a felsőcsatárin lefelé jól megdöntöm a rekordját :))))

Előzmény: 53zsiga (163445)
53zsiga Creative Commons License 1 napja -1 0 163445

Mint az 50 000 üzemórás led.

https://www.youtube.com/watch?v=JiVFGFimI9g

53zsiga Creative Commons License 1 napja 0 2 163444

Köszönöm Tamás! 

Előzmény: 4728ITI (163443)
4728ITI Creative Commons License 2 napja 0 2 163443

Szia Lacikám!

 

A vasmag mérete a gyújtóteljesítményt befolyásolja, amit Babattánál könnyen lehet mérni. Az egyik világító tekercs helyére fel lehet fogatnia tekercset és egy 230V 25W-os izzóval terhelve, feszültséget és áramot kell mérni, alapjáraton és egy meghatározott fordulaton. Először egy eredeti kisvasmagost (5 lemezest) célszerű kimérni és ahhoz hasonlítani a többit. A leadott váltófeszültség és áram szorzatából megkapjuk a gyújtóteljesítményt, de már az izzó fényéből is látni hogy melyik erősebb. Ha a 25W-os izzó fénye nagyon gyenge lenne, akkor egy 15W-ost kell betenni helyette. Ezzel azt is ki lehet deríteni hogy a szolnoki, vagy a ceglédi az erősebb.

Előzmény: 53zsiga (163429)
53zsiga Creative Commons License 3 napja 0 2 163442

nekem 1,5 re így adja a jelet, a másik meg úgy. én ha tehetem hengerfej nélkül állítom be a gyújtást. Bár nagyot hibázni sem így sem úgy nem lehet :)

 

Előzmény: Tóni bácsi (163441)
Tóni bácsi Creative Commons License 3 napja 0 2 163441

Jaaaa, és a két kép nem ugyanazt ábrázolja. Mert a felső képen egy hatlapfejű csavar rögzíti az alaplapot, az alsó képen pedig egy hengeres fejű. Én azt néztem inkább. Vagy esetleg az egyik ilyen, a másik olyan?

Előzmény: Kistuci 1977 (163439)
Tóni bácsi Creative Commons License 3 napja 0 1 163440

Ugyanarról beszélünk Gáborom! :-)) A tökig hátratekert alaplap a maximális előgyújtás jelenti!

Erre írtam, hogy az enyém így jó.

 

Az alsó képen nem látszik tökéletesen, mert épp odalóg egy vezeték.

Előzmény: Kistuci 1977 (163438)
Kistuci 1977 Creative Commons License 3 napja -1 2 163439

Én a felső képet nézem. Az alsó képen még a vezetékek is lógnak össze vissza. Szerintem utána vette elő stroboszkopot Laci bácsi.

Előzmény: Kistuci 1977 (163438)
Kistuci 1977 Creative Commons License 3 napja -1 2 163438

Nekem meg az a tapasztalatom,hogy majdnem tőkig eltekerve a max előgyújtás irányába vagy egy szűz p..a szörszálnyit visszább.

Előzmény: Tóni bácsi (163437)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!