Sziasztok, egy kis segítséget kérek. 600-as Hornetem nem akar indítózni. Az indító gomb megnyomásakor az indító relé kattan és az olajnyomás, töltéslámpa kialszik. A gomb elengedése után 2-3 másodperccel újra világít a két lámpa. A hibát a relében vagy inkább az önindítóban keressem. Az aksiban 13 volt körüli az energia. Előre is köszi a segítséget.
2007 Hornet (PC41). Ezelőtt sebességben, emelt fordulaton (3000től felfele) közlekedve hallottam, hogy fúj egy ventilátor elöl (nem meleg a motor annyira, hogy a hűtőventilátor bekapcsoljon). Ha kivettem üresbe, vagy behúzott kuplunggal gurultam, leállt a fújás. Milyen kiegészítő ventilátor van benne, ami ezt a hangot adja?
Egy ideje nem csinálja ezt a fújó hangot egyáltalán és azóta torpan is 2-4000 es fordulat között a gép. Mi lehet a baja, ismeri valaki ennek az injektoros modellnek lelkivilágát?
Szeretnék egy jó állapotú 2003-as Hornetet megvenni. A motor szép és jó, beszéltem azzal aki javította, ám a motor 25 kW-ra van visszafojtva. 2 éve hozták be Ausztriából ezekkel a papírokkal. Sajnos a jelenlegi gazdája se tudja milyen módon van visszafojtva a motor vagy ki tehette bele, csak gondoljuk, hogy gyári.
Van köztetek olyan aki bármilyen információval tudna szolgálni arról, hogy miként lehet eltávolítani (ha gyári) és/vagy milyen költségvonzata lehet egy ilyen beavatkozásnak???
A legfontosabb látványelem az új mini fejidom. A két darabból álló légterelő egy enyhén színezett szélvédőt is magába foglal. Mindez valószínűleg a végsebességig nem nyújt elegendő védelmet, de opcionálisan magasabb szélvédő is vásárolható a 2005-ös modellhez. Az elektronikában újdonság a vészvillogó, mely működése közben leveszi az első lámpát, nehogy az akkumulátor lemerüljön.
Sziasztok. Van egy 2005-ös Hornetem. Nem értem az elakadásjelző működését. Ha bekapcsolom gyújtás alatt nem történik semmi, csak kattanik a relé. Azután indexelek jobbra balra egyszercsak elindul, de nem jövök rá a lényegére. Ha kiveszem a kulcsot, abbahagyja. Ez így biztosan nem jó. Sajnos a kezelési könyvekből ez a kapcsoló hiányzik. Köszönöm.
Ha esetleg valaki tudna nekem küldeni egy service manualt Hornet 250-hez(MC31) azt nagyon megköszönném.Mindenhol néztem,de nem találtam(eBay-en sincs eladó jelenleg).
Sziasztok! Tudnátok segíteni abban, hogy egy 2009-es évjáratú Hornetnél - hol van a levegőszűrő és hogyan kell cserélni?
- a gyerták cseréje mennyire bonyolult, mennyire lehet hozzáférni...stb.
Nem az én motoromról van szó, a motort nem láttam, ezért vakon tapogatózom. Egy barátom kért segítséget tőlem, elhozza hozzám olajcserére, és előre szeretném tudni, hogy a fenti dolgokban fogok-e tudni segíteni neki. Mert ha igen, akkor meg kell vennie előre a légszűrőt és a gyertyákat is előre.
Sima jobb menet, ballra lazítod. Sokan azt nem értik meg hogy a réz vagy esetleg alu karika tömít és nem kell széttépni. Cserélni vagy visszalágyítani kell (a rezet) ha normálisan meg van húzva és mégis könnyezne.
Azt szeretném kérdezni hogy a 2001-es Hornet 600-as motor olajleeresztő csavarja jobbos, vagy balos? Szerintem jobbos, de szeretnék megerősítést kapni, nehogy rossz irányba próbáljam letekerni olajcserénél mert eléggé szorul még WD40 lcsavarlazító után is. Sos lenne mert már le szertném cserélni az olajat mihamarabb.
2008-as hornetről hogy tudom levenni a hátsó kapaszkodó alatti szürke burkolatott illetve a hátsó lámpát? A kapaszkodó alatti burkolatot már csak egy rögzítés fogja hátul, de nem látom hogy csavar vagy patent.
Szevasztok! Adott egy 2001-es, 600-as darázs. Mivel csak 165 cm vagyok, kicsit magasnak érzem. Mivel lehetne alacsonyabbra varázsolni a hátulját? Elég ha a teleszkópot puhábbra állítom, vagy ültetni kellene? :)
Adott egy 2003as Hornet. Tegnap indulás előtt vettem észre, hogy folyik a karbi mögött lévő T-csatlakozó alól a benzin. Robbantott ábrán néztem, az egy O gyűrű Oem-parts oldalán néztem, de elég drágának tartom a tömítés szettet. Nem tudja valaki az O gyűrű méretét? Gondoltam hátha találok más boltban olcsóbbat. Köszönöm a valaszokat!
Ezek a generátorok atomstabil szerkezetűek. Mivel nincs bennük kopó alkatrész. A gyári fesszab kibírt 70.000km-ert. Most megint vettem bele gyárit ezt meg úgy ahogy van kibeleztem és építtetek bele egy szabályozható feszültségű szabályzót. Plusz készült a fesszab alá kicsit komolyabb hőelvezető lap bordákkal. Így már nem lesz probléma. Egy a lényeg, tényleg meg kell venni a gyári cuccot bele.