Keresés

Részletes keresés

Attila557899664 Creative Commons License 2016.02.21 -1 0 80244

Érdekel valakit 2 db vittoria zaffiro pro home trainer gumi?

 

Ha igen, molatt014@gmail.com

 

http://sport.vatera.hu/kerekparozas/kerekparalkatresz/kerekpar_gumi_kerek_felni/vittoria_zaffiro_pro_home_trainer_gumi_2198656085.html

fastrobi Creative Commons License 2016.02.16 0 0 80243

Persze hogy hasznos,anélkül csak közepes tempóban lehet tekerni egy vagy több órán keresztül.

Előzmény: ave / timeslip.hu (80242)
ave / timeslip.hu Creative Commons License 2016.02.16 0 0 80242

Ma konuszt (50x12, nincs nagyobb attetelem) forgattam 96-os fordulattal (2x20', 49 km/h), igaz ezt egy magnesfekes hatsokerekes gorgon, nem szabadgorgon.

Mondjuk van ventillatorom, gorgozeshez nagyon hasznos kiegeszito!

Előzmény: fastrobi (80241)
fastrobi Creative Commons License 2016.02.14 0 0 80241

Légellenállás valóban nincs,de nincs menetszél sem ami hűt.Ha te 53-11 -et forgatsz egy órán át 90-es fordulattal valószínű fel fogsz gyulladni::)

Előzmény: ave / timeslip.hu (80239)
ave / timeslip.hu Creative Commons License 2016.02.13 0 0 80240

A gorgo atmerojetol fugg, hogy milyen nehez tekerni rajta.

 

http://www.kreitler.com/choosing-the-right-system/

Előzmény: ave / timeslip.hu (80239)
ave / timeslip.hu Creative Commons License 2016.02.13 0 0 80239

Akkor egy szabadgorgon nem kunszt 53x11-et porgetni egy oran at?   Mert legellenallas az ugye nincs, a gordulesi ellenallas meg azt mondod ugyanaz, mint kint.

 

Ezzel szemben sajnos 50 km/h mar piszok nehez szabadgorgon, szerinted miert?

Előzmény: vau1111 (80238)
vau1111 Creative Commons License 2016.02.13 0 0 80238

szabadgörgőn fölösleges görgőgumit használni. nincs extra fékezés a gumin, nem kopik vagy melegszik jobban mint aszfalton. 

Előzmény: Törölt nick (80237)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.13 0 0 80237

Szabadgörgőn érdemes az első kerékre is görgőgumit tenni? Eddig csak fix görgőt használtam, ahhoz csak a hátsó kereket cserélgettem.

tcsé Creative Commons License 2016.02.10 0 0 80236

A régi már kezd kotyogni, teljes szett csere nem jön szóba, ha már venni kell hátsó váltót, akkor egy újat, így a jövőben még fejleszthető a többi része. Gyakorlati tapasztalat hiányában, űgy tűnik az ismerősre vár a feladat, hogy tesztelje ezt a kombót. Köszi.

Előzmény: henngergely (80234)
henngergely Creative Commons License 2016.02.10 0 0 80235

Vittoria Rubino-t használok, az is jó. Nekem. Többségében fővárosi utakon használva, csak akkor lukadt ki eddig mikor nem volt benne elég nyomás és felütöttem.

 

CST szponzorál profi csapato(ka)t, szóval tudnak nagyon jó gumit is gyártani. Ami meg olcsó, attól meg senki ne várjon csodát.

Előzmény: Attila557899664 (80231)
henngergely Creative Commons License 2016.02.10 0 0 80234

Miért szeretnél 11-es váltót 10-es rendszerbe?

Shimano nem ajánlja, innentől a döntés a tied.

Előzmény: tcsé (80224)
Longboat Creative Commons License 2016.02.10 0 0 80233

Nemtom. Egyrészt én lassú vagyok mindenféle gumival, másrészt konkrétan CST országúti gumim nem volt, csak ismeretségi körben vett valaki, majd dobta ki nagyon hamar, mert nem volt jó.

Előzmény: Attila557899664 (80232)
Attila557899664 Creative Commons License 2016.02.10 0 0 80232

Sebességbe mennyire van nagy különbség egy CST és egy Continental között?

Attila557899664 Creative Commons License 2016.02.10 0 0 80231

Köszi szépen. Valószínűleg Continental-t veszek, nekem is számít a biztonság.

Előzmény: Longboat (80230)
Longboat Creative Commons License 2016.02.10 0 0 80230

Én annak tartom. A jó gumi baromi fontos, mert az jelenti a kapcsolatod az úttal, gyakorlatilag az életed múlik rajta. Nagyobbik fiam Continental Grand Prix gumival ment sokat, én Schwalbe Durano nevűvel. Ezeket nagyon szerettük, mert megbízhatóan tapadtak, jó volt a defektvédelmük és kellően tartósnak is bizonyultak. CST, meg valami kék szar (utóbbit konkrétan egy edzés után szereltem le a gyerek bringájáról és dobtam a kukába), amivel egy időben tele volt Bp. nagyon olcsón nem jött be a rendszeres defektek a rossz kanyarstabilitás és a legkisebb nedvesség hatására jelentkező csúszás miatt. Kisebbik fiam (>40 kg, tehát jelentősen kisebb igénybevétel) sokat ment Schwalbe Lugano gumival, ő nem defektelt vele, de alattam az rendszeresen kilukadt. Szóval szerintem mindenképp érdemes beruházni jobb gumira, de ha sokat mész és netán nem vagy pille súlyú, akkor a komolyabb defektvédelem, jobb tapadás és tartósság egyszerre lesz fontos. Sokaknak szempont még a pénztárca is (bár a biztonsági jelentősége miatt én ezen nem spórolok), és úgy vélem, a drágább az olcsóbb, még úgy is, ha szerencséd van és kórházi kezelésre nem kell költeni az olcsó gumi miatt bekövetkezett baleset után.

Előzmény: Attila557899664 (80229)
Attila557899664 Creative Commons License 2016.02.10 0 0 80229

Az én általam említett Conti Ultra sport rendesnek számít?

Előzmény: Longboat (80227)
marcony Creative Commons License 2016.02.10 0 0 80228

Közhelyet vagy klisét alkalmaztam volna?

Nem tudom, de lehet.

Utálom a közhelyeket.

 

Abból a szempontból viszont jó, hogy akkor sokan alkalmazzák, ismételik. :-)))

Így igaz lehet...

 

Üdv:

M

 

Előzmény: fastrobi (80221)
Longboat Creative Commons License 2016.02.10 0 0 80227

Conti nekem jobban bevált, és költs rendes gumira.

Előzmény: Attila557899664 (80226)
Attila557899664 Creative Commons License 2016.02.10 0 0 80226

Külső gumiból, melyik a jobb, Michelin lithion 2, vagy Continental ultra sport?

 

Vagy, vegyek 2500Ft-ért CST super hp-t, ha már olcsóbb kategóriás gumiban gondolkodok és ne adjak ki darabonként 5-6 ezer Ft-ot a Contiért vagy a Michelinért?

nscatto3 Creative Commons License 2016.02.10 0 0 80225

Bár nincs ilyenem, de a váltónál a bowdenhúzás mértéke nem változott a Shimanónál, a sor szélessége ugyanakkora, vagyis a váltónak mindegy, 8 vagy 11 alkalommal áll be pozícióba.

Előzmény: tcsé (80224)
tcsé Creative Commons License 2016.02.09 0 0 80224

Sziasztok,

 

Meg tudjátok mondani, hogy az új rd 5800 kompatibilis-e a 10 sebességes rendszerekkel? Külföldi fórumokon sok helyen azt írják hogy gond nélkül működik, máshol meg azt,hogy megváltozott a hátsó váltó felépítése így csak 11-es rendszerekkel kompatibilis.

ave / timeslip.hu Creative Commons License 2016.02.09 0 0 80223

Persze hogy jo.

Előzmény: kocsi (80218)
fixedallat Creative Commons License 2016.02.09 0 0 80222

volt már olyanom!
nagyon szép gumi, nagyon jól tapadt, mocskosul gyors is volt, akkor sokat outiztam, de néha néha használtam bp-n is, az összes defekt amit kaptam mind a városban volt, úgyhogy országútra jó :)

Előzmény: nscatto3 (80206)
fastrobi Creative Commons License 2016.02.09 0 0 80221

Ez is közhely! Ultra sportot használtam pár évig semmi bajom sem volt vele,defektem sem volt több mint más gumival. Esőben csúszott de ez majd minden slickre igaz!

Előzmény: marcony (80204)
fastrobi Creative Commons License 2016.02.09 0 0 80220

Én a 95kilómmal btwin belsőt használok azt hiszem 900forint 2db. Semmi bajom nincs vele egy évben 1-2defektet kapok olyan 4-5ezer km-en viszont nem ragasztom,ha defekt akkor csere. A felniszalagra viszont figyelj oda ne legyen felgyürődve!

Előzmény: kriszhunn (80205)
marcony Creative Commons License 2016.02.09 0 0 80219

A peremes Tufo vált be nekem is.

Volt olyan, amit szövetig lejártam.

Előzmény: Friczy (80208)
kocsi Creative Commons License 2016.02.09 0 0 80218

Ezzel tényleg lehet gumit foltozni?

 

Nem mertem még kipróbálni, csak vázra ragasztottam, hogy védje a bowdenháztól. Arra jó :D

Előzmény: ave / timeslip.hu (80216)
rinceWIND Creative Commons License 2016.02.09 0 0 80217

A Continental Ultra Sport az egyik legszarabb gumi azok közül, amiket használtam. Különösebb defektvédelem nincsen, puha, ugyanakkor a tapadása pocsék.

 

Most vásároltam be Vittoria Rubino Prokból, mert jött a grafénes utód. A színesekből még 23-as van olcsón Róséknál. Viszont jó drágák lettek az újak. 40 Eurónál kezdődik az új Rubino Pro, az Open Corsa pedig 63, akciósan.

ave / timeslip.hu Creative Commons License 2016.02.09 0 0 80216

Ah, gumik es gumik.  MIndenki masra eskuszik.   :)     En csak Michelint (Pro3, Pro4) hasznalok 8 eve, es szuper (ketszer kellett megallnom tekeres kozben) de van akinek a Conti az isten.

 

Foltozni viszont biztosan tudom ajanlani ezt:   Latex belsot is remekul javit, es sosem volt gond a foltozott belsovel.   Mas markanev alatt is aruljak, 6-8 ontapados folt, plusz egy kis csiszolopapir.

F1DO Creative Commons License 2016.02.09 0 0 80215

Én a Supersportból a 23 mm-eset használom 7-8 BAR nyomással. 3. szett garnítúra, több ezer Km után, mindenfelé az országban járva...  0 defekttel..

Előzmény: Friczy (80212)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!