az a max 5tized nem számottevő de a legjobb megoldás hogy vágsz magadnak.a kuplungharanghoz csak pasztát teszek, az ötödik fedélhez v klingelit persze azonos vastagsággal vagy légszűrőház papírdobozból szoktam csinálni, természetesen pasztával vékonyan :) de a régi irattartó mappa is jó oda. Vágni úgy szoktam ha apapírlapot ráterítem a felületre, csapágygolyóval kiütöm a lyukat (nagyobb golyót válassz mint a lyuk így szépen levágja a peremét) minden lyukba egy csvart teszek h ne mozduljon el. Ha kész akkor a külső szélén végigkocogtatom kalapáccsal (kicsivel) így leválik a papírtömítés külseje a belsejét is óvatosan h lásd a vonalát azután ollóval kivágom. kb így
Á, köszi! A következő váltóhoz jól jön majd a tipp! :)
Viszont itt nagyon durva feszengés árán jöttek le az anyák. Nem tudom hogy milyen módszerel, hogyan és mekkora nyomatékkal lettek meghúzva... De azzal az erőkarral, ami a képen is látható is irdatlan nagyot szívtunk...
Erre "gyakorló" váltóként tekintek inkább... De meglátjuk, melyik milyen.
a z anyákat úgy tudod könnyen lazítani v ráhúzni h két fokozatba teszed egyszerre. nyomsz egy egyest és az ötödik szinkronját is összekapcsolod, ezzel kb tíz perc alatt végzel.
Némi "haladás" itt is van... Nekiálltam felmérni a 2db 5-ös váltómat... Na hát, nehezebben indult, mint gondoltam volna... Az egyik váltó (2009@fóti bontóból) már szerelve volt, így annak áltam neki először...
Háát. Jó fél nap alatt harmadmagammal (!) jutottam el oda, hogy lekerült az 5. sebességi fokozat... PErsze azt nem állítom, h a használt módszerek a legjobbak voltak, de amiket képeken láttok... Azok "végelgyengülésben" születtek... :D
Néhány kép a szívásról:
Ami biztos, kelleni fog egy anya és egy "km-spirál-anya". No meg valaki valaha elintézte a km-spirált meghajtó tengely műanyag fogaskerék 1 fogát is... És ki tudja mi vár még bent, illetve mennyire lett helyesen (vissza)állítva a diffi hézag szerelést követően...
Egy szegvári fórumtag még mindig keres tlx első lököst és jobb első sárvédőt, a lámpakeret megoldódni látszik ha vkinek van fölös, eladhatja. Nem nekem kell. Én csak újat tudnék per pillanat az pedig drága, még nekem is.
Ezt az infót most kaptam a GYAMC tól. Nem hiszem, hogy megyek, max látogatóként. Tömeg és káosz szokott lenni így annyira nem biztonságos ilyen helyen kiállítani. Nézelődni viszont élvezetes.
Volt ez igy 2015-ig .2016-tól kell regisztrálni és csak az mehet be akinek visszaigazolják.nekem több ismerősőm is regisztrált tavaly de nem volt tag nem is jutott be !Te például jössz erre a rendezvényre?
Nem egészen így van)) A belépés regisztrációhoz kötött amit 20 ig kell leadni. OT-s járműnek az sem kell. A regisztrációt itt lehet :www.oldtimerpremier.hu