Keresés

Részletes keresés

ave / timeslip.hu Creative Commons License 2016.03.24 0 0 80320

A drotos gumit nem lehet osszehajtani kicsire, igy eleg nehez "szepen arulni".   Ezert kitalaltak a hajtogathatost, mas neven kevlarost, ez kis dobozba osszehajtva aruljak.

 

A dragabb, jobb gumik ma mar mindig hajtogathatoak.   Nyilvan a fem hianya miatt konnyebbek is.

 

Hat kb. ennyi a kulonbseg.

Előzmény: madar86 (80319)
madar86 Creative Commons License 2016.03.24 0 0 80319

Huuu még egy kérdésem lenne ha valaki erre jár kérem segítsen.

 

 

A kevláros peremű gumi az mire jó.Megéri ráfizetni?

 

Köszönöm googleval nem talalok semmi használhatót róla :-(

madar86 Creative Commons License 2016.03.22 0 0 80318

Megleltem a másiknak kisebb a szövetsürüsége ettöl olcsobb.

 

Az,hogy lehet,hogy a 28mm esnek jobbak a menet tulajdonságai.

Gödülés,élettartam ugyan az és a konfort még jobb,mint a 23mm esnek.

 

Olvasgattam hozzászolásokat több guminál,és elveszik az ember kedvét szinte mindegyiktől.

Előzmény: marcony (80315)
Hobbiciklis Creative Commons License 2016.03.22 0 0 80317

Jó rég nem jártam itt...

Kárpótlásul hoztam nektek egy Azur gyöngyszemet!

A drágaszág 3-4 éves. Ismerősöm ismerőseé, aki úgy gondolta, hogy a használt kerékpárok nem megbízhatók, meg különbenis, nehogymá' annyit adjon egy használt vacakér', amennyiből ő bizony újat is vehet. Megvette. Valami 50-ezer forintnak megfelelő ukrán wc-papírért...

Most itt van nálam, mert elkezdett lebomlani... "Pedig minden shimanó rajta b***meg!" (idéztem a tulajt)

Pedál, lánc, fogassor, első fék, átdobó, és fékkarok cseréje... A gumikat is kéne, de neki jó:

 

 

 

ave / timeslip.hu Creative Commons License 2016.03.22 0 0 80316

Nem csak marketing.

A nyitott szingo az gyakorlatilag ugyanaz a gumi, csak a szingot osszevarjak, erre meg peremet raknak.

 

Maga az oldalfal es a futofelulet ugyanaz, mint a szingonal.

Ugy remlik valamelyik Vittoria eseten konkretan ugyanabbol a felkesztermekbol lesz vagy szingo, vagy peremes.


De persze meg van ontve kicsit marketinggel, persze.


Open Tubulars. An open tubular is a tubular tire whose edges have not been sewn together. Instead, a flexible bead of kevlar is sewn along the edges turning it into, if I may be allowed to mix up my definitions here for a second, a clincher that performs almost as well as a tubular. All the techniques of making the tubular; the high-thread-count unwoven casing and the cold-treated tread application are used in the manufacture of Open Tubulars. For this reason, a rider who is not willing to suffer the trouble of dealing with sew-up glue and the tricky job of repairing a flatted sew-up, the open tubular is a wonderful choice.

Előzmény: marcony (80315)
marcony Creative Commons License 2016.03.22 -1 0 80315

Nyitott szingós gumi?

 

Ez pontosan olyan, mint a fából vaskarika!

Valami rém ostoba marketinges nyelvi borzadálya, aki még nem fogta fel mi a szingó.

 

Vagy szingó, amely értelemszerűen egységet képez a belsővel,

vagy peremes külső gumi, az marad akkor is, ha versenyzésre ajánlott.

Előzmény: madar86 (80313)
madar86 Creative Commons License 2016.03.22 0 0 80314
Előzmény: madar86 (80313)
madar86 Creative Commons License 2016.03.22 0 0 80313
madar86 Creative Commons License 2016.03.22 0 0 80312

Ez a Zaffiro nekem nem csuszik vizesen.

 

Még nézegetem mik a lehetőségek.

 

 

Miért van az a katalogusban van rengeteg féle gumi,de a boltokba nincs belőle :-(

Előzmény: vau1111 (80311)
vau1111 Creative Commons License 2016.03.21 0 0 80311

A téli bringámon ilyen van. Defektet nem kaptam vele,  halad is, az egyetlen bajom vele, hogy vizesen csúszik. Ez az utóbbi viszont az összes Vittoria-ra igaz. Az itteni népítélet szerint jó gumi, szerintem lehetne jobb is.

Előzmény: madar86 (80308)
rinceWIND Creative Commons License 2016.03.21 0 0 80310

Nem véletlen, hogy a profik is állnak át a 25-ös gumikra. Kényelmesebb, és jól gördülnek, kisebb nyomáson.

Előzmény: SzeZo (80309)
SzeZo Creative Commons License 2016.03.21 0 0 80309

Könnyen beszélsz, bivalyerős vagy:-). Neked mindegy, mekkora nyomás van a gumikban.

Jó. Már annyi helyről olvastam a tőled először olvasott véleményt, hogy kezdem elhinni:

 - nem feltétlenül szükséges 23-as gumikon gurulni

 - nem igazán kell 9 bar-ra pumpálni.

Lehet, legközelebb kipróbálok egy 25-ös külsőt. Lehet, addig is megpróbálom a 8 bar-t, csak fel ne üssem (kb. 80 kiló - sajnos - az élő teher).

A monti slick gumiknál egyébként a fordítottját vettem észre. 3.5 helyett 4.5 bar és repül a jószág az aszfalton (terepen is, csak másként:-)).

Előzmény: ave / timeslip.hu (80298)
madar86 Creative Commons License 2016.03.21 0 0 80308

Valaki használ ilyet?

Vittoria Rubino Pro 622/700

madar86 Creative Commons License 2016.03.21 0 0 80307

:-) lehet nem rossz :-)

Előzmény: bindera (80304)
madar86 Creative Commons License 2016.03.21 0 0 80306

Gumiköpeny maximum nyomása:10bar/145psi

 

Tudom nem kell azert ennyire fel.

Előzmény: henngergely (80303)
Friczy Creative Commons License 2016.03.21 0 0 80305

Városba én Continental Touring Plust használok, 28 mm-es változatban. Hosszú távon nagyjából évente szokott egy defektet összeszedni (ez nálam 5000 km körüli távolságot jelent).

Előzmény: madar86 (80302)
bindera Creative Commons License 2016.03.21 0 0 80304

SZerintem te ezt keresed:))

Előzmény: madar86 (80302)
henngergely Creative Commons License 2016.03.21 0 0 80303

145 psi a Zaffiroba? Hivatalosan 130psi-re pumpálható a 23-as gumi. Meg amúgy is, a túl kemény guminak egyenetlen úton rosszabb a gördülési ellenállása (plusz kényelmetlen) mint a kicsit laposabbnak. 

 

Pályagumi használható-e utcán... Te kimennél mamuszban az utcára, vagy inkább utcai cipőt húzol?

Előzmény: madar86 (80297)
madar86 Creative Commons License 2016.03.21 0 0 80302

Köszönöm a választ.

Nekem ez még új :-)

A 8 is sok?

100 kg körül ingadozok :-(

Valahll azt irták alacsonyabb nyomáson több hegyes tárgyat vesz fel :-) nem tudom igaz e.

Eddig 1,75'' on voltam aztán mentem egy 35C vel és megelégeltem.A 35C t 10x könnyebb volt hajtani ezert váltottam.

 

Valami jobb külsőt akarok ugy 12E-ig  városi használatra.

A sebesség annyira nem lényeges inkább tartós es minél defentmentesebb lenne.

Most megtapasztaltam két ugyanazon gumi közt is van különbség.

 

Mévegyszer köszönöm.

És a súlya sem igazán lényeges.Inkább legyen benne anyag.

Előzmény: ave / timeslip.hu (80298)
fastrobi Creative Commons License 2016.03.21 0 0 80301

Persze hogy kevés, 7-7.5 baron használom de még a 4bar sem volt katasztrófa! Az erősségemről annyit két hónap szünet után lenyomtam egy 60-ast hát mit mondjak,nem esett jól::)) Még a fülemen is levegőt vettem volna! Igaz volt benne néhány komolyabb emelkedő is .

Előzmény: vau1111 (80300)
vau1111 Creative Commons License 2016.03.21 0 0 80300

Én meg 79... 5 bar alatt kifejezetten érezni a lassulást 23-as gumival. Igaz, 6 bar és a fölött max. a tudat kavar be, de nem lassabb. 25-össel nem tudom hol az alsó határ, de 92 kilóval biztos hogy a 4 bar kevés (vagy annyira erős vagy, hogy mindegy :)

Előzmény: fastrobi (80299)
fastrobi Creative Commons License 2016.03.21 0 0 80299

Én 92 kiló vagyok tehát nem egy országúti lovag alkat de 7.5bar fölé még sosem fújtam a gumit,olyan is volt hogy nem néztem egy kisebb szünet után a nyomást és utólag derült ki hogy csak 4volt a gumiban kicsit jobban lapult meg nem lövöldözte olyan veszettül a kavicsokat de nem nagyon vettem észre hogy lapos lenne!

Előzmény: ave / timeslip.hu (80298)
ave / timeslip.hu Creative Commons License 2016.03.21 0 0 80298

Ez most komoly kerdes?    A tukorsima jellemzoen fapalyara valo gumi orszagutra??    De most komolyan, ez hogy merult fel benned, hogy opcio?   150gramm, ezen semmi anyag nincs, ami akar egy elesebb kavicsnak is ellenallna.

 

Persze jo meg a 10 barra fujt gumi is, jeez, honnan veszed, hogy az jo?   Peremes gumikat 8 bar fole nem kellene fujni, meg ha nehez vagy, akkor sem.  A felnik se igazan vannak 10 barra meretezve, foleg, ha mar sokat futott, es kopott a fekfeluletet, gyengul a perem es letorhet nagy nyomas alatt.

 

En ilyen nyomassal mentem a multkor veletlenul, mert elfelejtettem pumpalni egy heti allas utan.  Azon kivul, hogy sokkal puhabban futott a bicaj, nem vettem eszre semmit, nem lett defekt, es nem is volt lassabb a bringa.   Nem azt mondom, hogy tessek 3 baron bringazni, de 10 az semmire se jo, csak pattogsz vele egy atlagos uton, lassabb leszel, mint alacsonyabb nyomason.   Es ezt nem az ujjambol szopom, tenyleg lassabb.

Előzmény: madar86 (80297)
madar86 Creative Commons License 2016.03.21 0 0 80297

Sziasztok.

 

Szeretném megkérdezni a pálygumi szasználható e utcai használatra.

http://www.vittoria.com/tire/diamante-pro-pista/

 

Most Zaffiro van fent.

Olyan fura az egész az első már többször defektes lett es szedi a kis éles kavicsodat stb.

A második nap szét ment a nagynyomású felniszalag a belső szét durrant.Egy kicsit pupos is lett 145 psi nél már zavaró leengedtem minimum nyomásra és ott még használható egy szilánk megvágta.

 

A hátsókeréken se defekt se felszedett szilánkok teljesen rendben van.

Talán 100km-t sem futott

 

Maradni Karok ennél a márkánál 23mm drótperemes.

 

ezrrl Creative Commons License 2016.03.20 0 0 80296

Köszönöm a segítséget!

 

Utánanézek a hirdetéseknek,és hamarosan döntök,aztán a saját tapasztalat remélem pozitív lesz.

Előzmény: nscatto3 (80295)
nscatto3 Creative Commons License 2016.03.20 0 0 80295

Köszönöm a dícséretet, jól esik:) 

 

Ha megnézed a beállítást, akkor nem a gyár által ajánlott szerint van felrakva, hanem mintha egy Aliante (két másik kerékpáron az van, és szintén kiváló akárhány év és km után is) lenne fent. Nekem így teljesen jó, és valóban nagy előnye a sínkialakítás, mert kis túlzással végtelen beállítás lehetséges.

 

A blikkmagon a használt hirdetéseknél van SMP nyereg, legutóbb úgy 20000.- körül, annyit talán megér egy próbára. Szerintem az alapján keresgélj, hogy mekkora hosszal/szélességgel rendelkezik a mostnai nyerged, és ahhoz hasonlót keress az SMP-nél. 

 

Fizik-ből nekem a Bull - az Aliante az - az Arione kényelmetlen volt, 20 km küzdés-állítgatás-küzdés-állítgatás-küzdés után inkább hazamentem és kicseréltem.

Előzmény: ezrrl (80292)
ave / timeslip.hu Creative Commons License 2016.03.18 -1 0 80294

SMP-vel az is a baj, hogy ezerfele modell van, nem lehet mindet probalni, es K draga is.

Szoval aki tud igazi nyergen is ulni viszonylag kenyelmesen, annak szerintem nem erdemes.

 

Lehet venni is hasznalt nyerget, es ha nem lesz jo, kb. ugyanennyiert ujra el lehet adni, egyfajta proba ez a modszer is.

marcony Creative Commons License 2016.03.18 0 0 80293

SZVSZ. az SMP-nél egy próba nem elég.

 

Nekem azt volt a legnehezebb megszokni, hogy a skulóknak nincs meg a megszokott támasztása.

Csak 3.-4. alkalom után mertem kimondani a szentenciát: ez tökéletes, ennél jobb nyergem még nem volt.

Előzmény: ave / timeslip.hu (80291)
ezrrl Creative Commons License 2016.03.18 -1 0 80292

Az írásodat ismerem,állítom a legösszeszedettebb még külföldi viszonylatban is.Ezen az úton indultam,vagy Fizik Aliante,vagy SMP.Igazából külföldi vélemények szerint az Aliante valóban király,az Antares még jobb,de az SMP-ről is csak jókat olvasok.A saját tapasztalatodat nem ismertem,és ha azóta is megfelel,akkor csak jó lehet.Érdekes ,hogy a Fizik snake-chameleon-bully tipusú besorolása,számomra simán snake,pedig nem vagyok egy törékeny alkat.

 

A próba azért nem működik,mert nincs általam ismert(szegedi) cangásboltban erre lehetőség.  :(

 

 

ave / timeslip.hu Creative Commons License 2016.03.18 0 0 80291

De miert nem tudsz probalni?

Az SMP-t is csak proba utan...

Előzmény: ezrrl (80288)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!