Nekem eleve régi első sárvédőm volt és tlxet lehetett kapni arra tettem rá a régi sárvédő kerekítését. A hátsó nem tudom milyen fajta sztem nagylámpás de azt egy kis kalapálással és hegesztéssel kicsire lehet venni nálad is.
Gondolom TE sem újonnan vetted a Daciadat........használtan vásároltnál pedig bármi előfordulhatott a felnikkel, különösen ezeken a rossz utakon.......!
Bántják eleget a Daciakat, mi ezt ne tegyük, pláne, ha nem kirívó a probléma!
Szerintem pont a felnikkel nem nagyon volt probléma, annál több a hitvány gumiszrerelőkkel, akik fel sem tudják fogatni..........
Nekem van egy régi raktárkészleten maradt gyári új kuplungszerkezetem, aminek a nyomólapja nem adta ki a körkörös forgácsolási méretet. Az ellenkező oldalán vagy nyolc kiegyensúlyozó furatot helyeztek el rajta a gyárban. Én sem mertem beépíteni hasonló okokból, ha előkerül felteszem a fotóját.
Én megértem Rémes aggodalmát, nincs rosszabb egy-egy bizonyos sebességnél tapasztalható beazonosíthatatlan eredetű vibrációnál az autóban, ami azért lehet ilyen eredetű is.
Mindenképpen lehet a menet közbeni szitálás oka,(tulajdonképpen egy rosszul centírozott keréknek felel meg)szerencsétlen esetben egy határesetre centírozott keréknél,pont összeadódnak ezek a kis szinte alaphelyzetben észre vehetetlen egyenetlenségek.
Ha a Galvánsystem cégre gondolsz ott nem rezeznek. Ugyanaz a két nikkel majd egy krómréteg mint Pécsen. Elég jól csiszolnak. Kb 2 éve csináltattam ott. Viszont drágák.
A restauráláshoz nagy türelem kell. Kárpit alaplapot sokat faragtam már(nem Daciához) Farost lemezből ha kapcsot kell belelőnie a kárpitosnak és kemény PVC lemezből ha csak ragasztva van. Ez utóbbi erősen hajlítható. Hőlégfúvóval akárhova. Vízre sem érzékeny ezért ez az elsődlegesen választandó anyag.
Profin megcsináltad! Ha jól lefóliázod az ajtót akkor tartós lesz.
Nekem első lökhárítóm nincsen, csak egy hátsó lökhárítóm van újabb a "2". szériás (keskenyebb) 1300-ra. Első lökhárítóm pluszként egy ilyen "1"-es szériás (szélesebb) van, de az annyira deformált hogy helyrehozhatatlan (sajnos).