Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pergerz Creative Commons License 18 órája 0 0 44051

....arra gondoltam,hogy egy "84 utánit nehéz "öregíteni.

 

Előzmény: afitos (44049)
afitos Creative Commons License 2018.10.10 0 0 44050

A rozsdagondokkal kapcsolatban inkább óvatosabban nyilatkoznék, mint ahogyan az előző hozzászólásban az imént tettem...

 

Előzmény: afitos (44049)
afitos Creative Commons License 2018.10.10 0 0 44049

Lelkes tulaj, avantgárd járgány, viszont nem látszik különösebben, hogy rozsdagondokkal küzdene. A szellőzőrács szerintem stimmel az évjárathoz. Nem biztos, hogy félni kellene ettől az autótól, sőt szerintem a gazda "értő" gazda lehet. (Nem ismerem)

 

Előzmény: pergerz (44048)
pergerz Creative Commons License 2018.10.10 0 0 44048

Visszaalakítani sajnos nem annyira egyszerű,illetve majdnem lehetetlen,ha csak a "C" oszlopi szellőzőre gondolunk,vagy a tetődíszlécezésre.
Az elejét is sokkal bonyolultabb mint az elsőre látszik.(plusz nehezítő faktor sz elejéhez való alkatrészek beszerzése.) :(

Előzmény: H_Dani (44045)
gto Creative Commons License 2018.10.08 0 0 44047

és akkor Ő? kicsit csicsás, de "megkímélt" :)

https://kocsi.hu/dacia/1310/dacia-1310-1-3-tx-1-tulajdonos-hirdetesid-8wrg3k

 

 

Előzmény: H_Dani (44045)
afitos Creative Commons License 2018.10.08 0 0 44046

Türelem, néha olyanból is felkerül egy-egy szép darab, szoktak olyat is hirdetni néha. (Bár csak 1981 utánit) Itt a fórumon ha visszaolvasol kicsit egy kéket, igaz korróziós gondokkal de jó gazdának ajánlottak idén.

Előzmény: H_Dani (44045)
H_Dani Creative Commons License 2018.10.08 0 0 44045

Köszi a keresgélést amúgy az 1979-1984 közötti "öszvér" lenne az igazi, arra fáj nagyon a fogam( nekünk olyan volt), vagy egy ilyen 84 utánit visszaalakítani. :)

gto Creative Commons License 2018.10.07 0 0 44044

ez keszthelyi, csak kérdés mennyit enged a tulaj ... :)

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/dacia/1310/dacia_1310_1_4_tlx-11451860

Előzmény: H_Dani (44041)
gto Creative Commons License 2018.10.07 0 0 44043
afitos Creative Commons License 2018.10.06 0 0 44042

A hirdetésben korrekten leírják, hogy újrafényezett. A képeken is látszik, hogy komolyabb szétszerelés nélkül, valószínűleg a korrodált részek kivágásával, javították a karosszériát. Ilyennek látom én például a jobb és bal hátsó keréknél a sárvédőív egy részét. A beltere viszont egész szép. Ha úgy számolsz, hogy nem kell most lakatosmunkát, meg fényezési munkát végezni akkor az ár jónak is tűnhet, hiszen a kettő együtt pillanat alatt százezres tétel. Ha a megvásárlásán gondolkodsz, akkor, ha a kereskedésben végezték a karosszéria rendbetételét, akkor részletesen mutassák meg azokat a részeket, amiket kivágtak javítottak. Az autót karosszéria korrózió szempontjából nagyon alaposan át kell vizsgálni. A képek alapján csak külső fényezést kapott. Ha a motortérben első rugótornyok tetején első lámpatestek felett nem javított hólyagosodás, korrózió tapasztalható, vagy például az első szőnyegek alatt az emelőbakoknál, az ajtók belső élein, akkor én elállnék a vásárlástól, mert a most kívül szép karosszéria nagyon hamar újra beteggé válhat, félő ilyenkor, hogy az újrafényezett ajtók alja kívülről újra hólyagosodni kezd. További jellemző hely még a hátsó sárvédőívek műanyag takaróívei alatti rész melynek problémája kézzel is kitapintható, ha korróziós gond van. Amúgy én inkább gyári festésű autót keresnék, lehetőleg még a gazda, vagy családja által meghirdetve, vagy fotókkal dokumentált előzményű javított karosszériájút. Ha megveszed néhány dolgot pótolni kell, feliratok díszlécek, pedálgumi. Üdv András

Előzmény: H_Dani (44041)
H_Dani Creative Commons License 2018.10.05 0 0 44041

Sziasztok! Szeretnék egy Dacia 1310-est venni gyerekkori kötődés miatt, de sajnos nem nagyon találok a közelben (keszthelyi vagyok) csak budapesten olyat amit érdemes lenne szerintem megnézni. Tudnáto egíteni eseleg hogy a dunántúlon nincs e olyan ami kicsit jobb állapotú KB 150000 és 200000 Ft között gondolkodom. Csatolok egy linket ezzel szemezgetek bár kicsit sokallom az árát: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/dacia/1310/dacia_1310_1_3_berlina-12165700

 

afitos Creative Commons License 2018.10.01 0 0 44040

Talán az a legjobb ebben a hírben, hogy tényleg a típus egy jeles képviselője kerül abba jövőbeli múzeumba!! GRATULÁLOK!

Előzmény: frakciós (44037)
pergerz Creative Commons License 2018.10.01 0 0 44039

Végre egy örömteli hír!
Én bízom abban a múzeumban!

Előzmény: frakciós (44037)
Köny Creative Commons License 2018.09.28 0 0 44038

Nagyon szép. Csak kb. soha nem lesz már Közlekedési múzeumunk. 

Előzmény: frakciós (44037)
frakciós Creative Commons License 2018.09.28 0 0 44037

Sziasztok!

Ez a Dacia már Magyarországon marad :)) A Közlekedési múzeum tulajdona lett.(Magán érdemleges érdeklődés nem volt a hirdetésre. Nem restaurált hanem megőrzött állapot.)

afitos Creative Commons License 2018.09.12 0 0 44036

Akkumulátor mellett vékony csövecskével, vagy rúddal felnyúlni és a zár bal oldalán (menetirány szerinti) erre az esetre kialakított kampót felnyomni. Plero is tudta szerintem...(:

Előzmény: ekifli (44033)
ekifli Creative Commons License 2018.09.11 0 0 44035

zárból...

Előzmény: plero (44034)
plero Creative Commons License 2018.09.10 0 0 44034

A zárból vagy a "karból" szakadt ki?

Előzmény: ekifli (44033)
ekifli Creative Commons License 2018.09.10 0 0 44033

Hogyan lehet felnyitni a Dácia 1310-es motorháztetőt, ha elszakadt a bovden?

Treveri Gall Creative Commons License 2018.08.30 0 0 44032

Szép estét!

 

Apámról rám maradt egy rahedli román  Dacia 1300 és 1310-es alkatrész. Komplett kormányműtől megkezdve a hengerfej tömítésekig nagyon sok minden maradt. Belső világítás kulcsos tanksapka, belső tükör stb. Akit érdekel írjon rám nyugodtan a treverigall@freemail.hu címen.

 

 

                                                                         üdv a Gall

afitos Creative Commons License 2018.07.05 0 0 44031

A versenybíró is megér egy misét, kár hogy nálunk nincs ilyen. (versenybíró)

Előzmény: R12Lucas (44028)
yenoee Creative Commons License 2018.07.04 0 0 44030

A "rendes" hátsó szélvédő mindenképpen erős érv amellett, hogy igazad lehet. És akkor ez megmagyarázná a többi kissé elnagyolt részletet is a kasznin, ami nem a sokéves versenyhasználat, hanem a házilagos kivitelezés jele.

Előzmény: afitos (44029)
afitos Creative Commons License 2018.07.04 0 0 44029

Nem semmi dolgok rejtőzködnek nálad. De szerintem ez egy limuzin ügyesnek indult egyedi átépítése. Ha jobban belegondolok a "gyári" kupé készítése is új limuzinok egyedi átépítése volt, csak azt sorozatszerűen készítették.

Előzmény: R12Lucas (44028)
R12Lucas Creative Commons License 2018.07.02 0 0 44028

Végül megtaláltam a képeket a számítógépem rejtett bugyraiban. :)

Erről a Dacia Sportról beszéltem. 

 

Előzmény: R12Lucas (44025)
gobe l Creative Commons License 2018.06.29 0 0 44027

Valahogy kötődők a járgányaimhoz. Velük megélt emlékek hiába hogy forgalmi nélkül került hozzám a két autó. Remélem hogy közeljövőbe sikerül kicserélni a sári karosszériáját. 

Előzmény: afitos (44024)
Köny Creative Commons License 2018.06.28 0 0 44026

Ha Skoda 110r vagy Rapid lenne, már nem lenne fent, 3-szor ennyiért sem. Pedig nekem  nagyon szimpatikus a Dacia Sport és ritkább is, mint a Skoda. Mondjuk a hosszabb tengelytávú modell azért kecsesebb, de ez is nagyon szép. 

Előzmény: gto (44016)
R12Lucas Creative Commons License 2018.06.28 0 0 44025

A Dacia Sport-al kapcsolatban remélem nem bántottam meg senkit de ez a első szélvédő, hátsó szélvédő ugyanaz kialakítás szerintem elrontja a formát. A koncepció alapvetően nem rossz de annyit pénzt szánhatott volna még rá a román kommunista vezetés ezzel a tervvel foglakozó illetékesei, hogy egy normális hátsó szélvédőt tervezzenek és gyártsanak a kocsihoz. A másik megoldás a hagyományos Dacia hátsó szélvédő használata. Láttam olyan működő prototípust, első szériás Sport Dacia modellt, ahol megoldották ezt a verziót is. Igaz, hogy már csak a bontóban volt látható.

Sőt már az is jobb lett volna ha a Dacia Brassovia prototípust gyártják le egy az egyben. Az tetszett.

afitos Creative Commons License 2018.06.26 0 0 44024

Ez a "Sári" ez tetszik, nem nagyon hallottam még így becézni... Örülök, hogy beindult.

Előzmény: gobe l (44023)
gobe l Creative Commons License 2018.06.26 0 0 44023

Ma nekiálltam és át szereltem a sári karburátorját míg az övé hígítóban ázik. (Világos kék ) Kapott új gyújtás rendszert. És láss csodát! Beindult! Hogy mi lehetett a baj arra kíváncsi lennék. 

Előzmény: afitos (44022)
afitos Creative Commons License 2018.06.25 -1 0 44022

Szia!

Ha ment az autó, amikor eltetted, akkor olyan nagy baja nem lehet. Ha nincsenek másik gyertyáid, akkor drótkefével tisztítsd meg a gyertya elektródákat. Tedd vissza a gyertyákat, a megszakító érintkezőket valamilyen éles eszközzel, esetleg tűreszelővel, semmiképpen sem csiszolóvászonnal tisztítsd meg. A karburátor úszóházát töltsd fel a befolyócsövet lehúzva tölcsér és gumicső segítségével. A szívótorokba belenézve a gázkart mozgatva nézd meg, hogy valóban befecskendez e benzint a szívócsonkba. Ha az eddigiek rendben, akkor szerintem néhány gázfröccs után önindítózva teljesen kihúzott szívatóval be fog indulni az autó. Ha nem akkor én így az interneten keresztül nem csak személyesen tudnék segíteni, de azt hiszem ebben az esetben a távolság sajnos akadály... (Afitos)

Előzmény: gobe l (44017)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!