Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mbw169 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 5126

Elado 4 db eredeti Citroen lemezfelni  ( rozsdamentes allapotban  ) rajta levo 4 db egyforma 2014es gyartasu nyarigumival  amik  legalabb meg 80 %os  profillal rendelkeznek meg. 

 

Csak kizarolag egyben az egesz alku nelkul szemelyes atvetel lehetseges Zala megyeben Nagykanizsa -Pacsa utvonalon. 

 

Az ara az egesznek : 42000Ft  ami nem alkukepes! 

 

 

 

Ugyanitt 4 db csak lemezfelni szinten Citroenrol gumi nelkul : 10 ezer Ft 

 

 

hoczakos@gmail.com

 

Erdeklodni levelben. 

 

Akos 

FeZ_ Creative Commons License 2017.04.18 0 1 5125

A ZX, a Peugeot 306 és a Xsara azonos alapokra épült. Lengőkarok, toronycsapágyak, szilentek ugyanolyanok vagy kompatibilisek. A gólyalábat kapásból nem tudom, de szerintem az is stimmel velük, csak gondolom a rugók erősebbek a Berlingo / Partner  vonalnál.

 

Előzmény: Viktor Czigány (5124)
Viktor Czigány Creative Commons License 2017.04.18 0 0 5124

hi! Citroen berlingo 2001-es évjáratú autó első futóműjével milyen másik francia autóé egyezik meg? gevinde állítható futómű miatt érdekelne, mert konkrétan berlingohoz nincs :P

mbw169 Creative Commons License 2017.04.14 0 0 5123

Citroen Berlingo gyari lemezfelni 15 zoll 4 db gumi nelkul szep allapotban Nagykanizsan elado. 

 

10 ezer Ft 

 

4 db ajandek disztarcsaval 

 

hoczakos@gmail.com 

 

Az ar nem alkukepes es nem postazom 

 

Akos 

kazi30 Creative Commons License 2017.04.13 -1 0 5122

Akkor passz. Ha testre téve kimozdul a mutató,  akkor szar a gomba vagy nem hozzá való. 

Előzmény: cobra198 (5121)
cobra198 Creative Commons License 2017.04.12 0 0 5121

Nincsenek nútja van és külömböző a kettő. Gyári bontott ábrán pedig a beszerelési hely sincsen felcserélve :(

Előzmény: kazi30 (5120)
kazi30 Creative Commons License 2017.04.11 0 0 5120

Nincsenek felcserélve  a csatik? :D

Előzmény: cobra198 (5119)
cobra198 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 5119

Sziasztok!

 

Segítség kellene!

 

Adott egy citroen berlingó 2000-es évjáratú már a fordulatszámmérős 1.9D.


Problémám az, hogy az óracsoportban a vízhőfok mutatóm meg sem mozdul. kicseréltem a hőgombát, nem segített, gyári diagnosztikára tettűk amivel lehet mozgatni a mutatókat, a mutató rendesen mozog föl le. A diagnosztika sem érzékeli a vízhőmérsékletet. Ezekszerint az autó agya sem kapja meg a mért hőmérségletet. Elvittem szerelőhöz, aztmdta letestelte a vezetéket és a mutató kiakadt így a vezeték jó, rámért a hőgombára alapból azthiszem valami 2000 oh.ot vagy mit magyarázott aminek csökkennie kellene ha melegszik a motor de nem csökkent, úgyhogy biztos a gomba a szar. OK vettem egy másikat kicseréltem és ugyan az, nem mozdul....


1 kérdésem, hol keressem a hibát?


2 kérdésem, szerintetek ha melegszik a motor és igy hogy a kocsi agya sem kapja meg a mért adatot a ventillátorom bekapcsol ha felmelegszik melegben vagy dugóban a vizem?

 

A 14-es gombáról van szó de már cseréltem a mellette levőt is!

 

Köszönöm a segítő válaszokat!

pero091 Creative Commons License 2017.04.09 0 0 5118

Sziasztok!

 

Esetleg érdekelne valakit 4 kiváló állapotú gyári Citroën lemezfelni?

 

195/65 R15 Michelin Energy, gyári Citroën lemezfelnivel. (4 db) Ehhez tartozik még 4 db gyári Citroën dísztárcsa is.

 

Elsősorban a felni és a dísztárcsa a lényeg, a nyári gumi nagyon maximum egy szezont mehet még. 

 

A komplett szett 64.000 Ft 

 

http://www.kephost.com/image/v9OI
http://www.kephost.com/image/v9OH

http://www.kephost.com/image/w4dZ

 

 

Üdv! 

kazi30 Creative Commons License 2017.04.09 0 0 5117

Lenne egy kérdésem is. Saxo váltón a hátsó kapcsoló kar szimmering méretére lenne szükségem,  ha valaki tudja. Köszönöm! 

kazi30 Creative Commons License 2017.04.08 0 0 5116

Amelyiken ez az immo van, azon az elöltöltést a motorvezerlo állítja,  de lehet hogy az izzitast is. Fognak ezek működni,  ha nem működik az immo? Vagy nincs összefüggés és ha forog a motor,  akkor a vezérlő teszi a dolgát? 

Előzmény: FeZ_ (5115)
FeZ_ Creative Commons License 2017.04.06 0 0 5115

Szia !

 

Ennél bonyolultabb. :-(

Az adagolón elvileg van egy fém "páncél" felcsavarozva (lehet, hogy letört fejű csavarokkal, hogy ne legyen könnyen bontható), abban (vagy az alatt) van az immo' elektronika. Ebbe megy bele valószínűleg az a 4 kábel.

No, azt az egészet le kell bányászni az adagolóról, és kivenni onnan. Az egész alatt az adagolóban lesz egy mágnesszelep, arra megy egy kábel az immo' elektronikából, ami a páncél alatt volt. 

No, arra kell adni egy gyújtás pluszt. Én ki szoktam cserélni ezt a mágnesszelepet egy utángyártottra, mert azon csavaros csatlakozás van, míg a gyárin csak egy hengeres csúszóérintkező, amihez nem mindenkinek van saruja és nem is tartja annyira jól, mint a csavaros.

 

 

Előzmény: kovalszky- (5114)
kovalszky- Creative Commons License 2017.04.06 0 0 5114

na ideglenesen megoldodott az inditásgátlo gondom de nem lett stabil.

szoval megmozgattam az összes vezetéket meg a reéket aztan egyszer csak normális lett,.

de.....

ugy hagytam , becsuktam az ajtot és elmentem valahova. mikor ujbol kinyitottam akkor megint volt piros zöld egyszerre.

azt gyanitom hogfy valamilyen modon az ajto nyitással van gond.

 

valahol olvastam hogy az adagolo résznél kilehetne kerülni ezt a biztonsági részt. 

illetev hogy valamelyik vezetéknek kell adni gyujtás + -ot. 

 

lepattintottam a fekete müanyag takarot és ott van 4db vezeték. tudja valaki hogy melyik lehet az amit megkellene hekkelni?

vagy ennél bonyulultabb?

Előzmény: FeZ_ (5112)
vidi313 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 5113

El kellene, már többször megfordult a fejemben. Ha az eszemre hallgatok, akkor igen, ha "szívemre", akkor meg marad. :-) Sajnos túl sokba került már.

Előzmény: kazi30 (5108)
FeZ_ Creative Commons License 2017.04.05 0 0 5112

Valamilyen "elektronyos"  gebasz lehet, de konkrétumot nem tudok sajna. :-(

 

Előzmény: kovalszky- (5111)
kovalszky- Creative Commons License 2017.04.05 0 0 5111

köszi.

és az mitöl van hogy a baloldali elsö hátso ajtonyitásra leáll teljesen a beltéri egység mig a jobb oldali ajtokre marad a normál piros villogo készenléti mod.

valami test probléma nem lehet?? 

Előzmény: FeZ_ (5110)
FeZ_ Creative Commons License 2017.04.05 0 0 5110

Távolról ezt nehéz megmondani, de az adagolón levő kis elektronika, ami az immo dekódolást végzi, be szokott halni idősebb korára.  (a piros-zöld együttes világítása kommunikációs hibát jelez)

Legvégső esetben kiiktatható az adagolón levő kis elektronika, de meg kell küzdeni a hozzájutással.

(vagy veszel újat, ha kapható még hozzá)

 

 

Előzmény: kovalszky- (5109)
kovalszky- Creative Commons License 2017.04.05 0 0 5109

sziasztok.

 

 

a segitsségeteket szeretném kérni

 

citroen saxo 97es 1.5diesel.

 

hiba jelenség: vasérnap is jelentkezett de akkor 5perc alatt magához tért.

ma viszont nem. 

be parkoltam egy szupermarkethez és mikor menni akartam haza akkor az inditásgátlo nem engedett inditani.

egyszerre világit a piros és a zöld.

ha várok vele akkor egy idö után elkezd villogni a piros led de mihelyt megnyitom a bal oldali ajtokat abban a pillanatban megszünik a villogás és teljes sötétség, a jobb oldali ajtonyitás után folyamatossan villog ott nincs változás.

aku saru eltávolitás megvolt több percre is.

 

valakinek ötlete?? 

 

 

 

köszi elöre is

kazi30 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 5108

Azt hittem, eladtad. Legalább rozsdásodni nem fog... :) 

Előzmény: vidi313 (5103)
vidi313 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 5107

Elhiszem. Mivel nagyon jónak tartom ezeket a dísztárcsákat. Erre leginkább csak akkor jön rá az illető, ha megpróbálkozik a szupermarketekben kaphatókkal. Ezeket csak azért írtam, ha nem lesz felajánló használtra, nem marad más, mint a márkaszerviz. Ott van, csak drága.

Előzmény: blays01 (5106)
blays01 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 5106

Hasonló okok miatt keresek én is ilyet. Az eddigiek nem voltak tartósak,pedig nem rallyzok vele. Alufelnit meg nem akarok rá,lehet már nem lesz nálam sokáig.Amúgy egy Saxo 1.5D-re kellene.

Előzmény: vidi313 (5105)
vidi313 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 5105

Na ezek a "gyáriak" jó dísztárcsák nagyon. Azóta nem találkoztam megfelelő minőségű dísztárcsával, mióta nincs a Saxo. Ezek után már csak az alufelni, ami számításba jön.

Előzmény: blays01 (5104)
blays01 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 5104

Sziasztok!

 

Keresek a képen is látható 4db jó állapotú gyári dísztárcsát 14"-s méretben.Ha lenne valakinek lécci szóljon.

 

Köszi! (A kép csak ill.!) :)

vidi313 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 5103

Megvan az is.  :-) Halmozom a használt autókat. :-)

Nagyon jó vezetni az A2 1,4 TDI-t, és jó utazni is vele, hosszú távon is. 100-150-es tempó között úgy viselkedik 5-ik fokozatban, mintha legalább 100 LE-s lenne, pedig papíron csak 75. Lehet benne egy apró chip tuning. Takarékos, kifejezetten csendes, dinamikus. Ez rendben is van, csak sajnos nagyon sokat költöttem rá eddig, és még nem vagyok a végén. "Ügyes" német tulaja volt, kihasználta belőle amit csak lehetett, megdöbbentően slendrián karbantartás mellett. Ennek ellenére a motor, turbó rendben, olajfogyasztás jelentéktelen, a többi részére ment rá eddig legalább 400.000 Ft. Jó vezetni, jó vele utazni, de a 12 éven át majdnem új állapotától használt 1,5D Saxohoz viszonyítva nem rentábilis (egyelőre még).

A Daihatsu Cuore úgy jött a képbe, hogy akartam egy nagyobb robogót, de azokat olyan irreálisan drágán mérik mostanában, így inkább döntöttem 1/4 pénzért egy kisautó mellett. Aztán véletlenül egy nagyon jóba botlottam bele. 2004-es évjárat. Rajta vesztettem járműveimen. A 3 autó közül egyiktől sem vagyok képes megválni. :-)

Előzmény: kazi30 (5102)
kazi30 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 5102

Mi lett az A2-vel? :)

Előzmény: vidi313 (5100)
alvin (ex JHE) Creative Commons License 2017.04.03 0 0 5101

A napi 20 km nettó városi közlekedés dobhatja így meg. Na meg, ahogy az előttem szóló is említette a vezetési stílus is sokat dob a latba. A spritmonitor 99 értékelés alapján amúgy 5,97 literes átlagfogyasztást ír erre a típusra. Amit tudna a tiéd is, ha az autópályás adatot nézzük. Próbáld egyszer ki vidéki úton, autópálya nélkül, "nagypapa" stílusban.

 

Üdv.!

Előzmény: Kotysoft (5099)
vidi313 Creative Commons License 2017.04.03 0 0 5100

Szerintem normális egy ekkora benzines autóhoz a 13.000 km alatti 7,7-es átlag. A vezetési stílustól is sok függ. Lehetőleg minél kevesebbet fékezni, kihasználni a lendületet, hosszan gurítani üresben, amennyiben a forgalmi viszonyok lehetővé teszik. 

12 évig volt 1,5D Saxo-m, ami takarékosabb a benzinesnél.

Most nagyon jó állapotú Daihatsu Cuore van helyette, 100-120 közötti tempóval mértem 3,9-es fogyasztást. Ennél alacsonyabb valós fogyasztású benzinest nem tudok elképzelni.Télen csak városban 6 liter/100 km. 

Előzmény: Kotysoft (5099)
Kotysoft Creative Commons License 2017.04.02 0 0 5099

Sziasztok. Műszaki segítséget keresek egy őskövülettel kapcsolatban:

 

 

Első autóm egy 96' Saxo 1.1 SX benzin 44kW (60Le). Eléggé lepukkant állapotban vettem, apránként folyamatosan javítgatom/javíttatom. Másfél éve van nálam, és először azt hittem, hogy én vezetek ilyen bénán, de próbálkozásaim ellenére sem sikerül egy mindenki által emlegetett városi átlagfogyasztást elérnem.

 

Kezdetektől írom a fogyasztást:

Legjobb: 5.24 (pályára felhajtva telitank, 100km/h átlag, majd pályáról lehajtva megint telitank, és így mérve)

Legroszabb: 9.95 (télen, csak város)

Átlag: 13.000km-re vetítve 7.7l/100km, ami szerintem brutál sok egy ilyen kisautóhoz

 

Munkába járásra használom dél-pesti kerületekben, napi 2x10km, valamint havi 2-3 alkalommal 100-200km pályán, 100-120km/h körül

 

Szerelőm nem igazán tud mit rá mondani... "Lehet ez, meg lehet az... " de diagnosztizálni nem tudja.

 

Nem füstöl, nem fullad, nincs víz az olajban, sosem villant fel a motorhiba jelző, motor kellően hamar bemelegszik. Kompressziót mértünk, egységesen 9.5 felett volt minden hengerben, szerelőm szerint ez OK az autó korát és 220.000 km-t figyelembe véve.

 

Korábban a reggeli indításokkor (télen/nyáron) volt olyan hibám, hogy 1-2 percig nem volt jó az alapjárat és fulladt a motor. Komplett pillangószelepházat cseréltünk (befecskendezéssel), azóta ez a hiba nem áll fenn. Ez a csere kb fél éve volt. Citroen befecskendezőt nem találtunk, a bontóban adtak helyette (egy pont ugyanilyen) VW-t, ami mindenben passzolt, és működött is utána ugyanúgy. A fogyasztás ugyanolyan magas volt előtte és utána is.

 

Extra fogyasztók nem nagyon vannak a kocsiban, és általában egyedül utazok. Minden csomag + én = kb 100kg.

 

Valakinek valami ötlete arra, hogy pontosan hogyan is lehetne költséghatékonyan diagnosztizálni a hibát? Mert persze, elkezdhetnénk lottózni a légtömegmérővel, hőmérséklet jeladóval, lamdaszondákkal, de nem szeretnék feleslegesen ennyi mindent kicserélni.

 

Előre is köszi a segítsége!

mbw169 Creative Commons License 2017.03.31 0 0 5098

Citroen lemezfelni 4 db újszerű állapotban eladó.

 

Mérete: 4*108 et 18 15 zoll

 

Adok mellé 4 db dísztárcsát is.

 

együtt az egész 8000Ft

 

 

Új ára :12ezer/ db

 

Nagykanizsán személyesen

 

Postázás kizárva

 

hoczakos@gmail.com

Ata61 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 5097
Ok,köszi.
Előzmény: FeZ_ (5096)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!