Bizonyára úgy van ahogy írod, de mint mondtam, nekem a lengyel nagyon bevált, és csak arról tudok írni.
Neked sokkal több tapasztalatod van ezen a téren, mert sokkal jobban benne vagy a motorszerelésben, mint én. Az enyém attól a viszonylag ritka használattól nemigen szokott elpusztulni, bérjavítást meg mostanában nem vállalok az állandósult kézremegésem miatt. :-(((((
Sajnos a Babettánál nincsen legjobb dugattyú, mert a legjobbak nem gyártanak hozzá dugattyút. Igy a szocialista háttéripar palettájából válogathatunk csak, ami felett köztudottan eljárt az idő. Vannak jó minőségűek, visszafogott napi használathoz, de itt hiány a top kategória. A Berta és az S&B elfogadható dugókat gyárt, mert még működnek. Szerintem az sem rosszabb a lengyelnél. Erre ékes bizonyíték a Blaci szép kort megért hengerszettje!
Viszont ha kapható lenne Meteor, Airsal, Políni , Malossi, Prox akkor is szerintem a 90% az 1800 Ft os Bertát választaná. Hiszen szerintem az átlagos napi használathoz az is tökéletesen megfelel.
Ez a PG3000 lenne a legolcsóbb de még én sem vettem meg. a legolcsóbb is egy jó börzés bukó ára, s csak egy darab fólia ami felragasztva egy kis zárt légbuborékos ablakot ad. Valahol viccesnek tartom. Egyébként sok jó videó van róluk. Helmet antifog inserts a youtube-on.
Ha a ruhában csizmában nem is fogsz fázni, egy fontos dolog van amibe bele kell feccölni. Gondoskodni kell a bukó páramentesítéséről egy belső felrakható fóliával. Pinlock vagy Progrip a jelszó a webáruházas - akár külföldi kereséshez, utóbbi van olcsón (!) a 17. ker. Keló motornál.
A tartalék henger pattant fel a Robi-ra. Jelenleg van az, amit leadtam fúrásra csütörtökön (Laci, a posta tovább szüttyögött volna a dolgon oda vissza)
Egy kopottat kapott a dűnejáró, amivel pont rosszabb mint a leadottal volt - ennek a helyére magy vissza a fúrt szett; amit leszedek róla, azzal pedig megyek börzére Jeszy bácsival cserélni egy fúrtra.
Ezután még mindig marad egy hagyatékból származott robi55-ös, amin még fogalmam nincs, hogy milyen fizimiskával rendelkező szett van.
Mikor a kezembe fogtam nekem tetszett a kidolgozása. Az hogy mennyire jó az anyaga, azt meg az idő dönti el. Szerintem ha kibír 5000 km-t, már megérte az 1800 Ft-ot. A henger árát nem kérdeztem meg, de ha kíváncsiak vagytok rá, vagy bármilyen alkatrész árára, szívesen megkérdezem.
Láttam ott egy nagyon szép kinézetű analóg fordulatszámmérőt, de annak igen húzós volt az ára, 13000.
Az én erőművemben lengyel dugó van a felújítás óta. Az illesztése véletlenszerű volt, mert amit a a hengerhez kaptam a fúró embertől, azzal olyan hangja volt, mint egy tucat csörgőkígyónak. Ő azt mondta 4 század. Hát, ez nekem nem vált be. A lengyel dugót meg, amit Zoli barátom szerzett nekem, át kellett tuszmákolni a hengeren összerakáskor, de szerencsére nem lett belőle megszorulás. :-)))
Azóta nem szedtem szét, mert semmi nem indokolja a megbontást, így a jelenlegi állapotáról pontos információkkal nem tudok szolgálni. A gép tökéletesen műxik, és igen jó erőben is van. Természetesen mindenféle "nemszeretem" hangok nélkül. :-)))
Már nem emléxem kitől, de valamikor azt hallottam, hogy ha utángyártott, akkor a lengyel a legjobb. Vagy igaz, vagy nem. Nem tudom, van-e még valamelyikőnknek a gépében az enyémen kívül.
Hát ha ennyire sürgős el is küldhetted volna postán hogy átvigyem virághoz. Jó ez a 3 százados dolog már egy két ötvenes szakaszt is megeresztettem vele. Viszont ha nem is nagyon de melegebb a szokottnál.
Itt különösen nagy nimbusza van a lengyel dugónak, van nekem is. Nyilatkozni nem tudok róla, de ha olyan a minősége mint a hengernek, akkor jobb kerülni.
A dugóval az a baj, hogy pont azt nem tudod leellenőrizni ami a legfontosabb, az anyag összetételt. Eddig a legkevesebb csalódást a gyári dugó okozta. Mivel itt ahány motoros annyi szokás,. nehéz általános érvényű következtetést levonni. Mindig az a jó dugó és a jó gyertya, amivel megy a motor!
Egy dolgot nem szabad elfelejteni, az után gyártott ritkán jobb az eredetinél! Ha igen akkor az ára is többszöröse. Most a Keystone sport dugattyúkat próbálom ki.
Jó Neked, hogy már járatsz! Mára ígérték a fúrt hengert, de zárás után megy érte a boltos mókus. Holnap lesz az a nap, amikor belecsaphatok a kilométergyűjtésbe.
Nem'tom írtam-e már: Jeszy bácsi megy Polgárdiba (X.8-án)
Ma voltam motoralkatrész boltban, Simsonhoz, Babettához minden van. Rákérdeztem a Babetta dugattyúra, Azt mondta a a csaj van, többféle méretben, Lengyel, meg a henger is. Nagyon barátságosak Nála az árak. Pl: Simson karbi 10e alatt, főfúvóka 100 Ft. A dugattyú is csak 1800.
Azért az ilyen tömegrendezvények lebonyolításának is biztos vannak szabályai. Létszámtól függő illemhely, parkolási lehetőség, menekülési útvonal, esetleg mentő jelenléte, jó megközelítés, mások nyugalmának biztosítása stb, stb.