valakinek ötlete hogy honnan tudnék szerezni egy normális babetta 210 vázat motor + lámpa nélkül van jó állapotú motorom csak a váz az elég sok sebből vérzik
Látom, hogy vértódulás gyötör fejben! Vigyázz nehogy dugulásod legyen! Persze az nem sokat ront az állapotodon szerintem. Inkább olvasgass össze mindent, mert úgysem érted, de leglább elfoglalod magad. Még mindig sakkozol a galambbal? Esetleg már legyőzted?
Attól függ, hogyan nevezzük, de elvileg van, mert a lánckeréktengely üreges, egészen a jobb oldali csapágyat záró zéger gyűrűig egy furat van a tengelyben, mert helyet kellett csinálni a kerékpárátváltó szerkezetnek.
Kőkeményre edzett darabok, vékony falak, a három furattal és a kerékpárátváltó vezérlőbemarással.
A gyári lánckerék edzett, felület keményített (nitridált) ,55-60 Rockwell kemény. Szedtem már le esztergán a fogazást hogy az agyra, szimó lánckereket tegyek, háát a vídia kést leverte a víz :)
Az után-gyártott alkatrészek aligha érik el a gyári minőséget, de ha befogja a drehás és nekinyomja a kést, az megmutatja miféle...
Van több is, szívesen küldök, ha nem válna be a Martinis. Ezek a csiszolás során nem szőrösödnek, ezért jók. A pontos méreteket megtaláltad? Ezen a fórumon a 170142 Hsz-emben láthatod.
Abból az időből maradt több dugó, ha akarod elküldöm Neked. Sokkal olcsóbb, mint venni annyi grappát. Sok sikert kívánok a megvalósításhoz, ha nekem sikerült Neked is fog.
Nagyon köszönöm, megtaláltam 2020.10. csak arról nemtaláltam, hogy miből készült. Már kezd elegem lenni az utángyártott szemétből, ahány fajta annyi méret sosem lehet tökéletesen beállítani ezért szeretnék készíteni én is.
Olasz grappás félliteres dugóból csináltam. Egy napig áztattam benzinben, mivel nem dagadt meg, nem oldotta a benzin, ezért csináltam abból. Ha érdekel hogyan csináltam, leírom hogy hol találod meg.
Üdv. Karburátor úszóval nem vagyok kibéküllve ahány féle annyi méret. Olvastam itt a fórumon, hogy 4728ITI készített műanyag úszót? Érdekelne, hogy miből készítette mit használt fel anyagként?