Elado 4 db eredeti Citroen lemezfelni ( rozsdamentes allapotban ) rajta levo 4 db egyforma 2014es gyartasu nyarigumival amik legalabb meg 80 %os profillal rendelkeznek meg.
Csak kizarolag egyben az egesz alku nelkul szemelyes atvetel lehetseges Zala megyeben Nagykanizsa -Pacsa utvonalon.
Az ara az egesznek : 42000Ft ami nem alkukepes!
Ugyanitt 4 db csak lemezfelni szinten Citroenrol gumi nelkul : 10 ezer Ft
A ZX, a Peugeot 306 és a Xsara azonos alapokra épült. Lengőkarok, toronycsapágyak, szilentek ugyanolyanok vagy kompatibilisek. A gólyalábat kapásból nem tudom, de szerintem az is stimmel velük, csak gondolom a rugók erősebbek a Berlingo / Partner vonalnál.
hi! Citroen berlingo 2001-es évjáratú autó első futóműjével milyen másik francia autóé egyezik meg? gevinde állítható futómű miatt érdekelne, mert konkrétan berlingohoz nincs :P
Adott egy citroen berlingó 2000-es évjáratú már a fordulatszámmérős 1.9D.
Problémám az, hogy az óracsoportban a vízhőfok mutatóm meg sem mozdul. kicseréltem a hőgombát, nem segített, gyári diagnosztikára tettűk amivel lehet mozgatni a mutatókat, a mutató rendesen mozog föl le. A diagnosztika sem érzékeli a vízhőmérsékletet. Ezekszerint az autó agya sem kapja meg a mért hőmérségletet. Elvittem szerelőhöz, aztmdta letestelte a vezetéket és a mutató kiakadt így a vezeték jó, rámért a hőgombára alapból azthiszem valami 2000 oh.ot vagy mit magyarázott aminek csökkennie kellene ha melegszik a motor de nem csökkent, úgyhogy biztos a gomba a szar. OK vettem egy másikat kicseréltem és ugyan az, nem mozdul....
1 kérdésem, hol keressem a hibát?
2 kérdésem, szerintetek ha melegszik a motor és igy hogy a kocsi agya sem kapja meg a mért adatot a ventillátorom bekapcsol ha felmelegszik melegben vagy dugóban a vizem?
A 14-es gombáról van szó de már cseréltem a mellette levőt is!
Amelyiken ez az immo van, azon az elöltöltést a motorvezerlo állítja, de lehet hogy az izzitast is. Fognak ezek működni, ha nem működik az immo? Vagy nincs összefüggés és ha forog a motor, akkor a vezérlő teszi a dolgát?
Az adagolón elvileg van egy fém "páncél" felcsavarozva (lehet, hogy letört fejű csavarokkal, hogy ne legyen könnyen bontható), abban (vagy az alatt) van az immo' elektronika. Ebbe megy bele valószínűleg az a 4 kábel.
No, azt az egészet le kell bányászni az adagolóról, és kivenni onnan. Az egész alatt az adagolóban lesz egy mágnesszelep, arra megy egy kábel az immo' elektronikából, ami a páncél alatt volt.
No, arra kell adni egy gyújtás pluszt. Én ki szoktam cserélni ezt a mágnesszelepet egy utángyártottra, mert azon csavaros csatlakozás van, míg a gyárin csak egy hengeres csúszóérintkező, amihez nem mindenkinek van saruja és nem is tartja annyira jól, mint a csavaros.
és az mitöl van hogy a baloldali elsö hátso ajtonyitásra leáll teljesen a beltéri egység mig a jobb oldali ajtokre marad a normál piros villogo készenléti mod.
Távolról ezt nehéz megmondani, de az adagolón levő kis elektronika, ami az immo dekódolást végzi, be szokott halni idősebb korára. (a piros-zöld együttes világítása kommunikációs hibát jelez)
Legvégső esetben kiiktatható az adagolón levő kis elektronika, de meg kell küzdeni a hozzájutással.
hiba jelenség: vasérnap is jelentkezett de akkor 5perc alatt magához tért.
ma viszont nem.
be parkoltam egy szupermarkethez és mikor menni akartam haza akkor az inditásgátlo nem engedett inditani.
egyszerre világit a piros és a zöld.
ha várok vele akkor egy idö után elkezd villogni a piros led de mihelyt megnyitom a bal oldali ajtokat abban a pillanatban megszünik a villogás és teljes sötétség, a jobb oldali ajtonyitás után folyamatossan villog ott nincs változás.
Elhiszem. Mivel nagyon jónak tartom ezeket a dísztárcsákat. Erre leginkább csak akkor jön rá az illető, ha megpróbálkozik a szupermarketekben kaphatókkal. Ezeket csak azért írtam, ha nem lesz felajánló használtra, nem marad más, mint a márkaszerviz. Ott van, csak drága.
Hasonló okok miatt keresek én is ilyet. Az eddigiek nem voltak tartósak,pedig nem rallyzok vele. Alufelnit meg nem akarok rá,lehet már nem lesz nálam sokáig.Amúgy egy Saxo 1.5D-re kellene.
Na ezek a "gyáriak" jó dísztárcsák nagyon. Azóta nem találkoztam megfelelő minőségű dísztárcsával, mióta nincs a Saxo. Ezek után már csak az alufelni, ami számításba jön.
Megvan az is. :-) Halmozom a használt autókat. :-)
Nagyon jó vezetni az A2 1,4 TDI-t, és jó utazni is vele, hosszú távon is. 100-150-es tempó között úgy viselkedik 5-ik fokozatban, mintha legalább 100 LE-s lenne, pedig papíron csak 75. Lehet benne egy apró chip tuning. Takarékos, kifejezetten csendes, dinamikus. Ez rendben is van, csak sajnos nagyon sokat költöttem rá eddig, és még nem vagyok a végén. "Ügyes" német tulaja volt, kihasználta belőle amit csak lehetett, megdöbbentően slendrián karbantartás mellett. Ennek ellenére a motor, turbó rendben, olajfogyasztás jelentéktelen, a többi részére ment rá eddig legalább 400.000 Ft. Jó vezetni, jó vele utazni, de a 12 éven át majdnem új állapotától használt 1,5D Saxohoz viszonyítva nem rentábilis (egyelőre még).
A Daihatsu Cuore úgy jött a képbe, hogy akartam egy nagyobb robogót, de azokat olyan irreálisan drágán mérik mostanában, így inkább döntöttem 1/4 pénzért egy kisautó mellett. Aztán véletlenül egy nagyon jóba botlottam bele. 2004-es évjárat. Rajta vesztettem járműveimen. A 3 autó közül egyiktől sem vagyok képes megválni. :-)
A napi 20 km nettó városi közlekedés dobhatja így meg. Na meg, ahogy az előttem szóló is említette a vezetési stílus is sokat dob a latba. A spritmonitor 99 értékelés alapján amúgy 5,97 literes átlagfogyasztást ír erre a típusra. Amit tudna a tiéd is, ha az autópályás adatot nézzük. Próbáld egyszer ki vidéki úton, autópálya nélkül, "nagypapa" stílusban.
Szerintem normális egy ekkora benzines autóhoz a 13.000 km alatti 7,7-es átlag. A vezetési stílustól is sok függ. Lehetőleg minél kevesebbet fékezni, kihasználni a lendületet, hosszan gurítani üresben, amennyiben a forgalmi viszonyok lehetővé teszik.
12 évig volt 1,5D Saxo-m, ami takarékosabb a benzinesnél.
Most nagyon jó állapotú Daihatsu Cuore van helyette, 100-120 közötti tempóval mértem 3,9-es fogyasztást. Ennél alacsonyabb valós fogyasztású benzinest nem tudok elképzelni.Télen csak városban 6 liter/100 km.
Sziasztok. Műszaki segítséget keresek egy őskövülettel kapcsolatban:
Első autóm egy 96' Saxo 1.1 SX benzin 44kW (60Le). Eléggé lepukkant állapotban vettem, apránként folyamatosan javítgatom/javíttatom. Másfél éve van nálam, és először azt hittem, hogy én vezetek ilyen bénán, de próbálkozásaim ellenére sem sikerül egy mindenki által emlegetett városi átlagfogyasztást elérnem.
Kezdetektől írom a fogyasztást:
Legjobb: 5.24 (pályára felhajtva telitank, 100km/h átlag, majd pályáról lehajtva megint telitank, és így mérve)
Legroszabb: 9.95 (télen, csak város)
Átlag: 13.000km-re vetítve 7.7l/100km, ami szerintem brutál sok egy ilyen kisautóhoz
Munkába járásra használom dél-pesti kerületekben, napi 2x10km, valamint havi 2-3 alkalommal 100-200km pályán, 100-120km/h körül
Szerelőm nem igazán tud mit rá mondani... "Lehet ez, meg lehet az... " de diagnosztizálni nem tudja.
Nem füstöl, nem fullad, nincs víz az olajban, sosem villant fel a motorhiba jelző, motor kellően hamar bemelegszik. Kompressziót mértünk, egységesen 9.5 felett volt minden hengerben, szerelőm szerint ez OK az autó korát és 220.000 km-t figyelembe véve.
Korábban a reggeli indításokkor (télen/nyáron) volt olyan hibám, hogy 1-2 percig nem volt jó az alapjárat és fulladt a motor. Komplett pillangószelepházat cseréltünk (befecskendezéssel), azóta ez a hiba nem áll fenn. Ez a csere kb fél éve volt. Citroen befecskendezőt nem találtunk, a bontóban adtak helyette (egy pont ugyanilyen) VW-t, ami mindenben passzolt, és működött is utána ugyanúgy. A fogyasztás ugyanolyan magas volt előtte és utána is.
Extra fogyasztók nem nagyon vannak a kocsiban, és általában egyedül utazok. Minden csomag + én = kb 100kg.
Valakinek valami ötlete arra, hogy pontosan hogyan is lehetne költséghatékonyan diagnosztizálni a hibát? Mert persze, elkezdhetnénk lottózni a légtömegmérővel, hőmérséklet jeladóval, lamdaszondákkal, de nem szeretnék feleslegesen ennyi mindent kicserélni.