Keresés

Részletes keresés

subaaa Creative Commons License 2014.07.29 0 0 115575

Amennyiért el tudod adni.

De most viccen kívül. Hirdesd meg annyiért amennyiért nem tartanád elkótyavetyélésnek. Aztán ha nagyon nincs érdeklődő, csökkenteni kell az árat. A vége az lesz -ingyen elmondom neked nem kérek pénzt- hogy nem tudod elég pénzért eladni, és jobban jársz ha megtartod!!!

Előzmény: Guzzista (115574)
Guzzista Creative Commons License 2014.07.29 0 0 115574
Sziasztok! Egy kis segítséget, tanácsot szeretnék kérni. Adva van egy 1989-es évjáratú Babetta 210-es, mindössze 6 Km-el. Gyári új gép. Mi a reális ára ennek a motornak?
zerger88 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 115573

Lendkerék alatt mit értesz?  Nem értem amit írtál. Vagy ha a főtengely sonkához ér ott inkább csüriszkelős (súrlódó) hang keletkezik inkább nem "ütlegelős"

 

Nekem lenne lánckerék tengelyem de szerintem  a távolság miatt nem jön össze a dolog....

Ha esetleg mégis érdekel benne lennék cserébe (csak 210 220as alkatrész érdekel esetleg kis jawa. Vagy ha van elég 2 indító pofa)

Van 2 darabom. Amit tudok hogy az egyiknél biztos meg van fordulva lánckeró oldali csapágy. A másikat nem néztem még

Előzmény: BLaaszloo (115572)
BLaaszloo Creative Commons License 2014.07.28 0 0 115572

kiderült a kis csettegőm miért adott menet közben érdekes  hangokat. A hajtókar   kissé ferde volt, vagy egy régi megszorulás miatt, vagy mert így rakták össze, a lényeg hogy minden fordulatnál egyszer belevert a lendkerékbe, és csilingelt egyet. :))))

 

Ha valakinek van olcsóba eladó egy gyári lánckerék-tengelye, az legyen olyan nedves és gondoljon rám.

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.28 0 0 115571
jajjjjj az a sok MAJD :))))
Előzmény: Törölt nick (115570)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.28 0 0 115570
Hát igen,nem vitrinben volt tartva hanem az előtérben gondosan megtisztítva leápolva még a gumik is.
Lassan közeledik az 1000km,de előtte csak kicserélem a szimeringeket ne hogy kellemetlen meglepetés érjen valahol út közben.
Én is vigyázni fogok az állapotára ugyan úgy mint a többiére,mert bizony szeretni kell őket akár a nőket:)) és akkor meghálálják a törődést!!! :)))
Hogy megyvidékén mit produkál majd meglátom.....az igaz de,majd meg is osztom majd veletek :)))))
Előzmény: Tóni bácsi (115540)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.28 0 0 115569
Hali!Ez csak Sanyin múlik hogy Tóninak milyen kölcsön motort ad,remélem babettát és akkor mindenki azzal megy,vagyis jön :))
A cél a Fekete-erdő lesz:)

Egy kis off:összel megyek egy kört outival,ha gondolod.......
Előzmény: Tittyman75 (115455)
53zsiga Creative Commons License 2014.07.28 0 0 115568

Valószínű csúsznak a vezérlő pofák. Tisztítani, esetleg cserélni kell. Rosszabb esetben a szimeringeket is!

Előzmény: JC05 (115567)
JC05 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 115567

Üdv.

Felmerült két probléma 210-es Babettámnál. Soká vált, hosszabb ideig pörög a motor egyesben... eddig csak meredek hegynek felfele csinálta, hogy igen mély hangot adott ki a motor. Ma lettem rá figyelmes, hogy már egyenes úton is ilyen hangot ad ki, 30km/h fölött megszűnik. Előre is köszönöm!

tiger1342 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 115566

A nyilacska és a felirat alapján annak tűnik.

Előzmény: -vacak- (115565)
-vacak- Creative Commons License 2014.07.28 0 0 115565

Ez szerintetek gyári 207-es dugattyú ?

Knox84 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115564

Néhol látszik, hogy kapaszkodok a tükörszárba, mint állat... :D Nem tudtam kihagyni...

Előzmény: ftamás91 (115559)
LacoP21 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115563

Ja!

Meg 1-2 éve volt fenn Wittmann főtengely 160 ezerér...

Előzmény: 53zsiga (115558)
Tóni bácsi Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115562

Grísa! Azt a moszkvai nénikédet..... :-)))

Előzmény: subaaa (115553)
53zsiga Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115561

Blue Arrow az elfogó 210 es!

Előzmény: ftamás91 (115560)
ftamás91 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115560
ftamás91 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115559

Tetszik a videós beszámolód, jó látni az ismerős helyen az ismerős motorosokat. De azért a kézben tartott telefonnal csak óvatosan. Főleg, hogy ott elég rossz minőségű az út. Engem párszor megdobott a legutóbb lefelé jövet egy-egy kátyú.

Előzmény: Knox84 (115555)
53zsiga Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115558

Lacó!

A  Fb-n találtam. OFF.

Csak a szöveg.

Üdv! a videón látható motorrol lekerültek a hengerek,és eladóvá váltak p20 hengerpár 8 bordás két felőmlős, perselyezés révén alapméretesek wisecó dugattyúkkal. a csatornákat és a vezérlést Wittman Pistabá áttdolgozta.Nem ragatt meg soha, pedig csak a porlasztok teljesen nyitott tolattyúját nézegette idáig!nagyon szép állapotban vannak,kb 2000-3000 km lehet bennük.Kipufogót is tudok hozzá adni amivel 8000-11000 fordulat tartományban müködött.(kipufogóval lehet lejjebb hangolni) 2db wisecó dugó 60000ft volt, a perselyezés 50000ft/pár annak idelyén.fotokat teszek majd fel,részleteket telefonon v. mailban.

 

Meg a karbi hozzá és és nem elég a lottó ötös.

kelsza Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115557

Hehe :) Akkor volt anyázás :D

Előzmény: LacoP21 (115556)
LacoP21 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115556

Én meg, a motor nem.

Ez úgy lehetséges, hogy mire a Hollandira értem, elvonult a zivatar.

Az út meg nagyon vizes maradt utána:))

Előzmény: medicin (115554)
Knox84 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115555

Tisztelt Hölgyek,Urak!

Itt a csatorna, tessék szemezgetni.

https://www.youtube.com/channel/UCgNZWU8uyLdX_jPZR3HEnTg

Előzmény: Knox84 (115552)
medicin Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115554

Lacko! esőt megúsztad?

subaaa Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115553

"Hogy mit nézzél még meg? Pl. "A tizedes, meg a többiek" című filmet!!! Minden idők egyik legjobb magyar filmje!!! :-))"

 

 

Kívülről fújom az egésznek a szövegét :)

Előzmény: Tóni bácsi (115549)
Knox84 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115552

Uraim! Készítettem a Kékes Túrán néhány videót, elkezdtem feltölteni, nyersen, vágatlanul, amint készen leszek vele igyekszem közzétenni, hátha visszaad egy kicsit a gurulás élményéből és jó érzéssel tölti el azokat is, akik ezen a túrán nem tudtak részt venni.Kézben tartott telefonos felvételekre kell készülni, nem épp GoPro...  :)

53zsiga Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115551

Azért van 2912 esem beállított, gyári  "M zárolt" kb 7 db, szívócsővel, házikóval, légdobozzal szűkebb napokra.

Előzmény: Tóni bácsi (115548)
Tóni bácsi Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115550

Én 8.000.-ért vettem a Dellortot vagy 6, vagy 7 évvel ezelőtt. Azért nem tudom pontosan, mert az a számítógépem, amin az akkori adatokat rögzítettem, teljesen totálkáros lett. :-(((((( Lehet, hogy a számláját talán még megtalálnám a garázsban, majd ha lesz ámbícióm, szétnézek az ottani irattárban. :-)

Előzmény: 53zsiga (115546)
Tóni bácsi Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115549

Nem estem le a székről a meglepetéstől. :-)))

 

A hangok: Nyilván nem mindegy mivel veszi fel az ember, nekem úgy jött le, ahogy leírtam. :-((

 

Én nem használtam sosem Izolátort a Babettámban, csak 40 évvel ezelőtt a Simson Star-omban, de a barátaimtól azt hallottam, csak a régi "békebeli" NDK Izolátorokat szabad belerakni! Ugyanez vonatkozik pl. az NGK-ra is, mert csak az a jó, amelyik Made in Japan. 

 

Hogy mit nézzél még meg? Pl. "A tizedes, meg a többiek" című filmet!!! Minden idők egyik legjobb magyar filmje!!! :-))

 

 

Előzmény: Tomdee (115545)
Tóni bácsi Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115548

Jó az úgy is! :-)))) Annál is inkább, mert a BING-eknek, meg a K60-asoknak (tudomásom szerint) szélesebb a variációs lehetősége, Mint a 2912-es Jikové. Faragott motorokhoz inkább azokkal kell játszani. Használ itt más is típusidegen porlasztót, ami nem szentségtörés, ha nem az eredeti állapot fenntartása az elsődleges cél. Ettől még természetesen jók a Jikovok. Ha eccer sikerül a szintet frankón belőni. :-))) 

Előzmény: 53zsiga (115544)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115547

Uraim!

 

Lenne egy kis eladó Lego alap B210-es.

Gyújtás nélküli, lehegesztett váltójú blokk.

210-es váz, sárvédők és apróságok (pl. karbi alkatrész), belső rugós első villa, 1 pár hátsó teló.

K60-as karbi.

 

Lehet vinni egyben és darabonként is.

 

Érdeklődni lehet a kPONTmarcell97KUKACgmailPONTcom címen. 

53zsiga Creative Commons License 2014.07.27 0 0 115546

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!