Szerintem dobj fel egy fotót a problémáról, arról hogy milyen a nyílás, ahova szintjelzőt kellene betenni. Valóban létezik több fajta üzemanyagszintjelző rögzítés a Daciánál, de több szem többet lát, lehet 1310-esben az 1300-al ben is azonos rögzítési módú is. Belefuthatsz olyanba is, hogy nem kell farigcsálni és jó lesz.
Igen csak a két szinjelző között,beszerelés szempontjából van kűlömbség,és mivel 1300-as tankom van ezt kellene összefaragni ugy hogy a benzin se a csomagtartóban vigyorogjon.
Sikerült felpróbálni a sárvédőket? Kíváncsi lennénk, hogy stimmelnek.
Szívfájdítás képen, szóba került egy pár hete a Rekard féltengely. Hát nekem sikerült lecsapnom rá.
Nagyon jó vétel volt, elsőkén hívtam fel a hirdetőt. Sajnos csak egy pár volt belőle, így ezt megtartom magamnak. Rövid fajta, a csillag felől nincs rajta a "féltengelyszék" , ahogy írtad még 2013-ban, tehát
Sziasztok, sok év után rendet raktam, valaha 3 Daciat elnyűttem, rengeteg új és használt alkatrész került elő. A dolgok Dunakeszin tekinthetőek meg. Eladom de csak egyben ! Ízelítőül pár képet mellékelek. Pl.: kombi teljes és új első hátsó kábelköteg, kombi ablakok sérülésmentesek csak a jobb hátsó hiányzik, vízpumpa új, használt önindító(talán kettő is) új szinte az egész gumi vízcső rendszer, általában apróságok, fékbetétek, ajózár új kulccsal, ... kérdezzetek és küldök képeket. Üdv
Békésebb és szabadabb.(nem nem arra gondolok,nem politizálok) UAZ-zal szabadon beautózhattuk az erdei-réti földutakat.pár évre rá már folyton,folyvást drótkerítésekbe,sorompókba "ütköztünk". Minden "magánterület lett". Az úton keresztbe a kerítés,a "Lőtérmegyében"ahogyan régen hívták Veszprém megyét.Abszurd. Ezért is adtuk el az UAZ-t,már nagyon sajnálom. :( Egyébként kitől származik az idézet?Kerestem már régebben is de nem találok rá támpontot. (az ideológiából kiindulva valamelyik "bajszos"régről.a kis "kefe bajszú nem igazán lehet az akkori kor szelleme miatt,talán a Keletebbre való mondotta lelkesítésnek?)
Talán nem akartak "uszító hangulatú" (félre ne értsd) fotót az újságba, ejj pedig 2008-ban szerintem még sokkal békésebb volt a világ. Vagy csak nekem tűnt olyanabbnak?!
Ha már meg lettem szólítva. :) (Köszönöm!) Valamikor 8-9 éve újítottam fel egy UAZ469-et aminek a felújításáról képeket beküldtem a VAM-nak,a cikk szóról-szóra azt hozta le amiket én hozzá írtam,nem kérdeztek se telefonon,se e-mailben kiegészítésekért.(egyedül a címet és a kezdő képet módosították " A Harctéren nincs második helyezett" helyett ---Harctéren nincs második--- meg a képről is levágták a felső részt ami a valamikori tapolcai laktanya alakulóterének tribünje előtt készült.)
Igen értelek, de a Veterán újság egy ügyesen megszerkesztett olvasmányos folyóirat. Emlékeim szerint soha nem állította magáról, hogy szakkatalógus, elég hamar unalmassá is válna, egyszerűen csak amit érdekesnek tartanak, azt bemutatják benne. Szerintem ebben a cikkben most nem erőltették a "full" gyáriságot csak a szépen megmaradt állapotot akarták bemutatni.
Ha már Daciás vonal, szerintem a Zoli taxi Daciáját amibe lassan a korabeli fellelhető Magyarországi extra belekerül egyszer lehet szintén érdekesnek fogják találni, én szívesen fogom azt is elolvasni.
A díszkarika nem Wartburgé. A rádió akár még a Merkúr telepen is belekerülhetett. Ezeket természetesen meg lehetne említeni a cikkben. Aki komolyan restaurál egy adott típust az többféle irodalomra és infóra támaszkodik.
Igen, de a Veteránban bemutatott kocsik mint "referencia minta" szerepelnek. Az a 311-es Wartburg díszkarika elég feltűnő. Engem ez zavar.
Ezen felbuzdulván én is berakathatom oda a gyári, originál sötétkék 120-asunkat a lapba - némileg mostanra felextrázva - hogy így vettük át 1989 novemberben Győrben a Szérüskert utca 2-ben. Az utca népe ez alapján azt fogja gondolni, hogy anno gyári alufelnivel, nelásskiráccsal, szériában fejtámlás ülésekkel és fordulatszámmérős műszeregységgel hozták be a Skodákat a rendszerváltás előtt. Pedig ez ferdítés. Legyünk már tárgyilagosak. Írja meg a Veterán, hogy mi az eltérés a Merkur állapothoz képest!
Díszkarika, antenna a szellőzőrácson, erősen lelógó kipufogócső, jubileumi embléma a díszrácson, váltógomb, rádióbox, körülbelül ennyi a mérleg egyik serpenyőjében...
DE,... ha módod lesz rá akkor nézd meg élőben ezt az autót, beszélgess a tulajdonossal és az összes eddig felsorolt "hiba" jelentéktelenné fog válni hidd el. Ez mind bőven belefért a nyolcvanas évek egyébként jó gazda által rendkívül megvigyázott autójának csinosítgatásába. (Szerintem)
Szia, Apukám kb. 1981-ben jegyeztette elő a Dacia 1300-ast. Közben típusváltás lett az 1310-re, így kb. 1 évig nem mozdultak a MERKUR-nál a sorszámok. 1 év (v. talán kicsivel több) után értesítettek, hogy lehet érte menni Debrecenbe, mivel Egerben laktunk. A típusváltást követően 1310-ből Magyarországra fűzöld színűt és vajszínűt hoztak, nagyon kevés sötétkék színűt. Több hónapnyi várakozás után mentünk a sötétkékért, ekkor 1983. június volt, így lett a rendszám KL. Egyébként állítólag a sötétkék színűnek nagyobb volt az előállítási költsége és azokat Romániában terítették. Apukám mesélte, ahogy hazavittük, napokon belül volt olyan aki több pénzt ígért, mint a vételár volt, csak övé lehessen a sötétkék Dacia 1310-es. Örülök ha segíthettem egy kis infoval:)
A cikkben elöszőr 83 megjelenés szerepel majd pár sorral lejjebb 82 es.Láttam hazai 82 es 1310 est. A kormány még a kétküllős fazonú volt benne. A szellőző rács alatt még volt kéder is úgy mint az 1300 nál. Más különbség nem tűnt fel.