Az egyébként sem a "végeláthatatlan" newtonméterjeiről és kilowattjairól híres Babetta hengerében milyen előnye van a szívókeresztmetszet lecsökkentésének? Ezt most momentán nem vágom. :(
Szerintem is mofa henger. Ehhez gyártották a 210-eshez való 8 mm-es szívócsövet is. Gondolom azt akarták elkerülni hogy közvetlenül a hengerbe lépés előtt túlságosan lelassuljon a beszívott keverék.
Hát ha Te aki nagyban iparszerűen javított babettákat így látod akkor valszeg a Te szavad a mérvadó. Lehet hogy gyári fojtás, ha gabinak lesz kedve meg töretlen csavarhúzója kipiszkálni ezt a csődarabot lefotózom. Ellenben ez a motor 90-es, külsőrugós, és nagyon nem gyári egysebis.
Szlovákoknál bármi lehetséges! Bár nem hiszem,hogy gyári megoldás ahhoz ez túl vad" viszont olyant nem régen láttam amin a két kicsi+felömlő nem volt, telibe volt öntve de a hüvelybe ki volt marva,és az egy gyári elvileg bontatlan régi NSZK piacos gyári 1 sebis metál festésű a 80 as évek végéről.Lehet az volt a 25km/ó ás verzió?(lomisok hozták) Ha más nem itt biztosan tudja valaki az igazat.
Mindegy, ott már a keverék sose fog úgy beleörvényleni ahogy kéne. Sárga tetejű kuka. Valamelyik du. gyere át a hengerért, elvisszük a virághoz hogy mekkorára fúrja.
Tudod sok élő"példám van akinek gyári 1-sebis 210 van és megjárnak rendszeresen hegyet völgyet terepet meg 130kg a pilóta na meg kukoricát meg tűzifát szállítanak....A fixes váltóm Moyos alatt megjárta a moped metált meg Árpi bácsi is használja,ezek speciális gépek speckó felhasználók.Viszont xy Bakonyi vadász aki fixel gyári lánckerekekkel járja a Bakonyt több éve gondtalanul,és Xy horgász aki Budafokról hetente leteker a Balatonra jól felmálházva,xy Váli gazda aki fixel a szőlőbe jár 14% kaptatónak naponta...Ha nem kinozák sokat kibir max hamarabb kell pofákat cserélni.
Jó a gyári megoldás de ha nem akarsz költeni rá pl olcsó rohangálós motor vagy valami... akkor érdemes elgondolkodni a butításon,sok márkatárson segített akik azóta is gondtalanul repesztenek a 210-el .
Jól mondod, azt még hozzátenném, hogy hegytetőn lakó, és 100++kg-osoknak, csak az áttétel butításával ajánlott: 11-12-es elsőlánckerék?
Próbáld meg a fiuk segítenek és biztosan jó lesz,türelem és némi pénz mag kérdése minden.Ha esetleg ezek közül hiányzik valami akkor lehet fixálni de én csak arra kérnék mindenkit :NE BARBÁR MÓDON VISZAFORDÍTHATATLANÚL SZÉT HEGGESZTVE! Jó a gyári megoldás de ha nem akarsz költeni rá pl olcsó rohangálós motor vagy valami... akkor érdemes elgondolkodni a butításon,sok márkatárson segített akik azóta is gondtalanul repesztenek a 210-el .
Szia Ezzel a dologgal mármint a váltó lebutitt ásával nem értek egyet mivel sokan elkövettük ezt mi is néha nem csak muszáj-bol"és működik.(ehhez a megoldáshoz a gyáriak is nyúltak anno). Ha jó a váltó és minden más a helyén van nagyon jól működik,de ha egy kicsit is lóg valami akkor kész szívás tud lenni főleg annak akinek nincs kedve barkácsolni szerelgetni vagy nem tud.Az ilyen polgártársak váltóját szoktam lefixálni(lebutítani) és ezután csak a gondtalan motorozás marad neki. Természetesen nem barbár és viszafordíthatatlanul kell csinálni de erre van bevált módszer(kb 2 perc felszerelni meg vissza is).
Hegesztett nagybordást és csőtengelyt nem szokás menteni. Neked nagybordás kerék, csőtengely, kettespofák, a hozzátartozó menesztőpofák, meg a tengely vége anya hiányzik. Valamint a szabadonfutó, s ha nincs benne akkor a hozzávaló perselyek. Jobban érdekelne a henger és környéke. A karcos dugattyú. Iszom egy kávét és átugrok ha nem zavarok.