Sziasztok vásároltam egy hornetet 99est, érdeklődni szeretnék hogy az első villát ki lehet e cserélni a 2005 utáni forditottra vagy milyen átalakítások szükségesek. Illetve keresnék gyári fényszórót és óracsoportot.
Sziasztok, Nálam is ugyanez a helyzet, nem veszi be visszafelé váltásnál a sebességeket, csak félig ugrik be a kar, onnan viszont sehova tovább. Egyedül úgy ugrik be, ha enyhén ráengedem a kuplungot. Akkor rögtön beveszi azt ahová váltani akartam. Kérnék erre valami iránymutatást, hogy hol keresendő a hiba? Kuplung szépen kiemel, sztenderre téve 1-esben, a hátsó kerék szépen megáll, ha behúzom a kuplungot, és jól is fog, nem csúszik. Olaj új Motul 10W40. Köszönöm!
Heló. Honda hornet 600 99 es. Üzem meleg motornál nem pakolja vissza a sebességet. Lenyomom és beakad oldalról megkell löknöm a váltót hogy visszaugorjon és tudjam váltani a következőt. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a válaszokat.
Hornetet szeretnék vásárolni, elsősorben 2007 utáni modellek érdekelnek. Azt olvastam több helyen is hogy egész jó windscreeneket lehet venni hozzájuk, van tapasztalatotok érdemes-e valóban tenni rá és ha igen milyet?
Sziasztok. tudna valaki küldeni egy képet vagy el tudna magyarázni , hogy a hornet cb600f pc36 hol található (hol fut végig)a főtengely szenzor kábele?
vettem egy fokozatkijelzőt aminek a csatija megvan (az a sebesség jeladó kabele) de van egy zöld vezeték melyre rá kene azt kötnöm…
Segítséget szeretnék kérni egy 2012-es Honda CBF 600N-el kapcsolatban. Gyári fojtással 25kw-os. Meg tudja valaki mondani milyen fojtást raknak bele gyárilag? Illetve ennek az eltávolítása mennyire nehéz és költségigényes. Érdemes vele foglalkozni vagy akkor inkább egy fojtás nélkülit érdemes keresni? Előre is köszönöm mindenkinek. Széles utat, gumifákat 🤘
Inkább az akksi lesz a gond. Hiába van meg az üresjárati kapocsfeszültsége, ettől még nem biztos, hogy bírja az indítási terhelést. Próbáld meg másik, jó akksival (akár autóé is lehet bikakábellel), vagy egy akkumulátoros szaki ki tudja mérni.
Sziasztok, egy kis segítséget kérek. 600-as Hornetem nem akar indítózni. Az indító gomb megnyomásakor az indító relé kattan és az olajnyomás, töltéslámpa kialszik. A gomb elengedése után 2-3 másodperccel újra világít a két lámpa. A hibát a relében vagy inkább az önindítóban keressem. Az aksiban 13 volt körüli az energia. Előre is köszi a segítséget.
2007 Hornet (PC41). Ezelőtt sebességben, emelt fordulaton (3000től felfele) közlekedve hallottam, hogy fúj egy ventilátor elöl (nem meleg a motor annyira, hogy a hűtőventilátor bekapcsoljon). Ha kivettem üresbe, vagy behúzott kuplunggal gurultam, leállt a fújás. Milyen kiegészítő ventilátor van benne, ami ezt a hangot adja?
Egy ideje nem csinálja ezt a fújó hangot egyáltalán és azóta torpan is 2-4000 es fordulat között a gép. Mi lehet a baja, ismeri valaki ennek az injektoros modellnek lelkivilágát?
Szeretnék egy jó állapotú 2003-as Hornetet megvenni. A motor szép és jó, beszéltem azzal aki javította, ám a motor 25 kW-ra van visszafojtva. 2 éve hozták be Ausztriából ezekkel a papírokkal. Sajnos a jelenlegi gazdája se tudja milyen módon van visszafojtva a motor vagy ki tehette bele, csak gondoljuk, hogy gyári.
Van köztetek olyan aki bármilyen információval tudna szolgálni arról, hogy miként lehet eltávolítani (ha gyári) és/vagy milyen költségvonzata lehet egy ilyen beavatkozásnak???
A legfontosabb látványelem az új mini fejidom. A két darabból álló légterelő egy enyhén színezett szélvédőt is magába foglal. Mindez valószínűleg a végsebességig nem nyújt elegendő védelmet, de opcionálisan magasabb szélvédő is vásárolható a 2005-ös modellhez. Az elektronikában újdonság a vészvillogó, mely működése közben leveszi az első lámpát, nehogy az akkumulátor lemerüljön.
Sziasztok. Van egy 2005-ös Hornetem. Nem értem az elakadásjelző működését. Ha bekapcsolom gyújtás alatt nem történik semmi, csak kattanik a relé. Azután indexelek jobbra balra egyszercsak elindul, de nem jövök rá a lényegére. Ha kiveszem a kulcsot, abbahagyja. Ez így biztosan nem jó. Sajnos a kezelési könyvekből ez a kapcsoló hiányzik. Köszönöm.
Ha esetleg valaki tudna nekem küldeni egy service manualt Hornet 250-hez(MC31) azt nagyon megköszönném.Mindenhol néztem,de nem találtam(eBay-en sincs eladó jelenleg).
Sziasztok! Tudnátok segíteni abban, hogy egy 2009-es évjáratú Hornetnél - hol van a levegőszűrő és hogyan kell cserélni?
- a gyerták cseréje mennyire bonyolult, mennyire lehet hozzáférni...stb.
Nem az én motoromról van szó, a motort nem láttam, ezért vakon tapogatózom. Egy barátom kért segítséget tőlem, elhozza hozzám olajcserére, és előre szeretném tudni, hogy a fenti dolgokban fogok-e tudni segíteni neki. Mert ha igen, akkor meg kell vennie előre a légszűrőt és a gyertyákat is előre.
Sima jobb menet, ballra lazítod. Sokan azt nem értik meg hogy a réz vagy esetleg alu karika tömít és nem kell széttépni. Cserélni vagy visszalágyítani kell (a rezet) ha normálisan meg van húzva és mégis könnyezne.