Keresés

Részletes keresés

BouLache_ Creative Commons License 2023.07.19 0 0 119

2022.08.17. fiam részére a szeptemberi iskolakezdésre egy Puma férfi félcipőt vásároltam a pécsi Árkád üzletközpontban található HUMANIC cipőboltban (cégnév és cím: Leder & Schuh Kft 1074 Budapest, Rákóczi út 50). A jobb cipő orráról a talp 8 hónapra rá levált, és mivel fiam lába - a cipő lógó talpa miatt - még aznap beleakadt az iskolában egy lépcsőfokban, aminek következtében a talp kb. 1 cm hosszan megrepedt/leszakadt. Ezt az üzletnek 2023.04.21-én rögtön jeleztem. Ők javítást tanácsoltak, amit én elfogadtam (1. jegyzőkönyv). a félcipőt egy hétre rá 2023.04.28-án vehettem át, amit a szerződött cipészük megragasztott. A fiam ismét viselni kezdte a cipőt, aminek másfél hónap múlva ugyanott ismét levált az orrán a talp. Ekkor már bevizsgálást javasolt az üzlet, amit ismét elfogadtam. Azt mondták, hogy 2023.07.11-én telefonon fognak keresni. Mivel ez nem történt meg 2023.07.13-án bementem az üzletbe információkérés céljából. A cipőt megkeresték és átadták a szakvéleményt, ami szerint"a lábbeli nagymértékben károsodott állapota nem eredhet a lábbeli normál használatakor fellépő normál igénybevételből". Reklamációmat nem tartották megalapozottnak. A műszaki tanácsadó szakvéleményét nem fogadtam el az üzletben, ezt szóban az eladónak jeleztem. A jegyzőkönyvre ezt nem írtam rá, mert elmondása szerint a "a jegyzőkönyvet senki sem fogja elolvasni". Visszautasítom a Humanic műszaki tanácsadójának szakvéleményét, ami szerint "a lábbeli elváltozásainak bekövetkezéséért a lábbeli viselője a felelős", ugyanis, ha a cipő talpa nem válik le, a fiam nem akad bele vele a lépcsőfokba és nem szakad be a talpa 1 cm hosszan. Tehát a felelősséget a fiammal együtt visszautasítom, hiszen az eredendően a cipő anyaghibájából adódott. Visszautasítom azt, hogy a cipő nem rendeltetésszerűen lett használva, fiam 60 kg, nem túlsúlyos, nincs lábszerkezeti hibája, vagy csontkinövése, ahogyan arra a szakértő a véleményében találgatott. Megjegyzem, hogy teljesen életszerűtlen az, hogy a gyerek az iskolában napközben lecserélje a cipőjét, mint ahogyan azt a szakértő leírja: "A reklamáció bejelentésére csak a lábbeli jelenlegi károsodott állapotában került sor", továbbá "A jogosult a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a kötelezettel közölni". A szakvélemény rögzíti, hogy "a párban vizsgált lábbeli szakmai szempontból nem javítható", ennek ellenére az üzletben való első reklamációm során mégis a javítás ajánlották fel. Felháborítónak tartom, hogy egy 2 éves szavatossági időtartammal eladott 30.000 Ft-os cipő 8 hónapot bír ki. Erősen aggályos az is, hogy egy HUMANIC által fizetett szakértő, részrehajlás nélkül tudjon véleményt írni. Nyilván annak kedvez, akitől a munkabérét kapja. Többet nem vásárolok a HUMANIC-nál.

Sarika77 Creative Commons License 2019.09.15 0 0 118

Sziasztok!

Szeretném felhívni a figyelmetek egy nem rég indult webshopra ahol lengyel, kiváló minőségű cipőket és ruhákat árulnak.
https://urbantrend.hu
További szép napot mindenkinek! :)

Valaki60 Creative Commons License 2019.02.23 0 0 117

Humanic: pár nap után beszakadt a cipő sarka. Bolt be  bevizsgáláson gondolkoztak egyből. Főnök ki rámnéz hát nem is vagyok kövér nem érti. 

Vásároljam le az árát. Kb kéthónapja egyenlőre az újnak semmi baja igaz nem is azt a típust választottam.

De többet oda sem megyek. Annak ellenére hogy korrektek voltak. Arról nem tehetnek hogy sz@r a cipő.

 

DEICHMANN egy hónap használat után elkopott és több helyen a cipő talpán befolyt a esővíz. Sima utcai használatra tervezett és hordott cipőről beszélek.

Elmentem a kínaiba . vettem egy cipőt ugyanezzel a használattal fél évet kibírt. Wink márka. Pedig elég sokat talpalok.

Ha kiszámolom hogy a "márkás" cipő 15 körül kezdődik és jó esetben fél évet bír ki. Inkább a kínai és három párat veszek ami biztos tovább tart mint fél év.

 

 

 

 

 

Wrola1 Creative Commons License 2018.12.04 0 0 116

Sziasztok !

 

Szűkségem lenne  információra ! Melyik szakértő(k)höz vihetem a cipőmet, akik véleményét a deichmannak is el kell fogadnia, és nem az ő szerződött bérencük ? Cégnévre lenne szűkségem.

 

 Nagyon röviden, cipőt vásároltam, melyen 2 nap után eltörött az egyik cipőfűző csatt. Elküldték javíttatni, majd kiküldték postán. A javítás minősége esztétikailag ,és funkcionálisan is vicc kategória. 

 

Visszavittem, de ott közölte az eladó, hogy ez így nagyon is rendben van. Pfff. Úgy döntöttem, elküldöm egy független szakértőhöz véleményeztetni a cipellőt. 

 

 

 

Torlonia Pyrandus Creative Commons License 2018.03.03 0 0 114

A balek én voltam, hiszen árleszállításos cipőt vettem. Úgy kell nekem. Deichmann.

Előzmény: Torlonia Pyrandus (113)
Torlonia Pyrandus Creative Commons License 2018.03.03 0 0 113

Idevág (nincs topikja)
DEICHMANN

 

Az olcsó cipők boltja. Olcsók és bóvlik. Példa: téli, bélelt férficipő. Ránézésre jól néz ki. Pont a lábfejnél nincs bélés. Azonnal érzi az ember. 3 mapig hordtam, be is ázott (elöl). Nem cserélik, mert nem hibás. Márka: Landrover.

--- Kérem, mindenki írja be a kérdéses cipő márkáját, ezzel segíthetünk másoknak.

Előzmény: nagyartur (111)
Kergemacska Creative Commons License 2018.02.16 0 0 112

Remélem, miközben legyártottad ezt a MÉM-et nem épp egy jó marhapörit tömtél magadba... tudtam, hogy nagy az isten állatkertje, de tényleg alacsony az a bizonyos kerítés... agyad nulla :-( 

Előzmény: Gipszné Kiss Piroska (106)
nagyartur Creative Commons License 2018.02.05 0 0 111

Sziasztok!

Ma küldték el szakvéleményezésre a cipőmet. Múlthét kedden vettem, és ma volt rajtam először, mindkét lábamat feltörte 2-2 helyen, alig bírtam hazajönni, visszavittem, de cserélni, pénzt visszaadni már nem tudtak, mert a talpán látszódott hogy használva volt, bármennyire próbáltam lemosni. Ezért elküldték bevizsgálni.... mivel a cipőnek valószínűleg nincs gyári baja nem nagyon reménykedem a pozitív válaszban. Az lenne a kérdésem hogy akiknek már van szakvéleményük, szerepel rajta valami elérhetőség (cím, telefonszám, email, de a nevük is elég) hogy kik végzik azt? Írnék nekik egy e-mailt, hogy mégis mi a helyzet, hátha másképp állnak hozzá.

Köszönöm!:)

Winter79 Creative Commons License 2017.12.01 0 0 110

Maximálisan igazad van !

Gratulálok a korrekt szöveg és tanácsadáshoz!! 

Végre pont kerül a végére.  :)

Előzmény: Edibrice (102)
ton____jo Creative Commons License 2017.11.01 0 0 109

Ezt érdekes volt olvasnom :)

A húsáért leölt állat bőrét meg dobják ki!

A filléres műbőrre meg szokjon rá a sok paraszt.

Az sem baj ha drágább mint a bőr és fele annyit bír.

A legnagyobb gyártók csak a profit miatt használnak műbőrt.

Előzmény: Gipszné Kiss Piroska (105)
v.ádám v.ádám Creative Commons License 2016.12.07 0 0 108

Sziasztok.Megosztanám veletek ennek a mocskos boltnak az üzletpolitikáját. 

2016.11.10-én vásároltam egy bakancsot/15000/ magamnak.Majd 2016.11.14-én,tehát 4!!! nap múlva,a cipő talpa egy 10 cm részen levált.Nagy rössel visszavittem,és egy cserét kértem,de nem úgy van ám,elküldik bevizsgálásra.Kérdeztem,hogy mit vizsgálnak egy 4 napos hulladék cipőn?Ezt kell tenniük,ők nem cserélnek.Fel voltam háborodva,de mit tudtam tenni. 

2 hét múlva,azaz most a napokban hívtak,megjött a bevizsgálási szakvélemény.amin kerek perec az állt,hogy GYÁRI ANYAGHIBÁS A CIPŐ,tehát elismerték a rossz szar minőséget,és az ő hibájukat,DE EZEK ELLENÉRE SEM CSERÉLNEK,javítást ajánlottak.Gondolhatjátok milyen idegállapotban voltam,de nem fogadtam el a javítást.Felhívtam a fogyasztóvédelmet,teljes mértékben nekem adtak igazat,de a BÉKÉLTETŐ TESTÜLETHEZ irányítottak.Elmentem,elmondtam,de akár el se mentem volna,ugyanis mindenféle paragrafusra hivatkozva,a javítást kell elfogadnom.Hiába mondtam,hogy egy 4 napos cipőt nem szeretnék gányolni,de meg se hatotta őket.Sztem le vannak fizetve. 

Úgyhogy jelenleg ott tartok,hogy bemegyek az üzletbe,és ott mindenki előtt felgyujtom ezt a mocsok cipőt.Vagy esetleg van vkinek ötlete,mit tudnék tenni??

Gipszné Kiss Piroska Creative Commons License 2016.09.30 0 0 107

 

Előzmény: szivarvany12 (103)
Gipszné Kiss Piroska Creative Commons License 2016.09.29 -1 0 106

Előzmény: szivarvany12 (103)
Gipszné Kiss Piroska Creative Commons License 2016.09.29 -1 0 105

A (leg)jobb gyártók, divattervezők - mint pl. Stella McCartney - már nem használnak bőrt: http://www.stellamccartney.com/experience/en/sustainability/responsability/  Inkább adunk ki százezreket egy cipőért, ami miatt nem nyúztak meg szerencsétlen állatokat... Hihetetlen, hogy vannak még ilyen ősemberek, pfff... Bár Magyarországon dívik ez a rosszul értelmezett hagyományőrzés, a sok paraszt azt hiszi, a bőr menő...

 

 

Előzmény: szivarvany12 (103)
betty2525 Creative Commons License 2016.09.11 0 0 104

Szia! A "szakvélemény", amit én kaptam most 2016 nyarán, szóról szóra ugyanez!!! Nekem ez nagyon gyanús, hogy mindentől függetlenül ugyanarra hivatkoznak. Esetleg a te szakvéleményedről tudnál fotót küldeni mailben? El szeretném küldeni a fogyasztóvédelemnek és a helyi Békéltető Testületnek...illetve a Humanicot/Leder&Schuh kérdőre vonnám, hogy mi a franc van itt? Lefizetik a bevizsgáló cége? Felháborító, hogy az ember 25 ezerért vesz pl. egy pár csizmát és 1 szezon után (természetesen 6 hónap után) tönkremegy és a szakvélemény pedig egy kaptafára készül...ami nem fedi a valóságot...

Remélem számíthatók a segítségedre és 2 év után is olvasod ezt a fórumot.

Köszönöm!

Előzmény: robotomi1996 (83)
szivarvany12 Creative Commons License 2016.04.10 -1 0 103

Szia mivan80!

 

Hajlandó voltál kiadni 16.000 Ft-ot egy műbőr cipőért?! Márka ide, márka oda, de mégiscsak műbőr... Ennyi pénzért már jó minőségű bőrcipőt is lehet venni, műbőr cipőt meg pár ezer forintból. Persze bármilyen anyagból is készüljön egy cipő, nyilván leválhat a talpa, ha rosszul készítették el.

Ha van ennyi pénzed cipőre, hidd el, érdemes bőrcipőt választani, lehet, hogy nem Mustang lesz, de attól lehet jó minőségű és egyben kényelmes is.

Szerintem felháborító, hogy a forgalmazóknak van képük ennyi pénzt elkérni műbőr cipőért, aminek - amellett, hogy általában sokkal rövidebb az élettartama, mint a bőr cipőknek - az órákon át tartó viselése szerintem egyébként sem egészséges, mert nem szellőzik/könnyen izzad benne a láb, ami ugye több szempontból sem kellemes dolog.

Előzmény: mivan80 (98)
Edibrice Creative Commons License 2016.02.02 0 1 102

Kedves Mindenki!

 

Elolvastam a hozzászólások nagy részét és nem tudtam szó nélkül hagyni néhányat. Először is szeretném még az elején leszögezni, hogy nem vagyok Humanic- vagy Deichmann-dolgozó, rokonom, ismerősöm sem dolgozik ott, és egy pillanatig sem védem egyik üzletet sem.

Viszont a kereskedelemben dolgozok én is, és nap mint nap találkozok reklamációkkal, van amelyik jogos, van amelyik kevésbé, és sajnos elég sok pofátlan reklamáció is van. Ez az az eset, amikor valaki nyilvánvalóan azért hoz vissza egy adott terméket, mert már nem szereti, esetleg kinőtte a gyerek, nem a rendeltetésének megfelelően használta a terméket stb.

 

Sokan teljesen véletlenül pont a 6. hónap utolsó napján jönnek rá, hogy van valami kopás a nyári cipő orrán (amit egyébként a csámpás gyerek rúgott le), vagy ki van kopva a sarka belül (mert soha nem volt még bekötve a cipő, látszik a fűzőjén, és ez bizony azt eredményezi, hogy kikopik belül a sarka), és szemrebbenés nélkül hazudik, hogy de a gyerek mindig beköti a fűzőt. És persze elszánt, mert a gyereknek nincs semmi őszi cipője, pedig mindjárt menni kell a suliba...

 

Nagyon sok vásárló összetéveszti a kölcsönzővel az üzleteket. Pl. megvesz egy Heavy Tools sídzsekit, majd két hét múlva a síelésből visszatérve reklamál, hogy "szétment" a kabát. Valóban, a kabát zsebében a varrás elpattant, gondolom véletlenül, mi felajánljuk neki a javíttatást. Reklamáló hebeg-habog, annyira nem is tetszik neki a kabát, és különben sem megy egyhamar síelni és Ő nem szokott ilyet hordani, így inkább a pénzét szeretné vissza.

 

Ez a kedves vásárló, aki valószínűleg túlköltekezett a síelés alatt, és visszahozta az egy hétig használt kabátját, nyilván nem gondol abba bele, hogy egy ilyen terméket már tehetünk ki az eladótérbe. Gondolom senki sem szeretne olyan síkabátért több tízezer forint kiadni, amiben más egy hétig izzadt. Selejtbe pedig nem írható le, a Heavy Tools nem fogja tőlünk visszavenni ezt a dzsekit, magyarán ez a cég hiánya lesz, és a kabát megy a tömörítőbe. Vajon a kabátot visszavettük? Igen... A vásárlónak mindig igaza van...

 

Sajnos nagyon félre vannak tájékoztatva az emberek. Mindig azzal jönnek, hogy Ők tudják a jogaikat, és mondták a TV-ben, hogy kötelesek vagyunk kicserélni a terméket, vagy visszaadni az árát, stb. De sajnos az ember hajlamos a hallottakat szűrni, és csak a számára érdekes dolgokat megjegyezni.

 

Tehát:

- a kereskedő nem köteles kicserélni a terméket, amennyiben a vásárlónak lehetősége volt az üzletben felpróbálni azt!

- ennek ellenére természetesen a kereskedő dönthet úgy a vásárlói elégedettség érdekében, hogy a nem használt terméket blokk!!! felmutatása mellett kicseréli, van aki 3 napon belül, van aki 2 héten, 1 hónapon belül, de ismétlem, ERRE NEM KÖTELEZI SEMMILYEN JOGSZABÁLY!

- pénzvisszafizetési kötelezettség csak online vásárlás esetén él, hiszen a vásárlónak előzetesen nincs lehetősége megtapintani, felpróbálni a terméket, de ebben az esetben is sajnos a vásárlót terheli a visszaküldés postadíja.

 

Megint más kérdés a szavatosság kérdése. A jogszabály szerint a vásárlástól számított 6 hónapon belül a kereskedőnek kell bebizonyítani azt, hogy a vásárlás pillanatában a termékben rejtett hiba nem volt. Ha nem találja jogosnak reklamációt, akkor elküldheti bevizsgáltatni a terméket, vagy ha javítható állapot a termék, akkor javíttathatja (erre 2 hét áll rendelkezésére). Persze dönthet úgy is, hogy kicseréli, vagy kifizeti az árát.

 

6 hónap után annyiban változik a dolog, hogy innentől a vásárlónak kell bebizonyítania azt, hogy a vásárlás pillanatában a termékben már jelen volt a rejtett hiba. A kereskedőnek csak annyi kötelezettsége van, hogy a reklamációról jegyzőkönyvet vegyen fel, amivel a vásárló elmehet bevizsgáltatni a terméket SAJÁT KÖLTSÉGÉN. Egyébként ilyenkor is sokan vádaskodnak, hogy összejátszunk a véleményezővel, pedig oda mennek, ahová szeretnének, a neten rengeteg találat van arra, hogy hol jogosultak kiállítani egy ilyen hivatalos és független szakvéleményt.

 

Ha ez a szakvélemény megalapozottnak találja a reklamációt, akkor a kereskedő első körben visszafizeti a bevizsgálás díját, majd a termék árát.

 

Tévedés azt hinni, hogy a kereskedőnek érdeke az, hogy megkárosítsa a vevőt, vagy összejátsszon a bevizsgáló cégekkel. Viszont nem vehetünk vissza minden használt holmit, mert tőlünk sem fogja átvenni a Nike, a Heavy, a Fundangó, a Merrell, és még sorolhatnám, akikkel bizományosi kapcsolatban vagyunk, ha nem tudjuk bizonyítani, hogy jogos.

 

Van még néhány fontos dolog:

Ha az ember vásárol valamit, akkor meg kell őriznie a blokkot, mert ha nincs nála a vásárlást igazoló nyugta, a kereskedő nem köteles foglalkozni vele, még akkor sem, ha egyébként jogos a reklamáció.

 

Nem tudok más üzletek nevében nyilatkozni, de az biztos, hogy a mi boltunkban alapszabály, hogy a reklamációkat lehetőleg pozitívan bíráljuk el, mert sajnos ahogy a fórum is nagyon jó példa erre, ha nagyon elégedetten távozik a vásárló, akkor esetleg elmondja egy-két embernek.

Ha úgy érzi, hogy sérelem érte, akkor elmondja 10 embernek. Ilyenek vagyunk mi emberek: a jóról ritkán áradozunk, a rosszat szétkürtöljük. Még akkor is, ha a félreértés a sértődés a vevő tájékozatlanságából adódott, akkor is a negatív reklámot fogja terjeszteni és elültetni olyan emberek agyában is, akik talán még soha nem is jártak nálunk.

 

Végére hagytam a mondást, amit magam is is vallok:

Az ember, különösen a magyar ember egy TÜKÖR. Ha a vevő feszülten, felháborodottan, a vélt jogait emlegetve, hangját felemelve, a haveroktól hallott és a fórumokon olvasott tévhitek által felspanolva érkezik, akkor ne várja, hogy a reklamációt kezelő alkalmazott nem fogja átvenni ezt a stílust, hiszen Ő is csak ember. Nyilván sokkal nagyobb tűrőképességgel, mint a nagy átlag, de ez most nem tartozik a témához.

Úgy gondolom, minden kereskedőnek érdeke az, hogy a vásárlóinak megnyugtató megoldást keressen, hiszen csak így lesz belőle visszatérő vásárló. Azzal, hogy valaki a pultot veri, nem fog pozitívabb elbírálásban részelni.

 

Tehát a tanácsom az, hogy inkább tájékozódjanak a lehetőségeikről még a vásárlás közben, nehogy később félreértések szülessenek.

t.reka2 Creative Commons License 2015.12.19 0 0 101

Kedves Hozzászóló.

Az nem a Humanic hibája. A 35 ezres Vagabond nubuk csizmámról válik le a bőr... magával a gyártóval/márkával volt nekem is garanciális kérdésben vitám. A Humanic hasonló helyzetben nekem utalványban térítette a kárt. A Tamaris cserélte az 1 hónapos anyaghibás félcipőt.

Ízlések és pofonok. Viszont a Humanic egy forgalmazó nem mellesleg egy elég komoly cég. Nem hinném hogy hamisított cipőkkel rontaná a hírét. 

Előzmény: candice7 (91)
Estefan446 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 100

Itt ragadom meg az alkalmat, hogy üzenjek minden tisztelt leendő vásárlónak, hogy az érintett 2 bolttal nagyon körültekintően, és főként óvatosan, ha kell inkább gyanakodva bánjék. Leértékelt deichmann-os cipőt inkább ne vásároljanak. Amit viszont megvettek, azonnal kezdjék el hordani, és ne kerüljenek abba az esetbe, amibe jómagam. 6 hónapon belül ugyanis a bolt vizsgáltatja be a terméket vevőkifogásolás esetén, 6 hónapon túl pedig a kedves vásárló. Azaz postai továbbítás minimum 1190,- Ft, (sima standard csomag 2 kg-ig), + a vizsgálat díja, ami előre fizetendő. 3765,- Ft. (ez már majdnem egy 5-ös) Valóban megéri??????????? 6990-ért ugyanis már elérhető áron vannak új lábbelik. Sajnos a fórum képfeltöltő rendszere nem engedi, hogy néhány képet is feltöltsek, hogy a 2014. decemberében vásárolt Vty sportos sneaker hogy néz ki 2015. október-novemberében. (Megjegyezni kívánom: nem sportoltam, nem fociztam benne, csak rendeltetés szerűen használtam...... jaj, hogy nem a lábamra, hanem a fejemre kellett volna húznom???? Na igen.......

Balázs Szemán Creative Commons License 2015.10.13 0 0 99

Hello!

Ugyanez a szitum volt egy ciővel. Én bevizsgáltattam fogyasztóvédelemnél igaz 3 hétig tartott a dolog de visszakaptam mindent. Most fogok vásárolni náluk ismét egy Mustang bakancsot. Remélem azzal nem fogok így járni. Amennyiben mégis akkor megint fogyasztóvédelem.

Előzmény: mivan80 (98)
mivan80 Creative Commons License 2015.10.09 0 0 98

Sziasztok!

 

Sajnos én is pórul jártam a Selejtes cipők boltjában.... 

 

Még március végén vettem 16 ezért egy Mustang műbőr cipőt a szolnoki Family Centerben lévő Humanic boltban.

Már tudom hogy nagy hiba volt. 

 

Sajnos bár nagyon vigyáztam rá, más cipőkkel felváltva hordtam, az orrán, ahol lépés közben hajlik, már pereg le a műbőr, az oldalán levált a talpa, sőt a bal cipő talán már repedés van. Mind ez egy 6 hónap 18 napos cipőn, amire vigyázva volt. A hibák nagyja kb az elmúlt 2 hétben jött elő. 

 

A lényeg sajnos ez. Előkerestem a blokkot, ami a használati útmutatóhoz volt tűzve. Látom, hogy 2 év szavatosság van a cipőre, na mondom szuper, irány a bolt, kicseréltetem, vagy visszakérem az árát. 

 

A boltba beérve a kasszánál 2 fiatal hölgy volt, köszöntem, és vázoltam a problémát. Egyből kérték a blokkot, nézték a vásárlás dátumát. Megállapították, hogy lejárt a 6 hónap. Mondom az bizony le, de 2 év szavatosság van a cipőn. 

 

Erre közölték, hogy igen, de a blokkhoz fűzött tájékoztató tartalmazza, hogy csak 6 hónapig cserélnek, azon túl a fennmaradó további 1,5 évben a vásárló kötelessége bizonyítani, hogy a cipő hibás volt gyárilag.  

A kezemben nyomtak egy előre elkészített  listát, ami tartalmazza az országban lévő kemény 3 olyan szakértőt (persze mind távol Szolnoktól) , akik véleményét hajlandóak elfogadni, továbbá egy másik lapot, a helyi jegyző, a fogyasztó védelem, békéltető testület  stb. telefonszámaival, elérhetőségeivel, hogy hova mehetek még. Ezt követően felvettek szintén rutinból egy jegyzőkönyvet a cipő állapotáról. 

 

Közölték, hogy ők ezen felül nem tesznek semmit,  amennyiben szeretnék pénzemhez jutni leszek szíves a cipőt saját költségemre bevizsgáltatni, amennyiben a szakértői vélemény nekem kedvez, utólag térítik meg a szakértői díjat (6-8 ezer között), a posta költséget, meg persze a cipő árat. 

No persze az egészet cinikus, kigúnyolós, ezt most jól megszívtad kisapám stílusban adta elő a hogy, akiről később kiderült, hogy ő a boltvezető... 

 

Járt már valaki hasonlóképp? Érdemes szakértőhöz fordulni, vagy azért voltak ilyen nagy mellénnyel mert tudták, hogy semmi esélyem? 

 

 

 

 

URobi76 Creative Commons License 2014.12.21 0 0 97

Szia!

 

A három nap cseregaranciát köteles betartani!!!

Ezen idő alatt a pénzedet is köteles visszafizetni,ha te úgy döntesz!

Ha továbbra is erősködik,akkor hozd fel nekik a fogyasztóvédelemmel való további konzultáció lehetőségét,ez általában bejön!

És a lényeg:Ha továbbra is kötik az ebet a karóhoz,akkor kérd az ő véleményüket írják le,és írják alá,és te majd az illetékes szervhez ezt benyújtod,amiből ők fognak rosszul kijönni!

De nyugi,egyből fizetni fognak,mert nem hiányzik a büntetés nekik!Inkább nyelnek egyet,és visszaadják a pénzt!

3 munkanapon napon belül,KÖTELES CSERÉLNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Javításba ne menyél bele!

 

Nekünk egyszer a Media Mark,akarta ezt eljátszani egy mosogatógéppel,még a részlegvezetőt is lehívták,és amikor megkértük őket,hogy az ö elgondolásukat,vessék papírra,és írják alá,egyből inkább fizettek!!

Be próbálkoznak,de ha ismered a jogaidat akkor,ne hátrálj meg!

Nyert ügyed van,nyugi.

Előzmény: mslil92 (96)
mslil92 Creative Commons License 2014.12.18 0 0 96

Halihó! 

 

Velem a héten történt az eset. Hétfőn vettem egy csizmát 24.990 Ft-ért, ami azért nem olcsó... Kedden vettem volna fel, de a cipzárról leszaladt a kocsi... Tegnap, azaz szerdán vissza vittem ezzel a problémával, felajánlották ugyan a cserét, de én a pénzt szerettem volna vissza kapni, persze erre nincs lehetőség az eladó hölgy szerint. Úgy, hogy egyszer se volt hordva, és kb 1 napja vettem nekem ez egy kicsit azért extrém, na mindegy. Kaptam helyette egy ugyanolyat, már csak 1 volt belőle, ami jó méretbe. Elhoztam, de igazából fel se próbáltam, mert nem voltam abba az idegi állapotba, gondoltam úgyis jó, ha ugyanaz a méret... Ma, csütörtökön vettem fel reggel, elindultam otthonról, éreztem, hogy valami nem okés, a bal párban a talpbetét meg van gyűrődve, össze vissza jár a cipőben. Na mondom király, főleg úgy hogy már ki is léptem benne az utcára.. Mindegy hazajöttem és felhívtam az üzletet (Debrecen, Fórum, Humanic) azt mondták, hogy max javítani tudják... de előtte nyilván vigyem be, mert látniuk kell hozzá... Tehát így a pofám leszakad, hogy a héten vettem, másodjára viszem vissza és ezek után se adják vissza a pénzem? Így hogy lehetne megbízni ugyanabban a termékben? És mi van a 30 napos jótállással? Ebben az üzletben nem él? Valaki valami ötlet?

martinaxe7 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 95

A CCC se jobb

 

Sőt!!

tamás015 Creative Commons License 2014.08.25 0 1 94

Humanic cipőboltban szoktam vásárolni.

Legutóbb bőr szandált vettem  Pat Calvin márkájút.

Most pedig egy cipőt, szintén Pat Calvin.

Soha semmi baj nem volt velük, egy nagyon jó márka.

Sztacs Creative Commons License 2014.08.04 0 0 93

A fiamnak kb. 9.-es korában vásároltam egy Wink márkájú (nem túl drága) cipőt. kb 1 hónap és el kezdett válni az orránál. Visszavittem, bevizsgálták, csere. Majd uyanez megismétlődött. A harmadik cipőt sokáig hordta, nem volt vele semmi gond. A fiamat autóval vittük iskolába, hazafelé kellett 2*10 percet sétálnia, nem futbalozott, cipőt váltottak az iskolában. Szóval nem volt kihasználva és nem ennyi időre veszi az ember. A cipőbolt elköltözött a 32-esek teréhez, de minden tekintetben korrektek voltak.

Másik élményem már nem annyira jó. Martens bakancs (drága, 25000.-) kb. 4 hónap és kitörni látszott (ápolás ellenére) az egyik bőrdarab, amin már kezdetekkor látszott, hogy az nem ugyanolyan bőrből van, mint a többi részen. Cipész véleményét is kikértem, válasza egyezett az én gyanúmmal, visszavittem. Csak annak köszönhető, hogy ki lett cserélve, hogy közöltem, addig onnan el nem jövök, míg ki nem lesz cserélve. Egy darabig próbáltak levegőnek nézni, de nem sikerült. Mivel nem volt méretben olyan bakancs, így egy levásárolható blokkot kaptam amit később fel is használtunk. Több éve hordja a fiam a második bakancsot, semmi gond vele.

Előzmény: 7Candy7 (87)
feco881 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 92

Sziasztok! :) 

Megfelelő áron szeretnétek venni cipőt,ruhát,órákat,fehérneműket,stb...akkor most jó helyen jártok! 

Facebook elérhetőségünk : 

https://www.facebook.com/pages/Rendelj-min%C5%91s%C3%A9gi-%C3%A1rut/247770632039959?ref=hl

candice7 Creative Commons License 2014.05.13 -1 0 91

Sziasztok!

 

Sajnos én is hasonlóképp jártam mint itt páran. Vettem a HUMANIC-ba egy 22.000ft-os Vagabond cipőt gondolván eredeti bőr, azért ennek bírnia kell. A cipőről 3 viselés után pergett a bőr kb. mint egy 1-2000 ft-os legalja cipőről. Tisztítás közben is ami puha (szivaccsal történt), pergett a bőr. Ez elég undorítóan tud kinézni egy fehér bőr cipőn. Én naiv azt hittem, hogy itt vita nem lesz, minőségbeli problémák vannak a cipővel. Beküldtem vizsgálatra, el telt 2 hét, biztos voltam benne ,hogy kicserélik, vagy levásárolhatom, hiszen itt javítás szóba nem jöhet. Erre a papíron az állt, hogy ez mind az én hibám megalapozatlan az igénylésem .

 

A humanicosok felajánlottak békéltetőket...stb. nem véletlenül azt ajánlják azok nem csinálnak semmit.

 

Itt jön a csavar a storyba én okos azt gondoltam elviszem cipőt Kermibe:) Hát nem ugyan az a bácsi vizsgálja ott is a cipőket ,mint aki a Humanicba?:) Szerencse hogy nem vittem el. Még én fizethettem volna Kermibe megalapozatlan szavatossági igény miatt a bevizsgálás teljes költségét. :) Pofátlanság teteje.

 

Ha Humanicba visszaadják cipőt, küldessétek el velük a Kermibe ne vegyétek át, de egyébként is ne vegyetek ott cipőt.:D Tanuljatok itt sokunk hibájából.

pipaember Creative Commons License 2014.04.23 0 1 90

Üdv mindenkinek!

 

Én szeretném felvázolni mindkét oldalt és mindkét céget,akivel mint vevő-és mint eladó "jártam"

 

Vettem egy cipőt a Humanicba, nem kevés pénzért,majd egy másfél két hónap hordás'rendeltetés szerű használat"(kinek mit jelent) elkezdett leválni a talpa,fogtam a kis blokkomat,mert ugye anélkül szóba se állnak velem,visszavittem.A kedves-kedvetlen eladó hölgy közölte mindjárt jön megmutatja a vezetőnek,vártam mikor visszajött közölte -javítani tudják a cipőt-gondoltam ok,- mit volt mit tenni. Egy hét a javítási idő!! 

No tessék az új cipőmet nem tudtam sokáig élvezni". Egy hét után hordani kezdtem,jaj de jó...aztán kb eltelt megint ennyi idő és újra jelentkezett a hiba"Visszavittem,megint javításra akarták elküldeni,no neeeem azt talán mégse..Közölték 3x javíthatják a cipőt!!!!Ha nem felel meg Bimeo vizsgálatra küldik,az pedig úgyis azt fogja kidobni,hogy -javítás és az 15 munkanap!!Persze belementem.Azóta már tönkre is ment a cipő és visszaadták az árát..Minek ez a cécó,mért nem lehet ezt egyből megcsinálni??Tessék mondani milyen törvények ezek itt Magyarországon???Sajnos ez cég válogatja,milyen szabály szerint járnak el.Sajnos vannak Jogászok,ügyvédek akik képviselik nem csak ezt a céget de ugye minden nagy vállaltot.

A másik ilyen eset a Deichmannál történt,egy év után vittem vissza,közölték javítás...Forrt az agyam rendesen,de hát ez van. Egy hét itt is,mire közölték,nem tudta a cipész megcsinálni,le tudom vásárolni.A felét levásároltam a másik felét (gondoltam én naiv) visszaadják az árát. Nem -nem kártyát kaptam amire felrakták a maradék összeget. 3 évig levásárolhatom....Na pufff,ezzel sem jártam jobban.....

 

Lássuk mint dolgozó mit is látni,visszahozzák a büdös retkes cipőjüket a kedves vásárlók,kérdezem én,kinek lesz ettől Jó kedve?Az hogy büdös persze elfogadom,de az hogy tiszta sár azt nem tudom,azt fogdosni nem egy leányálom. Sokan azt gondolják a cipő csak egy eszköz amit hord,de tisztítani,a bőt ápolni nem kellene??Sok olyan cipővel találkoztam amit visszahoztak,valamiféle hibával míg ott dolgoztam,hogy én szégyelltem el magam. Persze joggal mondja itt az ember,hogy ezt az eladó választotta,ez a dolga,de gondoljuk már végig,ők egy bábuk akiket csak rángatnak,hiszen nekik is vannak főnökeik,akik meghoznak egy döntést.Ha ezt valaki megszegi persze le is út fel is út,más is így van a munkahelyén nem??Mért kell azzal az eladóval úgy beszélni?Fenyegetni?Mindenütt törvény szerint kell eljárni,azt mondják bezzeg külföldön..Mi van külföldön??Megbecsülés,jó fizetés..De nem járnak el másképp,csak sokan azt hiszik..

Ja és a média,jobb arra nem minden esetben hallgatni,sok sületlenséget hordanak össze:(

Ha utazom a járműveken nézegetem az emberek stílusát,cipőjét csak szörnyülködök.

No akkor mehetünk a kínaihoz ahol valamiféle garancia 3 hónap és csak ragasztásra...Vagy járjuk mezítláb..

Ha valakinek ez nem elég ölelje meg a kemencét:)

 

leder.per Creative Commons License 2014.04.02 0 0 89

Kedves Humanic károsultak!

A napokban én is csatlakoztam a klubhoz.

 

Egy Mustang cipőnek körben levált a talpa 4-4,5 hónap használat után, a "szakértőjük" szerint "túlhordás" következtében.

Visszakaptam a cipőt javítatlanul.

 

A fogyasztóvédelem álláspontja: ők csak azt vizsgálják, hogy az eladó betartotta-e a törvényeket, a szakvélemény tartalmát nem bírálhatják felül (felmerül a kérdés, hogy akkor miért vannak). A szakvéleményt egy remeteszőlősi Bt. adta ki, 2014/HU-012xx sorszámmal. Tehát 3 hónap alatt több mint 1200 szakvéleményt adott ki ez a cég.

Rákerestem a forgalmazóra és rengeteg visszautasított jótállási kérelemmel találkoztam (google).

 

Javasolták a Békéltető Testületet, ahol közölték, hogy az eladó cégre meghozott döntésük nem kötelező érvényű, tehát az visszautasíthatja.

A forgalmazó cég a Testület egyetlen határozatát sem fogadta el, a békéltetési tárgyaláson meg sem jelent a képviselője (google).

 

Marad tehát a polgári peres eljárás.

Mint átlagember 12e forintért nem fogok ügyvédet fogadni és akár évekig pereskedni.

 

A javaslatom, hogy álljunk össze egy pertársaságként. Nem azért a 12e forintért, hanem azért, hogy egy ilyen cég egy, akár az általa üzemeltetett "szakértői cég" "szakvéleményével" kibújjon a jótállási kötelezettségei alól.

 

Azt szeretném, hogy egy lehetőleg Bp-i károsult megbízzon egy (akár érintett) ügyvédet és, ha összejönnénk vagy 100-an, akkor mindenki beadna egy ezrest, kártérítési pert lehetne indítani a forgalmazó cég (Leder & Schuh Kereskedelmi Kft.) ellen.

 

Én személy szerint, egy a pertársaság által létrehozott folyószámlára hajlandó vagyok egy ezrest utalni, ha összejövünk legalább 100-an. Az email címem publikus

 

Egy link: https://www.google.hu/search?newwindow=1&sclient=psy-ab&q=leder+%26+schuh+kft+b%C3%A9k%C3%A9ltet%C5%91&oq=leder+%26+schuh+kft+b%C3%A9k%C3%A9ltet%C5%91&gs_l=hp.12...8407593.8415097.2.8417450.14.14.0.0.0.0.226.1734.1j12j1.14.0....0...1c.1.39.psy-ab..10.17.1887.QU5GvEINHg8&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.63934634%2Cd.bGE%2Cpv.xjs.s.en_US.kmuSasmtgXc.O&biw=1680&bih=888&ech=1&psi=Uyc8U9TUOPL74QSstICQAQ.1396451152590.5&emsg=NCSR&noj=1&ei=Lyg8U9jqGIbw4QSrz4CADw

a Békéltető Testületek határozatairól.

Ezekből a határozatokból kiderül, hogy a forgalmazó semmibe veszi a jótállást.

Felmerül még az a helyzet is, hogy a Nyugat-Európában eladhatatlan minőségű termékeket Mo-n hozza forgalomba.

 

Remélem ezek után mindenki elkerüli a Humanic boltokat és nem éri kár, amikor a jótállási igényét szeretné érvényesíteni.

 

Üdv

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!