Nekem lehet pont egy jobbos kéne. -megnézem otthon, mim van... Egyik oldali gyári -de kicsit felületi rozsdásom- már van... Persze, ha mindkettő kell, nincs para. :)
A felnikkel alá tudom támasztani, van baj bőven. Most van 20db felni a garázsban, ebből próbálok minimum 4-et, de inkább 6-ot kiválasztani... Új szettet kell gyártatnom, mert a mostani szélesített 80km/h felett beráz... Így nem lehet megjárni Romániát...
20db-ra visszatérve: legtöbbnél a külső perem kóvályog (gondolom nem egyenletesen hűlt vissza a ponthegesztés után...), de vannak amik agyban...
Súlyban 6,0kg - 6,3kg, változó... De még nem mértem mindegyiket le...
De én ujjonan vásároltam a merkur-telepen az elsőt.Nem akartam senkinek belegázolni a lelkébe csak a szakmai véleményemet irtam le.A hitvány gumiszerelőkkel meg egy kicsit óvatosabban,most akkor sértődjek meg nekem ez az eggyik szakmám. Én szeretem a daciát de én meg is mondom.és ha a felnit le is takarjuk piros kendővel attól űtnek,sokszor centirozhatatlanok,minden második tömlönélkülinek alkalmatlan.
Nekem eleve régi első sárvédőm volt és tlxet lehetett kapni arra tettem rá a régi sárvédő kerekítését. A hátsó nem tudom milyen fajta sztem nagylámpás de azt egy kis kalapálással és hegesztéssel kicsire lehet venni nálad is.
Gondolom TE sem újonnan vetted a Daciadat........használtan vásároltnál pedig bármi előfordulhatott a felnikkel, különösen ezeken a rossz utakon.......!
Bántják eleget a Daciakat, mi ezt ne tegyük, pláne, ha nem kirívó a probléma!
Szerintem pont a felnikkel nem nagyon volt probléma, annál több a hitvány gumiszrerelőkkel, akik fel sem tudják fogatni..........
Nekem van egy régi raktárkészleten maradt gyári új kuplungszerkezetem, aminek a nyomólapja nem adta ki a körkörös forgácsolási méretet. Az ellenkező oldalán vagy nyolc kiegyensúlyozó furatot helyeztek el rajta a gyárban. Én sem mertem beépíteni hasonló okokból, ha előkerül felteszem a fotóját.
Én megértem Rémes aggodalmát, nincs rosszabb egy-egy bizonyos sebességnél tapasztalható beazonosíthatatlan eredetű vibrációnál az autóban, ami azért lehet ilyen eredetű is.
Mindenképpen lehet a menet közbeni szitálás oka,(tulajdonképpen egy rosszul centírozott keréknek felel meg)szerencsétlen esetben egy határesetre centírozott keréknél,pont összeadódnak ezek a kis szinte alaphelyzetben észre vehetetlen egyenetlenségek.
Ha a Galvánsystem cégre gondolsz ott nem rezeznek. Ugyanaz a két nikkel majd egy krómréteg mint Pécsen. Elég jól csiszolnak. Kb 2 éve csináltattam ott. Viszont drágák.