Sziasztok! Én 2019. februárjában rendeltem egy német csomagot. A weboldalon közzétett infók szerint kétszintes alapcsomag volt korlátlan hozzáféréssel. Amikor megkaptam, derült ki, hogy csak egy szintes és 6 hónapig használható. Azonnal reklamáltam. Nem válaszoltak csak egy hónap múlva, amikor már 100-adjára írtam rájuk. Ekkor elküldek egy formanyomtatványt, hogy töltsem ki. Megtettem, elküldtem. Semmi. Írok megint, sokszor. Az elküldött emailemet nem találják. Sajnos én sem tudom bizonyítani, mert amikor el akartam nekik küldeni, áramszünet lett, és valamilyen úton-módon pár levelem kitörlődött, az is. :-( Újra kérték, küldjem el. Megtettem. Elutasítottak, hogy eltelt 60 nap. :-)) Most Békéltető testületnél járok, mert megfogadtam, nem hagyom magam. A beadványok elkészítésénél jöttem rá, hogy se szerződés, se számla, se elérhetőség. Nagyon jól ki van találva a kapcsolatbalépés lehetősége, nehogy valaki megtudjon egy elérhetőségi adatot. Senki ne rendeljen!!!!!
Szia. Én most kaptam vissza a pénz töredékét. 16 ezer helyett 14 ezret kaptunk vissza. 7 hónap állandó telefonálás a csomag küldő céggel. Már mindenki tudta h én ki vagyok.
A ki töltött űrlapot kell vissza küldeni De fényképezed le, mert nálam beprobalkoztak hogy nem is adtam fel. Rengeteg idő de vissza tudod kapni a pénzt Ne hagyd annyiban
Sajnos apósom is áldozatává vált ennek a kamu netes angol tanfolyamnak.
A korábbi hozzászólásban az illető azt írja, hogy megreklamálta a csomagszállító cégnél, ott kapott egy reklamációs levelet, melyet vissza küldött külföldre. (a csomagot küldte vissza amiben az állítólagos kód volt?) Mivel nincs cím megadva hova lehet visszaküldeni?
Sziasztok. Hát leíró én is a történetemet. Édesanyám tavaly novemberben vette meg ezt a sz... !nem tudtak aktiválni se a kódot Majd javaslatom vissza szerették volna küldeni.ekkor jöttünk rá higy semmiféle elérhetőseg nincs. Kezembe vettem a dolgokat. Rengeteg oldalt elolvastam hátha találok valami használhatót. Semmi majd utolsó próbálkozáskent felhivtam az itthoni céget aki kiküldte a csomagot. Complexpress a neve.! Segítőkészek voltak nagyon. Idén áprilisban kaptam egy reklamáció levelet. Azt kellett kitolteni és vissza küldeni külföldre. Persze saját költségen KB 2000 forint. Tavaly decembertől kezdve kB hetente kétszer hívtam a complexpress céget. Hogy hol tart már az ügy ?! Nem adtam fel! Most kaptam egy emailt hogy július elején visszautalja a ling intelligence a befizett összeget ! Kíváncsian várom!
Mindenkit aki pórul járt biztatok Hogy ne hagyja magát. Lépjen a nyakukra Mert a feljelentéssel nem megy semmire.!
Sajnos én is megettem. Fizetés után néztem meg ezt az oldalt. Az e-mail címet tudná valaki elküldeni, mert nekem az sincs meg, ahol aktiválni lehetne, vagy reklamálni.
Ling Intelligence egy csaló cég. SENKI NE RENDELJEN TŐLÜK TANULÓ LECKÉT!!!! A tanulókártya és a program használhatatlan. A kártyát visszaakartam küldeni 2 héten belül, megkérdeztem e-mailben a címet, hogy hová küldjem a kártyát. Nem válaszoltak napokon át, már majdnem kicsúsztam a 2 hetes garanciális időből, úgyhogy visszaküldtem a kártyát a szállító cégnek (Complexpressz Logisztikai Kft.). Ezt követően megírtam, hogy kérem vissza a pénzemet, a kártyát visszaküldtem a szállító cégnek. Kaptam egy panaszlevél formanyomtatványt, kitöltöttem, de kérték, hogy a kártyával együtt küldjem vissza Bialystokba. A kártya miatt írtam a Complexpressz Logisztikai cégnek, hogy vagy nekem vagy a Ling Intelligence-nek juttassák vissza, mert a pénzemet akarom visszakapni. A kártyát azóta sem kaptam meg. A Ling Intelligence, mintha nem értené, mindig csak a címet írja vissza, hogy oda küldjem a kártyát és panaszlevelet.
Valaki visszakapta már a pénzét? Mit lehet tenni? Hová lehet fordulni a panaszunkkal?
Ling Intelligence kész átverés, még a hirdetéseikben is leírt garanciát sem tartják be. Kapsz egy digitalizált szótárt és ennyi. Részemről a Fogyasztóvédelemhez fordulok.
Sziasztok! Tudom, itt egy újabb béna, de én is belebuktak ebbe, nekem egy nap után nem engedte a rendszer, hogy belépjek. Írtam én is 600 emailt, de semmi. Csak azért írtam, hogy ha valaki talál valami megoldást, akkor azoknak az infóknak én is örülnék! Elég rossz érzés, hogy egyszer rendelek valamit, és pont a legrosszabbat. Üdv!
Én két hónapja rendeltem 20 500 Ft-ért. Megérkezett a kód amit nem lehetett aktiválni. Elérhetőség nem volt hozzájuk, ezért újra rendeltem a csomagot de a megjegyzésbe beírtam, hogy ne is küldjék ki, nem veszem azt át, becsapva érzem magam és vegyék fel velem a kapcsolatot, mert a fogyasztó védelemhez fordulok. Másnap volt két nem fogadott hívásom, amit ha próbáltam vissza hívni azt jelezte, hogy a telefonszámhoz nem tartozik előfizető. Két nap múlva jött egy mail,hogy beérkezett a pénzem ( két hónap után ! ) és küldtek egy kódot amivel be tudtam lépni. Hát nagy csalódás ! Ennél még a Duolingo is százszor jobb !
Sajnos én is a ling intelligence áldozata vagyok, 16500 ft-tal. Ha esetleg van bármilyen fejlemény, vagy tudok segíteni az ügy előre haladása érdekében kérlek írj! Van esetleg olyan felület, amit sokan olvasnak, és letudjuk írni, hogy átverés!? Üdv: Betti
Sajnos apukám bedőlt ennek a botrány Ling Intelligencenek... amint elmesèlte rögtön írtam hogy kamu, az oldalon is vírít hogy ez egy átverés, hát ő nem vette észre. Ráadásul rögtön a legnagyobb csomagot rendelte meg 39500.-ért azért ez nem kevés pénz. Írtam a Ling Intelligence e-mail címére illetve complexpress logisztika kft-nek is mert a borítékon az szerepel mint feladó. Ez is elèg érdekés, találtam egy ilyen nevű céget de az a Szentendrei úton van a borítékon pedig Budaörs szerepel 1000-res irányító számmal. Vajon ez a cég is benne van az átveresben vagy egy valódi cég nevével adjàk csak fel? Ez nem számít lejáratásnak a cég ellen? Másnak is ez a cég volt a feladó? Valakinek sikerült vissza kapni a pénzt? Megvárom hogy mit reagálnak az emailjeimre aztán a fogyasztóvédelemnek is fogok írni.
Persze hogy Google fordítás,mivel ez egy Lengyel "cég". Nem találtam semmi ehhez hasonló törvényt a magyar fogyasztóvédelmi leírásban. Talán a lengyeleknél élhet ez a törvény. Jogos ez így?