Keresés

Részletes keresés

Pályaőr Creative Commons License 4 napja 0 0 63759
Előzmény: gjovar (63745)
Giesl-ejektor Creative Commons License 4 napja -1 3 63758

Két "hugyos" Bhv meg egy paklikocsi a 375-ös mögé. Ez is bő harminc évvel ezelőtti időszak.

Fotó: H. Brutzer

Előzmény: hkv (63748)
hkv Creative Commons License 4 napja 0 0 63757

Az az élményvonatokhoz kell, abból sincs elég.

Előzmény: C50 (63756)
C50 Creative Commons License 4 napja 0 0 63756

Schlieren.

Előzmény: hkv (63748)
1435mm Creative Commons License 5 napja 0 0 63755

Kedves Fantal!

 

Köszönöm az információt. Szívből üdvözlöm a 303-ason tevékenykedő "magánszemélyt".

fantal Creative Commons License 5 napja 0 1 63754

Egy magánszemély - aki tavaly a mozdony jobb oldalának lefestését is végezte - igyekszik komplettírozni a gépet, mert a szoborrá helyreállítás során sok fantom alkatrészt építettek be, és ezek helyett igyekszik élethűbb műszaki állapotot kialakítani.

 

A 342-es természetesen megvan, a 19. vágány végén van kitolva, eddig a fordítókorongon végzett javítások miatt nem lehetett visszatenni a helyére  tavalyi rendezvények után.

 

A 324-esről kérdezd a Kft-t.

Előzmény: 1435mm (63750)
K.O. Lompos Creative Commons License 6 napja 0 1 63753

Szaporodik :-)

 

Fantal ! ..., szóljál a Főnöknek :-)

Előzmény: Remete mh. (63751)
Remete mh. Creative Commons License 6 napja 0 0 63752

Ez rossz hír, de köszönöm... :-(

Előzmény: k.novotny (63734)
Remete mh. Creative Commons License 6 napja 0 1 63751

Egy liter saját fán termett körtével, vagy barackkal beszállok!

Előzmény: K.O. Lompos (63749)
1435mm Creative Commons License 6 napja -1 0 63750

T. Topic lakók!

 

Tegnap a Füstiben álló 303-as gép gőzdómját megbontották, és valaki belemászott a kazánba. Kérdés: Ez mi célból történt? Csak nem a felélesztésén spekulálnak?

Már régebb óta eltűnt a Füstiből a kiállított 342-es gép. Tudja valaki, hogy hol van, és miért került oda?

Hogy halad a 324-es helyreállítása?

 

Az információkat előre is köszönöm.

K.O. Lompos Creative Commons License 6 napja 0 1 63749

Ha évente négy Tokaj - Kassa vonatot terveznek, hagynám a francba a tokajiakat.

Rögvest nekiállnák a 009-es, és a 375-ös lábra állításának, abból a kicsit fixen letenném Bfűzfőre...., a 009 elkészülte után már lenne két üzemképes Bivaly, / 009 - 247 / ezekből egyikkel megoldanám a mindenkori kassai vonatot.

 

Azután -, vagy közben -, lehet a 262-est élesztgetni.

Ha ez elkészül a következő 3 évben, viszek a nyilatkozó noszis Főnöknek egy liter házi pálinkát :-)

 

 

Előzmény: fantal (63747)
hkv Creative Commons License 6 napja -1 0 63748

Csak egy megfogalmazódott kérdés van elég nosztalgia személykocsink, ami kiszolgálná a Kassa -Tokaj járatot, a Balatoni járatot amihez a 424,009-es és a 375-ös készülne, illetve az egyéb nosztalgia menetekhez? A Bz sorozatú 2 tg-es kocsik bevetésével lehetne korhű vonat a 375-ös mögé, de úgy tudom azok épp nem szállíthatnak utasokat, de lehet tévedek. 

Előzmény: fantal (63747)
fantal Creative Commons License 6 napja 0 0 63747

Volt javaslat arra, hogy csináljanak egy fűtőház múzeumot Tokajban. de ők erősködtek ott kell lennie a gépnek, ahol ki van állítva.

Mivel ez nem volt megvalósítható, ajánlották fel a 262-est nekik . De ezt már én is csak hallottam, ekkor már nem voltam benne az információáramlási folyamatban :)

Előzmény: hkv (63744)
gjovar Creative Commons License 6 napja 0 0 63746

  még info: :  40 éve áll  azon a helyen

Előzmény: gjovar (63745)
gjovar Creative Commons License 6 napja 0 0 63745

Mai  MOSONVÁRMEGYE  ujságban  olvashatjuk  , a  hegyeshalmi Truman  gözöst megmozditották,  ... és  felujitása  megkezdödik ott  a helyszinen, valamelyik villany nélküli vg-on. .  Ha valaki tud  fényképet rögziteni a rozsdásról / majd  a  megszépültröl ,  jó lenne  megörökiteni. / Ujságból fényképeztem, de az nem jó./

hkv Creative Commons License 6 napja 0 0 63744

Hát az kivitelezhetetlen lett volna. Max úgy, hogy vágánykapcsolata lett volna az állomás vágányaival, de akkor meg zárt hely kellett volna neki, ahol védve van a rongálásoktól, mert ha üzemképes és meg rongálódik, akkor nem tudott volna közlekedni. 

Előzmény: fantal (63743)
fantal Creative Commons License 6 napja 0 1 63743

A tokajiak az akarták volna, hogy a mozdonyuk legyen működőképes és kiállított szobormozdony -  egyszerre.

Tehát működőképessé kellett volna tenni, közlekedett volna egy évben négyszer, a projekt teljes 10 éves időtartama alatt összesen 40-szer Tokaj és Kassa között, és a közbeeső időben vissza kellett volna tenni arra a posztamensre, ahol most ki van állítva. Ez a 10 év alatt 40 le és 40 feldaruzást jelentet volna.

Gondolom, akinek van egy kis műszaki vénája, az azért láthatja, hogy ez egy kivitelezhetetlen ötlet...

Előzmény: 1047 005-2 (63742)
1047 005-2 Creative Commons License 2017.04.22 -1 0 63742

Pont ellenkezőleg,tisztában vannak vele,hogy az olcsósága miatt kellene és azt is lerabolnák,tönkre tennék a 128. 424 247/287 kedvéért.

Előzmény: Ep128 (63741)
Ep128 Creative Commons License 2017.04.22 0 1 63741

A 009 -ről már hiányzik ez+az, de legfőképp egy kazán (tehát jól tudod)! Tokajon meg az ottaniak ellenségei a "saját gépüknek", az ilyen hozzáállást sosem fogom megérteni!

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (63739)
hkv Creative Commons License 2017.04.21 0 0 63740

Állítólag a Toki igen, de nem engedték a helyiek, hogy elvigyék onnét, csak ha másik mozdonyt kapnának. 

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (63739)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2017.04.21 -1 0 63739

Akkor igaz-e az is, hogy a 009-nek egy komplett kazáncsere kell, hogy befűthető legyen? (Az itteni hozzászólásokból úgy tudom, hogy igen.)

Illetve elvileg a Tokajon kiállított 424 353 befűthetővé tehető?

Előzmény: fantal (63736)
hkv Creative Commons License 2017.04.21 0 0 63738

De ha felépül annak csak örülni lehet. Épp a vaterán most árulják két olyan címeres tábláját amit 93-ig viselt a gép.

Előzmény: fantal (63736)
hkv Creative Commons License 2017.04.21 0 0 63737

De nem abból lett a 247-es meg a 287-as rossz alkatrészei kicserélve?

Előzmény: fantal (63736)
fantal Creative Commons License 2017.04.21 0 0 63736

Elvileg igen, mert a 262-est azzal az indokkal állitották le 93-ban, mert "felesleges".

 

Előzmény: hkv (63735)
hkv Creative Commons License 2017.04.21 0 0 63735

még egy kérdés, a 262-es akkor ezek szerint jobb állapotban van mint a szétszedett elkezdett 287-es ex 285-ös?

Előzmény: fantal (63733)
k.novotny Creative Commons License 2017.04.21 0 0 63734

Banoviciben kiállított JZ 80-007

 

A JZ 80-007 p.sz. mozdony nem volt sosem kiállitva, de meglett örizve, több ezer darab kávéskanál, kés, villa, kanál formájában, ezekből egy egy példány időnként megtalálható a Jesenicei kohó környékén, meg az állampolgárok konyhai tartozékaiként

Előzmény: Remete mh. (63728)
fantal Creative Commons License 2017.04.21 0 0 63733

375-I. Fűzfőn, az 562-es MÁV-os tulajdon

Előzmény: hkv (63732)
hkv Creative Commons License 2017.04.20 0 0 63732

Triman Kft. tulajdonában mely 375-ös gőzös van a 562-es vagy másik?

rezgaras Creative Commons License 2017.04.20 0 3 63731

Bizalmat tettekkel és nem szavakkal lehet nyerni...

Előzmény: K.O. Lompos (63730)
K.O. Lompos Creative Commons License 2017.04.20 0 1 63730

Érdekes dolgokat mond benne a Főnök..., ha fele megvalósul, már az is eredmény lesz :-)

Előzmény: Remete mh. (63729)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!