Keresés

Részletes keresés

Tóni bácsi Creative Commons License 2018.01.23 0 0 157136

Szia Lacó!

 

Az egyébként sem a "végeláthatatlan" newtonméterjeiről és kilowattjairól híres Babetta hengerében milyen előnye van a szívókeresztmetszet lecsökkentésének? Ezt most momentán nem vágom. :(

Előzmény: LacoP21 (157135)
LacoP21 Creative Commons License 2018.01.23 0 0 157135

Jajj, dehogy!

 

Egyébként ilyet már én is csináltam:

Előzmény: BLaaszloo (157126)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.23 0 0 157134

Szervusz László.  Itt válaszolok a meg keresésedre mert már le vettem a 228as hirdetését. 

A kocsonya partyn még nem volt aktuális a Babetták számának csökkentése.. 

Sajnos napi szinten jönnek a változások    /nem kedvező irányba/..  A többit privátba   , ha érdekel... 

Előzmény: BLaaszloo (157128)
Füredi Imre Creative Commons License 2018.01.23 0 0 157133

Nahát ha ezt teli öntik lehet vele nyugodtan túrázgatni.

53zsiga Creative Commons License 2018.01.23 0 0 157132

Marcika!

Ilyet még a dalolva fejlődő Tadzsikisztán  ipara sem gyártott! Ez annyira primitív, hogy származhatna akár az inkvizíció idejéből is.

Előzmény: Törölt nick (157131)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.23 0 0 157131

Szerintem is mofa henger. Ehhez gyártották a 210-eshez való 8 mm-es szívócsövet is. Gondolom azt akarták elkerülni hogy közvetlenül a hengerbe lépés előtt túlságosan lelassuljon a beszívott keverék.

Előzmény: kupi Pettend (157127)
medicin Creative Commons License 2018.01.23 0 0 157130

Lacibácsi, a hangod azért ott volt!! :)))

Előzmény: 53zsiga (157109)
Kistuci 1977 Creative Commons License 2018.01.23 0 0 157129

Lehet,hogy Árpi bácsi zöldikéje jó lenne donornak. Ha már ennyi minden kell.

Előzmény: BLaaszloo (157107)
BLaaszloo Creative Commons License 2018.01.22 -1 0 157128

Hát ha Te aki nagyban  iparszerűen javított babettákat így látod akkor valszeg a Te szavad a mérvadó. Lehet hogy gyári fojtás, ha gabinak lesz kedve meg töretlen csavarhúzója kipiszkálni ezt a csődarabot lefotózom.  Ellenben ez a motor 90-es, külsőrugós, és nagyon nem gyári egysebis.

Előzmény: kupi Pettend (157127)
kupi Pettend Creative Commons License 2018.01.22 0 0 157127

Szlovákoknál bármi lehetséges! Bár nem hiszem,hogy gyári megoldás ahhoz ez túl vad" viszont olyant nem régen láttam amin a két kicsi+felömlő nem volt, telibe volt öntve de a hüvelybe ki volt marva,és az egy gyári elvileg bontatlan régi NSZK piacos gyári 1 sebis metál festésű a 80 as évek végéről.Lehet az volt a 25km/ó ás verzió?(lomisok hozták) Ha más nem itt biztosan tudja valaki az igazat.

Előzmény: BLaaszloo (157126)
BLaaszloo Creative Commons License 2018.01.22 -1 0 157126

Mert láttál már ilyen butítottt szívónyílást gyáriban? Hogy egy szétreszelt hengerbe bele van klopfolva egy csődarab? 

Előzmény: LacoP21 (157125)
LacoP21 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 157125

Csak nehogy kiderüljön, hogy gyári...

Előzmény: BLaaszloo (157122)
LacoP21 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 157124

Az majdnem torokméret:D

Előzmény: 1185Gabor (157121)
LacoP21 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 157123

Na most kerestem volna olyan nevetve fetrengős szmájlit, de a hülyített motor odabaxx:)) 

Előzmény: 53zsiga (157120)
BLaaszloo Creative Commons License 2018.01.22 -1 0 157122

Mindegy, ott már a keverék sose fog úgy beleörvényleni ahogy kéne. Sárga tetejű kuka. Valamelyik du. gyere át a hengerért, elvisszük a virághoz hogy mekkorára fúrja.

Előzmény: 1185Gabor (157121)
1185Gabor Creative Commons License 2018.01.22 0 0 157121

11mm...

Előzmény: Kistuci 1977 (157119)
53zsiga Creative Commons License 2018.01.22 0 0 157120

Ez már nem butított ez már egy   hülyített motor!. 

Előzmény: kupi Pettend (157118)
Kistuci 1977 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 157119

mennyi a fojtás belső átmérője?

Előzmény: BLaaszloo (157117)
kupi Pettend Creative Commons License 2018.01.22 0 0 157118

ÚFF ez igen szép munka,mi lehet beljebb?

Előzmény: BLaaszloo (157117)
BLaaszloo Creative Commons License 2018.01.22 -1 0 157117

A szívóoldali fojtás magasiskolája :(

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.01.22 0 0 157116

Úgy döntöttem ,hogy eladok két Babettámat a hatból az 1972 kiadású  228as már gazdára talált ...holnap jönnek érte..

A "zöödike" 210 es még új tulajdonosára  vár 27000.- áron.. 

 

kupi Pettend Creative Commons License 2018.01.22 0 0 157115

Szia

Tudod sok élő"példám van akinek gyári 1-sebis 210 van és megjárnak rendszeresen hegyet völgyet terepet meg 130kg a pilóta na meg kukoricát meg tűzifát szállítanak....A fixes váltóm Moyos alatt megjárta a moped metált meg Árpi bácsi is használja,ezek speciális gépek speckó felhasználók.Viszont xy Bakonyi vadász aki fixel gyári lánckerekekkel járja a Bakonyt több éve gondtalanul,és Xy horgász aki Budafokról hetente leteker a Balatonra jól felmálházva,xy Váli gazda aki fixel a szőlőbe jár 14% kaptatónak naponta...Ha nem kinozák sokat kibir max hamarabb kell pofákat cserélni.

Előzmény: LacoP21 (157113)
kupi Pettend Creative Commons License 2018.01.22 0 0 157114

Igen nem egyértelműen fogalmaztam:Nem emberiség elleni bűn a váltó butítása" ezt vallom és elkövetem sokszor én is.

Előzmény: Kistuci 1977 (157111)
LacoP21 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 157113

Szia KuPi!

 

Jó a gyári megoldás de ha nem akarsz költeni rá pl olcsó rohangálós motor vagy valami... akkor érdemes elgondolkodni a butításon,sok márkatárson segített akik azóta is gondtalanul repesztenek a 210-el  .

 

Jól mondod, azt még hozzátenném, hogy hegytetőn lakó, és 100++kg-osoknak, csak az áttétel butításával ajánlott: 11-12-es elsőlánckerék?

Előzmény: kupi Pettend (157112)
kupi Pettend Creative Commons License 2018.01.22 0 0 157112

Próbáld meg a fiuk segítenek és biztosan jó lesz,türelem és némi pénz mag kérdése minden.Ha esetleg ezek közül hiányzik valami akkor lehet fixálni de én csak arra kérnék mindenkit :NE BARBÁR MÓDON VISZAFORDÍTHATATLANÚL SZÉT HEGGESZTVE!
Jó a gyári megoldás de ha nem akarsz költeni rá pl olcsó rohangálós motor vagy valami... akkor érdemes elgondolkodni a butításon,sok márkatárson segített akik azóta is gondtalanul repesztenek a 210-el  .

Előzmény: 1185Gabor (157110)
Kistuci 1977 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 157111

Ha elég erős a blokk akkor nem olyan nagy gond.

 

Előzmény: kupi Pettend (157108)
1185Gabor Creative Commons License 2018.01.22 0 0 157110

Ha így nézzük még igazad is lehet! :)

Megpróbálom. Aztán lehet pár hónap múlva előveszem a hegesztőtrafót! 

 

:)

Előzmény: kupi Pettend (157108)
53zsiga Creative Commons License 2018.01.22 0 0 157109

Bár én akkor az árnyékban heverésztem, azért tetszett. Köszi, Úgyes vagy. 

Előzmény: ftamás91 (157095)
kupi Pettend Creative Commons License 2018.01.22 0 1 157108

Szia
Ezzel a dologgal mármint a váltó lebutitt ásával nem értek egyet mivel sokan elkövettük ezt mi is néha nem csak muszáj-bol"és működik.(ehhez a megoldáshoz a gyáriak is nyúltak anno).
Ha jó a váltó és minden más a helyén van nagyon jól működik,de ha egy kicsit is lóg valami akkor kész szívás tud lenni főleg annak akinek nincs kedve barkácsolni szerelgetni vagy nem tud.Az ilyen polgártársak váltóját szoktam lefixálni(lebutítani) és ezután csak a gondtalan motorozás marad neki.
Természetesen nem barbár és viszafordíthatatlanul kell csinálni de erre van bevált módszer(kb 2 perc felszerelni meg vissza is).

Előzmény: 1185Gabor (157106)
BLaaszloo Creative Commons License 2018.01.22 -1 0 157107

Hegesztett nagybordást és csőtengelyt nem szokás menteni. Neked nagybordás kerék, csőtengely, kettespofák, a hozzátartozó menesztőpofák, meg a tengely vége anya hiányzik. Valamint a szabadonfutó, s ha nincs benne akkor a hozzávaló perselyek. Jobban érdekelne a henger és környéke. A karcos dugattyú.  Iszom egy kávét és átugrok ha nem zavarok. 

Előzmény: 1185Gabor (157106)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!