Ha még is mocival jönnél megnézném a gépedet mert annyit túrázol vele és kiváncsi vagyok rá mi a titka,hogy bírja a hosszabb úttat.Azon a héten én 14-15-17.én érek rá így előre láthatólag,ha nem jön közbe semmi.
Már nem is fárasztalak benneteket a mai hiba jelenséggel mert már nekem is sok,azon csodálkoznék ha be állna valamikor is egy stabil géppé.
Az öreg haverom akitől az egyik S51 et kaptam jókat röhög rajtunk amikor olajcsodákról és 100 as benzinről beszélünk. Nála a farmerfénytől a terpentinig minden játszott amit a tanyán talált ha épp kongott a marmon! Használta is vagy 30 évig mire hozzám került. Na neki mesélhetnél az eperillatú, szivattyús, full szintetikus olajokról. Rögtön mondana egy Kutya p.csát!!!
Ezért nem értem én sem hogy miért adott 27-es kobragyertyát.mindamellett a fura hogy tényleg nem észrevehető hogy ez van benne.. Lehet a mi sümegi mesterünk tud valamit. Nagyjeszeni yelentkezz :)
Denso gyertyában nem tudom ki van otthon. Jeszibácsitól vettem W27-FS-U gyertyát, ami szerinte babettába jó. Működik vele a pótmotor, száll röpül hidegen melegen. Tegnap a denso pdf táblázatát letöltöttem, meglepi volt, mert az szerint meg a W20FP-U illik a babettához. :)))
az a bajom a géppel hogy egyik naprol a másikra gondolt egyet és nehezen akar indulni.....idáig ráálltam a pedálra és már pötyögött is....most meg be kell nyomnom a slusszt tekerni mint a bolond és egyszercsak elindul....szoval a problémám az hogy a kuplung pofák nem akarnak nyitni....a rugokat már kicseréltem gyengébbre a pofákat meg a poharat megtakaritottam és semmi változás.....
Elmaradt a mai napra tervezet SK túra. Ugyanis a biztosító lelépet (elköltözött valamerre) így nem tudtam kikérni a nemzetközi biztosítást.
Joci.207
Képet nemtodok készíteni a motorról. (még a gyári szín: sárga,törtfehér sárvédőkkel) kb 70-80%-os esztétikai állapotban. Jul 13-19 közt megyek 2napra a dunaújvárosi rock maratonra. Nemtom,hogy motorral vagy vonattal menjek. Ha motorral akkor összefuthatunk Fehérváron. (előtte 1-2 nappal,megírom ide.)
Én TiborGo barátom tanácsára évek óta (a felújítás óta) használom a Fimolt, de nem tudom, hogy árt-e, vagy használ-e! Bele kellene néznem a hengerembe, csak feleslegesen nem szeretek motort bontogatni. Tudom, egy hengerfej levétel nem nagy bontás, de akkor még nem látom, hogy a dugattyún vannak-e átfújási nyomok. Tovább meg már tényleg nem akarom oktojálni, mert egyébként tökéletesen műxik. :-)))
Azon a flakeszon kívül még egyet füstöltem el. Nem tudom... Az igazság az, hogy eléggé odavolt már a MZ hajtókarja egyébként is, de azzal álltam meg az M0-son. Amikor az Ördögszekérnek széthullott az alsó tűgörgős kosara, akkor is az volt bent, rátankolva a bennlévő kb 1,5 mannolos keverékre 3 liter sprintes mixet.
Az MZ már eleve felújításérett volt, a dűnejáró pedig nem kapott naftát, mert "összeolvadt" a külső benyaszűrő belseje (műanyag). Hozzáteszem még azt is, hogy mindkettő tankban volt a kutyulékban fimol2 is.
Tulajdonképpen nem írom, hogy közük van hozzá, mert a józan paraszti eszem szerint legfeljebb minimális közbenjárás történhetett. Fejet nem hajtok azok előtt, akik azt írják, hogy a mannol jó olaj, és a fimol2 a bölcsek köve; de a véleményüket elfogadom és tiszteletben tartom. Vitatkozni sem fogok velük, az is tuti.
Ellenben egyikük sem (mannol olaj és fimol2) fog szerepelni egyetlen motorom étlapján sem. Olyannyira, hogy a maradék fimol2 leadásra került olajcsere utáni fáradt olajjal egyetemben veszélyes anyagként.
Ő senkiét. Ftomi az enyémet, miután javasoltam a kerék-lendkerék mókát. utána a tigrisvontatós brigáddal mentem haza a viharban, 8 után értem haza kb pont a legutolsóként.
Vettem vagy két éve egy egész kartonnal akciósan /1360.-/l/Abból egy liter "moyos"-é. kilenc a Silling Gabié, kettő maradt nekem. Kb fél litert használtam el belőle a maradék el van spajzolva.
1:33 keverékkel használtam és sok volt a mocinak .Bőven folyt ki a kipufogón..
Arról nincs, de Lukoil 2T olajról van. Hidegben alig lehet a palackból kiönteni, de benzinnel jól keveredik. A kenése is lehet hogy jó, mert nálam nem okozott problémát se Babettán, se CZ-n az az 1 l amit elhasználtam, DE: úgy füstöl mint Pinatubo, még 1:40 aránynál, meleg motornál is.
Jó reggelt kívánok.A szlovák túra jól hangzik csak nagyon messze vagyok tőletek.Az idő megoldaná a távolságot csak az meg nincs. MANNOL olajról valakinek tapasztalat?Nekem eddig jónak tűnik 1:33ba se füstölt nagyon. 1 tank után nem érzek bajt .Ha valakit érdekel olcsón olaj, nem csak ez hanem Castrol, Repsol, Fuchs, Kovács autó szeged.Regisztráció után nagyon jó áraik vannak, póstáznak is.Remélem valakinek tudtam segíteni. További jó szórakozás .Szíjvásárlás törölve, akadt egy megszorult 210 hegesztett blokk henger nélkül, 4000 az induló ár, azután majd meglátom.
Az első kékes túrát (éjszaka fordítva visszaszerelt üza szűrő) meg az idei börzsönyt leszámítva nekem soha nem volt bajom a gépemmel. Még csak nem is melegedett. Társaságban nagyon szépen viselkedik. :)))