Keresés

Részletes keresés

fantal Creative Commons License 2014.05.02 0 0 57267

Kár, hogy aki nincs beregisztrálva, az nem láthatja...

Előzmény: krikori (57266)
krikori Creative Commons License 2014.05.02 0 0 57266

https://www.flickr.com/photos/68733328@N04/14102484363/

bugadoktor Creative Commons License 2014.05.02 0 0 57265

Üdv! Küldtem mailt.

Előzmény: pEndre74 (57260)
M28-1014 Creative Commons License 2014.05.01 0 0 57264

Igaz, hogy nem nagy mozdony, de gőzösnek gőzös. Ma a Zsuzsin.

davosbácsi Creative Commons License 2014.05.01 0 0 57263

https://www.youtube.com/watch?v=M7C_SFihEVw

 

 

 

Beindult a szezon! :)

 

 

M.machinátor Creative Commons License 2014.04.30 0 0 57262

Szervusz.

 

Nem lesz ez rossz,aztán meg kis hibával a zongora is szól!

Előzmény: pantograph (57255)
fantal Creative Commons License 2014.04.30 0 0 57261

A szerkocsi olyan, mintha más méretarányban készült volna, mint a mozdony. Ez jól látszik azon, hogy a viztartány felső vonala a mozdony ablaknak könyöklőjével lenne egy vonalban, a modellen sokkal alacsonyabban van.

Előzmény: pantograph (57255)
pEndre74 Creative Commons License 2014.04.30 0 0 57260

Üdvözlöm Bugadoktor!

 

Szeretném felvenni önnel a kapcsolatot a halas kocsival kapcsolatban.Kérem írja meg a levelezési címét vagy üzenjen az én címemre:

pendre74@citromail.hu

 

Endre

Előzmény: bugadoktor (49437)
fantal Creative Commons License 2014.04.30 0 0 57259

A füstszekrény-ajtón a  központi zár aránytalanul nagy.

Előzmény: rezgaras (57256)
helyzetferenc Creative Commons License 2014.04.30 0 0 57258

1. Az első egyeztetésen jeleztem , hogy a szerkocsi színtervéhez ez is hozzátartozik , Orosz Csaba tüzoltóparancsnok úr közölte , hogy a muki felújitásában nincs semmi politika de ezt nem kéne felfesteni.

2. Az ócskavasas konténerből visszahozattam a tanmühelybe a két eredeti az alvázról levágott oldallemezt és megbeszéltem a szakoktatókkal , hogy vigyáznak rá ill. a mukira szánt fekete festékből kerülni fog a két oldallemezre is . 

3. Az egyik oldallemezt a Városi Muzeumban szeretném  ha elhelyeznék , a másik oldallemezzel kapcsolatban a Gyerekvasúti ( Üttörővasúti) muzeumot szeretném megkérdezni még hivatalos választ nem kaptam , hogy érdekli -e öket a kiállitási tárgy.

4. Kidobva egyik semm lesz ha rajtam mulik.

5. Festőt aki odapiktorkodja az oldallemezre a szárnyaskereket meg az üttörőemblémát keresek.(zöld,sárga,barna festék kell plusszban azt én megveszem a saját pénzemből de festeni nem tudok.)

6. Egy idő(korszak) álló felirat lesz helyette lehet lesz akinek igy nem fog tetszeni.

7.Döntéshozok, Urak akik szétvágták a két kocsit , eldöntötték , hogy kiállitva lesz a muki ...stb de velük nem nagyon konzultálok egyéb okok miatt.

 

U.I. Láttam , hogy ott voltál de az legutolsó közgyülésre mégsemm a sokadik kiállitási helyszin lett beadva hanem visszavonták a beadványt mert valakinek támadt egy jobb ötlete , hogy hova tegyék a mukit ezért az x+sokadik rendezési terv agyalása miatt rohangáltam a muki meg a jelző között...( bár hozhatnának már valami döntést a Döntéshozók mert egy kicsit unom...)

Előzmény: gertam (57257)
gertam Creative Commons License 2014.04.30 0 0 57257

PANTOGRÁFOSAT!

 

MUKI holnap ( 2014. május 1.) szívesen menne szolgálatba!

 

Május elseje azon különleges napok egyike volt, amikor az ünnepi felvonulás elején haladó Landler Jenő Vasutas Úttörőcsapat tagjai, mindenkit megelőzve siettek a Vidám Parkba, hiszen az volt az ÚTTÖRŐVASÚT –  az évi - első közlekedési napja, nekik, NEKÜNK(!), ez komoly szolgálatot jelentett. / még ma is az lenne, ha …/

 

MUKI szépülése során ma egy mechanikai újdonság lépett előtérbe:

A SZERKOCSI megelőzte a mozdonyt. (persze nem tolató üzemmódra kell gondolni…)

 

     

 

     

 

 

     

 

 

PS:

engedtessék meg egy személyes megjegyzés:

Ki, KIK, döntöttek arról, hogy a szerkocsin az ELŐRE embléma nem lehet rajta?

 

KEDVESEIM!

..anyukám mondta, hogy a legnagyobb ellenségeimmel legyek a legkedvesebb, mert …

 

A jelvény TÖRTÉNELEM, méghozzá igen KOMOLY történelem. MUKI része! Nem kell ebbe a politikát belekeverni, ez egészen más, ez a MUKI!!!! a MUKI!!!!!!!!!!!!!!!!4

 

Csak finoman jegyzem meg, hogy a PIRI jelvénye (PIRI helyett, ami sajnos a FELNŐTTEK HANYAGSÁGA és NEMTÖRŐDÖMSÉGE MIATT  eltűnt a palettáról!!) ma is kiállítási tárgy, Hűvösvölgyben az ÚTTÖRŐVASÚT / és nem Gyermekvasút!!/ végállomásán a múzeumban.

 

Felelősen döntő, hozzáértő URAIM!

Még nem késő…

 

 - gertam -

 

rezgaras Creative Commons License 2014.04.30 0 0 57256

A védház tetőíve valahogy nem OK. A tolattyúház oldala pedig az igazi gőzösön kívülre esik a dugattyú oldalánál.

Előzmény: pantograph (57255)
pantograph Creative Commons License 2014.04.30 0 0 57255

Egy készülő 424 256-os:

 

 

A nagyja kész, gondoltam megosztom Veletek :)

Törölt nick Creative Commons License 2014.04.29 0 0 57254

Hoppá és bocsánat! Rossz képet tettem be (Sose öregedjetek meg!!! :) )

 

Ez a 403,506:

 

 

(A rosszul betett kép valóban egy ismeretlen pálaszámú 401-es. Elnézést!)

Előzmény: Buhim (57253)
Buhim Creative Commons License 2014.04.29 0 0 57253

Nagyon köszönöm, egy pici kiegészítést tennék, az első képen szereplő mozdony nem 403-as, hanem 401-es sorozatú. 

Előzmény: Törölt nick (57252)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.29 0 0 57252

"ha fontos, megpróbálhatom befotózni a képeket"

 

Ne fáradj, rendelkezésre áll (ez Rocoman olvtárs érdeme). A minőség természetesen így is csak olyan, amilyen 300 dpi-vel szkennelve, 1200 pixelre lebutítva és mindenféle csibészkedések nélkül elérhető.

 

403,506:

 

 

410,606:

 

 

410,610

 

 

431,307:

 

 

 

Előzmény: Buhim (57251)
Buhim Creative Commons License 2014.04.29 0 0 57251

A témával kapcsolatban ajánlanék még néhány felvételt, melyek nem szerepelnek az előzmények között. Kubinszky Mihály Dampf in der Puszta c. könyvében több érdekes képet is lehet találni. Az 54. oldalon a 403,506-os psz. gőzmozdonyról készült Fialovits fotó látható, míg az 55. oldalon a 410,606-osról szerepel egy fénykép. 431-es mozdonyról (431,307) a 68. oldalon található kép. Alkotasu topiktárs által az 57240-es hozzászólásban betett képek közül a 410,610-es pályaszámú gépről készült fotó Kubinszky professzor albumában is szerepel. A képaláírás szerint a mozdony 1954. június 6-án Ebenfurth állomáson látható. 

Sajnos most nincs lehetőségem szkennelni, de ha fontos, megpróbálhatom befotózni a képeket, bár erősen kétséges, hogy megfelelő minőségű lesz-e a végeredmény. 

Előzmény: Mike Thrawn (57236)
FAV 20 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 57250

Facebookon találtam. 1976. Jó szem kell hozzá.

 

marslakó Creative Commons License 2014.04.25 0 0 57249

Ez rövidebb :-) Nekem is van 3 domainem bejegyezve, ennyit megér!

Előzmény: fantal (57248)
fantal Creative Commons License 2014.04.24 0 0 57248

Azért nem semmi, hogy még a Park megnyitása után 14 évvel is van, aki a locopark domain-re keres, ha infót akar gyűjteni - még jó, hogy bejegyeztettem ezt is az új weblap alá is. :)

Előzmény: marslakó (57245)
fantal Creative Commons License 2014.04.24 0 0 57247

BKV-é, de a Parkban van "kihelyezve".

Előzmény: marslakó (57245)
M.machinátor Creative Commons License 2014.04.24 0 0 57246

Szervusz.

Én úgy tudom a BKV-jé (de lehet Bkk),és a szentendrei parkban láttam pár éve (azóta nem jártam arra).

Előzmény: marslakó (57245)
marslakó Creative Commons License 2014.04.24 0 0 57245

Üdv,

 

A BHÉV 27-es mozdony kinek tulajdona?

 

A MÁV saját kimutatásában nem szerepel, sem a park honlapján.

Schmidt-féle túlhevítő Creative Commons License 2014.04.24 -1 0 57244

Hüjje zindex...

A kép forrása: http: //h4.abload.de/img/09szolnoks5oge.jpg

Előzmény: Schmidt-féle túlhevítő (57243)
Schmidt-féle túlhevítő Creative Commons License 2014.04.24 -1 0 57243

Előzmény: Mike Thrawn (57235)
Mike Thrawn Creative Commons License 2014.04.23 0 0 57242

Köszönöm a segítséget :) Fantasztikusak a képek. 

 

Előzmény: alkotasu (57238)
alkotasu Creative Commons License 2014.04.23 0 0 57241

Lemaradt egy jellegrajz:

 

410,610

 

 

Előzmény: alkotasu (57240)
alkotasu Creative Commons License 2014.04.23 0 0 57240

A 410,6xx-asrokról ezeket vadásztam össze a netről:

410,606

 

    410,606

 

   410,05 ex 410,614

 

 

410,601

 

410,603

 

       410,609

 

 

410,610

 

410,611 valószínűleg

 

410,613

 

Remélem, jók a pályaszámok.

 

410,500-asokról nincs kép tudomásom szerint.

 

Ajánlom még Dr. Károly Imre cikkét a Hobbym a vasút c. lapból!

A 410,500-as modelljéről szóló cikkben egy tévedés van, a konyha tetején levő szellőző kicsi kerek (gyári) volt, nem nagy szögletes, mint amilyet ő csinált.

 

Előzmény: Mike Thrawn (57236)
alkotasu Creative Commons License 2014.04.23 0 0 57239

A 431,017-ről van egy fotóm, ami az ezüstkönyvben is megtalálható:

 

 

 

Előzmény: Mike Thrawn (57236)
alkotasu Creative Commons License 2014.04.23 0 0 57238

Itt egy pár 403-asról készült kép. Neked a 3 púpú kell, a 410,600-as sorozat. A DSA eredetű GySEV-es gépek kétpúpúak voltak, de egyes részleteket le lehet vadászni róluk is. A 403,619-es konyháját valamikor 1961 körül átbarkácsolták, felül kiszélesítették. Egy könyvben láttam eredeti konyhával készült képet is róla '61 elejéről.

 

Előzmény: Mike Thrawn (57236)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!