Ma konuszt (50x12, nincs nagyobb attetelem) forgattam 96-os fordulattal (2x20', 49 km/h), igaz ezt egy magnesfekes hatsokerekes gorgon, nem szabadgorgon.
Mondjuk van ventillatorom, gorgozeshez nagyon hasznos kiegeszito!
Akkor egy szabadgorgon nem kunszt 53x11-et porgetni egy oran at? Mert legellenallas az ugye nincs, a gordulesi ellenallas meg azt mondod ugyanaz, mint kint.
Ezzel szemben sajnos 50 km/h mar piszok nehez szabadgorgon, szerinted miert?
A régi már kezd kotyogni, teljes szett csere nem jön szóba, ha már venni kell hátsó váltót, akkor egy újat, így a jövőben még fejleszthető a többi része. Gyakorlati tapasztalat hiányában, űgy tűnik az ismerősre vár a feladat, hogy tesztelje ezt a kombót. Köszi.
Vittoria Rubino-t használok, az is jó. Nekem. Többségében fővárosi utakon használva, csak akkor lukadt ki eddig mikor nem volt benne elég nyomás és felütöttem.
CST szponzorál profi csapato(ka)t, szóval tudnak nagyon jó gumit is gyártani. Ami meg olcsó, attól meg senki ne várjon csodát.
Nemtom. Egyrészt én lassú vagyok mindenféle gumival, másrészt konkrétan CST országúti gumim nem volt, csak ismeretségi körben vett valaki, majd dobta ki nagyon hamar, mert nem volt jó.
Én annak tartom. A jó gumi baromi fontos, mert az jelenti a kapcsolatod az úttal, gyakorlatilag az életed múlik rajta. Nagyobbik fiam Continental Grand Prix gumival ment sokat, én Schwalbe Durano nevűvel. Ezeket nagyon szerettük, mert megbízhatóan tapadtak, jó volt a defektvédelmük és kellően tartósnak is bizonyultak. CST, meg valami kék szar (utóbbit konkrétan egy edzés után szereltem le a gyerek bringájáról és dobtam a kukába), amivel egy időben tele volt Bp. nagyon olcsón nem jött be a rendszeres defektek a rossz kanyarstabilitás és a legkisebb nedvesség hatására jelentkező csúszás miatt. Kisebbik fiam (>40 kg, tehát jelentősen kisebb igénybevétel) sokat ment Schwalbe Lugano gumival, ő nem defektelt vele, de alattam az rendszeresen kilukadt. Szóval szerintem mindenképp érdemes beruházni jobb gumira, de ha sokat mész és netán nem vagy pille súlyú, akkor a komolyabb defektvédelem, jobb tapadás és tartósság egyszerre lesz fontos. Sokaknak szempont még a pénztárca is (bár a biztonsági jelentősége miatt én ezen nem spórolok), és úgy vélem, a drágább az olcsóbb, még úgy is, ha szerencséd van és kórházi kezelésre nem kell költeni az olcsó gumi miatt bekövetkezett baleset után.
Külső gumiból, melyik a jobb, Michelin lithion 2, vagy Continental ultra sport?
Vagy, vegyek 2500Ft-ért CST super hp-t, ha már olcsóbb kategóriás gumiban gondolkodok és ne adjak ki darabonként 5-6 ezer Ft-ot a Contiért vagy a Michelinért?
Bár nincs ilyenem, de a váltónál a bowdenhúzás mértéke nem változott a Shimanónál, a sor szélessége ugyanakkora, vagyis a váltónak mindegy, 8 vagy 11 alkalommal áll be pozícióba.
Meg tudjátok mondani, hogy az új rd 5800 kompatibilis-e a 10 sebességes rendszerekkel? Külföldi fórumokon sok helyen azt írják hogy gond nélkül működik, máshol meg azt,hogy megváltozott a hátsó váltó felépítése így csak 11-es rendszerekkel kompatibilis.
volt már olyanom! nagyon szép gumi, nagyon jól tapadt, mocskosul gyors is volt, akkor sokat outiztam, de néha néha használtam bp-n is, az összes defekt amit kaptam mind a városban volt, úgyhogy országútra jó :)
Ez is közhely! Ultra sportot használtam pár évig semmi bajom sem volt vele,defektem sem volt több mint más gumival. Esőben csúszott de ez majd minden slickre igaz!
Én a 95kilómmal btwin belsőt használok azt hiszem 900forint 2db. Semmi bajom nincs vele egy évben 1-2defektet kapok olyan 4-5ezer km-en viszont nem ragasztom,ha defekt akkor csere. A felniszalagra viszont figyelj oda ne legyen felgyürődve!
A Continental Ultra Sport az egyik legszarabb gumi azok közül, amiket használtam. Különösebb defektvédelem nincsen, puha, ugyanakkor a tapadása pocsék.
Most vásároltam be Vittoria Rubino Prokból, mert jött a grafénes utód. A színesekből még 23-as van olcsón Róséknál. Viszont jó drágák lettek az újak. 40 Eurónál kezdődik az új Rubino Pro, az Open Corsa pedig 63, akciósan.
Ah, gumik es gumik. MIndenki masra eskuszik. :) En csak Michelint (Pro3, Pro4) hasznalok 8 eve, es szuper (ketszer kellett megallnom tekeres kozben) de van akinek a Conti az isten.
Foltozni viszont biztosan tudom ajanlani ezt: Latex belsot is remekul javit, es sosem volt gond a foltozott belsovel. Mas markanev alatt is aruljak, 6-8 ontapados folt, plusz egy kis csiszolopapir.