Azzal kezdődött, hogy vettem egy új ékszíjat. A régi már cincogott és ki volt nyúlva.
Kicseréltem, elvittem az asszonyt a városba egy bolthoz, én meg mentem tovább dolgomra. Mikor megyek vissza érte, lehúzódok az út mellé. Egyszercsak a kormány tövéből egy kis füst szált fel. nem tudtam mire vélni. Elmentünk anyósék és az udvaron leállítottam a kocsit, de egyből gondoltam utána, hogy beindítom és megnézek valamit. Tekerte de már nem indult be.szikra nem volt, elosztó rotorral gyors cserélve lett de úgy sem. Mire kiderült, hogy a műszerfal is teljesen néma. Egy időbe beletellett mire meglett a gond, a gyujtáskapcsoló egyik érintkező lábára ráégett egy kis műanyag.Megcsináltam jó lett. Hazafele feltünt, hogy nincs töltés, Másnap 3 generátort próbáltam ki de mondom az nem létezik, hogy indegyik rossz lenne.Kapcsolási rajz elő. Meg is lett a hiba, a fesz szabájzónál az egyik lábról levát egy vezeték.
Az alábbi Dacia 1300 1310 1410 alkatrészek eladók. Mind új, régről maradt eredeti alkatrészek, sosem voltak használva, csak a tárolásból adódó apró karcolások, sérülések vannak rajtuk. Mindegyikből több darab van. Fűtő radiátor 15.000,- Nyeles tengely (két féle) 8.000,- Fékszervó vákuum szelep 1.000,- Index komplett első oldalsó kerek 1.000,- Index búra első oldalsó kerek 500,- Féklámpa kapcsoló 1.500,- Ablaktörlő bajusz kapcsoló (két féle) 3.000,- Rotor (két féle) 1.500,- Ajtó zár szerkezet (4 féle) 3.000,- Ajtó zár ütköző (2 féle) 1.000,- Relé hűtő ventilátorhoz 2000,- Hátsó lámpa belső burkolata 1.000,-
:) :) Szerintem az esztétikán sokat ront! :) ....viszont (mint mikor a csúnya nőre mondják,hogy "érdekes arca van") hát ez is valami hasonló. A teljes csomagtartó olyan magas mit a szélvédő koszorú alatt. (lekerül a gyári csomagtértető,és ez a műgyantás megy fel a zsanérokra a helyére,meg lényegesen könnyebb a lemeznél.)
Ennek a csomagtartó tető magosításnak az esztétikán kívül van más előnye is? Jól néz ki. Első pillantásra nekem kicsit olyan Vissza a jövőbe stílus. :)
Sajnos igen, de ha egy kapcsolási rajz román nyelven van , a Dacia meg ugyebár román autó. Akkor csak annál a rajznál van jogi probléma itthon, ami magyarul van megírva és ott a kiadó jele?