Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zzoltan128 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 43468

Azért köszi. Ha mégis eladóvá válik az 1300-es első sárvédő, akkor szóljál.

Előzmény: Rébék Péter (43465)
RÉMES Creative Commons License 2017.02.20 0 0 43467

Ok!  

 

Elfér valahol majd a kettő. 

 

Szegeden van?  

 

Küldj egy e-mailt a nevem alá. 

 

Köszi. T. 

 

 

Előzmény: Rébék Péter (43466)
Rébék Péter Creative Commons License 2017.02.20 0 0 43466

párban jobban örülnék de külön egy tizes lenne

Előzmény: RÉMES (43464)
Rébék Péter Creative Commons License 2017.02.20 0 0 43465

Nekem eleve régi első sárvédőm volt és tlxet lehetett kapni arra tettem rá a régi sárvédő kerekítését. A hátsó nem tudom milyen fajta sztem nagylámpás de azt egy kis kalapálással és hegesztéssel kicsire lehet venni nálad is.

Előzmény: zzoltan128 (43463)
RÉMES Creative Commons License 2017.02.20 0 0 43464

Igen erre!  

 

Jónak tűnik. 

 

A balos külön is eladó?  

Igény lenne rá!  :-). 

Előzmény: Rébék Péter (43461)
zzoltan128 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 43463

Nekem is a fényszórókerekítés a problémám, ezt szeretném megoldani. Pontosabban a TLX -re szeretnék felrakni

fényszórókerekítéses sárvédőt. A hátsó TLX-es lámpákat is lecserélném 1300-asra, ehhez már van új 1300-as

hátfal, már csak a két hátsó sárvédő hátsó sarka kellene, ahol a lámpa helyének a bemélyítése van.

Te hogy oldottad meg a fényszórókerekítéses sárvédőt? A hátsó sárvédőd ilyen lámpabemélytéses? Mennyiért adod?

Előzmény: Rébék Péter (43462)
Rébék Péter Creative Commons License 2017.02.20 0 0 43462

Az igazság, hogy első is van de még nem eladó, mi a baj a tiéddel, anno én e régiről átraktam a fényszórókerekítést a tlxesre, profi lett :)

Előzmény: zzoltan128 (43457)
Rébék Péter Creative Commons License 2017.02.20 0 0 43461

Sztem gyári  ere gondolsz?

Előzmény: RÉMES (43458)
Rébék Péter Creative Commons License 2017.02.20 0 0 43460

Egy bal hátsóm van de az már rombusz szellőzős

Előzmény: zzoltan128 (43457)
dr17zozo Creative Commons License 2017.02.20 0 0 43459

Gondolom TE sem újonnan vetted a Daciadat........használtan vásároltnál pedig bármi előfordulhatott a felnikkel, különösen ezeken a rossz utakon.......!

Bántják eleget a Daciakat, mi ezt ne tegyük, pláne, ha nem kirívó a probléma!

Szerintem pont a felnikkel nem nagyon volt probléma, annál több a hitvány gumiszrerelőkkel, akik fel sem tudják fogatni..........

Előzmény: ktomi1310 (43454)
RÉMES Creative Commons License 2017.02.20 0 0 43458

Szia

 

A balost keresem nagyon.

 

Szerinted gyári, vagy utángyártott?

 

Az ajtó felőli pótlemezen ( ahol a két elnyújtott furat van ) van egy rombusz alakú préselés.

Az mennyire kontúros vajon?

 

Az u.gy-n elmosódott, néha nincs is.

 

Megnézed nekem?

 

Köszi!

 

Ha gyári akkor vettem...

Előzmény: Rébék Péter (43456)
zzoltan128 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 43457

1300-ashoz nincs első sárvédőd? Netalántán hátsó?

Előzmény: Rébék Péter (43456)
Rébék Péter Creative Commons License 2017.02.20 0 0 43456

A sárvédők: 

Jobboson van egy kis bibi de remek állapotban vannak 15 a kettő ahogy van. Csomagtértető gumiszárnyas,  casco matricás hibátlan 8-ért vihető.

RÉMES Creative Commons License 2017.02.20 0 0 43455

Az az érdekes, hogyha a 3 csavarnál fogja meg, és úgy pörgeti, akkor talán jobb. 

 

De ahogy tapasztaltam, az újkori berlina felnikkel nincs ennyi baj. 

Nekem is az van, mérve jónak tűnik. Legalábbis nem nagyon tojás. 

Előzmény: ktomi1310 (43454)
ktomi1310 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 43454

A szakmára igényes gumis a dacia felnit el se vállalja mert kritikán aluliak.Nekem van egy francia garniturám a külömbség kb egy fényév.

RÉMES Creative Commons License 2017.02.19 0 0 43453

Ez nyílván országúton jön ki 

Tavasszal kap 4 új minőségi gumit, addig meg mérek amit tudok. 

 

Ezekre a pontatlanságokra már rég kíváncsi voltam. 

 

Tény, hogy spk baj van a román felnikkel. 

Még több a központi fúrattal, mert minden gumis ott pörgeti. 

Előzmény: afitos (43451)
afitos Creative Commons License 2017.02.19 0 0 43452

Nekem van egy régi raktárkészleten maradt gyári új kuplungszerkezetem, aminek a nyomólapja nem adta ki a körkörös forgácsolási méretet. Az ellenkező oldalán vagy nyolc kiegyensúlyozó furatot helyeztek el rajta a gyárban. Én sem mertem beépíteni hasonló okokból, ha előkerül felteszem a fotóját.

Előzmény: afitos (43451)
afitos Creative Commons License 2017.02.19 0 0 43451

Köszi a dícséretet!

Én megértem Rémes aggodalmát, nincs rosszabb egy-egy bizonyos sebességnél tapasztalható beazonosíthatatlan eredetű vibrációnál az autóban, ami azért lehet ilyen eredetű is.

Előzmény: frakciós (43442)
frakciós Creative Commons License 2017.02.19 0 0 43450

Most már leesett. A tányér" szélét nem szabályozták le és maradt benne 5 mm fel le táncikálás. A csavarok helyét pontosra sikerül fúrni.

Ez kevés súlytöbblet kis átmérőn. Nem hiszem hogy érdemben  beleszól a kerék kiegyensúlyozásba.

Előzmény: RÉMES (43448)
pergerz Creative Commons License 2017.02.19 0 0 43449

Mindenképpen lehet a menet közbeni szitálás oka,(tulajdonképpen egy rosszul centírozott keréknek felel meg)szerencsétlen esetben egy határesetre centírozott keréknél,pont összeadódnak ezek a kis szinte alaphelyzetben észre vehetetlen egyenetlenségek.

Előzmény: RÉMES (43448)
RÉMES Creative Commons License 2017.02.19 0 0 43448

Gondolod, hogy ez beleszólhat a menet közbeni szitálásba?  

Mondjuk ez egy talált agy. 

De ha lesz időm megmérem azt is ami a kocsi alatt van. Ma akartam, de túlóra lett helyette.

 

 

A facés üzenetet dobd át légyszi gmailre! 

Nincs mesengerem. 

 

Köszi! 

Előzmény: pergerz (43447)
pergerz Creative Commons License 2017.02.19 0 0 43447

...szerintem(megjegyzem jogosan)az ütést a súly körkörös változása miatt sokallják.

Előzmény: RÉMES (43446)
RÉMES Creative Commons License 2017.02.19 0 0 43446

Urak! Csak a tányér üt 5mm-t. 

 

A csavaroknál nem. 

 

A féktárcsa is koncentrikus. 

Előzmény: frakciós (43443)
RÉMES Creative Commons License 2017.02.19 0 0 43445

Szia. Lebeszéltek a festők. 

 

Nagyon gázosodik, dupla annyiba kerül mint a lemez. 

Előzmény: afitos (43437)
frakciós Creative Commons License 2017.02.19 0 0 43444

Ha a Galvánsystem cégre gondolsz ott nem rezeznek. Ugyanaz a két nikkel majd egy krómréteg mint Pécsen. Elég jól csiszolnak. Kb 2 éve csináltattam ott. Viszont drágák.

Előzmény: dr17zozo (43439)
frakciós Creative Commons License 2017.02.19 0 0 43443

A féktárcsa felfogatásnál mennyit üthet? 5 mm az nagyon sok. Ehhez már kellett valami külső erőbehatás.

Előzmény: RÉMES (43433)
frakciós Creative Commons License 2017.02.19 0 0 43442

A restauráláshoz nagy  türelem kell. Kárpit alaplapot sokat faragtam már(nem Daciához) Farost lemezből ha kapcsot kell belelőnie a kárpitosnak és kemény PVC lemezből ha csak ragasztva van. Ez utóbbi erősen hajlítható. Hőlégfúvóval akárhova. Vízre sem érzékeny ezért ez az elsődlegesen választandó anyag.

Profin megcsináltad! Ha jól lefóliázod az ajtót akkor tartós lesz.

Előzmény: afitos (43428)
afitos Creative Commons License 2017.02.19 0 0 43441

Nekem első lökhárítóm nincsen, csak egy hátsó lökhárítóm van újabb a "2". szériás (keskenyebb) 1300-ra. Első lökhárítóm pluszként egy ilyen "1"-es szériás (szélesebb) van, de az annyira deformált hogy helyrehozhatatlan (sajnos).

Előzmény: dr17zozo (43439)
tAB Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43440

Köszönöm!

 

Jó az ár és még a közelben is vannak :)

Előzmény: afitos (43438)
dr17zozo Creative Commons License 2017.02.18 0 0 43439

Tényleg szép lett......az ára sem volt vészes. 

Nekem a Kecskemétiek kb. 35-40000-t mondtak rá, látatlanban (állítólag alá-is rezeznek)!  (Korábban sokallottam húszezret egy vadi újért....)

Az én első lökösöm alsó felét sajnos szándékosan begörbítette (intenzívebb fékhűtés! érdekében) az előző tulaj, ezért kellene másik......

 

 

Előzmény: afitos (43438)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!