Ne használj hosszított elektródás gyertyát! Kicsit jobban meghúzod, és már odaver neki a dugattyú. (és hogy még Brisk is, ez így súlyosan halmozott hátrány)
Úgy néz ki, hogy a probléma megoldódott. Kicsit több olajat sikerült tennem a benzinbe, ami miatt olajos lett a gyújtógyertya és ezért állt meg a motor ("beköpte a gyertyát). Az új keverékkel szépen megy.
Szia!6 volt 30 watt van ráírva,az a bajom,hogy elöl van benn egy 6 volt 21 wattos égő,de hátra sehol nem kaptam 6 voltos szofita égőt,csak 12 volt 5 wattost...így sajna hátul az van benn :(
Na eljött az idő hogy a kis FPo oazlopos fúrón tengelyt kell cserélnem (amin a tokmány van).
Már tárgyaltunk róla annó mikor morze kúposra akartam átalakitani de ezt el vetettem mert egyszerűen nem volt rá lehetőség a sovány méretek miatt,szóval kis 15mm es vékonyka tengelyen forog a toki.
Eddig nem volt baj de minap látom hogy üt a tengely töve a tokmánynál,pedig ütést abszolult nem kapott.
Arra gondoltam hogy csinálok bele egy új tengelyt legalább 42crmo4 qt-ből,de 15 helyett 17mm vastagra mert van olyan csapágyméret am belmérete 15 helyett 17mm,igaz ez 2mm-el keskenyebb,esetleg plussz egyet be lehetne rakni ha engedi valahogy.
Nem tudom ezeket a gyárba milyen anyagból készitették,azt is elképzelhetőnek tartom hogy már nem gyári mert valakinél eljajlott és gyengébb anyagból csinálltak bele egyet.
Valakinek ha van jó ötlete ezzel kapcsolatban azt szivesen veszem.
Pár napja került a bírtokomba egy 207-s Babi. Megy de azért vannak vele problémák. Első sorban is az, hogy menet közben random módon visszarúg a pedálra. Mi okozhatja ezt a hibát? valamint amikor meggondolja magát egyszer csak el kezd fulladozni és nem pörög fel, majd gondol egyet és újra rendesen megy.
Így nem lehet mérni!!!! Be kell tenni mindenüvé az előírt feszültségű és teljesítményű izzókat, és úgy kell lepróbálni!!!
Nagyon fontos, hogy előtte tüzetesen nézd végig a kontaktokat, úgy a vezeték hálózatban, mint a lámpatestekben, izzó foglalatokban!!! Mert a tökéletlen érintkezés bilire ülteti az embert!!!
Üdv! Az előbb írtam,de a NET összeomlott,így nem biztos,hogy megérkezik a válasz.Feszültség nem lehet más egy pontból akármennyi irányba is folyik .Az áram igen.Olyan nincs ,hogy a kapcsoló után hátra 6 V,előre meg 13,vagy akármennyi fesz, van.(bocs......OHM bácsi megírta régen.... írj,ha tudok segíteni,megoldom a problémádat.)
Üdv! A gyújtótekercs okozza,szerintem.Hidegen hiába mérsz rá.....kb.220 Ohm körüli értéket kell mérned.Üzem közben,melegen előjön a menetzárlat,nincs megfelelő feszültség,így nincs normális szikra sem.Vagy ki tudod mérni,vagy nem.( nem téged minősítelek,hanem ezek az alattomos hibák a legrosszabbak....)Kíváncsi vagyok,mi okozta.Remélem,a testelés rendben van.