Keresés

Részletes keresés

zsiráftotya Creative Commons License 2015.07.10 0 0 59818

Hirtelen ezek jutottak eszembe , ezek a legkézenfekvőbbek,

Előzmény: KVZOLI (59817)
KVZOLI Creative Commons License 2015.07.10 0 0 59817

Küldjél egy e-mail címet,mert a többit nem engedi feltenni.Még van 4.

Előzmény: zsiráftotya (59815)
KVZOLI Creative Commons License 2015.07.10 0 0 59816

Akkor itt vannak a képek.

1.A 303-as első jellegterve 1941-ben.l.

Előzmény: Huba20 (59813)
zsiráftotya Creative Commons License 2015.07.09 -1 1 59815

Első kérdés : mozdony lámpa  Második kérdés : Bármilyen tárgy ,ill fény körbeforgatása a mozdony felé 

Előzmény: rudolf.th (59814)
rudolf.th Creative Commons License 2015.07.09 -1 0 59814

Szervusztok!

 

Hogyan hívják, ill. hívták a gőzmozdonynak a két első lámpáját az ütköző fölött?

 

Elöl, a gőzmozdony füstszekrényajtaján elhelyezett lámpát homloklámpának hívták. A kérdésem az, hogy van-e valamilyen külön neve a másik két lámpának, amik az ütközők fölött kaptak helyet, vagyis ezeknek:

 

http://kepfeltoltes.hu/view/150708/Mozdony-4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

A másik kérdésem meg az lenne, hogy a vasúti forgalmista milyen módon ad megállj jelzést a vonatnak? Lehet a menesztőtárcsával valamilyen módom megállj jelzést is adni? Ha igen, miként? Továbbá éjjel milyen fényjelzéssel tud/tudott megállj jelzést leadni?

 

Elsősorban az érdekelne, hogy ez miként volt  régebben, még a gőzmozdonyok aranykorában.

 

Köszönöm!

Huba20 Creative Commons License 2015.07.08 0 0 59813

Alapvetően szerintem másokat is érdekelheti, de ha nem akarod publikálni, akkor valami privát üzentben elküldöm az e-mail címem. (Már ha van itt olyan)

KVZOLI Creative Commons License 2015.07.08 -1 0 59812

Itt küldjem,vagy emilben?

Előzmény: Huba20 (59811)
Huba20 Creative Commons License 2015.07.08 0 0 59811

Rendben, az is megfelel nekem. Előre is köszönöm!

Előzmény: KVZOLI (59810)
KVZOLI Creative Commons License 2015.07.08 0 0 59810

Inkább szkennelek,az könnyebb.De csak pénteken,szombaton meg vasárnap érek rá vele foglalkozni.

Előzmény: Huba20 (59809)
Huba20 Creative Commons License 2015.07.08 0 0 59809

Igazából papírmodellt akarok csinálni, amely egyben titkos italraktár is :)

Szóval, ha lehetséges, akkor mindegyikről szeretnék képet kapni. Nem muszáj scannelni, elég lesz a fotó is. Elsőnek úgyse fogok tudni méretarányos modellt készíteni.

Előzmény: KVZOLI (59808)
KVZOLI Creative Commons License 2015.07.08 0 0 59808

Megnéztem,vannak ábrák is,kép is.Melyikre vagy kíváncsi?

 

Előzmény: Huba20 (59804)
fantal Creative Commons License 2015.07.08 0 0 59807

Mi az a 2012.01.01. VasParA ? Remélem nem az, amire én gondolok :)

Előzmény: k.novotny (59806)
k.novotny Creative Commons License 2015.07.08 0 1 59806

A további elméletek gyártása helyett...

 

 

 

Előzmény: kontárkodó (59791)
KVZOLI Creative Commons License 2015.07.07 0 0 59805

Nekem megvan a7 1988-as,holnap utánanézek.

Előzmény: Huba20 (59804)
Huba20 Creative Commons License 2015.07.07 0 0 59804

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy van valakinek valamilyen ábrája, műszaki rajza a 303-as gőzmozdonyról áramvonalas burkolattal? Régi, elavult linkeket találtam csak.

Ha minden igaz, akkor az 1988-as Vasúthistória Évkönyvben található róla kép a 140-160. oldal között.

KVZOLI Creative Commons License 2015.07.03 0 0 59803

Köszi!Küldöm nekik.

Előzmény: Bárdos Imre (59802)
Bárdos Imre Creative Commons License 2015.07.03 0 0 59802

Az ügyfélszolgálat fül alatt három név van megadva, három e-mail címmel. Közülük az első kettő valamelyikének.

Előzmény: KVZOLI (59801)
KVZOLI Creative Commons License 2015.07.03 0 0 59801

Köszi.Úgy lesz.Kinek kell címezni az e-mailt?

 

Előzmény: Bárdos Imre (59800)
Bárdos Imre Creative Commons License 2015.07.02 0 0 59800

Igen!

Előzmény: KVZOLI (59799)
KVZOLI Creative Commons License 2015.07.02 0 0 59799

Köszi!Elektronikus megkeresésre is válaszolnak?

Előzmény: Bárdos Imre (59797)
Bárdos Imre Creative Commons License 2015.07.01 0 0 59798

Megnéztem, tényleg akkor selejtezték. Eddig sosem foglalkoztam a géppel, csak mivel évtizedek óta rohad Hatvanban, azt hittem, már sokkal régebben selejtezve lett.

Előzmény: fantal (59794)
Bárdos Imre Creative Commons License 2015.07.01 0 0 59797

Itt minden tudnivaló megtalálható: http://www.mavcsoport.hu/mav-szk/archivum

Előzmény: KVZOLI (59795)
bzmotresz Creative Commons License 2015.07.01 0 0 59796

Szervusztok!

Segítséget szeretnék kérni. A Sulzerunkról ellopták az egyik oldali táblát. Hol tudnánk gyártatni helyette?

Előre is köszönöm.

KVZOLI Creative Commons License 2015.07.01 -1 1 59795

Köszi!De oda hogy lehet bejutni ilyen földi halandónak,mint én.

Lehet,fater 1983-as vagy'84-es TRABANT -gázolásának dátumát is onnan tudnám meg?Arra emlékszem,Zalaszentmihály-Pacsa környékén volt,ABb motorral találták el,az ürgét utána 4 darabban szedték össze.

Előzmény: Bárdos Imre (59790)
fantal Creative Commons License 2015.07.01 0 0 59794

(Szerintem ez a dátum téves, mert 86-ban már láttam leállítva Hatvanban, ahol jelenleg is rohad.)

 

**

 

Nem biztos, mert a jármű leállítása, letétezése stb. és a tényleges selejtezés között hosszú idő telhet el.

Előzmény: Bárdos Imre (59792)
kontárkodó Creative Commons License 2015.07.01 0 0 59793

Köszönet.

Majdnem minden nap, munkából jövet-menet ott járok előtte/ mellette, érdekel a sorsa.Jobbat érdemelne, de legalább még megvan. Amúgy Hatvan VF lassan kezd egy működő Máv fűtőház, nyilvános vasúti benzinkút és szerelde, és múzeumi lerakat kombójához hasonlítani.

Előzmény: Bárdos Imre (59792)
Bárdos Imre Creative Commons License 2015.07.01 0 0 59792

Nem egészen. Az SZD-nél gondolom eredeti számán szolgált, 63.5 hónaptól MÁV 520,075, 1975-től ezen a számon a GySEV-hez került, 81.4 hótól ismét MÁV és itt is selejtezték 95.09.20-án. (Szerintem ez a dátum téves, mert 86-ban már láttam leállítva Hatvanban, ahol jelenleg is rohad.)

 

A gyártó, gyári szám/gyártási évet jól értelmezted.

Előzmény: kontárkodó (59791)
kontárkodó Creative Commons License 2015.07.01 0 0 59791

Köszönöm.

Az oldalt is.

Segíts még nekem értelmezni a sorokat:

 

DRG 52.464 ->SZD->63.5:*->75:GySEV->81.4:MAV +95.09.20 Hatvan VF

 

DRG-nél 52,464 ,majd SZD-nél 63.5, majd  75 számon GySEV-nél,  1981 áprilistól MÁV 95.09.20 -ig, és jelenleg Hatvanban van?

De micsoda a

Borsig 15561 43 adat?

 A Borsig az  a gyár, a 15561 a gyári szám, a 43 az gyártási év? Vagy ez így együtt a gyári szám?

Előzmény: fantal (59778)
Bárdos Imre Creative Commons License 2015.07.01 0 1 59790

A MÁV Archívumban kutatható az anyag.

Előzmény: KVZOLI (59789)
KVZOLI Creative Commons License 2015.06.30 0 0 59789

Köszönöm.Ez elég nagy baj.Szívesen elolvastam volna,mi történt akkor.

Előzmény: Bárdos Imre (59788)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!