Mai MOSONVÁRMEGYE ujságban olvashatjuk , a hegyeshalmi Truman gözöst megmozditották, ... és felujitása megkezdödik ott a helyszinen, valamelyik villany nélküli vg-on. . Ha valaki tud fényképet rögziteni a rozsdásról / majd a megszépültröl , jó lenne megörökiteni. / Ujságból fényképeztem, de az nem jó./
Hát az kivitelezhetetlen lett volna. Max úgy, hogy vágánykapcsolata lett volna az állomás vágányaival, de akkor meg zárt hely kellett volna neki, ahol védve van a rongálásoktól, mert ha üzemképes és meg rongálódik, akkor nem tudott volna közlekedni.
A tokajiak az akarták volna, hogy a mozdonyuk legyen működőképes és kiállított szobormozdony - egyszerre.
Tehát működőképessé kellett volna tenni, közlekedett volna egy évben négyszer, a projekt teljes 10 éves időtartama alatt összesen 40-szer Tokaj és Kassa között, és a közbeeső időben vissza kellett volna tenni arra a posztamensre, ahol most ki van állítva. Ez a 10 év alatt 40 le és 40 feldaruzást jelentet volna.
Gondolom, akinek van egy kis műszaki vénája, az azért láthatja, hogy ez egy kivitelezhetetlen ötlet...
A 009 -ről már hiányzik ez+az, de legfőképp egy kazán (tehát jól tudod)! Tokajon meg az ottaniak ellenségei a "saját gépüknek", az ilyen hozzáállást sosem fogom megérteni!
A JZ 80-007 p.sz. mozdony nem volt sosem kiállitva, de meglett örizve, több ezer darab kávéskanál, kés, villa, kanál formájában, ezekből egy egy példány időnként megtalálható a Jesenicei kohó környékén, meg az állampolgárok konyhai tartozékaiként
Sziasztok. Azoknak akiknek az érdeklődése inkább a 324-es mozdonytípus felé irányul, esetleg szeretne soha sem, vagy ritkán látott képeket, videókat látni erről a csodálatos mozdonytípusról, az bátran keresse fel Facebookon a 324,540 nevű csoportot és csatlakozzon.
Valamikor 2007-ben, amikor a jelenlegi helyére húzták -, mert előtte Pest felé volt egy géphosszával -, már a csatolt kerekei nem forogtak.., kentük a sínt alatta :-(