Keresés

Részletes keresés

Tebee 89 Creative Commons License 5 perce 0 0 131419

az a bajom a géppel hogy egyik naprol a másikra gondolt egyet és nehezen akar indulni.....idáig ráálltam a pedálra és már pötyögött is....most meg be kell nyomnom a slusszt tekerni mint a bolond és egyszercsak elindul....szoval a problémám az hogy a kuplung pofák nem akarnak nyitni....a rugokat már kicseréltem gyengébbre a pofákat meg a poharat megtakaritottam és semmi változás..... 

B207 Creative Commons License 45 perce 0 0 131418

Tedd fel a kérdést és majd kiderül, hogy tudunk-e segíteni.

Előzmény: Tebee 89 (131417)
Tebee 89 Creative Commons License 1 órája 0 0 131417

hali mindenki....van egy 207-es bobitám és azzal kapcsolatban lenne kérdésem....tud valaki segiteni????

 

B207 Creative Commons License 3 órája 0 0 131416

Elmaradt a mai napra tervezet SK túra.  Ugyanis a biztosító lelépet (elköltözött valamerre) így nem tudtam kikérni a nemzetközi biztosítást.

 

Joci.207

Képet nemtodok készíteni a motorról. (még a gyári szín: sárga,törtfehér sárvédőkkel) kb 70-80%-os esztétikai állapotban.  Jul 13-19 közt megyek 2napra a dunaújvárosi rock maratonra. Nemtom,hogy motorral vagy vonattal menjek. Ha motorral akkor összefuthatunk Fehérváron. (előtte 1-2 nappal,megírom ide.)

ilaris Creative Commons License 3 órája 0 0 131415

Mint írtam van még Mannol oilom..

Kisegítelek amennyiben szükséged lenne reá.:P:P

Előzmény: moyos (131413)
Tóni bácsi Creative Commons License 6 órája 0 0 131414

Szia Gabi!

 

Én TiborGo barátom tanácsára évek óta (a felújítás óta) használom a Fimolt, de nem tudom, hogy árt-e, vagy használ-e! Bele kellene néznem a hengerembe, csak feleslegesen nem szeretek motort bontogatni. Tudom, egy hengerfej levétel nem nagy bontás, de akkor még nem látom, hogy a dugattyún vannak-e átfújási nyomok. Tovább meg már tényleg nem akarom oktojálni, mert egyébként tökéletesen műxik. :-)))

Előzmény: moyos (131413)
moyos Creative Commons License 6 órája 0 0 131413

Igazat szóltál Öreg Barátom!

Azon a flakeszon kívül még egyet füstöltem el. Nem tudom... Az igazság az, hogy eléggé odavolt már a MZ hajtókarja egyébként is, de azzal álltam meg az M0-son. Amikor az Ördögszekérnek széthullott az alsó tűgörgős kosara, akkor is az volt bent, rátankolva a bennlévő kb 1,5 mannolos keverékre 3 liter sprintes mixet.

Az MZ már eleve felújításérett volt, a dűnejáró pedig nem kapott naftát, mert "összeolvadt" a külső benyaszűrő belseje (műanyag). Hozzáteszem még azt is, hogy mindkettő tankban volt a kutyulékban fimol2 is.

Tulajdonképpen nem írom, hogy közük van hozzá, mert a józan paraszti eszem szerint legfeljebb minimális közbenjárás történhetett. Fejet nem hajtok azok előtt, akik azt írják, hogy a mannol jó olaj, és a fimol2 a bölcsek köve; de a véleményüket elfogadom és tiszteletben tartom. Vitatkozni sem fogok velük, az is tuti.

Ellenben egyikük sem (mannol olaj és fimol2) fog szerepelni egyetlen motorom étlapján sem. Olyannyira, hogy a maradék fimol2 leadásra került olajcsere utáni fáradt olajjal egyetemben veszélyes anyagként.

Előzmény: ilaris (131411)
BLaaszloo Creative Commons License 7 órája 0 0 131412

Ő senkiét. Ftomi az enyémet, miután javasoltam a kerék-lendkerék mókát. utána a tigrisvontatós brigáddal mentem haza a viharban, 8 után értem haza kb pont a legutolsóként. 

Előzmény: 53zsiga (131410)
ilaris Creative Commons License 11 órája 0 0 131411

Vettem vagy két éve  egy egész kartonnal akciósan /1360.-/l/Abból egy liter "moyos"-é. kilenc a Silling Gabié, kettő maradt nekem. Kb fél litert  használtam el belőle a maradék el van spajzolva.

1:33 keverékkel használtam és sok volt a mocinak .Bőven  folyt ki a kipufogón..

  

Előzmény: Nagy77 (131408)
53zsiga Creative Commons License 11 órája 0 0 131410

Vácon kinek a motorját 'dongózta' be a Tigris?

SelmeciMarcell Creative Commons License 11 órája 0 0 131409

Arról nincs, de Lukoil 2T olajról van. Hidegben alig lehet a palackból kiönteni, de benzinnel jól keveredik. A kenése is lehet hogy jó, mert nálam nem okozott problémát se Babettán, se CZ-n az az 1 l amit elhasználtam, DE: úgy füstöl mint Pinatubo, még 1:40 aránynál, meleg motornál is.

Előzmény: Nagy77 (131408)
Nagy77 Creative Commons License 12 órája 0 0 131408

Jó reggelt kívánok.A szlovák túra jól hangzik csak nagyon messze vagyok tőletek.Az idő megoldaná a távolságot csak az meg nincs. MANNOL olajról valakinek tapasztalat?Nekem eddig jónak tűnik 1:33ba se füstölt nagyon. 1 tank után nem érzek bajt .Ha valakit érdekel olcsón olaj, nem csak ez hanem Castrol, Repsol, Fuchs, Kovács autó szeged.Regisztráció után nagyon jó áraik vannak, póstáznak is.Remélem valakinek tudtam segíteni. További jó szórakozás .Szíjvásárlás törölve, akadt egy megszorult 210 hegesztett blokk henger nélkül, 4000 az induló ár, azután majd meglátom. 

Mzoli? Creative Commons License 19 órája -1 0 131407

Jó végülis 11-kor elindultunk.

Előzmény: BLaaszloo (131406)
BLaaszloo Creative Commons License 19 órája 0 1 131406

Lehet hogy itthon valamit szrakodott, de rám nem várt még senki túrán egy percet se. Tavaly gdt-n pipa-gyertyacsere este. Az vót. :)

Előzmény: Mzoli? (131403)
Mzoli? Creative Commons License 19 órája 0 0 131405

Igen ez is hozzá tartozik az igazsághoz!

Előzmény: miko? (131404)
miko? Creative Commons License 19 órája 0 0 131404

Ott velem köcsögösködött egy Bing.

 

Hazaérkezve a kukába  hajítottam.

Előzmény: Mzoli? (131403)
Mzoli? Creative Commons License 19 órája -1 0 131403

Akkor a tavalyi Börzsöny túrán sem rád kellett várni karbi problémák miatt ?

Előzmény: BLaaszloo (131401)
Mzoli? Creative Commons License 19 órája 0 0 131402

Öntsd ki a vizet az úszóházból, nézd meg a levegőszűrőt.

Előzmény: BLaaszloo (131376)
BLaaszloo Creative Commons License 19 órája 0 0 131401

Az első kékes túrát (éjszaka fordítva visszaszerelt üza szűrő)  meg az idei börzsönyt  leszámítva nekem soha nem volt bajom a gépemmel. Még csak nem is melegedett.  Társaságban nagyon szépen viselkedik. :)))

Előzmény: Mzoli? (131400)
Mzoli? Creative Commons License 20 órája 0 0 131400

Csinálj végre egy megbízható gépet,mert ha a fűzfői túrán beszarik valami,sokat kéne tolnod!

Előzmény: BLaaszloo (131381)
Tóni bácsi Creative Commons License 20 órája 0 0 131399

Nem is az oldódási képessége okozta a bajt!!! :-))

Előzmény: 53zsiga (131396)
joci.207 Creative Commons License 20 órája 0 0 131398

Sziasztok

 

Üdv B207

 

Jól hangzik a Szlovák túra,majd élménybeszámolót is írjál:-)

És ha kérhetném tegyél pár képet fel a mocidról kíváncsi vagyok rá.

Előzmény: B207 (131367)
Mzoli? Creative Commons License 20 órája 0 0 131397

Ez nem hangzik jól, én ha 500-ért adnám még maradna is rajta.

Előzmény: BLaaszloo (131370)
53zsiga Creative Commons License 20 órája 0 0 131396

Akkor az én piros festékem   nem igényelte a szivattyút, merem állítani jobban oldódott mint az olaj!

Előzmény: Tóni bácsi (131395)
Tóni bácsi Creative Commons License 21 órája 0 0 131395

Logikus, értem.

 

Remélem az általam használt MOL Sprint nem szivattyúzásra készült!

 

Persze ezek csak nüanszbeli eltérések, mert arra gondolok, hogy anno pl. az MMA olajok sem keveredési hajlamukról voltak híresek, de az öreg mocijaink (Csepelek, Pannóniák) még is azzal mentek. Mert ugye akkoriban még nem volt ilyen, hogy 2T oil. :-)

 

 

Előzmény: SelmeciMarcell (131393)
Aty58 Creative Commons License 21 órája 0 0 131394
2 napja biciklivel közlekedek és az sem rángat ! :-) ))))
Pedig én is belsőégésű vagyok! :-))))
Előzmény: Tóni bácsi (131388)
SelmeciMarcell Creative Commons License 21 órája 0 0 131393

Nem értek a dologhoz, csak hallomás után írom:

 

Az olyan 2T olajnak aminek a keverékét a tankba töltjük a kenőképességen túl a legfontosabb jellemzője a benzinnel való jó keveredés. Ez létfontosságú, hiszen ha szétválik a benzintől a tankban, akkor nem jut el a motorig, vagy éppen a benzint nem hagyja eljutni a motorig. Egyik sem jó betegség.

 

Az olyan 2T olajnak viszont ami különolajozású (szivattyús) rendszerhez fejlesztettek a jó kenésen túl a jó szivattyúzhatóságnak kell jellemeznie (tehát hidegben sem lehet olyan viszkózus mint a méz), de nem kizáró ok az, ha a benzinnel rosszul keveredik. Ugyanis az olaj és a benzin is porlasztva távozik a porlasztóból és az olaj tud kenni, a benzin tud égni és begyújtani az olajat is. Emiatt nem feltétlenül szar az a 2T olaj ami gyorsan szétválik a benzintől, ha a flakonon az szerepel hogy kizárólag szivattyús rendszerhez való.

Előzmény: Tóni bácsi (131362)
SelmeciMarcell Creative Commons License 21 órája 0 0 131392

Ha olyan lenne a porlasztó tűszelep megoldása mint az OFFomon, akkor ilyenkor a porlasztó csak úgy pisislné a benzint a túlfolyón. Nekem jó sokáig tartott mire rájöttem hogy nem a porlasztót kell csiszkurálni hanem jól megtépni a blokktartó csavarokat. A vibráló motor bizony kihat a porlasztóra is.

Előzmény: sumi71 (131371)
SelmeciMarcell Creative Commons License 21 órája 0 0 131391

De abban sem vagyok biztos hogy minden fémbetétes fogasszíj ráugrik a mágnesre. Csak azt hangsúlyozom, hogy nem egzakt a tesztmódszer, de nyilván amit szippant a mágnes az többnyire vas. Vagy nikkel. Vagy kobalt. Vagy gadolínium. Vagy diszprozium. (Ezeket persze én sem fejből vágom)

Előzmény: Tóni bácsi (131360)
53zsiga Creative Commons License 22 órája 0 0 131390

A KandÚr is ott volt ? :)

Előzmény: p21-feri-tb2 (131386)