F Gabi és /tankista / Barta Zsolti már Komárom közelében járhatnak... Dunaföldvárnál találkoztunk 10h után nem sokkal.
Székesfehérvárig együtt Babettáztunk - Ott pihenő- ebéd. és át kalauzoltuk őket a városon.. a 81 es útra .Fehérvár végénél el köszöntünk egymástól... "moyos " Gabi éppen akkor telefonált,hogy elindult a rendszámos mocijával és majd utol éri őket valahol . Ezzel meg lett oldva a staféta átadása is kicsi csúszással..
Egyébként valóban nagyon ügyes megoldás. Az én Jikovomban még a gyári úszó van horpadás mentesen, remélem még sokáig kitart a garázsban az alkatrészes szekrényemben. :-))))))
Arról már nem is beszélve, hogy a nevemhez méltóan vénségemre antialkoholista lettem. :-))))))
Köszönöm te egy jó ember vagy,szerintem tedd közkincsé mivel szinte minden babettást érint a probléma ahogy hallom és tapasztalom.
Én magam részéről nem tartok igényt a legyártásra mivel annyi idő alatt amig legyártok eggyett szerencsémre be tudok állítani akár két gagyi úszót is és a drága kuncsaftok azt amit magam barkácsolok azt nem szeretik megfüzetni de a szar" boltit azt meveszik.(nekem a fő bajom ezekkel az elcseszett utángyártott úszókkal,hogy megveszed és csak félkész kell alakítani még méretre is vágni a beállítása se egyértelmű de ha sikerül akkor a gyárival egyenértékű sőt tapasztalatom szerint jobban birja a rászkódást mind a gyári mivel vastagabb a szár és a holyag anyaga is keményebb példa:saját sok éven átt csak terepen gyilkolt traktor babettám ami azóta is azzal az egy gagyi úszóval megy).
Lehet csak a minőségre kellene kicsit figyelnie a gyártónak,pontosabb méretek.. és tuti jó ehetne az is.Végül is szar mivel félkész és laikusnak használhatatlan enyiért még drága is így.
Én elsősorban csupán Nektek, igazi Babettásoknak szeretnék segíteni, mert megérdemlitek. Engem már nem érdekel az üzlet. Szívesen leírom hogy hogyan csináltam meg, egyáltalán nem ördöngősség. Akinek van hozzá kézügyessége, meg tudja csinálni. Állok rendelkezésetekre.
Csak vicelek jó lenne egy ilyen alternatíva már én is unom az utángányolt legózást"(ma két darabod állítottam be sikeresena mofás remekből),érdemes lenne beszélni velük hátha vevők lennének az ötletedre és gyártatnák valakivel valahol...Természetesen mindenki jól járna vele főleg mi babettások.
Az igazság, hogy még most ismerkedek ezekkel a kis jószágokkal. Egy 207-es teljesen szét van bontva festés és teljes motorgenerál miatt, ennek a karbiját tettem fel a 210-esre mert a sajátját nem mertem takarítás nélkül. Így tehát nem tudom milyen az a nagy torkos. :) Egyelőre csak megörültem neki, hogy ketyeg és megy is ha kell de hidegen csak sok tekerésre indul akkor is sokadjára, utána melegen bármennyiszer megy de amint kihűl, kezdődik a nyavaja megint. Megpróbálom kitisztítani a gyári karbiját, mire figyeljek?
Szia a hiba amit a géped produkál nem egyértelmű. Javaslom a szisztematikus hibakeresést kezdve a levegő bejutástól a kipuff végéig.Még valami:a 207 eredeti karburátora nem biztos,hogy pont jó a 210 re(gondolok arra indul vele de tökéletes nem tud lenni sőt olyan is van akár két 210 között mind kettő a saját beállított karbijával tökéletes de ha felcseréled őket csak hülyülnek").Milyen az a 207 karbi legalább nagy torkos?Még valami:a sokat ált paripáknál lehetnek elektromos zavarok(test kontakt hiba,elrohadt kábelek,de az állás még az elektronikát is megeszi (jeladó szétmállik kireped vagy a tekercsek lazulnak meg esetleg a fekete doboz hal meg(ha repedt akkor tuti cserés).Ha elakadsz keress bátran: kupimuvek@gmail.com
És ami a legszebb az egészben hogy két ilyent kell előtte elfogyasztani, mert ennek a műanyag dugójából készült. Ez bírta a benzint. Lászlók, egészségetekre!
Azért kell a horpadt úszó, mert a jót senki nem akarja megjavíttatni és azért gyári, mert itt mindenki azt írta hogy az utángyártott egy kalap sz... sem ér. Én elhiszem nekik, mert még nem volt a kezemben utángyártott, így nem tudom összehasonlítani.
Először is nagyon szuper kis úszót készítettél, nagyon precízen! Ez nem fog kilukadni nem fog fennakadni, tényleg tetszik. Másodsorban köszöntöm én is az összes Laci babettást, és legvégül köszönöm a köszöntéseket.
Sikerült szert tennem egy 210-es babettára ami látszólag éveket pihent. A tankból szurok fekete üzemanyagot öntöttem ki. Alaposan kitakarítottam a tankot és rátettem egy 207 karbiját mivel ez is be volt száradva. Meglepetésemre azonnal ígért majd, többszöri próbálkozásra gyertya takarítás után be is indult szépen. Próbakör alatt meglepően húzott is. A gond hogy nagyon nehezen hajlandó sokadikra indulni, utána viszont melegen újra lehet indítani. Hidegen elkapja, felpörög majd lefullad az első pár indításnál. A gyertyát ilyenkor rendszerint beköpi. Próbáltunk játszani a karbival, több levegővel, egész addig míg nyélgázra még nem dadog le de még ilyen beállítással is lucskos a gyertya ha kiveszem járatás után. Mivel próbálkozhatnék, hogy stabilan induljon hidegen is?
Kiegészítem az előző Hsz-emet. "Súly arány a kettő között?" Valóban, nem csak a súlyra, hanem a pontos méretre is odafigyeltem, méretre is teljesen azonos.