A full kozmetika (motortér mint a Salamon töke, polír, külsô gumi- és műanyagápolás, belül vizes kárpittisztítás, bôrápolás, műanyagápolás, szóval minden) azt hiszem 24 vagy 28k netto...
A teljes belsô kozmetika, bôrápolással 8k netto volt kb. egy hónapja...
Az utrol felkenodott trutyikat (katrany, bitumen, stb) tokeletesen leszedi a gyogyszertari 100%-os alkohol. Sajat tapasztalat, par masodperc, a fenyezesnek ideje sincs mattulni :)
A XI. kerületben, a Kártya utcában, a Volvo Ivanics telephelyén dolgozik egy kis független autókozmetikus cég, mindent korrekten megcsinálnak, a motor kozmetikájától a bôrápoláson át a felnipucolásig...
Na, írásodon felbuzdulva vettem ma egy ilyen Prevent W&W-t. Next time kipróbálom. Van valami, amire _kimondottan_ figyelni kell? (Mármint olyasmi, amire normál ("wukettős") mosásnál nem...)
sziasztok.
új vagyok a terepen és a segítségeteket kérem - hátha van ötletetek.
mikor lementem a kocsihoz, láttam, hogy a szélvédő jobboldali részét a madarak a háromnapos ünnep alatt vastagon beguanózták. reggel mentem úgyis tankolni, és megkértem a kutast, mossa le. meg is tette.
mikor elindultam a kocsival, akkor láttam, hogy ahol "megvakargatta", sűrűn karcos az üveg. nagy, mély csíkok vannak a szélvédőmön. (Shell)
most - azon kívül, hogy a benzinkutast anyázom - mit tehetek? van olyan technológia, ami ezt eltünteti?
ja, és egyébként fél éves az autóm, 4000 km van benne.
HELP!!!!
Amikor nekem csinálta az embör akkor 1 kis miniatűr csiszolóval ki tágította a repedést, úgy mint ahogy a fogorvosok csinálják, akkor nem mind1, hogy volt-e benne trutyi??
Amúgy tényleg vigyázni kell ezekkel a rohadt kőfelverődésekkel, mert az 1ik ótonk szélvédője keresztben végig repedt télen amikor az a borzalmas hideg volt :o((
Gôzborotvával elôször egy melegvizes-mosószeres kört nyomok, majd hidegvízzel leöblítem a kocsit, aztán vödörbe hideg vizet teszek, abba egy fél decit a Preventbôl, átsamponozom vele a kocsit bô vízzel-habbal, majd hidegvízzel leöblítem, és hagyom megszáradni...
Igen, ezt annak idején én is olvastam a Totalcaron. Ezért is ragasztottam le itthon egyből a helyét. Szerencsére az üveg alsó széléhez közel van, az ablaktörlő alatt.
A kőfelverődés javításának technológiája mindenütt ugyanaz, szerintem mindegy hol foltoztatod. A lényeg, hogy lehetőleg az eset után AZONNAL, mielőtt belemegy a trutyi, mert akkor a műgyanta nem tudja kitölteni a vékony repedéseket és összefogni az anyagot. Ugyanis valami efféle a lényege, nem pedig az, hogy nyomtalanul eltünjön a sérülés, mivel az nem fog. De ha időben mgcsinálják, akkor nem fog a külső réteg a feszültség hatására tovább repedni.
ti tudtok olyan megbízható helyet, ahol normálisan ki tudják tisztítani a tető kárpitot, az üléseket, és mondjuk valami kezelést adnak a kicsit már fakult műanyag borításoknak?
meg hát akkor már egy külső polír is jó lenne, de mondjuk előtte kezelni kellene a kisebb karcokat...
Gyerekek, itt valami árulás van.
Ma kocsit mostam, és tele volt a kocsi _hátulja_ rovartetemekkel! Na ne szívassanak már, hogy olyen lassan vezetek, hogy felkenődnek rám hátulról a figyelmetlenebb rovarok!!
Vagy ilyen jók lennének a fékjeim? :))
Vagy ha legalább tudnék én is 210-zel tolatni.. ;-)))
Kösz, én is polírra készülök a hétvégén. Valószínűleg ott lehetett a gond, amit zordon írt, mármint nem olvastam el figyelmesen a használatit, és nem a rongyra, hanem a kasztnira fújtam a cuccost :(, utána meg már ezek szerint hiába mostam le vízzel...
Még nincs 1 éves a verda, és metálfény (sötétkék), nem árt neki a polír?
A tervem egyébként mosás-érintett helyeken polír-viaszolás teljes motorháztetőn. Remélem bejön.
Az olcso javitofestek sajnos meg fog latszani (benzinkutaknal kaphato kis koromlakk-szeru tegelykek).
A katranyoldo okozta mattulast fel lehet polirozni 100% eredmennyel. Ha sima kezi polir nyogvenyelosen menne, autokozmetikaban gepi polirral percek alatt megoldjak.
Javítófesték: az én swiftem 38-as piros színű és az ugyanolyan javítófestéket megvéve látszik. De ravasz voltam vettem 37-est és 39-est is, és a hármat összemixelve :))) Tökéletels az eredmény fényes és nyoma sincs egy órán belül.
A kátrányoldó spray nagyon bika jó, én nagyon gyakran (értsd kéthetente) használom a pöttyök ellen.
De. Ronggyal kell felvinni, és a rongyra, nem közvetlenül a felületre. Utána 10 percen belül ajánlott szimpla bő vízzel jól átmosni és letörölni, mert különben tényleg bemattul a fényezés, de ez rajta van a dobozán, hogyan kell használni, és utána le kell törölni. Ha már bemattult a fény, akkor annak má' lőttek, fényezheted :)
Csak a TV-t (ATV) kell nézni hétvégén és megvan a matt fényre, madárszar elleni védekezésre, még a légpuska által okozott sérülésekre is a megoldás. Szóval WS TELESHOP azzal a kopaszfejű, fülbevalós manusszal és az ő kitűnő kulimájszai.
Vettem javítófestéket a kocsimhoz. Kis részen ki is próbáltam. Azért látszik a különbség. Az eredetiu fényezés fényes, amit én kentem, az meg nem. Fel kell polírozni? Egyáltalán el lehet érni ugyanazt a minőséget?
A kátrányt nagyon jól viszi a nitrohigító, de lehet hogy nem örülne neki a fényezésed. Vannak kátrány-eltávolító spray-k (pl. Prevent) a nevükből ítélve erre valók. :-)