A 301, 016 van a képen, aki ma a Fejes Endre Emlékpark lakója. Anno Kisterenyén volt fütögép, késöbb Hatvanba majd Füzesabonyba került. Hogy ezen a két helyen fütött-e vagy csak tárolták, azt nem tudom. Még aktív fütögépként, talán 1992-ben megpörkölték a kazánját, ekkor ért véget a pályafutása. Valamikor 1998 táján Füzesabonyból felhozták Istvántelekre a 327,141-el együtt. Innen ment Kanizsára optikai tuningra és ez után került a parkba.
A CD mint szabvány (az első, már nem is tudom, milyen színű Book-kal kezdék) olyan '84 körüli. Azóta eltelt 21 év, és még igencsak nem látjuk a CD-k végét, pláne, mivel a DVD írók/olvasók is ismerik a szabványt.
2 különbözö dologrol beszélsz a 81-es (nem 84-es fehér könyv) az a préselt CD-kkel foglakozik, amelyek még köszönö viszonyban sem lehettek a mai CD-R-kel, a DVD-kröl nem is beszélve. Az biztos, hogy a préselt CD jo anyagon 100 évet is kibir, az égetettre ez már csak feltételesen vonatkozik
"A Fialovits-üvegnegatívok egy privátszemélynél vannak egy komód fiókjában elég rendezetlenül.
Hát nem túl szerencsés kísérlet egy pótolhatatlan gőzmozdonytörténeti gyűjtemény tárolására... "
Nem is azért adta oda Fialovits Margit ezt a pótolhatatlan nemzeti örökséget, hanem abban az igéretben bízva, hogy egy komplett albumban ki lesz adva. Igy a véletlenen is műlhat, hogy egyáltalán túlél-e egy esetleges betörést, vagy lakástüzet vagy egy brutális beázást...
Lányi Ernőnek volt egy kézzel írott negatív listája, több mint 800 tétellel...
Van egy KLEINBAHN gyártmányú H0-ás ÖBB 156 sorozatú gőzösöm.
Teljesen megeggyezik a magyar 403-assal.
A kérdésem az lenne, hogy nincs e valakinek képe (ezen kívül) a 403-as Klein féle szikrafogós változatáról, és az, hogy hányas psz.-től hányig volt ilyen szikrafogó 403-ason.
Tehát ilyen lesz a modell.
Most ilyen, lesz magyar pályaszám és magasított széntér is.
Ühüm érdekes tehát előfordulhat, hogy nem állomásították Cellbe, csak 1956-ban kihelyezve volt ide, Sm-ből esetleg. Addig amíg át nem állomásították őkelmét Tapolcára. Köfi az infot.
első állomásítási helye: Szombathely melyre 1946 IV. hó 1-én került második állomásítási helye: Tapolca melyre 1947 IX. hó 16-án került harmadik állomásítási helye: Szombathely, melyre 1948 II.hó 10-én került vissza negyedik állomásítási helye: Tapolca, melyre 1957 V. 17-én került. utolsó állomásítési helye: Zalaegerszeg, melyre 1974 11.hó 06-án került
Megszerezted? Azt nevezem. Érdeklődnék celli bejegyzés van-e benne? Ha igen akkor mettől meddig volt Cellbe állomásítva a gép? Nekem 1956-ból van adatom álomásításról. Egyezik?