Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

CharlieNK Creative Commons License 2 napja 0 0 5161

Bocsánat! NE így csináld! akart lenni az előbb.

 

Előzmény: CharlieNK (5160)
CharlieNK Creative Commons License 2 napja 0 0 5160
Előzmény: Misjo (5159)
Misjo Creative Commons License 2 napja 0 0 5159

Üdv.Érdeklődnék xsara 2-nél első lámpa fényszoróizzó csereje iránt.Megoldható?

 

CharlieNK Creative Commons License 3 napja 0 0 5158

Nekem is volt nehéz indításom, többszöri önindítózás. Annyi szerencsém volt, hogy az adagolóra menő cső átlátszó, így láttam benne a buborékokat. Itt a fórumban segítettem, hogy a gázolajszűrő hátulján szokott falsot szívni. Így is volt, egy 50 ft-os gumigyűrűvel orvosolva a hiba, azóta jó.

Az üzemanyag szintjelzőben van egy szűrő, az akkor pucoltam ki, amikor a kocsit vettem (kb 122 ekm.) majd idén nyáron újra (186 ekm.) Ebben a 64 ekm-ben is lett benne bőven kosz, érdemes, sőt szükséges takarítani!

Előzmény: guru2121 (5151)
FeZ_ Creative Commons License 3 napja 0 0 5157

Ugyan nem pörög, de nem halott. Egyik fórumon sem írnak be válasznak olyanokat, hogy: bocs, de nem tudjuk mi az oka. Akkor az nem ír semmit. Ennyi.

 

 

Előzmény: hopeck (5156)
hopeck Creative Commons License 3 napja 0 0 5156

Halott egy topic ez csak a kérdések özönlenek dr válasz az soha .

mbw169 Creative Commons License 4 napja 0 0 5155

Sziasztok, 

 

Berlingo 1.6 16V 2005os futes konyokcson van egy szelepsapka feleseg ami nekem eloregedett volt egy repedes benne igy szivargott a viz. ..Most kerestem egy gumibetetes regifajta szelepsapkat a mostniakban mar nincs ilyen belso gumidolog. ..masodikat tettem fel de valamiert nem akar osszejonni. ..otlet? 

 

 

A futessel kapcsolatos meg ugysnezen az auton, hogy csutkara hidegre veve is uzemmeleg motornal erosen langyos vagy meleg levegot enged. ..Ez mitol lehetseges? Tippem lenne de nem irom mert ha rossz amire en gondolok akkor meg ciki. ..mit javasoltok? 

guru2121 Creative Commons License 4 napja 0 0 5154

Vagy még arra gondoltam, hogy kiszerelem belőle a gyári, hűtővízzel előmelegített gázolajszűrős konzolt mindenestől, és kicserélem csak egy szimpla gázolajszűrőre mint pl az enyémben ami van, azt sem melegíti semmi -20-ban sem, mégis indult. 

 

Előzmény: guru2121 (5153)
guru2121 Creative Commons License 4 napja 0 0 5153

Kezdetnek az a tervem, hogy a szívó gázolajvezetéket kicserélem átlátszóra, hogy lássam van-e fals levegő benne.  ill hogy szívja az üzemanyagot.
ha ott már nem olyan valami mint kéne, akkor haladok tovább az általad említett szintjelző felé...

 

Előzmény: vidi313 (5152)
vidi313 Creative Commons License 4 napja 0 0 5152

Bizony van! A szintjelzővel egybeépítve. Ráadásul eléggé kicsi szűrőfelülettel, ami azt eredményezi, hogy mintegy 130.000 km után, még a kizárólagosan csak kúton tankolt üzemanyag esetében is eltömődhet. A tisztítás-szétszedés nem igazán egyszerű, vezetéket kell ki majd beforrasztani "felülről". Alulról nem szedhető szét.

Előzmény: guru2121 (5151)
guru2121 Creative Commons License 4 napja 0 0 5151

330ezer km asszem, barátnőm autója, azt nem tudom mióta van meg neki, de olaj és szűrő-ékszíjcseréket mindig betartotta.
A tankban is van dízelesnek előszűrője?

Előzmény: vidi313 (5150)
vidi313 Creative Commons License 4 napja 0 0 5150

"(van olyan h menet közbe is leáll, tekertetés, majd indul)"

Nem írtad, mennyi van a kocsiban, mióta használod.

Nekem is volt ilyen gondom a Saxo 1,5D vel. A probléma sokkal egyszerűbb volt, mint bárki  gondolná.

Az ilyesmi inkább üzemanyag problémára vezethető vissza.

A tankban lévő üzemanyag szűrő viszonylag gyorsan eltömődik. Olyankor kevés üa. jön és mellette levegő. Azt nézted?

Előzmény: guru2121 (5148)
FeZ_ Creative Commons License 4 napja 0 0 5149

Az izzításnál próbalámpával (ez is fontos a terhelés miatt, mert műszerrel lehet, hogy jónak tűnik, de közben meg nem megy oda áramerősség) nézd végig, hogy az összes gyertyához eljut-e az áram, mert az átvezetőkábel is lehet ludas. Az izzítógyertyákat érdemes kiszerelve ellenőrizni, mert van olyan, hogy értékre jó a gyertya, de már csak a töve izzik és nem a hegye. 

A levegősödés ellenőrzése jó ötlet, a szűrőházban az előmelegítő termosztátnál szokott levegősödni.

Ha melegen jól indul, érdemes még a szelephézagokat is megnézni, ez is lehet a jelenség oka.

(mármint ha kicsi vagy nincsen hézag hidegen)

 

Előzmény: guru2121 (5148)
guru2121 Creative Commons License 4 napja 0 0 5148

Sziasztok! 97-es 1.5d saxo az alábbikat produkálja:

Hidegen 2-3x izzítás után csak teker teker, 20 mp, ig majd pihentetés, és megint teker, és úgy indul be nagy nehezen.
Az autó most jött el a szerelőtől, azt mondja nála hidegen melegen jól indult, izzítókat kimérte mind jó, gázolajszűrő cserélve, nincs több ötlete, max hagyjuk ott 1 hétre, és átnézi megint.
De rossz, így magam veszem kezelésbe, mert nem jutunk 1ről a 2re, a kocsi pedig napi 70 km-rt megy, és mihamarabb rendbe kellene hozni.
ötleteim:
-izzítókat újra kimérem. esetleg kicserélem mind a 4 et, mert nekem is dízelem van, és van 4 tartalék gyertyám semmibe nem kerülne kb)
-átnézem az üzemanyag ellátó csöveket, hátha falsot szív valahol. (van olyan h menet közbe is leáll, tekertetés, majd indul)
-előtöltés szabályozó szelep (ha megtalálom rajta)
-maga az adagoló engedi el a nyomást...annyit viszont nem akar rákölteni a barátnőm, mert az ő kocsija.
-lehúzom az összes hőmérséklet jeladó szenzort, hátha egyik bekavar, és rossz jelet ad, ezért a vezérlő sokkal kevesebb ideig izzít mint kellene (vagy nem is izzít abszolút)

Ötletek?

franciscarsac Creative Commons License 6 napja 0 0 5147

Sziasztok!

Tegnap vettem egy 2004-es C3 1.4 benzinest Ma este jelentkezett a probléma..valamiért 3-dik indításra indult csak be (közben kikapcsoltam gyújtás le) aztán kigyulladt a vészvillogó kapcsoló és folyamatosan ég míg a gyújtás rajta van...a vészvillogás nem megy csak a kapcsoló világít...néha 3 sípszó..később csak a világító kapcsoló...tudna valaki segíteni ebben ?

hopeck Creative Commons License 2017.09.15 0 0 5146

Sziasztok  valakinek ötlete?  2 hete volt kuplung szerkezet cserém. Mikor elhoztam az autót tök kellemesen puha volt a kuplung viszont nagyon lent fogott. Ezt mindig is tapasztaltam mert az enyém mindig ilyen volt. De gondoltam veszek bele egy kézzel állítható bovdent .., addig jártam a szerelő sráchoz, amig úgy beállította nekem hogy középen fog, de viszont most meg keményebb .. nagyon félek hogy egy idő után elszakad a bovden mert én már többször jártam igy , és ezért lett kuplung szerkezet csere. Na a srác vissza állította  hogy picit lejjebb fogjon de nem lett újra puha.. kérdem az hogy mi lehet a gond? 1.6 os benzines 2001 es évjárat  állítólag semmi köze a keménységhez hogy meddig van állitva?

Janesz38 Creative Commons License 2017.08.05 0 0 5145

Sziasztok egy kis segítségre lenne szügségem.Citroen xsara 1.4 benzin 99 évjárat 

elment a müszerfalvilágitásom kapcsolok világítása minden s nem tudom mi lehet a baj.

Biztositték jó kimérve van áram kapcsoló felkapcsolása után.magát a műszeregység ez is kiszedtük idáig már nem jön el az áram.adtunk neki egy +-ot s akkor a kapcsoloknál megjelent a világittás.s a sípolással is jelzett hogy égve maradt a világittás.

tudna valaki valami tanácsot adni? 

Előre is köszönöm 

vidi313 Creative Commons License 2017.07.25 0 0 5144

Szerintem kábelköteg csere. A sok hőterhelés miatt a némelyik csatlakozó kilágyul, lazán érintkezik. A másik rendszernél, a PD fejes befecskendezésnél is előforduló hiba.

Előzmény: Bence Karasi (5143)
Bence Karasi Creative Commons License 2017.07.25 0 0 5143

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2003-as Citröen C3 1.4hdi típusú autóm. Egye ideje elkezdett rángatni. A rángatás erőteljes gyorsításkor jelentkezik. 2-es 3-as 4-es fokozatban 2000 -res fordulaton jelentkezik a leginkább. Hibakódot nem ír ki az autó. 2 hete egy ilyen erőltetett gyorsításnál, diagnosztikára kötve a következő hibakód jött ki: P1357, befecskendező szelep 4. henger, hibás kábelköteg + P0191  Üzemanyag-nyomócső nyomásérzékelőjének működése, aztán leállítás, újraindítás után megint nem írt ki hibát. 

 

Valaki találkozott esetleg ilyen hibával?  Hogyan orvosolható? Lehet esetleg más a hiba? Légtömeg mérő, EGR szelep?

 

Köszönöm a válaszokat!

alvin (ex JHE) Creative Commons License 2017.07.05 0 0 5142

http://kalkulatorlap.hu/gepjarmu_kornyezetvedelmi_besorolas.html

 

A listából az derül ki, hogy EURO III-as besorolással 6,7,8 szám szerepelhet a forgalmiban.

 

Üdv.!

Előzmény: bolhabusz (5141)
bolhabusz Creative Commons License 2017.07.03 0 0 5141

Tisztelt Mindenki! 

Segítséget szeretnék kérni! Párom számára vásárolnék egy Xara Picassot. Most szembesültem vele, hogy a 2006 előtt gyártottak EUROIII motorral lettek szerelve, míg 2006-tól a 109 lovas EUROIV motort kapták. A kérdésem az, hogy a forgalmiban az EUROIII  mely környezetvédelmi osztály számmal jelölik. Mivel Pesten is közlekedünk nem szeretnénk jövőre kiszorulni egy szmogriadónál.

Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv

Bolhabusz

paja1313 Creative Commons License 2017.06.18 0 0 5140

űdv.ha tud valaki segitsen 1999 xsara 1.6.i van kicseréltem az ác pumpa motor igaz audiéra azt mondták paszol kicseréltem beindult műkődőt egy orát majd megint leált kőtőttem egy pozitivot az ácra ismét elindult és most megint nem indul be ha valakinek van őtlete segitsen

Máté Hornyák Creative Commons License 2017.06.15 0 0 5139

Nos fütyült szegényem becsülettel, illetve a szívóoldali lapát már erőteljesen faragta az alumínium házat :( . Mint írtam is a hiba teljesen a a töltőnyomás szabályzó egység cseréje után tűnt el. Attól tartok hogy tényleg magasabb volt sokkal a töltőnyomás és emiatt sérült mondjuk az intercooler vagy esetleg a csövezés...

Hétfőn megy a jószág szervízbe és remélhetőleg egy BOSCH szervíz meg tudja oldani a problémákat... Majd írok, hogy mit sikerült kiokumlálni a jószágból :)

Előzmény: vidi313 (5138)
vidi313 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 5138

Bocs. Ezt a 110 LE-s HDI-t nem igazán ismerem. Csupán annyi merül fel bennem annak alapján, amit leírtál, hogy feltétlenül fontos volt a turbót felújítani? Nem máshol volt, van a probléma? Jó hallani, hogy 290.000 km-t szolgált, szemben a közhiedelemmel, hogy a turbók igen hamar tönkre mennek ebben a motorban, sok a 100.000-et sem bírja ki, - állítólag.

Előzmény: Máté Hornyák (5137)
Máté Hornyák Creative Commons License 2017.06.14 0 0 5137

Az előbb lemaradt, hogy a kocsi sem az olajat sem a vizet nem fogyasztja, valamit egész életében Shelles üzemanyaggal volt tankolva (nálunk van új kora óta) vagy V-power vagy sima gázolajjal.

Máté Hornyák Creative Commons License 2017.06.14 0 0 5136

Sziasztok !

 

Egy problémával fordulok hozzátok. Pár ezer kilóméterrel ezelőtt lett felújítva a Citroen C4 1.6 HDI (110 LE-s verzió) turbója, ami 290 ezer km-et szolgált. A felújítás előtt eléggé visított szegény turbóm illetve olyan hibát írt a rendszer, hogy Antipollution faulty (később derült ki diagnosztikával, hogy magas töltőnyomást érzékel), így random időközönként levette a töltőnyomást és elment a kocsi ereje, majd egy leállítás és 1 perc várakozás után ugyan a hibát kiírta, de visszatért az erő. A szerelő javaslatára felújíttattam a turbót illetve kicserélték az olajteknőben lévő kosarat plusz a turbó olajcsövét illetve a szelepfedelet is, valamint egy rendes szervizet is megcsináltak. a következő nap ujra kiirta a kocsi a hibát... ekkor viszavittem és kicserélték a töltőnyomásérzékelő/szabályzót. Tök jó a hiba eltűnt és szép finoman elkezdtem használni a kocsit. Most azt vettem észre hogy a kocsi egyáltalán nem húz úgy mint ahogy korábban és kb 0,5 literrel többet eszik :(. Ami egy másik dolog még, hogy padlógázas gyorsításnál elkezdett sötétkék kormosan füstölni.

Van esetleg valami ötletetek, vagy esetleg valaki már találkozott ilyen problémával ?

 

Segitségeteket/ötleteiteket előre is köszönöm ! :)

VHAdam Creative Commons License 2017.05.29 0 0 5135

A kép lemaradt

VHAdam Creative Commons License 2017.05.29 0 0 5134

Sziasztok,

 

v.kinek nincs elfekvőbe hátsó ablaktörlő motor felfogatója(ez a fekete műanyag basssz), saxo 1.4-hez?

Lehet ilyet egyáltalán külön venni, vagy egybe kell a motorral?

FeZ_ Creative Commons License 2017.05.29 0 0 5133

A rugó karakterisztikáját jelölik a színek, de leegyszerűsítve azt, hogy mibe való.

A legjobb, ha kicseréled a rugót, mert a benzinesbe gyengébb van, mint a dieselbe.

 

Előzmény: kovalszky- (5132)
kovalszky- Creative Commons License 2017.05.28 0 0 5132

Sziasztok

 

97es 1.5d saxom van . most cseréltem volna talpast de észre vettem hogy a talpas brutálisan mozog a fészkében ami a golya lábon van. nem is értem hogy tágult ki ennyire.

 

emiatt kellet golyalábat cserélnem de éppen nem volt itthon 1.5d golyaláb . volt viszont 1.1es-é. ugyan az kivéve a spirálrugon lévö jelölést .

 

1.5diesel - 2piros,  1fehér

 

1.1es -2sárga, 1fehér

 

a kérdés az lenne hogy mit jelentenek ezek a szinek, ( gondolom terhelést), és hogy lehet abbol gondom ha ez marad benne?

vagy csréljem ki az elözö rugora?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!