Keresés

Részletes keresés

Mágus23 Creative Commons License 2013.12.28 0 0 56260

Üdv!  Az igaz , így mindjárt más .Ezt el is felejtettem.  :)))))

Előzmény: manhattani (56259)
manhattani Creative Commons License 2013.12.28 0 0 56259

>Igen, Honecker Pista bácsival együtt.

 

A főnöke pedig a Brezsnyev Lajos bácsi volt? :-)))

Előzmény: Mágus23 (56255)
Mágus23 Creative Commons License 2013.12.28 0 0 56258

ÜDV !  Szó szerint így van teljesen igazad van ! Egyszóva csak ennyit : REMEKMŰ !!!!!!!

Előzmény: Törölt nick (56257)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.28 0 0 56257

De minden elismerő szónál többet mond, ha úgy 10-szeres zoommal vesszük szemügyre a mű bármely részletét.

 

Előzmény: Mágus23 (56256)
Mágus23 Creative Commons License 2013.12.27 0 0 56256

ÜDV! Csak tisztelegni tudok művészeted előtt !

Előzmény: nohabrok (56254)
Mágus23 Creative Commons License 2013.12.27 0 0 56255

ÜDV Imre ! Igen Honecker Pista bácsival együtt.A Döme Feri bácsi említette ,hogy még kik utaztak a 203 501 es géppel ,de elfelejtettem . Semmi gond mert a héten Buday Karcsi bátyámmal úgy is dumálok és megkérdezem .

Előzmény: Bárdos Imre (56250)
nohabrok Creative Commons License 2013.12.27 0 0 56254

Örülök, hogy örömet szereztem. Minden tiszteletem a tiéd.

Előzmény: Törölt nick (56237)
Attila,Fördős Creative Commons License 2013.12.27 0 0 56253

Tisztelt Ferenc!

A jegyzeteimben  a 75.szerkezetszámnál, az 1.-2.szállításnál Klug vezérmű szerepel(hasonló a Joy-hoz).A 3.szállításnál már körhagyótárcsákról van említés.

Érdekesség,hogy az 1.,és a 3.szállításnál nyersolajtartályt,és porlasztót ír.

Előzmény: Felek Ferenc (56230)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.27 0 0 56252

Kis gőzös a Gyermekvasútról. Ez csak ideiglenesen került fel, nem nagyon vagyok videós, egy snittet sikerült kétszer belerakni, stb stb.

DV 109.109 Creative Commons License 2013.12.27 0 0 56251

Na ez a hátránya... :-)

Előzmény: Divrotcé (56248)
Bárdos Imre Creative Commons License 2013.12.27 0 0 56250

Még azzal is járt, a 203-al?

Előzmény: Mágus23 (56249)
Mágus23 Creative Commons License 2013.12.27 0 0 56249

ÜDV Imre ! Természetesen emlékszem Józsi bácsira . Az ABb motorokról is mesélt elég sokat ,meg a 404 es ről és  a Filkó ról(203 501) .

Előzmény: Bárdos Imre (56246)
Divrotcé Creative Commons License 2013.12.27 0 0 56248

de nem annyira ámulatba ejtő a látvány mint a körfűtőháznál.

 

És milyen ámulatba ejtő lesz látvány lesz pár év (tized?) múlva az M63-003 pályaszámú rozsdával kevert sárkupac.

Előzmény: DV 109.109 (56245)
gumidani Creative Commons License 2013.12.27 0 0 56247
Előzmény: fantal (56243)
Bárdos Imre Creative Commons License 2013.12.27 0 0 56246

Nem, Majoros Józsi bácsira. Talán emlékszel rá, ő volt az, aki 1982-ben Vasgyár bejáraton páratlanban utolérte a tehervonatot. Persze akkor már Szilivel.

Előzmény: Mágus23 (56240)
DV 109.109 Creative Commons License 2013.12.27 0 0 56245

Tetszetős.. Mindegyik verziónak vannak előnyei és hátrányai... Itt védve vannak a gépek a környezeti hatásoktól, de nem annyira ámulatba ejtő a látvány mint a körfűtőháznál. De ez is baromira ott van.

 

Egyébként a Park helyszínének választásánál felmerült, hogy Istvántelken legyen a múzeum?

Előzmény: fantal (56243)
Tamasch Creative Commons License 2013.12.27 0 0 56244
fantal Creative Commons License 2013.12.27 0 0 56243

Ha a Vasúttörténeti Park Istvántelken jött volna létre, így nézett volna ki, mint a nápolyi vasúti múzeum...

 

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Pietrarsa_railway_museum_62.JPG

Mágus23 Creative Commons License 2013.12.27 0 0 56242

Üdvözöllek tisztelettel ! Látok ott még valamit . A bal tolattyúrúd hátsó tömítése egy kissé kifúj.

Előzmény: K.O. Lompos (56233)
Mágus23 Creative Commons License 2013.12.26 0 0 56241

ÜDV Tibor ! Kösz erre a képre gondoltam.

Előzmény: Törölt nick (56236)
Mágus23 Creative Commons License 2013.12.26 0 0 56240

ÜDV Imre ! Köszönöm.  Kovács Pali bácsira gondolsz ?

Előzmény: Bárdos Imre (56238)
Mágus23 Creative Commons License 2013.12.26 0 0 56239

ÜDV Károly ! Köszönöm a hozzászólást ,most már minden világos !

Előzmény: k.novotny (56234)
Bárdos Imre Creative Commons License 2013.12.26 0 0 56238

Vagy 25-26 éve smertem egy öreg mozdonyvezetőt a Nyugati motorszínben, aki még járt ezzel a géppel. Sajnos nem él már.

Előzmény: Mágus23 (56228)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.26 0 0 56237

Határtalan örömmel és büszkeséggel mutatom be, amit "Füttyvadászné Asszonyság" közreműködésével hozott nekem a "Jézi". Csodálatos munka és csodásan sikerült meglepetés. Alkotójának ezúton is nagy tisztelettel köszönöm! 

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.26 0 0 56236

Ezüst-könyv:

 

 

Előzmény: Mágus23 (56228)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.26 0 0 56235

"A tolattyú szekrény kiömlő oldalán van olyan cső, amelyik kiömléskor / Szóval..., amikor kiütés van a kéményben/, nyomja ki a gőzt...., ill. a kondenz vizet a szabadba." 

 

Itt jobban megfigyelhető.

Előzmény: K.O. Lompos (56233)
k.novotny Creative Commons License 2013.12.26 0 0 56234

 

Eredetileg DR 39 sor

 

http://de.wikipedia.org/wiki/Preu%C3%9Fische_P_10

 

http://de.wikipedia.org/wiki/JD%C5%BD_06

 

Ha össze hasonlitod a mozdonyok müszaki parametereit, rafogsz jönni, hogy nem azonos a BR 39-el

 

A MÁV-hoz a II. v.h. alatt került a Jugoszláv vasúttól,

 

41-ben a nemet elvitte a jugotol, majd 42-ben a 39-es sororozat tartomanyba szamozta

 

ha jól tudm 1 vagy 2 db

 

1 db.

 

Az orosz 45-ben osztrak területen Trofeazta, majd 45-ben hozzank hozta, 47-ben megszünik a Trofea jelzese, majd 49-ben MAV szamot kap

 

,de később (1953?) visszakerült a Jugoszláv vasúthoz.

 

nem került vissza, a MAV selejtezte 1960-ban

Előzmény: Mágus23 (56228)
K.O. Lompos Creative Commons License 2013.12.26 0 0 56233

Helló Gyula !

A tolattyú szekrény kiömlő oldalán van olyan cső, amelyik kiömléskor / Szóval..., amikor kiütés van a kéményben/, nyomja ki a gőzt...., ill. a kondenz vizet a szabadba.  Ez azért lett csinálva, hogy a kiömlő gőzből lecsapódó vizet ne a kéményen keresztül a vonatra..., hanem egy részét már a kiömlés kezdetekor a kondenzcsönőn a pálya két oldalára " köpi " a gépezet.....

 

Remélem érthető. :-))))))

 

 

 

Előzmény: egyteles mv (56232)
egyteles mv Creative Commons License 2013.12.26 0 0 56232

Üdv!

Nézem ezt a videót:amit nem értek:ahengercsapok(?) végig nyitva voltak?

Gyula

Előzmény: Törölt nick (56221)
manhattani Creative Commons License 2013.12.26 0 0 56231

>Szerintem az ilyen ember aberrált, nem is kicsit. Nekem úgy tűnt, nem a hatalmas mennyiségű vasat és a sok pénzt látja a mozdonyokban, ami egy MÉH-telepesnél még érthető is lenne, hanem egyszerűen vágyik rá, hogy a gépeket szétvághassa.

 

Szerintem azért nem ilyen rossz a helyzet :-)

Az előző szakmájában (honvédelem) sikertelen volt, most fémfeldolgozóként mi lehet a szakmai siker a számára? Nagy darab vasakat begyűjteni és feldolgozni. A gőzmozdony számára nem jelent műszaki emléket, csak nyersanyagot. Ez az ember csak szakmai sikerre vágyik.

 

De, hogy senki nem írta, hogy a gőzös maradékok ma is ott állnak, félő, hogy valakinek tényleg sikerült őket feldarabolni.

Előzmény: Bárdos Imre (56208)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!