ÜDV Imre ! Igen Honecker Pista bácsival együtt.A Döme Feri bácsi említette ,hogy még kik utaztak a 203 501 es géppel ,de elfelejtettem . Semmi gond mert a héten Buday Karcsi bátyámmal úgy is dumálok és megkérdezem .
A jegyzeteimben a 75.szerkezetszámnál, az 1.-2.szállításnál Klug vezérmű szerepel(hasonló a Joy-hoz).A 3.szállításnál már körhagyótárcsákról van említés.
Érdekesség,hogy az 1.,és a 3.szállításnál nyersolajtartályt,és porlasztót ír.
Nem, Majoros Józsi bácsira. Talán emlékszel rá, ő volt az, aki 1982-ben Vasgyár bejáraton páratlanban utolérte a tehervonatot. Persze akkor már Szilivel.
Tetszetős.. Mindegyik verziónak vannak előnyei és hátrányai... Itt védve vannak a gépek a környezeti hatásoktól, de nem annyira ámulatba ejtő a látvány mint a körfűtőháznál. De ez is baromira ott van.
Egyébként a Park helyszínének választásánál felmerült, hogy Istvántelken legyen a múzeum?
Határtalan örömmel és büszkeséggel mutatom be, amit "Füttyvadászné Asszonyság" közreműködésével hozott nekem a "Jézi". Csodálatos munka és csodásan sikerült meglepetés. Alkotójánakezúton is nagy tisztelettel köszönöm!
"A tolattyú szekrény kiömlő oldalán van olyan cső, amelyik kiömléskor / Szóval..., amikor kiütés van a kéményben/, nyomja ki a gőzt...., ill. a kondenz vizet a szabadba."
A tolattyú szekrény kiömlő oldalán van olyan cső, amelyik kiömléskor / Szóval..., amikor kiütés van a kéményben/, nyomja ki a gőzt...., ill. a kondenz vizet a szabadba. Ez azért lett csinálva, hogy a kiömlő gőzből lecsapódó vizet ne a kéményen keresztül a vonatra..., hanem egy részét már a kiömlés kezdetekor a kondenzcsönőn a pálya két oldalára " köpi " a gépezet.....
>Szerintem az ilyen ember aberrált, nem is kicsit. Nekem úgy tűnt, nem a hatalmas mennyiségű vasat és a sok pénzt látja a mozdonyokban, ami egy MÉH-telepesnél még érthető is lenne, hanem egyszerűen vágyik rá, hogy a gépeket szétvághassa.
Szerintem azért nem ilyen rossz a helyzet :-)
Az előző szakmájában (honvédelem) sikertelen volt, most fémfeldolgozóként mi lehet a szakmai siker a számára? Nagy darab vasakat begyűjteni és feldolgozni. A gőzmozdony számára nem jelent műszaki emléket, csak nyersanyagot. Ez az ember csak szakmai sikerre vágyik.
De, hogy senki nem írta, hogy a gőzös maradékok ma is ott állnak, félő, hogy valakinek tényleg sikerült őket feldarabolni.